|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu
A1
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 12:59, 02 Sie 2012 Temat postu: przepustnice po raz kolejny |
|
|
Drodzy koledzy, przedstawię wam pokrótce mój problem i proszę o jakieś rady, ewentualnie pomoc, jeśli jest tutaj jakiś spec od naszych Suzuki mieszkający w Łodzi. Chcąc przeprowadzić synchronizację przepustnic rozebrałem co trzeba i po zaglądnięciu w silnik ku mojemu zdziwieniu okazało się, że brakuje tam w ogóle górnych przepustnic (tzn tych okrągłych płytek). Tutaj rodzi się pytanie, a w zasadzie kilka pytań:
1. Czy mogę gdzieś dostać ( lub u kogoś wykonać - w końcu to tylko metalowa płytka z 2 dziurami) te płytki i je dokręcić (bo prawdę mówiąc nie uśmiecha mi się kupować całych wtrysków skoro reszta jest dobra)
2. Jeśli tak to jakie mogą być tego koszty
3. Po co ktoś wykręcał te płytki
Dodam, że moto to DL1000 z 2002 roku i o dziwo pracuje normalnie poza zwiększonym zużyciem paliwa tzn koło 1,5 - 2 l więcej niż powinien.
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 13:13, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Na amerykańskim forum spotkałem się kiedyś z taką metodą "tuningu", rzekomo wywalenie górnych przepustnic daje trochę mocy przy wysokich obrotach kosztem niskich i średnich obrotów. CHGW ile w tym prawdy, ale poprzedni właściciel pewnie tym właśnie się kierował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu
A1
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 14:45, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie też trafiłem na taką informację na forum z US&A. Tylko teraz pytanie jak wrócić do wersji podstawowej rozsądnym kosztem i czy tylko chęć tuningu była prawdziwym powodem, a nie uszkodzenie jakiegoś podzespołu poniekąd przysłonięte usunięciem tego elementu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianscz
A1
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Czw 11:55, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam orientuje się ktoś czy do dl 1000 z 2002r pasują przepustnice z nowszych roczników?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 16:08, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
krystianscz napisał: | Witam orientuje się ktoś czy do dl 1000 z 2002r pasują przepustnice z nowszych roczników? |
Numery części miedzy rocznikami 2002-2003 oraz 2004-2007 różnią się minimalnie, więc istniej bardzo duże prawdopodobieństwo, że pasują bez problemów.
Możesz sam porównać:
2002: [link widoczny dla zalogowanych]
2004: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 16:08, 25 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|