|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doski
A1
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:39, 08 Paź 2016 Temat postu: predkosci przelotowe |
|
|
Witam
Jadac autostrada jaka predkosci mniej wiecej utrzymujecie? Chodzi mi o to ze ja jadac swoim tak do 130km/h jest fajnie ale pozniej zaczynaja sie wibracje. Niby silnik daje rade , spokojnie mozna by te 160 nawet 170 trzymac, ale po ok 15 minutach trace czucie w rekach ...
U was tez tak jest ??
dzieki
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 11:49, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja też czasem tracę czucie w rękach, ale to raczej po zbyt dużej ilości whisky
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 11:50, 08 Paź 2016 Temat postu: Re: predkosci przelotowe |
|
|
doski napisał: | Witam
Jadac autostrada jaka predkosci mniej wiecej utrzymujecie? Chodzi mi o to ze ja jadac swoim tak do 130km/h jest fajnie ale pozniej zaczynaja sie wibracje. Niby silnik daje rade , spokojnie mozna by te 160 nawet 170 trzymac, ale po ok 15 minutach trace czucie w rekach ...
U was tez tak jest ??
dzieki
pozdrawiam |
To zależy od moto. Moim mogę lecieć 150 i jeszcze zostaje 60 zapasu do maksa. Ale tego nie robię bo nie lubię autostrad.
Z moich obserwacji czucie w rękach i jego ewentualna utrata związana jest z wieloma czynnikami, m.in.: drgania kierownicy, siła z jaką zaciskasz dłonie na kierownicy, rękawice (w tym ja mocno zapniesz rzepy, czy nei ma gdzieś jakiegoś szwu, który choćby lekko naciska), kurtka i wzajemne oddziaływanie z ręką i rękawicą, ustawienie kierownicy (odległość, wysokość), kąt zgięcia nadgarstka przy trzymaniu rolgazu, stałość pozycji, średnica manetki (ja preferuję grubsze; oryginały wywalone, założone grzane Oxfordy).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 14:48, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 11:53, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to całkiem normalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati!
Motocyklista
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:05, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja tak mam juz przy 130. Problem znika przy "rozluznieniu" dloni
Jechalem chwile 160, ale na moim maluchu nie bylo to przyjemne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wieczny włóczęga
A1
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:08, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Mam coś podobnego,czyli drętwienie prawej dłoni, ale to nie zależy od prędkości ani od motocykla. Zdarza mi się to, tylko na długich przelotach, głównie autostradowych, gdzie dłoń pozostaje bez ruchu dłuższy czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 14:46, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
wieczny włóczęga napisał: | Mam coś podobnego,czyli drętwienie prawej dłoni, ale to nie zależy od prędkości ani od motocykla. Zdarza mi się to, tylko na długich przelotach, głównie autostradowych, gdzie dłoń pozostaje bez ruchu dłuższy czas. |
To następne moto wybierz z tempomatem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 19:50, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
mysle podobnie jak express- moze byc wiele przyczyn. ale glownie mysle o kacie zgiecia nadgarsta.
kierownica w DL jest nie za szeroka i wygieta w kierunku tylu motocykla przez ci nadgarstki sa wykrzywione na zwenatrz. Po zmianie kierownicy na bardziej prosta moj komfort prowadzenia sie poprawil.
odcinki 900km dzennie autostarda nie robia problemow.
jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt jakies 90 zlotych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Sob 20:52, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mógłbym spokojnie utrzymywać 150-160 km/h ale wskazanie średniego zużycia paliwa mnie powstrzymuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miccal
Motocyklista
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: tk kielce
|
Wysłany: Nie 9:54, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
zużycie paliwa ot jedno, ale ja przy okazji spytam, przy predkosciach zbliżonych do mksymalnych- rozsądnych jak wygląda zużycie oleju silnikowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 11:11, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Mój stary, mały V-Strom przy prędkościach ~150 km/h brał olej... I właśnie z tego powodu plus znacznie większe zużycie paliwa + mniejszy komfort jazdy, dla mnie przelotowa prędkość to było nie więcej niż 130 km/h. A i tak czasem trzeba było przyspieszyć (np. podczas wyprzedzania).
Zdarzyło mi się jechać szybciej - musiałem np. szybko przejechać autostradą całą Danię, żeby po zjechaniu z promu z Norwegii zdążyć do Trelleborga w Szwecji na prom do Polski i wówczas zasuwałem 150-160 km/h, ale nie było to fajne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D@RAS
A
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 12:55, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
...
jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt jakies 90 zlotych[/quote]
miałem coś takiego w "Kawie", dla mnie to była tragedia.
drętwiała mi sama dłoń. Z upływem kilometrów miałem wrażenie, że
manetka jest kulą. Po zmianie na "normalne" manetki
problem zniknął.
Ale znam kierownika, który je sobie chwalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 14:34, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
D@RAS napisał: | ...
jotes napisał: |
jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt jakies 90 zlotych |
miałem coś takiego w "Kawie", dla mnie to była tragedia.
drętwiała mi sama dłoń. Z upływem kilometrów miałem wrażenie, że
manetka jest kulą. Po zmianie na "normalne" manetki
problem zniknął.
Ale znam kierownika, który je sobie chwalił. |
widac co kierownik to inna reka
sam tez uzywalem ich krotko w KTMie zanim nie zalozylem grzanych manetek ( bardziej chodzilo o powiekszenie srednicy manetki ) i musze przyznac ze bardzo przyjemnie sie jezdzilo, szczegolnie po dzuirawych drogach [/quote]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 14:36, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doski
A1
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:51, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedzi.
U mnie problem to tylko wibracje, bo jak jade wolniej, jak pisalem do ok 130 jest spoko, moge jechac i jechac ..
Na poczatek chyba wymienie opony, niby nie sa jeszcze złe, ale dobre tez nie...
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Czw 10:28, 13 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Przynajmniej będziesz jeździł przepisowo na autostradach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spokrob
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Czw 10:41, 13 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Starym tysiacem spokojnie na autostradzie leciałem 150 i nie było żadnego problemu Ale przyznam szczerze ze tak około 130 jechało się najlepiej, zupełny luz i odpoczynek... Nowym po takich drogach jeszcze nie jezdzilem ale pewnie bedzie podobnie!
Pozdro dla Wszestkich V Stromowców!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerresso
A
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:23, 16 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobnie jak biblo - generalnie ze względu na olej i paliwo trzymam okolice 130, jak trzeba to wyprzedzam, chwilę się oddalam i znowu schodzę do 130.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KG-200
Motocyklista
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-direct
|
Wysłany: Nie 23:57, 16 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Tak,Biblo ma rację,najlepsza przelotowa 130 z wielu względów jest najlepsza z mojego punktu widzenia, jest bezpieczniejsza,mało jest flatteru,i dobrze się prowadzi.Ale drętwienie ręki to jest efekt sks , za młodego nie występuje, teraz jeżdżę również TTR 600 E która ma szeroką kierownicę i efekt drętwienia też występuję czasem ale to nie zależy od rozwijanej prędkości ale od afektu trzymania kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luki
A
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:51, 17 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
120-130 jest wygodna (hałas, spalanie), a powyżej 150 pali olej jak szalony (i huczy w uszach )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 20:38, 17 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Mały Dl. Prędkości autostradowe 160 licznikowe.Wibracje minimalne,spalanie oleju 0,05 na 1000 prawie niezauważalne..Komfort jazdy jak przy 140,ale to zaleta szyby(chyba).Przebieg około 48000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:27, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Na razie za wiele nie jeździłem.
Poniżej 100kmh szkoda wkładać 6-tke (niskie obroty i wibracje), powyżej 140kmh robi się głośno i trochę zaczyna miotać maszyną.
Zatem jak dla mnie optimum to 100-140kmh. Zaznaczam że mam póki co seryjną szybę bez deflektora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scyzor_2007
Motonita
Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 14:58, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Małym Dl-em autostrada do 130 km. Kawasaki ZRX 1200s czy Suzuki GSX 1250FA 180km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
denver_lublin
A
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 23:32, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja jadę zazwyczaj 130-150. Z 3 oryginalnymi kuframi i ze mną w rozmiarze XXL zaczyna się robić nieprzyjemniej przy prędkościach 160-170. Często odczuwam na sobie też słabą ochronę przed wiatrem, czuję się tak jak by ktoś szarpał mnie za bary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekjx1
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dolnośląskie/BLC
|
Wysłany: Nie 11:00, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
pomijając kwestie ekonomiczne ze względu na komfort jazdy trzymam 100-120 ,bo traktuje jazdę DLem jako formę relaksu a gdybym chciał wrażeń i przeciążeń nabyłbym np CBRkę lub inną kosiarkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paszczak
A2
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Nie 14:28, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czy mówimy o prędkościach wg licznika czy wg GPS?
Bo w moim AK7 100 licznikowe -> ok. 92 GPS, 130 ->120, 160 -> 148.
Standardowo to do 130 licznikowego jest najprzyjemniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:11, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam GPSu więc podawałem wartości licznikowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 17:12, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Licznik zawyża o ok 10%.
Ciekawe czy takie prędkości przelotowe utrzymujecie w Skandynawii...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qrac
Motocyklista
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:15, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Właśnie miałem zapytać czy te prędkości przelotowe to tylko w PL czy szeroko rozumiana Europa też...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiciol
A1
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: sieradz
|
Wysłany: Pon 11:42, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Marulin napisał: | Licznik zawyża o ok 10%.
Ciekawe czy takie prędkości przelotowe utrzymujecie w Skandynawii... |
w skandynawii najlepszy sposob to podpiecie pod lokalesa.
Zasada dosc prosta- im dalej na polnoc tym mniej psiarskich
natomiast zdziwiony bylem jak zapierdzielaja w okolicach Oslo (jest kawalek autostrady) predkosci dochodzily do 160km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kiciol dnia Pon 11:44, 13 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 14:58, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
co to jest prędkość "przelotowa" dla pojazdu lądowego ?
To niezwykłe określenie nie wiedzieć czemu pojawia się na forach motocyklowych i kompletnie nie przystaje do definicji tego pojęcia - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:01, 13 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qrac
Motocyklista
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:20, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
prędkość przejazdowa pasuje bardziej do przecinarek niż do poruszania się pojazdem lądowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablosdl650
A1
Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 21:04, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | co to jest prędkość "przelotowa" dla pojazdu lądowego ?
To niezwykłe określenie nie wiedzieć czemu pojawia się na forach motocyklowych i kompletnie nie przystaje do definicji tego pojęcia - [link widoczny dla zalogowanych] |
Ja jak umawiam sie z kolegami to pytam
Latamy cos dzisiaj?
Wiec to stwierdzenie jak najbardziej pasuje;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
psikor
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 22:28, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pablosdl650 napisał: |
Ja jak umawiam sie z kolegami to pytam
Latamy cos dzisiaj?
Wiec to stwierdzenie jak najbardziej pasuje;) |
Ha ha, wygrałeś. Ja też tak mówię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 23:04, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dodam, że włoscy kibice MotoGP (czyli jakieś 90% Włochów) o zawodnikach wyścigów motocyklowych mówią "pilot" a nie kierowca...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|