Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

predkosci przelotowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doski
A1



Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:39, 08 Paź 2016    Temat postu: predkosci przelotowe

Witam
Jadac autostrada jaka predkosci mniej wiecej utrzymujecie? Chodzi mi o to ze ja jadac swoim tak do 130km/h jest fajnie ale pozniej zaczynaja sie wibracje. Niby silnik daje rade , spokojnie mozna by te 160 nawet 170 trzymac, ale po ok 15 minutach trace czucie w rekach ...
U was tez tak jest ??
dzieki
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bankier
Motocyklista



Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 11:49, 08 Paź 2016    Temat postu:

Ja też czasem tracę czucie w rękach, ale to raczej po zbyt dużej ilości whisky Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 11:50, 08 Paź 2016    Temat postu: Re: predkosci przelotowe

doski napisał:
Witam
Jadac autostrada jaka predkosci mniej wiecej utrzymujecie? Chodzi mi o to ze ja jadac swoim tak do 130km/h jest fajnie ale pozniej zaczynaja sie wibracje. Niby silnik daje rade , spokojnie mozna by te 160 nawet 170 trzymac, ale po ok 15 minutach trace czucie w rekach ...
U was tez tak jest ??
dzieki
pozdrawiam


To zależy od moto. Moim mogę lecieć 150 i jeszcze zostaje 60 zapasu do maksa. Ale tego nie robię bo nie lubię autostrad.

Z moich obserwacji czucie w rękach i jego ewentualna utrata związana jest z wieloma czynnikami, m.in.: drgania kierownicy, siła z jaką zaciskasz dłonie na kierownicy, rękawice (w tym ja mocno zapniesz rzepy, czy nei ma gdzieś jakiegoś szwu, który choćby lekko naciska), kurtka i wzajemne oddziaływanie z ręką i rękawicą, ustawienie kierownicy (odległość, wysokość), kąt zgięcia nadgarstka przy trzymaniu rolgazu, stałość pozycji, średnica manetki (ja preferuję grubsze; oryginały wywalone, założone grzane Oxfordy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 14:48, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sob 11:53, 08 Paź 2016    Temat postu:

Moim zdaniem to całkiem normalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 12:05, 08 Paź 2016    Temat postu:

Ja tak mam juz przy 130. Problem znika przy "rozluznieniu" dloni Smile
Jechalem chwile 160, ale na moim maluchu nie bylo to przyjemne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wieczny włóczęga
A1



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 13:08, 08 Paź 2016    Temat postu:

Mam coś podobnego,czyli drętwienie prawej dłoni, ale to nie zależy od prędkości ani od motocykla. Zdarza mi się to, tylko na długich przelotach, głównie autostradowych, gdzie dłoń pozostaje bez ruchu dłuższy czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 14:46, 08 Paź 2016    Temat postu:

wieczny włóczęga napisał:
Mam coś podobnego,czyli drętwienie prawej dłoni, ale to nie zależy od prędkości ani od motocykla. Zdarza mi się to, tylko na długich przelotach, głównie autostradowych, gdzie dłoń pozostaje bez ruchu dłuższy czas.


To następne moto wybierz z tempomatem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 19:50, 08 Paź 2016    Temat postu:

mysle podobnie jak express- moze byc wiele przyczyn. ale glownie mysle o kacie zgiecia nadgarsta.
kierownica w DL jest nie za szeroka i wygieta w kierunku tylu motocykla przez ci nadgarstki sa wykrzywione na zwenatrz. Po zmianie kierownicy na bardziej prosta moj komfort prowadzenia sie poprawil.
odcinki 900km dzennie autostarda nie robia problemow.

jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt jakies 90 zlotych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Terminator
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi

PostWysłany: Sob 20:52, 08 Paź 2016    Temat postu:

Ja mógłbym spokojnie utrzymywać 150-160 km/h ale wskazanie średniego zużycia paliwa mnie powstrzymuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccal
Motocyklista



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce

PostWysłany: Nie 9:54, 09 Paź 2016    Temat postu:

zużycie paliwa ot jedno, ale ja przy okazji spytam, przy predkosciach zbliżonych do mksymalnych- rozsądnych jak wygląda zużycie oleju silnikowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 11:11, 09 Paź 2016    Temat postu:

Mój stary, mały V-Strom przy prędkościach ~150 km/h brał olej... I właśnie z tego powodu plus znacznie większe zużycie paliwa + mniejszy komfort jazdy, dla mnie przelotowa prędkość to było nie więcej niż 130 km/h. A i tak czasem trzeba było przyspieszyć (np. podczas wyprzedzania).

