|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoGdynia
A2
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 14:46, 27 Paź 2014 Temat postu: Przepustnice |
|
|
Wow.
Cześć, mam do wymiany przepustnice, tak, cieszy mnie to
Teraz pytanko, mechanik z ASO zaleca aby przepustnice były z tego samego rocznika, czy ktoś wymieniał przepustnice wraz z tym śmiechowym silniczkiem i ogólnie całym kompletem ?
Jeśli tak i kupił używane to z którego roku i czy wsio działało po wymienie normalnie.
Problemem jest dostać przepustnice z roku 2004, na alledrogo sprzedawcy piszą że bez różnicy który rok, mechanik co innego, wierzę bardziej mechanikowi, ale może ktoś sam miał ten problem
Obroty 1100, V-max 120, po dłuższej jeździe na wysokich obrotach ma 600obr. na "obrotach jałowych" o ile nie gaśnie, po przekręceniu manetki do odciny dławi się.
Prosił bym o sprawdzone info, 300zł na ziemi nie leży
Motór się obraził bo się dowiedział, ze chciałem go sprzedać i się popsuł
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MotoGdynia dnia Pon 14:48, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 17:20, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
tylko sie domyslam że chodzi o 2004 rok.. ale chyba nie widzę czy to 1000 czy 650.
w 650 nr katalogowy pokazuje ze pasowały K4-K6
w 1000 K4-L0
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Pon 18:39, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Kolega ma 650, widziałem na allegro swego czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:19, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
O ile się nie mylę od K7 szły inne przepustnice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoGdynia
A2
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 16:37, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, 650 2004r.
Są to sprawdzone info czy po prostu gdzieś kiedyś było napisane ?
Chodzi o to czy było to nabazgrane gdzieś kiedyś przez kolegę kolegi wujka czy pewna informacja od jakiegoś eksperta
W każdym razie dzięki za informacje, jeswt już czym się kierować.
Również jak ktoś posiada kogoś kto posiada kogoś kto rozbiera motocykle i ma takowy element i daje na nią rozruchową gwarancje prosił bym o kontakt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 17:08, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
MotoGdynia napisał: | Dokładnie, 650 2004r.
Są to sprawdzone info czy po prostu gdzieś kiedyś było napisane ?
Chodzi o to czy było to nabazgrane gdzieś kiedyś przez kolegę kolegi wujka czy pewna informacja od jakiegoś eksperta
|
Przecież dostałeś konkretną odpowiedź
motokras napisał: |
w 650 nr katalogowy pokazuje ze pasowały K4-K6
|
A dla sprawdzenia wiarygodności źródła zobacz sobie profil i wcześniejsze posty motokrasa...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 17:10, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoGdynia
A2
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 17:22, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | MotoGdynia napisał: | Dokładnie, 650 2004r.
Są to sprawdzone info czy po prostu gdzieś kiedyś było napisane ?
Chodzi o to czy było to nabazgrane gdzieś kiedyś przez kolegę kolegi wujka czy pewna informacja od jakiegoś eksperta
|
Przecież dostałeś konkretną odpowiedź
motokras napisał: |
w 650 nr katalogowy pokazuje ze pasowały K4-K6
|
A dla sprawdzenia wiarygodności źródła zobacz sobie profil i wcześniejsze posty motokrasa... |
No, no motokrasa widze ale jest też drugi post
Otzi napisał: | O ile się nie mylę od K7 szły inne przepustnice. |
Dobra, dzięki za pomoc, idę szukać
edit:
Szybko poszło, już znalezione
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MotoGdynia dnia Wto 18:03, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoGdynia
A2
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 16:38, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Przepustnice wymienione, motocykl zaczął pracować inaczej, nawet odkryłem nową jego funkcje, przy odpaleniu na zimnym silniku przy ssaniu ma wyższe obroty, wcześniej po odpaleniu miał ciągłość 1100-1400obr. teraz ma 2100 do czasu nagrzania
Motocykl nawet lepiej się zbiera, tak mi się przynajmniej wydaję, ale ...
Błąd Fi dalej wyskakuję przy ciągłej prędkości około 100km/h i prędkość maks dalej nie przekracza 130km/h.
Miał ktoś ten problem aby wspomóc wiedzą ?
Jutro jadę ponownie na komputer to może się czegoś dowiem więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoGdynia
A2
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 11:14, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli ktoś miał podobny problem albo jest mechanikiem ...
Jak pisałem.
Motocykl do 120 działa normalnie, po 120 traci moc i w sumie to jego prędkość maksymalna.
Czujniki działają dobrze
przepustnice otwierają się w 100%
wszystko co można się dowiedzieć z komputera również w normie.
Po jeździe przy około 120km/h czyli jego limicie wyskakuje błąd Fi (problem z drugą przepustnicą czy jakoś tak)
I teraz pytanie do znawców bo już nie ma pomysłów nikt.
Czy moze to być wina modułu zapłonowego ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MotoGdynia dnia Nie 11:15, 30 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Nie 17:17, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witaj
czy wymieniłeś same przepustnice, czy kpl.z czujnikami ?
sprawdź dokładnie czujnik TPS może ma w jednym miejscu wytartą ścieżkę
potencjometru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianscz
A1
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Czw 11:52, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam orientuje się ktoś czy do dl 1000 z 2002r pasują przepustnice z nowszych roczników ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|