|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRZYŚ
A1
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 10:11, 26 Maj 2016 Temat postu: Rodzaje szyb i ich ustawienia w nowym DL 1000. |
|
|
Od kilku miesięcy jeżdżę nowym 1000 i nie mogę znaleźć optymalnego ustawienia szyby . Pojawiają się hałas i turbulencje kasku .
Moja szyba to akcesoryjna szyba turystyczna Suzuki .
Ja mam 175 cm wzrostu .
Jakie są Wasze doświadczenia - wrażenia podczas dłuższych wyjazdów z większymi prędkościami przelotowymi.
Z góry dziękuję za wasze opinie i podpowiedzi co do ewentualnego ustawienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 10:22, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Siema
Jeżdżę z AirFlow od Givi. Szybę przykręciłem na najniższym położeniu stelaża , a deflektor wysunięty jakieś 5/7 cm. Mam 180 cm wzrostu patrze spokojnie nad szyba i żadnych wibracji nawet przy prędkościach pow. 160 km/h. Szybę mam położoną najbardziej na siebie ( najbliżej zegarów ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRZYŚ
A1
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 14:40, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź muszę coś pokombinować. A jak z hasłem przy wyższych prędkościach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 22:14, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
KRZYŚ napisał: | A jak z hasłem przy wyższych prędkościach. |
Ja żadnego "hasła" na wyższe prędkości nie mam . Z hałasem spoko, a powyżej 140/150 km/h zaczynam czuć wibracje , ale na "jajkach" nie na kasku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRZYŚ
A1
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 7:00, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dobre , dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzik74
A
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 20:40, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie deflektor dużo pomógł,ale i tak uważam ,że stary DL miał lepszą ochronę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 20:53, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam z szyba Air Flow nakręcone 20000 tysi i powiem że lepszej nie ma . Wygląda jak wygląda ale robotę robi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRZYŚ
A1
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 7:50, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz Bzik74 ja osobiście dawno stwierdziłem że fajna była by krzyżówka DL-a
z gsx 1250 fa ( bandit w pełnej owiewce ).
Z bandita silnik a reszta z Dl-a według mnie było by super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|