|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu
A1
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 16:19, 16 Mar 2012 Temat postu: pytanie techniczne dl1000 |
|
|
W normalnych warunkach po przekręceniu kluczyka i wciśnięciu czerwonego guzika od zapłonu przy prawej manetce w pozycję 'on' wskazówki od prędkości i obrotów robią ruch do maxa i opadają, a jednocześnie słychać w tle taki piskliwy kilkusekundowy dźwięk, który za moment ustaje i można odpalać. I tutaj moje pytanie: czy jak odpalicie to w tle nadal słyszycie ten dziwny dźwięk czy już nie? Bo ja tak i zastanawiam się czy to nie jest zły objaw. A w ogóle od czego jest ten dźwięk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:39, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
o ile dobrze kojarzę to jest pompka paliwa? ale może się mylę..
potem tego dźwięku nie słyszę..chociaż kiedyś mi się wydawało, że jeszcze mi coś piszczy, ale to chyba złudzenie było..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kret dnia Pią 16:43, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:03, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mojemu małemu też pompka piszczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maikpl
A
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 18:40, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie martw sie norma. U mnie rowniez piszczy a pozniej tez slychac tylko mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu
A1
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 18:40, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ok, a czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną zwiększonego spalania? Bo ostatnio przejechałem w mieszanym cyklu 60km, a zeszły mi 2 kreski paliwa z wyświetlacza, więc to chyba za dużo. Uprzedzając pytania tydzień temu wymienione świece, olej z filtrem, filtr powietrza jeszcze czysty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:45, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
stasiu napisał: | ok, a czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną zwiększonego spalania? Bo ostatnio przejechałem w mieszanym cyklu 60km, a zeszły mi 2 kreski paliwa z wyświetlacza, więc to chyba za dużo. Uprzedzając pytania tydzień temu wymienione świece, olej z filtrem, filtr powietrza jeszcze czysty. |
pytanie czy dwie kreski z pełnego czy dwie kreski z połowy :) ja bym sprawdził filtr powietrza, bo "jeszcze czysty" do mnie nie przemawia ;) u mnie Biały pali ostatnio jak smok, ostatnio czytać przed zimą :) ale to właśnie przez filtr chyba, więc będę wymieniał przy najbliższym serwisie :) to tyle ze strony laika :)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kret dnia Pią 18:47, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:59, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Napiszę tak:
Pierwsza rezerwa (symbol dystrybutora) zaczyna mi migać przy ok 280-290 km od tankowania, przy 340 km miga mi już puste okienko i dystrybutor. Najwięcej udało mi się przejechać 514km do sucha
Pierwsza jazda z plecaczkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 19:32, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dodam tez od siebie:
Piszczy/bzyczy pompa paliwa, po odpaleniu silnika tez pzyczy i musi bo inaczej przeciez silnik nie dostalby paliwa i by zgasl. To ze czasem ja slychac a czasem nie to dlatego ze gdy silnk ma male zapotrzebowanie na paliwo to pompa poprostu sie wylacza.
Spalanie w duzym DL to delikatny temat, bo ten motocykl potrafi spalic 4,5 l/100km ale tez potrafi zjesc 9l /100 przynajmniej moj.
Najlepiej to zatankowac do pelna i przy nastepny tankowaniu obliczyc spalanie.
Wskaznik paliwa ma zadanie jedynie pogladowe, by miec orientacje co sie w zbiorniku dzieje, z czasem bedziesz wiedzial po wskazniku ile masz jeszcze paliwa, ale na poczatku trudno sie nim sugerowac.
Moj DL robi srednio 300km do drugiej rezerwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mallly1508
A2
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 20:02, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Napiszę tak:
Pierwsza rezerwa (symbol dystrybutora) zaczyna mi migać przy ok 280-290 km od tankowania, przy 340 km miga mi już puste okienko i dystrybutor. Najwięcej udało mi się przejechać 514km do sucha
Pierwsza jazda z plecaczkiem | Ale mowisz o 1000 czy 650? bo przy 1000 to raczej niemozliwe;p. Mi sie dzis zapalila pierwsza rezerwa (zamalowane okienko i mryga dystrybutor) przy 180 km...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:11, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A przepraszam, mówię o 650
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu
A1
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 21:16, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ok to załaduję parę razy do pełna i się zobaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu
A1
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:45, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no i zrobiłem jak napisałem, pierwsza rezerwa przy 209 km
czyli wychodzi mi 8l/100km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 16:04, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
stasiu napisał: | no i zrobiłem jak napisałem, pierwsza rezerwa przy 209 km
czyli wychodzi mi 8l/100km |
to znaczy ze musisz zaczac delikatniej sie obchodzic z manetka
Jak wyjezdzisz tak conajmniej z 10 zbiornikow paliwa, a spalanie sie nie zmieni, to wtedy mozna zaczac dumac dlaczego tyle pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:53, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no i u mnie po przejechaniu 250 km to juz najwyzszy czas szukania stacji paliw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 12:25, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No to ja też dodam coś od Siebie:
Po przerwie zimowej zauważyłem że ta pompa coś głośniej chodzi a szczególnie widać różnicę przy włączaniu świateł że zaczyna głośniej pracować na zgaszonych światłach trochę ciszej.
Aktualnie zastosowałem rozwiązanie przeczyszczenia układu paliwowego czyli zastosowałem taki środek ze stacji Shell przeczyszczający układ paliwowy dodając go do paliwa, zobaczymy efekty po opróżnieniu zbiornika.
I tu nasuwa się pytanie ile wytrzyma pompa co jej szkodzi że tak piszczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 8:25, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwsze wniosku już mogę wyciągnąć po opróżnieniu zbiornika paliwa z uzdatniaczem, pompa znacznie ucichła, oczywiście słychać ja ale już nie tak jak na początku:)
Widocznie ten typ tak ma że będzie ją po prostu słychać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gieneknowy2012
A2
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdów
|
Wysłany: Sob 9:33, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie tez dos glosno piszczy, troche sie tego martwilem na poczatku ale to tak ma byc- kupilem wlasnie srodek do czyszcznia ukladu paliwowego i zaplikowalem wiec moze troche ucichnie. filtr sie czysci a po 18 tys.km wymienia oczywiscie zalezy w jakich warunkach sie jezdzi. ksiazka serwisowa podaje 18tys.km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 10:44, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
gieneknowy2012 napisał: | u mnie tez dos glosno piszczy, troche sie tego martwilem na poczatku ale to tak ma byc- kupilem wlasnie srodek do czyszcznia ukladu paliwowego i zaplikowalem wiec moze troche ucichnie. filtr sie czysci a po 18 tys.km wymienia oczywiscie zalezy w jakich warunkach sie jezdzi. ksiazka serwisowa podaje 18tys.km. |
Mówisz zapewne o filtrze paliwa bo tego tyczy wątek. Jak czyścisz filtr paliwa? Jaki wpływ mają warunki jazdy na jakość - zanieczyszczenie tankowanego paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Nie 11:10, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Im mniej paliwa tym bardziej słychać pompę paliwa. Objaw normalny i nie przejmować się tym. Pod koniec sezonu tak do tego się przyzwyczaicie, że o jakimkolwiek piszczeniu zapomnicie . zdrowych wesołych Świąt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|