|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marph1979
A1
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:42, 23 Lip 2014 Temat postu: regulator napięcia - problem z zamiennikiem DL650 K9 |
|
|
Witam,
Zdiagnozowano w moim DL650 K9 bez ABS problem z regulatorem - alternator i akumulator pracują OK - to zostało już wykluczone.
Oznaczenie regulatora to według katalogów do mojego motocykla
32800-41G10.
Niestety nie ma do tego zamienników. Są używane, ale nie wiem czy to bezpiecznie kupować używkę.
ASO zaproponowało naprawę za 1080 PLN co wydaje mi się dość wygórowane i szukam alternatywy ale na razie widzę, że nie ma.
Będę wdzięczny za pomoc ewentualnie sugestię co można temu zaradzić.
Nie jestem zbytnio techniczny dlatego sorry za ewentualne językowe niedociągnięcia
Pozdrawiam
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marph1979 dnia Czw 22:54, 24 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marph1979
A1
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:50, 01 Sie 2014 Temat postu: Re: regulator napięcia - problem z zamiennikiem DL650 K9 |
|
|
marph1979 napisał: | Witam,
Zdiagnozowano w moim DL650 K9 bez ABS problem z regulatorem - alternator i akumulator pracują OK - to zostało już wykluczone.
Oznaczenie regulatora to według katalogów do mojego motocykla
32800-41G10.
Niestety nie ma do tego zamienników. Są używane, ale nie wiem czy to bezpiecznie kupować używkę.
ASO zaproponowało naprawę za 1080 PLN co wydaje mi się dość wygórowane i szukam alternatywy ale na razie widzę, że nie ma.
Będę wdzięczny za pomoc ewentualnie sugestię co można temu zaradzić.
Nie jestem zbytnio techniczny dlatego sorry za ewentualne językowe niedociągnięcia
Pozdrawiam
Tomek |
Sorry za post pod postem.
Nikt nie odpowiedział więc byłem zmuszony improwizować. Kupiłem zamiennik firmy Electrosport (ESR123 - pasował rozkład otworów) i po przeróbkach złącz (zamiana kostek) napięcia ładowania są prawidłowe. Może komuś się przyda.
Temat do zamknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|