Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pytanie techniczne dl1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu
A1



Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 16:19, 16 Mar 2012    Temat postu: pytanie techniczne dl1000

W normalnych warunkach po przekręceniu kluczyka i wciśnięciu czerwonego guzika od zapłonu przy prawej manetce w pozycję 'on' wskazówki od prędkości i obrotów robią ruch do maxa i opadają, a jednocześnie słychać w tle taki piskliwy kilkusekundowy dźwięk, który za moment ustaje i można odpalać. I tutaj moje pytanie: czy jak odpalicie to w tle nadal słyszycie ten dziwny dźwięk czy już nie? Bo ja tak i zastanawiam się czy to nie jest zły objaw. A w ogóle od czego jest ten dźwięk?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:39, 16 Mar 2012    Temat postu:

o ile dobrze kojarzę to jest pompka paliwa? ale może się mylę..

potem tego dźwięku nie słyszę..chociaż kiedyś mi się wydawało, że jeszcze mi coś piszczy, ale to chyba złudzenie było..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Pią 16:43, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:03, 16 Mar 2012    Temat postu:

Mojemu małemu też pompka piszczy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 18:40, 16 Mar 2012    Temat postu:

Nie martw sie norma. U mnie rowniez piszczy a pozniej tez slychac tylko mniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu
A1



Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 18:40, 16 Mar 2012    Temat postu:

ok, a czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną zwiększonego spalania? Bo ostatnio przejechałem w mieszanym cyklu 60km, a zeszły mi 2 kreski paliwa z wyświetlacza, więc to chyba za dużo. Uprzedzając pytania tydzień temu wymienione świece, olej z filtrem, filtr powietrza jeszcze czysty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:45, 16 Mar 2012    Temat postu:

stasiu napisał:
ok, a czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną zwiększonego spalania? Bo ostatnio przejechałem w mieszanym cyklu 60km, a zeszły mi 2 kreski paliwa z wyświetlacza, więc to chyba za dużo. Uprzedzając pytania tydzień temu wymienione świece, olej z filtrem, filtr powietrza jeszcze czysty.

pytanie czy dwie kreski z pełnego czy dwie kreski z połowy :) ja bym sprawdził filtr powietrza, bo "jeszcze czysty" do mnie nie przemawia ;) u mnie Biały pali ostatnio jak smok, ostatnio czytać przed zimą :) ale to właśnie przez filtr chyba, więc będę wymieniał przy najbliższym serwisie :) to tyle ze strony laika :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Pią 18:47, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:59, 16 Mar 2012    Temat postu:

Napiszę tak:
Pierwsza rezerwa (symbol dystrybutora) zaczyna mi migać przy ok 280-290 km od tankowania, przy 340 km miga mi już puste okienko i dystrybutor. Najwięcej udało mi się przejechać 514km do sucha Smile
Pierwsza jazda z plecaczkiem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pią 19:32, 16 Mar 2012    Temat postu:

dodam tez od siebie:
Piszczy/bzyczy pompa paliwa, po odpaleniu silnika tez pzyczy i musi bo inaczej przeciez silnik nie dostalby paliwa i by zgasl. To ze czasem ja slychac a czasem nie to dlatego ze gdy silnk ma male zapotrzebowanie na paliwo to pompa poprostu sie wylacza.

Spalanie w duzym DL to delikatny temat, bo ten motocykl potrafi spalic 4,5 l/100km ale tez potrafi zjesc 9l /100 przynajmniej moj.
Najlepiej to zatankowac do pelna i przy nastepny tankowaniu obliczyc spalanie.
Wskaznik paliwa ma zadanie jedynie pogladowe, by miec orientacje co sie w zbiorniku dzieje, z czasem bedziesz wiedzial po wskazniku ile masz jeszcze paliwa, ale na poczatku trudno sie nim sugerowac.
Moj DL robi srednio 300km do drugiej rezerwy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mallly1508
A2



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 20:02, 16 Mar 2012    Temat postu:

Cytat:
Napiszę tak:
Pierwsza rezerwa (symbol dystrybutora) zaczyna mi migać przy ok 280-290 km od tankowania, przy 340 km miga mi już puste okienko i dystrybutor. Najwięcej udało mi się przejechać 514km do sucha
Pierwsza jazda z plecaczkiem
Ale mowisz o 1000 czy 650? bo przy 1000 to raczej niemozliwe;p. Mi sie dzis zapalila pierwsza rezerwa (zamalowane okienko i mryga dystrybutor) przy 180 km... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:11, 16 Mar 2012    Temat postu:

A przepraszam, mówię o 650 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu
A1



Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 21:16, 16 Mar 2012    Temat postu:

ok to załaduję parę razy do pełna i się zobaczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu
A1



Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 15:45, 18 Mar 2012    Temat postu:

no i zrobiłem jak napisałem, pierwsza rezerwa przy 209 km
czyli wychodzi mi 8l/100km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 16:04, 18 Mar 2012    Temat postu:

stasiu napisał:
no i zrobiłem jak napisałem, pierwsza rezerwa przy 209 km
czyli wychodzi mi 8l/100km


to znaczy ze musisz zaczac delikatniej sie obchodzic z manetka Idea Laughing Laughing Laughing

Jak wyjezdzisz tak conajmniej z 10 zbiornikow paliwa, a spalanie sie nie zmieni, to wtedy mozna zaczac dumac dlaczego tyle pali. Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 10:53, 19 Mar 2012    Temat postu:

no i u mnie po przejechaniu 250 km to juz najwyzszy czas szukania stacji paliw Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Pon 15:00, 19 Mar 2012    Temat postu:

Mam dziwne wrażenie, że Arrow taka dyskusja miała już miejsce... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:25, 22 Mar 2012    Temat postu:

No to ja też dodam coś od Siebie:
Po przerwie zimowej zauważyłem że ta pompa coś głośniej chodzi a szczególnie widać różnicę przy włączaniu świateł że zaczyna głośniej pracować na zgaszonych światłach trochę ciszej.
Aktualnie zastosowałem rozwiązanie przeczyszczenia układu paliwowego czyli zastosowałem taki środek ze stacji Shell przeczyszczający układ paliwowy dodając go do paliwa, zobaczymy efekty po opróżnieniu zbiornika.
I tu nasuwa się pytanie ile wytrzyma pompa co jej szkodzi że tak piszczy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 8:25, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Pierwsze wniosku już mogę wyciągnąć po opróżnieniu zbiornika paliwa z uzdatniaczem, pompa znacznie ucichła, oczywiście słychać ja ale już nie tak jak na początku:)
Widocznie ten typ tak ma że będzie ją po prostu słychać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gieneknowy2012
A2



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdów

PostWysłany: Sob 9:33, 07 Kwi 2012    Temat postu:

u mnie tez dos glosno piszczy, troche sie tego martwilem na poczatku ale to tak ma byc- kupilem wlasnie srodek do czyszcznia ukladu paliwowego i zaplikowalem wiec moze troche ucichnie. filtr sie czysci a po 18 tys.km wymienia oczywiscie zalezy w jakich warunkach sie jezdzi. ksiazka serwisowa podaje 18tys.km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:44, 07 Kwi 2012    Temat postu:

gieneknowy2012 napisał:
u mnie tez dos glosno piszczy, troche sie tego martwilem na poczatku ale to tak ma byc- kupilem wlasnie srodek do czyszcznia ukladu paliwowego i zaplikowalem wiec moze troche ucichnie. filtr sie czysci a po 18 tys.km wymienia oczywiscie zalezy w jakich warunkach sie jezdzi. ksiazka serwisowa podaje 18tys.km.

Mówisz zapewne o filtrze paliwa bo tego tyczy wątek. Jak czyścisz filtr paliwa? Jaki wpływ mają warunki jazdy na jakość - zanieczyszczenie tankowanego paliwa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Nie 11:10, 08 Kwi 2012    Temat postu:

Im mniej paliwa tym bardziej słychać pompę paliwa. Objaw normalny i nie przejmować się tym. Pod koniec sezonu tak do tego się przyzwyczaicie, że o jakimkolwiek piszczeniu zapomnicie Smile. zdrowych wesołych Świąt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin