Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przegląd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Wto 12:42, 21 Maj 2013    Temat postu: Przegląd

Przegląd 12000km to prawie 1100zł bez groszy. Rozumiem że lepiej robić to w serwisie póki jest gwarancja? Właśnie mnie to czeka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotorKat dnia Wto 18:57, 21 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 13:06, 21 Maj 2013    Temat postu:

MotorKat, a sa jakies podstawy, ze cos na gwarancji moze sie popsuc? Bo jesli wady, ktore ew. mogly wyjsc jeszcze nie pokazaly sie to olac gwarancje, a tym bardziej przeplacanie za przeglad. Polecam Ci wielokrotnie tu chwalonego Michala Szrame, zamiast pieczatki w ksiazce gwarancyjnej za slona oplate bedziesz mial pewne, sprawdzone i poprawione moto za adekwatna cene

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Wto 14:08, 21 Maj 2013    Temat postu:

Po rozmowie z Doberem również do tego samego punktu doszedłem. Jarson mi mówił kiedyś to samo. Ponoć te świece irydowe wytrzymują spokojnie 30k km a nie 12. Lekka zdzierstwo. Jadę do Michała ale Smoka. To mój miejscowy Piaseczyński mechanik który mi robił poprzedniego Vstroma i byłem bardzo zadowolony. Jak mnie puszka skasowała to przyjechał od razu z lawetą bo było obok i pomógł we wszystkim .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 14:25, 21 Maj 2013    Temat postu:

no i tak trzymac, pieczatke to sobie mozna z ziemniaka zrobic i wbic w ksiazke, zeby ladniej wygladalo, szkoda przeplacac i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 14:51, 21 Maj 2013    Temat postu: Re: Przegląd

MotorKat napisał:
Przegląd 12000km to prawie 1100zł bez groszy. Rozumiem że lepiej robić to w serwisie puki jest gwarancja? Właśnie mnie to czeka.


Strasznie wysoka jest ta cena...!

Nie jestem fanem wszelkich ASO, ale sprawdziłem, że w warszawskim Moto Hangarze przegląd po 24 tys. (czyli ten duży) kosztuje 450 zł (robocizna). Do tego dochodzą materiały i części. Mnie, suma sumarum, przegląd po 24 tys. wyszedł cenowo podobnie w ASO (z ich częściami) i u Michała, ale ponieważ nie mam sprzętu na gwarancji, to wybrałem tego ostatniego Smile

Ale gdybym miał na gwarancji, to jednak skorzystałbym z ASO, tylko starał się uzyskać jakiś rabat na robociznę i poszukał we własnym zakresie tańszych części.

P.S. Trochę też zależy ile tej gwarancji zostało... miesiąc, czy rok...?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 14:52, 21 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Wto 16:54, 21 Maj 2013    Temat postu:

Cena ceną, ale chyba zapomina się tutaj o najważniejszej kwestii, cały czas tutaj poruszanej. Do ASO, to strach motocykl oddawać! Po historiach tutaj przeczytanych włos się na głowie jeży!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 18:40, 21 Maj 2013    Temat postu:

Co do tych opinii na temat ASO, to różnie z tym bywa i zdania są podzielone - jedni je chwalą, inni narzekają...

Ja osobiście też zwracam uwagę przede wszystkim na jakość, cena jest na drugim miejscu. Ale w przypadku pojazdów na gwarancji staram się jednak korzystać z ASO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 17:16, 22 Maj 2013    Temat postu:

Taką dzisiaj dostałem wiadomość od Suzuki Gdynia


Taki przegląd z materiałami potrzebnymi do wykonania wg instrukcji kosztuje
730zł brutto.
W załączeniu wykaz czynności, który znajdzie pan również w instrukcji obsługi.

Różnica prawie 400zł...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OptimisticSailor
A2



Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:30, 22 Maj 2013    Temat postu:

MotorKat napisał:
Taką dzisiaj dostałem wiadomość od Suzuki Gdynia


Taki przegląd z materiałami potrzebnymi do wykonania wg instrukcji kosztuje
730zł brutto.
W załączeniu wykaz czynności, który znajdzie pan również w instrukcji obsługi.

Różnica prawie 400zł...


Inglot i Krawczyk w Gdyni > Przegląd po 24k za 1000PLN razem z montażem podgrzewanych manetek (ale je i świece irydowe organizowałem we własnym zakresie), zrobili szybko (2 dni), za darmo odebrali z Gdańska.
PS Możliwe że na robocizne było -30% czy coś takiego, bo przegląd robiony był w ramach jakiejś zimowej promocji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 21:59, 22 Maj 2013    Temat postu:

No a w Piasecznie przegląd 12000 ponad 1000. Ciekawe skąd ta różnica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 23:40, 22 Maj 2013    Temat postu:

Michał Smok zrobił przegląd, wyregulował wtryski i moto dostało odczuwalnej energi i płynności. Okazało się przy okazji że kierownica nie jest do końca prosto, co jest za pewne skutkiem zeszłorocznej gleby. Czeka ją prostowanie. Wymieniony tez został ponadto płyn układu hamulcowego. Świece Michał potwierdza do 24000 pociągną bez problemu. Tak więc pozostaje wyjaśnić różnicę cen miedzy dwoma serwisami suzuki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jardek
A



Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)

PostWysłany: Pią 21:41, 24 Maj 2013    Temat postu:

Wczoraj odbyłem wizytę serwisową w PP.
Pierwszy przegląd przy 1000 tzw. serwis olejowy.
Zapłaciłem troszkę ponad 400 pln za wszystko (robocizna i części). Rozmawiałem również o cenach kolejnych wizyt.
Przy 6k km jest podobnie a przy 12k km natomiast wzrasta do ok 1000 pln (robocizna i części).

Oddawałem moto z duszą na ramieniu, nauczony doświadczeniami z ASO samochodowych miałem się bardzo na baczności i w tym przypadku.
Czas trwania przeglądu trochę ponad 30 min i do tego mycie.
Z tego co widziałem wykonano:
- wymiana oleju i filtra oleju, (zalano shela 10W40 półsyntetyk - na fakturze Advance AX7 4T - nie wiem czy taki powinien być czy czasem nie pełnysyntetyk),
- calkowite sprawdzenie elektryki (światła itp),
- czyszczenie i smarowanie łańcucha,
- dokręcanie wszystkich śrub - dociąganie kluczem dynamometrycznym
- regulacja manetek i linek,
- sprawdzenie rolgazu,
- sprawdzenie hamulców (zaciski też),
- sprawdzenie układu kierowniczego.

To widziałem, od moto stałem jakies 3 metry, co prawda na halę samą wejść nie mogłem ale udało mi się być dosć blisko.
To tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Pią 21:59, 24 Maj 2013    Temat postu:

12000km w Gdyni to 730zl. U mnie Michał zrobił też wtryski i była ogromna różnica. Moto się dużo lepiej zbiera od dołu i zachowuje się lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 23:07, 24 Maj 2013    Temat postu:

jardek napisał:
(...) (zalano shela 10W40 półsyntetyk - na fakturze Advance AX7 4T - nie wiem czy taki powinien być czy czasem nie pełnysyntetyk) (...)


ciekawe po co do nowego moto wlali polsyntetyk?

Syntetyk jest zdrowszy dla silnika, bo zapewnia lepsze smarowanie. Zmiana na polsyntetyk dopiero, gdy trzeba sobie poradzic z jakimis nieszczelnosciami, czyli trzeba pozalepiac to i owo, tak jak np. w silniku o wiekszym zuzyciu eksploatacyjnym.

Wg mnie powinienes przejezdzic te 6 tys km na tym oleju z serwisu, a potem wymienic filtr oleju i wlac olej syntetyczny. Przy kolejnym serwisowaniu dac do zalania swoj olej syntetyczny i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin