|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dareka15
A2
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 17:29, 29 Wrz 2010 Temat postu: Pomocy!!! Potrzebny mechanik do diagnostyki. |
|
|
Witam. Mam DL1000 z 2002r. i potrzebuje mechanika ze sprzętem do diagnostyki elektroniki najlepiej z Wawy. Mój problem polega na tym że motor wchodzi w tryb serwisowy nawet po wykasowaniu problem sie powtarza, i przez to pali 10L na setke. Wszelka pomoc mile widziana.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dareka15 dnia Śro 17:37, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:50, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Brzo wspominał, że ma kompa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Śro 21:17, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Próbowałeś z pstryczkiem elektryczkiem z użyciem którego moto pokazuje co go boli ???? Kody błędów można zczytać bez podpinania pod komputer .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dareka15
A2
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 11:37, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem, i pokazuje dwa zera. Problem polega na tym ze jest dostępny sprzęt do diagnostyki tego motoru ale dopiero po 2004r. a ja mam 2002r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:31, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak dwa zera to chyba nic go nie boli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Czw 12:36, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedy pokazuje zera? FI świeci sie wtedy? Listę kodow umiesciłem na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 16:31, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Napisz do naszego admin brzo - - ma kompa do diagnostyki DL-a podłączanego do kości serwisowej. 650 sczytuje na pewno to 1000 chyba też.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Czw 17:23, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
stare tysiące mają inną wtyczkę, ale powinna wystarczyc auto diagnostyka. Oczywiście pod warunkiem ze aktualnie wyświetlane jest FI inaczej bedzie C00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 17:51, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
przed C00 musi byc jeszcze kreseczka polozenia przepustnicy.
-C00 wlasciwie.
Jak kreseczka jest u gory lub u dolu trzeba regulowac. Czy to powoduje zapalenie Fi to nie wiem, wzrost spalanie chyba moze. Fi jak zapala sie na stale to nie mozna uruchomic silnika. Jak pulsuje to uklad dziala w trybie awaryjnym i mozna jechac. Wez serwisowke wypinaj czujniki sprawdzaj kody bledow czy sie zgadzaja. Jak wykluczysz wszystkie czujniki to pewnie modul padl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dareka15
A2
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 23:11, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc.Kreseczka przy zerach jest na środku. FI zapal sie nie raz w czasie jazdy i to tylko na chwile. Ale może spróbuje to jakoś sprowokować.No właśnie diagnoza jest możliwa przy nowszych modelach. Od 2004r. A apropo modułu to czy może jakiś klubowicz z Wawy był by skłonny wypożyczyć mi moduł od 1000 na chwile do sprawdzenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:27, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Napisałeś kolego że komp wchodzi Ci "sam" w tryb serwisowy a to jest właśnie tryb autodiagnozy(wyświetla się "-C" i kod błędu lub "00" jeżeli błędów brak)! Nie bardzo rozumiem co się dzieje w twoim przypadku, bo jeżeli zapala Ci się tylko "FI" i to na krótko, to oznacza że któryś z czujników ma zły kontakt, lub coś z nim jest nie w porządku, ale nie jest uszkodzony (stawiam na zaśniedziałą lub lekko rozpiętą kostkę. Jeżeli tak jest, to rzeczywiście, komp, nie dostając danych z któregoś czujnika, optymalizuje dawkę paliwa i mapę zapłonu, tak, aby nie wystąpiło spalanie stukowe lub przeciążenie silnika, przez co tracimy na osiągach i spalanie wzrasta. Wykluczam raczej uszkodzenie kompa, bo wtedy "wariacje" są reguły dużo poważniejsze. Jeżeli natomiast, faktycznie masz włączony tryb serwisowy, to najprawdopodobniej jest jakieś zwarcie w instalacji lub masz włożoną zworkę w złączkę diagnostyczną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 0:31, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dareka15
A2
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 12:09, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie ja też nie bardzo rozumiem co się dzieje. Wszystko jest przeregulowane, synchronizacja przepustnic, i wszystko co tylko jest możliwe. Robiłem to u mechanika.Sprawdził wszystkie czujniki i nic nie znalazł. Trzymał motor 1,5miesąca i się poddał. A FI sie i tak zapala, i pali dychacza bez względu czy sie jeździ wolno czy szybko.Byłem nawet w serwisie suzuki, i pan mechanik powiedział że one tyle pałą. Motor kupiłem na wiosne i podejrzewam że już nabyłem go z taką usterką. I teraz jestem bez radny. Wszyscy tylko ręce rozkładają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 13:39, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
dareka15 napisał: | No właśnie ja też nie bardzo rozumiem co się dzieje. Wszystko jest przeregulowane, synchronizacja przepustnic, i wszystko co tylko jest możliwe. Robiłem to u mechanika.Sprawdził wszystkie czujniki i nic nie znalazł. Trzymał motor 1,5miesąca i się poddał. A FI sie i tak zapala, i pali dychacza bez względu czy sie jeździ wolno czy szybko.Byłem nawet w serwisie suzuki, i pan mechanik powiedział że one tyle pałą. Motor kupiłem na wiosne i podejrzewam że już nabyłem go z taką usterką. I teraz jestem bez radny. Wszyscy tylko ręce rozkładają. |
a probowales podmienic modul ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pią 23:01, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem dlaczego ale najczęściej szukamy jakiś poważnych awarii i kosztownych napraw a zazwyczaj sa to minimalne awarie, zacznij od sprawdzenia połączeń wszystkich mas i wszystkich złącz elektrycznych a jeśli grzebałeś coś pod bakiem sprawdź ułożenie wiązek elektrycznych wokół wtrysków ,zdarzył mi się spotkać z taką awaria że wiązka czujnika temperatury przechodziła zbyt blisko cięgiel pierwszych przepustnic i silniczek krokowy nie dawał rady regulować a co za tym idzie komputer wywalał błąd regulacji obrotów i składu mieszanki więc sonda lambda niby do wymiany proste uszkodzenia a ile błędów na ecu a i ważna informacja elektronika nie daje sobie rady z mechaniką więc warto sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych zanim będziemy wymieniali drogie elementy elektroniczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:05, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
dobrze gada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dareka15
A2
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 16:25, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałbym ponowić pytanie, czy któryś z klubowiczów był by skłonny pożyczyć moduł, lub udostępnił motor żebym mógł podpiąć swój moduł i sprawdzić czy to przypadkiem nie on szwankuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|