Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

power comander v

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:14, 13 Maj 2011    Temat postu: power comander v

wiem ze juz gdzies bylo o pc3 ale jakos nie znalazlem.
Moj problem polega na tym ze zalozylem nowy wydech (akrapovic) i razem z tym pcv ale nie wiem jaka ,albo z kad sciagnac mape bo na stronie pc nie ma nic do akrapa. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:13, 13 Maj 2011    Temat postu:

Świetny wybór, dziś miałem okazję sporo się o tym nasłuchać i zobaczyć sobie jak działa PC III.

V-tka o jest podobno o tyle bardziej za*ebista, że można do niej dokupić moduł, który sam ci dostroi motocykl, poza tym regulacja co 250 obr a nie co 500 jak w III. Na amerykańskim forum V-Stroma znajdziesz kolesia, który z seryjnymi tłumikami, na NIEZMIENIONYCH przełożeniach i zębatkach podrywa 1000'ca na koło z gazu na dwójce. Sam zamierzam się do niego odezwać z prośbą o taką mapę. No, generalnie wyraziłem dobrą opinię na temat produktu, a jeśli chodzi o mapy, których potrzebujesz, to faktycznie nie ma ich na stronie Power Commandera... Polecam natomiast poszperać właśnie na zagranicznych forach i ewentualnie poprosić kogoś stamtąd o przesłanie takiej mapy. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:19, 13 Maj 2011    Temat postu:

V-Told, pamiętaj że wgranie takich map okupione jest ogromnym zużyciem paliwa a i silnik dostaje po pi...ie... Ja na próbę "dałem" podtlenek do Viaderka, efekt zaje*isty! Moto po prostu wyrywa spod dupy! Jedynki nie ma po co wkładać bo, żeby nie wiem co, staje na koło!
Podobało mi się jak cholera, ale obawiam się że silnik, a zwłaszcza układ korbowo tłokowy i sprzęgło nie wytrzymało by nawet 100 km takiej jazdy...
PC - jak najbardziej, ale ja bym uważał z intensywnym "wyciskaniem" mocy z silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 12:47, 14 Maj 2011    Temat postu:

Spokojnie, spalanie może wzrosnąć o pół litra, zresztą to akurat średnio ważne przy jeździe motocyklem, i tak pali mniej niż samochód Smile. Jak ktoś jest gotów zapłacić za PC, to będzie gotów i na te 2,50 zł co 100 km więcej Smile

Jeśli chodzi o DL'a to on i tak nie jest zbyt wysilony, więc podkręcenie go o 10-20%, to jeszcze nic wielkiego, generalnie zdajmujsze silnikowi kaganiec. On oryginalnie ma 120 KM, a do tego można sobie poprawić dół. W 650-tce podobnie. Chyba Lasooch wrzucał ostatnio wykresy przebiegu mocy i momentu dla małego DL'a, nie pamiętam tylko gdzie. W każdym razie też można go ładnie odblokować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 19:40, 14 Maj 2011    Temat postu:

10-20% to tak. Myślałem że masz na myśli jakieś "drastyczne podkręcenie" silnika... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 1:58, 15 Maj 2011    Temat postu:

troche zeszlismy z tematu, ale mniejsza z tym na stromtroopers znalazlem artykol w ktorym akrapovic pisze ze wszystkie produkty sa przystosowane do standardowych zaplonow i filtrow,
Ale jak gadalem z gosciem z serwisu powiedzial ze bez pc i zmiany filtra nie da rady.czy jest jakies urzadzenie ktore dostroi samo pc do silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:40, 15 Maj 2011    Temat postu:

pc napisał:
czy jest jakies urzadzenie ktore dostroi samo pc do silnika?


Do PC V jest, nie wiem jednak jak się nazywa. Możesz poszukać na stronie Power Commandera, albo mogę Ci dać numer do serwisu Michała Szramy (spec od Suzuki) i on Ci powie jak to się nazywa i gdzie tego szukać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Nie 11:45, 15 Maj 2011    Temat postu:

Oczywiście, że jest takie ustrojstwo Smile
Jedyne 370$ i będzie się sam stroił.

AotoTune Kit:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ogólna zasada działania to sonda (O2 sensor). Zamiast sondy lambda motocykla wkręcamy sondę PowerCommanderowską, która jest sprzężona z PC V i daje mu odczyty i tym samym jaka dawka czego powinna być i w którym momencie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:07, 15 Maj 2011    Temat postu:

dzieki polsky za strone , za zrobienie custom map musze zaplacic 350$ wiec nie ma roznicy.A czy takie rozwiazanie wymaga jakiego kolwiek programowania czy tylko podlaczasz i ogien?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 8:15, 16 Maj 2011    Temat postu:

Ja mam pytanie z innej beczki. Do mojego DL dedykowany jest PC III czy da się podłączyć PC V do DL 1000 K5?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pon 8:44, 16 Maj 2011    Temat postu:

ElViajero skoro jest dedykowany to zostałbym przy tym.
I sporo jest map.
[link widoczny dla zalogowanych]

pc jeśli już decydujesz się na zakup PC to najpierw dowiedz się o strojenie, dobry tuner naprawdę potrafi to wszystko zgrać. A na hamowni wszystko wychodzi.
Zamiast PC można użyć Yoshimurabox ale on tylko tak ogólnie zwiększa dawkę paliwa. PC jest lepszy i samemu można robić pewne zmiany nawet podczas jazdy gdy będzie wilgotne czy suche czy też rzadkie powietrze (PC III)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 8:46, 16 Maj 2011    Temat postu:

Dzięki Polsky Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:10, 16 Maj 2011    Temat postu:

ElViajero, do dużego DL'a oczywiście można założyć PC V. Są oferowane zarówno III jak i V, tyle że V jest nowsza i zapewnia większe możliwości strojenia i ewentualnego dokupienia dodatków, np. ten automatyczny tuner, do którego link wrzucił Polsky.

Ja zamierzam to w przyszłości zrobić. Tak jak pisałem wyżej, ktoś z amerykańskiego forum wycisnął z DL'a z PC V takie parametry, że wstaje mu na koło z dwójki (z GAZU i na NIEZMIENIONYCH przełożeniach, w dodatku na seryjnych tłumikach). Mam gdzieś screenshot jego podpisu, poszukam i może później wrzucę.

Kwestia ściągnięcia odpowiedniej mapy. Do Two Brothers są co najmniej dwie. Dla standardowego filtra i K&N, więc sprawę mamy ułatwioną Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 12:10, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:21, 16 Maj 2011    Temat postu:

V-Told napisał:
ElViajero, do dużego DL'a oczywiście można założyć PC V. Są oferowane zarówno III jak i V, tyle że V jest nowsza i zapewnia większe możliwości strojenia i ewentualnego dokupienia dodatków, np. ten automatyczny tuner, do którego link wrzucił Polsky.

Ja zamierzam to w przyszłości zrobić. Tak jak pisałem wyżej, ktoś z amerykańskiego forum wycisnął z DL'a z PC V takie parametry, że wstaje mu na koło z dwójki (z GAZU i na NIEZMIENIONYCH przełożeniach, w dodatku na seryjnych tłumikach). Mam gdzieś screenshot jego podpisu, poszukam i może później wrzucę.

Kwestia ściągnięcia odpowiedniej mapy. Do Two Brothers są co najmniej dwie. Dla standardowego filtra i K&N, więc sprawę mamy ułatwioną Wink


No są mapy ale dla PCIII dla PCV już się nie pokazują.
Po za tym jakie są różnice między moim dl z 2005 (tu dedykowany jest PCIII) a dl 2009-2010 (a tu PCV)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 16:01, 16 Maj 2011    Temat postu:

Ta, ale przecież to te same mapy. Czy może V nie obsługuje tego, co III? Wydaje mi się jednak, że są kompatybilne. Rozumuję w ten sposób: mamy jedną mapę do DL'a w jakiejś tam konfiguracji tłumiki/filtr powietrza, możesz ją wgrać przez PC III lub PC V, bez różnicy, bo mapa jest ta sama - jakaś tam optymalna wg. producenta. W dalszej kolejności możesz sobie ją modyfikować, tworzyć nowe i próbować różnych ustawień i w V masz większe możliwości, m.in. edycja co 250 obr/min, a nie co 500 i jeszcze kilka bajerów. Głowy nie dam, ale chyba można kombinować z ustawieniami komputera na poszczególnych biegach.

Ogólnie to nawet nie widzę piątki dla DL'a na stronie Power Commandera... Gdzie indziej kupić można, ale nie na oficjalnej stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 16:03, 16 Maj 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriszo
A2



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna

PostWysłany: Wto 19:54, 17 Maj 2011    Temat postu:

Witam Ja w swoim DL1000 z 2002 roku zamontowałem wolne przeloty Dominatora i nic nie musiałem regulować. Jedynie po odpaleniu na zimnym silniku mam ponad 2000 obrotów przy pojawieniu się drugiej kreski temperatury mam już obroty 1100-1200 no i oczywiście filtr powietrza K&N. Nie widzę najmniejszego problemu aby moto podnieść na drugim biegu na kolo(mam przełożenia 15/41) wymaga to odpowiedniej pracy manetką.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:29, 27 Maj 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Napisałem do gościa, ale nie oczekuję, że mi szybko odpowie. Ostatni raz logował się dwa miesiące temu Smile. Na razie mam parę innych bajerów do dołożenia, więc PC zostawię pewnie na przyszły rok, do tego czasu może odpowie. Spytałem także jak ma się sprawa z rocznikiem - jakoby V pasował tylko do '09- (to byłby strzał w kolano, bo to pewnie zaledwie 10% wszystkich maszyn). Swoją drogą, to Two Brothers twierdzi, że ich wydechy nie pasują do modeli 2002 i 2003, a oczywiście pasują... Mam nadzieję, że tutaj jest tak samo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:39, 08 Lip 2011    Temat postu:

wlasnie przyszedl moj pc5 i chce go sam zainstalowac, sama instalacja nie powinna byc trudna, zadne lutowanie nie jest wymagane.
moj problem polega na znalezieniu mapy.
W tej chwili mam pelny wydech akrapovic i k&n filter.
zadzwonilem do centrum dyno jet i tam mi powiedzieli zeby sciagnac najblizsza mape jaka jest ( leo vince 2:1 z wkladka i fabrychny filter) tylko ja nie wiem czy to blisko wystarczajaco jest. jezeli ktos ma takowa mape i robil to juz to prosze o rade i ewentualnie mape
dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 23:13, 23 Lip 2011    Temat postu:

Troche to trwalo ale w koncu mam pc 5 zainstalowane, ale od poczatku.
Jak pisalem wczesniej borykalem sie z problemem wgrania mapy do mojego pc5. Moto dostalo filtr k&n oraz wydech hexagon akrapovic.
Na stronie PC nie ma bezposrednio mapy do takiego zestawu , wiec po rozmowie z panem z dyno jet zdecydowalem sie na mape ( wydech leo i oryginalny filter)
Bylem troche sceptyczny jak to wszystko wypali bo problem zaczal sie juz
w momecie programowania (co innego w instrukcji co innego na zywo, a jak ktos dostanie ta dyskietke od nich z mapami to niech sobie ja .....)
sciagnalem program z neta i potrzebna mi mape, od mometu sciagniecia programu cala zabawa trwala 30 sek. pc5 zaprogramowany
Instalacja , hm jezeli ktos wam powie ze to 20 min roboty to jest w bledzie.W moim przypadku musialem sciagnac swiatla przeciw mgielne , boczki, zbiornik paliwa zrobic miejsce na pc5 (relokacja scotoiler) zdiac air box i tu zaczela sie sieczka.
W momecie kiedy bylem gotowy do odkrecenia srobki sciskajacej cybant na przednim gazniku zgaslo swiatlo w garazu.Okazalo sie ze z powodu upalow ( 46 stopni) gdzies tam wywalilo transformator i nie ma zasilania. Probowalem jakos latarka sobie poswiecic ale final to objechana srobka i reka w nocniku, ale po kilku minutach wyczailem ze to guma z air box nie jest permanentnie przymocowana do samej skrzynki wiec jakos wypchnalem ja na zewnatrz i dostalem sie do przestrzeni krora mnie interesowala.Z podlaczeniem kabli nie ma najmniejszych problemow, wszystko pasuje.
Skladalem moto w 45 stopniowym upale no bo jak swiatla nie ma to AC tez padlo no ale dwie godz i 10 butelek wody pozniej moto bylo zlozone, przekrecenie kluczyka i.... ogien.
na postoju moto pracuje duzo rowniej niz wczesniej, ale prawdziwa roznica jest podczas jazdy.
W moim przypadku to jest cos jak bym sie przesiadl z wsk na mz ,czy zdarzalo wam sie ruszac troche za wolno i moto zaczynalo sie trzesc i przerywac , na przyklas przy wolnym wchodzeniu w zakrety, ten problem juz nie istnieje, reakcja na gaz tez jest duzo szybsza.
Ogolnie zaliczam pc5 za bardzo dobry nabytek, ale to nie koniec.
Nie wiedzialem jak to wszystko bedzie chodzic na tej mapie a dziady z serwisu powiedzieli 300$ za custom map, zamiast tego zdecydowalem sie na zakup auto tune ( jeszcze na niego czekam) i zobaczymy jak to wszystko bedzie gralo razem.koszt takiej zabawy to ok 550$ i w moim przypadku 4 godz roboty ale musze sie przyznac ze moto rozbieralem po raz pierwszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 19:10, 21 Sie 2011    Temat postu:

auto tune zainstalowany!

Do konca nie wiedzialem jak to bedzie dzialac ale pc5 to praktycznie urzadzenie bez konca mozliwosci.
Jezeli martwicie sie o roznice w spalaniu to nic bardziej mylnego, mapa moze byc dodtosowana indywidualnie do kazdego cylindra, na kazdym biegu w roznej temp,tzn np na pierwszych 3 biegach mozna wyciagac moto na max a powiedzmy 4,5,6 to biegi eco i spalanie moze byc w okolicy 4 l.
Ponad to opcja do auto tun jest wylacznik ktory pozwala na uzywanie dwoch roznych map w ulamku sek.
dodam jeszcze ze nie ma zadnych problemow z instalacja i wszystko jest opisane w instrukcji jak poprowadzic kable i podlaczenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin