Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja cięgna - hamulec tył

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirek
A1



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:38, 20 Lip 2010    Temat postu: Regulacja cięgna - hamulec tył

W moim DL650 Nie ma zbyt dużej możliwości regulacji pedału hamulca tylnego. Jest za wysoko.
Jak dokręcę cięgno łączące się z pompą hamulcową do granic możliwości to pali się światło stopu.
Moje pytanie czy próbowaliście wykręcić cięgno i je uciąć, nagwintować i wkręcić ponownie.
Czy taki zabieg nie wpłynie na bezpieczeństwo np czy nie będę zahaczał pedałem hamulca jak będę skręcał w prawo, a pedał będzie obniżony niżej niż przewidział producent?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirek dnia Wto 9:10, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 12:14, 20 Lip 2010    Temat postu:

masz moto od nowosci ? moze masz pedal hamulca noznego od 1000-ca ? na przyklad zmieniony po " malym szlifie " ? one stoja wlasnie troche wyzej...( sam zmienialem to wiem Wink ) a tak w ogole to dzwignia hamulca powinna byc miej wiecej na wysokosci dzwigni zmiany biegow..czyli ok 1-1,5 cm ponizej poziomej lini stopki bocznej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirek
A1



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 12:59, 20 Lip 2010    Temat postu:

Mam go od nowości. Ale ponoć dźwignia hamulca ma być pod stopą, a u mnie tak nie jest. Podczas hamowania muszę delikatnie podnieść stopę do góry i do przodu aby nacisnąć hamulec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 13:03, 20 Lip 2010    Temat postu:

a czujnik swiatla stopu jest w okolicy dzwigni hamulca tylnego, mozna go troche wkrecic i juz nie bedzie sie swiecilo samo z siebie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Wto 13:52, 20 Lip 2010    Temat postu:

tak to prawda że przy każdej regulacji cięgna hamulca tylnego trzeba wyregulować czujnik stopu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 15:00, 20 Lip 2010    Temat postu:

mirek napisał:
Mam go od nowości. Ale ponoć dźwignia hamulca ma być pod stopą, a u mnie tak nie jest. Podczas hamowania muszę delikatnie podnieść stopę do góry i do przodu aby nacisnąć hamulec.


seryjnie jest jak pisalem 1-1,5 cm ponizej stopki...wiec masz pod stopa...

jezeli ci sie nie ma odksztalcen mechanicznych to tak jak pisza koledzy..podkrec regulacje i ustawna nowo czujnik...(ten czarny plastikowy)...obcinanie czy gwintowanie odradzam !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirek
A1



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 17:50, 21 Lip 2010    Temat postu:

Super Smile Udało się. Regulacja czujnika pomogła Smile Dzięki wielkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Śro 18:31, 21 Lip 2010    Temat postu:

mirek, jak sie dostales do tego czujnika? od tylca go, czy z boku, a moze z gory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koko
A



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 17:24, 28 Lip 2010    Temat postu:

w 1000 dostałem sie od tylca tzn. od strony wahacza. kluczem 17 blokujesz plastikowa nakrętkę czujnika od strony silnika a od tylu pokręcasz czujnik trzema palcami lewej dłoni (pozycja półleżącą)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Śro 18:52, 28 Lip 2010    Temat postu:

sprobuje w ten sposob, bo wczesniej chcialem i kluczem i reka od tylca wziac sie i doopa, nie dalo rady wcisnac sie z dwoma lapkami do srodka, przynajmniej nie ze standarowo rozmieszczonymi lokciami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koko
A



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 12:43, 29 Lip 2010    Temat postu:

Dla ułatwienia możesz odkręcić plastikowe mocowania przewodu hamulcowego na wahaczu i odsunąć trochę przewód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin