Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Progresy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregor
A1



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 22:03, 11 Maj 2010    Temat postu: Progresy

Mam pytanie czy przy wymianie sprężyn na progresywne zostawia się te tuleje nad sprężyną czu może się je wyjmuje. I jeszcze jedno , ile oleju do jednej lagi się wlewa.
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 8:54, 12 Maj 2010    Temat postu:

progresy raczej sa tej samej dlugosci co fabryczna sprezyna wiec tuleje zostaja- chyba ze masz akcesoryjne w zestawie. Oleju wlewasz do poziomu 133mm(tak podaje serwisowka). Jak lubisz baardzo twardo lej 15, jak jezdzisz po dziurach i lubisz jak zawieszenie wybiera a nie tlucze to 10W. W lage wchodzi ok 500ml oleju, mi litr starczyl na styk. Oczywiscie mowie o tysiacu.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez magrafb dnia Śro 8:57, 12 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:33, 12 Maj 2010    Temat postu:

w 650-tce jest 524ml/laga i poziom lustra 143mm.
W sumie litr tez starczy pod warunkiem wykorzystania 24ml starego.

Z tym poziomem to tez jakas lipa bo jak wlalem te 524ml i po ususnieciu powietrza musialem troche "upuszczac" wiec jakos lipnie tak jest Razz

ja u siebie juz nigdy nie zaleje 15W... jednye co, to moge kombinowac 50/50 albo inne proporcje z przewaga 10W, ale przy nowych sprezynach 15W to chyba tylko na super asfalt bo inaczej to chyba bedzie za mocno napieprzalo, a na szuterkach z dziurami to juz w ogole masakra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 12:16, 12 Maj 2010    Temat postu:

Myślę że przy progresach zostawiłbym 10W bo główny powód zalewania 15W czyli łatwe dobijanie na dziurach i nurkowanie przy hamowaniu same progresy powinny załatwić.
Mi 15W pasuje, ale sprężyn nie mam nowych (25 tys km), może dlatego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregor
A1



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wawa

PostWysłany: Śro 21:37, 12 Maj 2010    Temat postu:

Dzięki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin