Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przy dużych prędkościach rzuca

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:23, 05 Wrz 2009    Temat postu: Przy dużych prędkościach rzuca

Witam,
ostatnio jechałem autostradą i przy prędkości rzędu 150-160 km/h rzucało motocyklem. Rzucało tzn. trzepotała kierownica i cały motocykl wężykował. Amplituda wężyka była około 30-50 cm. Fakt że trochę wiało z boku. Miałem dwa kufry Kappa K33 i na siedzeniu pasażera tankbag. Ciśnienie w oponach fabryczne a opony też fabryczne. Czy też tak miewacie czy coś u mnie nie teges?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 12:38, 05 Wrz 2009    Temat postu:

http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/drgania-kierownicy,1327.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/shimmy,524.html

podsumowując sprawdź ciśnienie w oponach, łożysko główki ramy i co tam jeszcze było w powyższych tematach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 15:27, 09 Wrz 2009    Temat postu:

bo z kuframi przy mocnym wietrze może troche niestabilnie być, ale kierownica nie może drgać. Jak jexdziłem
moim 1000 po autostradzie w 2 osoby i załadowany kuframi i pakunek na centralnym kufrze to powyżej 160 bywały lekkie zachwiania, tak, że zachowywałem prędkośc do max 150 i taka wydawała sie najlepsza na długich dystansach, ale to też efekt bardzo wysokiej szyby z przodu (mam 188cm wzrostu) a ty jaka masz szybe.

Jazde szybka bez kufrów to zupełnie inna bajka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Śro 15:30, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:39, 29 Wrz 2009    Temat postu:

To chyba jednak jest sprawa kufrów. Niedawno sprawdziłem jak się zachowuje przy podobnych prędkościach bez kufrów i nic nie rzucało.
Wróg zidentyfikowany Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:18, 30 Wrz 2009    Temat postu: Re: Przy dużych prędkościach rzuca

Oliwnik napisał:
... Ciśnienie w oponach fabryczne a opony też fabryczne...


jak to fabryczne cisnienie? nigdy nie sprawdzales i nie dopompowywales?
Wink

u mnie z kufrem centralnym i plecaczkiem przy 160-170 nic nie rzuca i nie wezykuje. jak mocny wiatr wieje z boku to przestawia moto na pasie, ale jak puszcze kiere to moto jedzie prosto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Śro 9:41, 30 Wrz 2009    Temat postu: Re: Przy dużych prędkościach rzuca

Z tym wężykowaniem z kufrem, to - przynajmniej u mnie - jakaś loteria. Czasem lecąc 2 zeta na A4 ani drgnie, a czasem śmigam po obwodnicy Oleśnicy i zaczynam falować już przy 160. Wiatr ma duże znaczenie, zwłaszcza przy mojej szybie turystycznej, która jest niemal 12 cm wyższa od standardowej. I nie chodzi tu o równomierny, boczny wiatr, bo przy takim jest tylko lekkie złożenie maszyny pod wiatr i nic więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Śro 21:26, 03 Lut 2010    Temat postu:

Miałem dokładnie takie same odczucia jak kolega co zaczął temat, utwardzenie zawieszenia na max załatwia sprawę! Ciśnienie w oponach, łożysko główki ramy, opony do d... wszystkie te teorie owszem i może ale u mnie pomogło utwardzenie zawieszenia. Polecam prosty test zabierz pasażer słuszniejszej wagi - zniknie problem masz odp. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 1:00, 04 Lut 2010    Temat postu:

Dokładnie jak piszecie: po pierwsze wiatr po drugie graty na moto.
Parę razy mi się zdarzyło wężykowanie począwszy od 160 a skończywszy na max-ie 180 do 200 jak z lekkiej górki Smile różnie w zależności od warunków.
Wszystkie przypadki przy jednym centralnym kufrze, ale raczej rzadko, najczęściej jak wiatr jest "pomyślny" to jedzie jak po sznurku, szybę mam oryginalną z dyfuzorem ustawioną na max-a. Jeszcze nie testowałem utwardzenia przodu, tył mam na max.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 11:40, 04 Lut 2010    Temat postu:

Nie podbija Ci tyłu za bardzo na wybojach, dziurach itp.? Ja jak jeżdżę solo i tylko z centralnym to mam przeważnie tylną regulację w ustawieniu neutralnym - jak w instrukcji. Jak pakuję dodatkowe bagaże, albo jadę z plecaczkiem to odpowiednio podkręcam na "twarde" w zależności od obciążenia.
Jak parę razy po powrocie z zapakowanego wyjazdu poleciałem "na lekko" ze skręconym tyłem na maxa to mi dupa na nierównych zakrętach trochę chciała uciekać...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Czw 21:01, 04 Lut 2010    Temat postu:

Mag - jeśli to do mnie Smile To nie nie podbija mi tyłu (hehe trochę warzę) Oczywiście utwardzam go na max. jak lecę autostradą 180-200. Większość przelotów wykonuję z pasażerką i kuframi wtedy w ogóle niema problemu. Ja skręcę do połowy i lecę solo to zaczyna mi się przy 150-160 to o czym pisze Oliwnik inni opisuję to też jako shime choć nie wiem czy to prawidłowe określenie. Jak latam normalnie po mieście solo to oczywiście skręcam dla konfortu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 21:39, 04 Lut 2010    Temat postu:

Zdażało mi się lecieć złoty 90 z plecakiem full zapakowany i nic się nie działo, pod watrunkiem że normalną dla tego typu motocykla niestabilność przy tych prędkościach można nazwać "nic nie dzianiem". Po opisanych objawać mogę wnioskować że masz wyząbkowaną oponę i/albo luzy w główce ramy, wachaczu lub kołach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 2:21, 05 Lut 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o podbijanie tyłu to raczej nie, zależy to od wagi chyba Smile Ja niestety oscyluję koło 95 kg Smile ale muszę spróbować ustawić troszkę mniej ten tył. Owszem zdarzają mi się spore uślizgi z myszkowaniem (różnie to nazywają) tyłu przy ostrym dohamowaniu przed zakrętem, jak oczywiście sobie przykozacze Smile ale to raczej norma (to jakby tylne koło chciało przód wyprzedzić), tak naprawdę bardzo to lubię Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:08, 26 Sie 2010    Temat postu:

Przy okazji zmiany tłumików mam pewne spostrzeżenia. Okazuje się, że teraz można bez problemu jechać z prędkością 200km/h (licznikowe), ze standardowymi tłumikami motocykl mocno wężykował, teraz tego nie ma, mam wrażenie, że w ogóle. Głowy nie dam, ale obroty oscylują chyba w granicy 6,5 tyś/min, zastanawia mnie tylko spalanie przy tej prędkości. Nie żeby to była moja prędkość podróżna, ale w Niemczech - czemu nie? Smile W każdym razie chciałem przekazać, że jeśli chodzi o wężykowanie powyżej 160, którego sam doświadczałem, to najwyraźniej odciążenie tyłu i podkręcenie sprężyny pomaga (test robiłem bez topcase'a i ze średnio skręconą sprężyną - ale wcześniej w tym ustawieniu przy podobnych prędkościach było wężykowanie). W sumie nie bez przyczyny producenci nie oferują topcese'ów do sportowych maszyn...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Czw 22:18, 26 Sie 2010    Temat postu:

V-Told wybacz ale proszę łopatą do głowy. Na wstępie zrozumiałem że po wymianie tłumików przestał wężykować Laughing przeczytaj sobie pierwsze zdanie
A potem piszesz że to wina złych nastawów tylnego zawieszenia - i tu na stówkę się zgadzam masz rację. Czasami skróty myślowe wprowadzają czytających w błąd Laughing Na to trzeba uważać

Ja mam standardowe wydechy, jechałem licznikowe 240 (nie powiem gdzie) i mam tył na sztywno bez kufrów - i węży nie widziałem Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:54, 27 Sie 2010    Temat postu:

V-Told napisał:
W sumie nie bez przyczyny producenci nie oferują topcese'ów do sportowych maszyn...
A moze dlatego nie oferuja, ze sportowe maszyny nie sluza do turystyki, a do zapierdalania na torze? O tym pomyslales? Ja wiem, ze w Polsce ludzie kasy nie maja na 2 motocykle i zdazaja sie gsx-ry z kuframi, ale moim zdanie to nieporozumienie.

marlon777 napisał:
...jechałem licznikowe 240 (nie powiem gdzie)...
Chyba powinno byc nie powiem czym Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 15:50, 27 Sie 2010    Temat postu:

marlon777 napisał:
V-Told wybacz ale proszę łopatą do głowy. Na wstępie zrozumiałem że po wymianie tłumików przestał wężykować Laughing przeczytaj sobie pierwsze zdanie
A potem piszesz że to wina złych nastawów tylnego zawieszenia - i tu na stówkę się zgadzam masz rację. Czasami skróty myślowe wprowadzają czytających w błąd Laughing Na to trzeba uważać


Dokładnie tak - po wymianie tłumików przestał wężykować. Następnie NIE piszę, że to wina nastawów tylnego zawieszenia, tylko że przy niezmienionych nastawach ze standardowymi tłumikami wężykował. Czyli teraz łopatą: motocykl wężykuje powyżej 160, 180 (licznikowych), teraz następuje (JEDYNA) zmiana - tłumiki - i nie wężykuje. Wniosek - odciążenie tyłu poprawia stabilność podczas jazdy z większymi prędkościami. Jak tego dokonać? j.w. Fakt, że dodałem, że podkręcenie spręzyny powinno pomóc, ale nie o to chodzi. Znowu - bez ruszania sprężyny, a po samym zdjęciu około 5-6 kg z tłumików brak wężykowania. No, mam nadzieję, że nie pozostawiłem niedomówień tym razem Smile

bibop napisał:
V-Told napisał:
W sumie nie bez przyczyny producenci nie oferują topcese'ów do sportowych maszyn...