Zdarzyło mi się jechać szybciej - musiałem np. szybko przejechać autostradą całą Danię, żeby po zjechaniu z promu z Norwegii zdążyć do Trelleborga w Szwecji na prom do Polski i wówczas zasuwałem 150-160 km/h, ale nie było to fajne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D@RAS
A



Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 12:55, 09 Paź 2016    Temat postu:

...

jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt jakies 90 zlotych[/quote]


miałem coś takiego w "Kawie", dla mnie to była tragedia.
drętwiała mi sama dłoń. Z upływem kilometrów miałem wrażenie, że
manetka jest kulą. Po zmianie na "normalne" manetki
problem zniknął.
Ale znam kierownika, który je sobie chwalił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 14:34, 09 Paź 2016    Temat postu:

D@RAS napisał:
...
jotes napisał:

jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt jakies 90 zlotych



miałem coś takiego w "Kawie", dla mnie to była tragedia.
drętwiała mi sama dłoń. Z upływem kilometrów miałem wrażenie, że
manetka jest kulą. Po zmianie na "normalne" manetki
problem zniknął.
Ale znam kierownika, który je sobie chwalił.


widac co kierownik to inna reka Wink
sam tez uzywalem ich krotko w KTMie zanim nie zalozylem grzanych manetek ( bardziej chodzilo o powiekszenie srednicy manetki ) i musze przyznac ze bardzo przyjemnie sie jezdzilo, szczegolnie po dzuirawych drogach Smile[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 14:36, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doski
A1



Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:51, 12 Paź 2016    Temat postu:

Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedzi.
U mnie problem to tylko wibracje, bo jak jade wolniej, jak pisalem do ok 130 jest spoko, moge jechac i jechac .. Smile
Na poczatek chyba wymienie opony, niby nie sa jeszcze złe, ale dobre tez nie...
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 10:28, 13 Paź 2016    Temat postu:

Przynajmniej będziesz jeździł przepisowo na autostradach Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spokrob
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw 10:41, 13 Paź 2016    Temat postu:

Starym tysiacem spokojnie na autostradzie leciałem 150 i nie było żadnego problemu Smile Ale przyznam szczerze ze tak około 130 jechało się najlepiej, zupełny luz i odpoczynek... Smile Nowym po takich drogach jeszcze nie jezdzilem ale pewnie bedzie podobnie!
Pozdro dla Wszestkich V Stromowców! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerresso
A



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:23, 16 Paź 2016    Temat postu:

Ja mam podobnie jak biblo - generalnie ze względu na olej i paliwo trzymam okolice 130, jak trzeba to wyprzedzam, chwilę się oddalam i znowu schodzę do 130.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KG-200
Motocyklista



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-direct

PostWysłany: Nie 23:57, 16 Paź 2016    Temat postu:

Tak,Biblo ma rację,najlepsza przelotowa 130 z wielu względów jest najlepsza z mojego punktu widzenia, jest bezpieczniejsza,mało jest flatteru,i dobrze się prowadzi.Ale drętwienie ręki to jest efekt sks , za młodego nie występuje, teraz jeżdżę również TTR 600 E która ma szeroką kierownicę i efekt drętwienia też występuję czasem ale to nie zależy od rozwijanej prędkości ale od afektu trzymania kierownicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luki
A



Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:51, 17 Paź 2016    Temat postu:

120-130 jest wygodna (hałas, spalanie), a powyżej 150 pali olej jak szalony (i huczy w uszach Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 20:38, 17 Paź 2016    Temat postu:

Mały Dl. Prędkości autostradowe 160 licznikowe.Wibracje minimalne,spalanie oleju 0,05 na 1000 prawie niezauważalne..Komfort jazdy jak przy 140,ale to zaleta szyby(chyba).Przebieg około 48000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:27, 11 Mar 2017    Temat postu:

Na razie za wiele nie jeździłem.
Poniżej 100kmh szkoda wkładać 6-tke (niskie obroty i wibracje), powyżej 140kmh robi się głośno i trochę zaczyna miotać maszyną.
Zatem jak dla mnie optimum to 100-140kmh. Zaznaczam że mam póki co seryjną szybę bez deflektora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scyzor_2007
Motonita



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 14:58, 11 Mar 2017    Temat postu:

Małym Dl-em autostrada do 130 km. Kawasaki ZRX 1200s czy Suzuki GSX 1250FA 180km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
denver_lublin
A



Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 23:32, 11 Mar 2017    Temat postu:

Ja jadę zazwyczaj 130-150. Z 3 oryginalnymi kuframi i ze mną w rozmiarze XXL zaczyna się robić nieprzyjemniej przy prędkościach 160-170. Często odczuwam na sobie też słabą ochronę przed wiatrem, czuję się tak jak by ktoś szarpał mnie za bary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Nie 11:00, 12 Mar 2017    Temat postu:

pomijając kwestie ekonomiczne Smile ze względu na komfort jazdy trzymam 100-120 ,bo traktuje jazdę DLem jako formę relaksu a gdybym chciał wrażeń i przeciążeń nabyłbym np CBRkę lub inną kosiarkę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paszczak
A2



Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn

PostWysłany: Nie 14:28, 12 Mar 2017    Temat postu:

Czy mówimy o prędkościach wg licznika czy wg GPS?
Bo w moim AK7 100 licznikowe -> ok. 92 GPS, 130 ->120, 160 -> 148.
Standardowo to do 130 licznikowego jest najprzyjemniej. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:11, 12 Mar 2017    Temat postu:

Ja nie mam GPSu więc podawałem wartości licznikowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Nie 17:12, 12 Mar 2017    Temat postu:

Licznik zawyża o ok 10%.
Ciekawe czy takie prędkości przelotowe utrzymujecie w Skandynawii...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 21:15, 12 Mar 2017    Temat postu:

Właśnie miałem zapytać czy te prędkości przelotowe to tylko w PL czy szeroko rozumiana Europa też...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiciol
A1



Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: sieradz

PostWysłany: Pon 11:42, 13 Mar 2017    Temat postu:

Marulin napisał:
Licznik zawyża o ok 10%.
Ciekawe czy takie prędkości przelotowe utrzymujecie w Skandynawii...


w skandynawii najlepszy sposob to podpiecie pod lokalesa.
Zasada dosc prosta- im dalej na polnoc tym mniej psiarskich
natomiast zdziwiony bylem jak zapierdzielaja w okolicach Oslo (jest kawalek autostrady) predkosci dochodzily do 160km/h


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kiciol dnia Pon 11:44, 13 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:58, 13 Mar 2017    Temat postu:

co to jest prędkość "przelotowa" dla pojazdu lądowego ?

To niezwykłe określenie nie wiedzieć czemu pojawia się na forach motocyklowych i kompletnie nie przystaje do definicji tego pojęcia - [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:01, 13 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:20, 13 Mar 2017    Temat postu:

prędkość przejazdowa pasuje bardziej do przecinarek niż do poruszania się pojazdem lądowym Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablosdl650
A1



Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 21:04, 13 Mar 2017    Temat postu:

tdm napisał:
co to jest prędkość "przelotowa" dla pojazdu lądowego ?

To niezwykłe określenie nie wiedzieć czemu pojawia się na forach motocyklowych i kompletnie nie przystaje do definicji tego pojęcia - [link widoczny dla zalogowanych]



Ja jak umawiam sie z kolegami to pytam

Latamy cos dzisiaj?

Wiec to stwierdzenie jak najbardziej pasuje;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psikor
A



Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 22:28, 13 Mar 2017    Temat postu:

Pablosdl650 napisał:

Ja jak umawiam sie z kolegami to pytam

Latamy cos dzisiaj?

Wiec to stwierdzenie jak najbardziej pasuje;)


Ha ha, wygrałeś. Ja też tak mówię Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 23:04, 13 Mar 2017    Temat postu:

Dodam, że włoscy kibice MotoGP (czyli jakieś 90% Włochów) o zawodnikach wyścigów motocyklowych mówią "pilot" a nie kierowca...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin