|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 21:57, 05 Kwi 2009 Temat postu: powitanie raz drugi i pare pytań |
|
|
witam jeszcze raz, ostatnim razem jak się logowałem byłem w fazie zakupów. Obecnie jestem już szczęśliwym posiadaczem DL 650 K6.
Przejechałem już ze 150 km:) i mam co najmniej 2 pytania po pierwsze czy reguluje się tu jakoś dzwignię sprzęgla bo muszę bardzo dokładnie ja nacisnąć żeby bezszelestnie właczyć bieg. A po drugie czy naprawia się opony - udało mi sie w trakcie tych 150 km przbić oponę gwoździem albo ostrym kamieniem a może założyć dętkę? Dodam że opona ma 2 tyś przebiegu:(((
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:04, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To nie jest motocykl wyczynowy i możesz śmiało dać zalepić o ile się da(nie wiem jak wielką masz dziurę)
Opona jest tak skonstruowana, że wciągnięcie kołka nic jej nie zaszkodzi.
Mało kto z nas jest tak rozrzutny że przy złapaniu gwoździa po przebiegu 2 tys km kupi sobie nową gumę.
Ale to jest moje zdanie i nie musicie sie z nim zgadzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 22:08, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za słowa otuchy, nawe nie wiesz jak chętnie zgadzam się z tym zdaniem:) Dziurka nie widoczna tylko czuć gdzie schodzi powietrze. A co z pomysłem kołka i dętki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:16, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zakołkują dobrze to dętka jest niepotrzebna. Tak się składa że ja pracuję w tym zawodzie i mam bardzo dużo młodych klientów których nie stać na wymianę opony przy każdym przebiciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 22:22, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ok bo już nie tyle chodzi o kasę co o rozsadek i bezpieczeństwo. Dziurka mało widoczna i trochę szkoda wyrzucić prawie nową oponę a z drugiej strony jakie jest ryzyko załatania takiej opony? Zejście powietrza czy możliwe jest ze podczas jazdy się rozpadnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:39, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie znam takiego przypadku żeby się rozpadła, ale może inni uzytkownicy sie wypowiedzą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 22:43, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja też jestem kompletni zielony jeśli chodzi o moto:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pon 2:02, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
"- po zalozeniu naprawionej opony nalezy przez, co najmniej, nastepne 24 h nie jezdzic szybciej niz 80 km/h. Unika sie w ten sposob nadmiernego nagrzania sie opony, co mogloby doprowadzic do ponownego naruszenia naprawianego miejsca i w nastepstwie do spadku cisnienia w oponie,
-motocykl z naprawiana opona nie powinien przekraczac predkosci 130 km/h, gdyz moze spowodowac to efekt opisany powyzej"
Tyle na ten temat w serwisowce. Mnie tam przy 160 km/h ciagle by chodzilo po glowie, czy aby na pewno opona wytrzyma
edited
zajrzyj jeszcze tutaj...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Pon 2:15, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 15:10, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki już wiem co mam zrobić. Dziurka ma średnicę (nacięcie 2mm maks) więc spróbuję, a szybkość 130 km/h na razie mnie nie interesuje:)
Ale dzięki za opinie.
Jeszcze tylko pytanko co zrobić z linka sprzęgła żeby lepiej brało w połowie zakresu a nie przy samej kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pon 23:31, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
witaj w gronie, podpowiem, że mając Horneta i latając więcej jak 130 miałem naprawiane opony, a kiedyś tylną to chyba ze trzy razy. Różnica w formie naprawy wyglądała, że nie kołkowałem opony, tylko kleiłem na ciepło i zawsze działało. Jak zakołkujesz, będziesz czuł kołek podczas jazdy co może psuć całościowy efekt i przyjemność śmigania moto
a linke da się wyregulować, tak mi teraz nic nie przychodzi kreatywnego do głowy, ale pokręć dwa obroty w prawo, dwa w lewo i będziesz widział jak się zmienia położenie działania sprzęgła. Popsuć się nie da kręcąc regulacją linki
pzdr 4 all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 7:15, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zwróć uwagę, czy przypadkiem po zmianie biegu nie napierasz dalej delikatnie butem na dźwignie zmiany biegów. Pierwsze moje jazdy na DL-u po przesiadce z innego motocykla tak miałem. I biegi nie chciały perfekcyjnie wchodzić Dopiero jak zdałem sobie z tego sprawę, to okazało się, że to ja jestem winien problemom ze sprzęgłem. Dźwignia musi po zmianie wrócić sama do położenia neutralnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|