A moze dlatego nie oferuja, ze sportowe maszyny nie sluza do turystyki, a do zapierdalania na torze? O tym pomyslales? Ja wiem, ze w Polsce ludzie kasy nie maja na 2 motocykle i zdazaja sie gsx-ry z kuframi, ale moim zdanie to nieporozumienie.


A może dlatego nie oferują, że motocykle takie jak choćby K1300S czy Hayabusa zaliczają się do segmentu sportowych turystyków i przy prędkościach, do których je projektowano z topcese'm by odleciały. O tym pomyślałeś? XX, S, Hayka to nie motocykle "do zapierdalania na torze", nie do tego zostały zaprojektowane. Do takiej jazdy stworzono Fireblade'a, S1000RR i GSX-R'a 1000, superbike'i tak zwane.

Ja wiem, że w Polsce ludzie kupują GS'y za gotówkę. Przychodzą, mówią, że chcą taki motocykl i po prostu go biorą. Nie można mierzyć wszystkiego swoją miarką. A że ewenementy się zdarzają to wszyscy wiemy, terenowa R1, XX z trzema kuframi itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 15:54, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pią 15:58, 27 Sie 2010    Temat postu:

V-Told dzięki za cierpliwe "łopatą do głowy" ale przyznam się szczerze, że nie sądziłem iż odciążenie tyłu (moim zdaniem nieznaczne) spowodowane wymianą tłumików ma tak kolosalne znaczenie.

No cóż całe życie człowiek się uczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:12, 27 Sie 2010    Temat postu:

V-Told, napisales maszyn sportowych wiec co mowisz o busie? to jest motocykl sportowo-turystyczny, nie miale go na mysli...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:36, 27 Sie 2010    Temat postu:

bibop napisał:
V-Told, napisales maszyn sportowych wiec co mowisz o busie? to jest motocykl sportowo-turystyczny, nie miale go na mysli...


Buehehe, dokładnie to mówię o "busie" - że "to jest motocykl sportowo-turystyczny".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:39, 27 Sie 2010    Temat postu:

chyba sie nie rozumiemy... z reszta nie pierwszy raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:02, 27 Sie 2010    Temat postu:

bibop napisał:
chyba sie nie rozumiemy... z reszta nie pierwszy raz.


Dobrze, daj już spokój, przywołane przeze mnie Hayabusa, K1300S i XX to sportowe turystyki i nikt przy zdrowych zmysłach nie nazwie tego turystykiem a raczej maszyną sportową. Ford Mustang też zaliczany jest do sportowych samochodów, ale nie tworzono go z myślą o jeździe po torze. Czepiamy się określeń, jakby miało to cokolwiek pomóc. Hayabusa jest sportowa, ale mniej sportowa niż GSX-R, większość ludzi nazwie ją jednak sportową, tu się zgodzisz? Zresztą nie ma to żadnego znaczenia, bo i w Hayabusie i w GSX-R nikt normalny topcase'a nie będzie montował, i to z tych samych powodów, więc potyczka słowna nie ma tutaj sensu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:18, 29 Sie 2010    Temat postu:

poprostu prędkość wylotowa spalin na przelotowych tłumikach, symetrycznie stabilizuje tor jazdy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 20:10, 29 Sie 2010    Temat postu:

To "odciążenie tyłu" jest zastanawiające bo moje Viadro, bez względu na ustawienie zawieszenia, przy jeździe solo, potwornie wężykuje już powyżej 160km/h i na nowych oponach zjawisko to jakby wzmogło się. Z plecaczkiem natomiast i załadowanym kufrem, leciałem 210 bez żadnych niepokojących objawów, cze, raczej dociążenie, a nie odwrotnie, tyłu ma znaczenie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:09, 29 Sie 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
To "odciążenie tyłu" jest zastanawiające bo moje Viadro, bez względu na ustawienie zawieszenia, przy jeździe solo, potwornie wężykuje już powyżej 160km/h i na nowych oponach zjawisko to jakby wzmogło się. Z plecaczkiem natomiast i załadowanym kufrem, leciałem 210 bez żadnych niepokojących objawów, cze, raczej dociążenie, a nie odwrotnie, tyłu ma znaczenie...


Nie miałoby to sensu. Dlaczego lekkie enduro powyżej 120 już odfruwa? Masę ma w miarę centralnie, ale siedzisz wyprostowany i masz aerodynamikę szafy, dodatkowo duże skoki zawieszeń i jak dasz w palnik to siada na tyłku jak stary Jaguar. Motocykl siada, tył jest dociążony, a przód odciążony i gdzieś tutaj tkwi problem. To samo masz, kiedy bardziej miękko zestroisz tylną sprężynę, podobnie podczas jazdy z Topcase'm. Zaczynasz startować na orbitę. Głowy za tę teorię nie dam, ale jak dla mnie tak to wygląda.

Co się cieszysz Konra.dzik, jednorurowcu! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 21:10, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 21:14, 29 Sie 2010    Temat postu:

Muszę popróbować z ustawieniami tylnego amora...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Nie 21:24, 29 Sie 2010    Temat postu:

nie na temat i bez sensu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin