|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:44, 23 Mar 2017 Temat postu: Pokrętło wstępnego napięcia sprężyny - zasada działania |
|
|
Pytnie, czy to pokrętło działa jakoś stopniowo ma jakieś punkty oporu? O mnie kreci sie w kółko ( byc moze wykonałem za malo obrotów) nie udało mi sie odkręcić do konca? Jak powinno to dzialac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czekol
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Czw 12:00, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Na końcu spreżymy nasz taką tulejkę z nacieńciami i widac tam jak sie zmienia naciąg spręzyny Da sie dojechac do końca - pokretlo zaczyna przeskakiwac i napiecie sie nie zmienia.
Jak napinasz/ luzujesz do skrajnej pozycji zawsze prekreć z jeden obrót wstecz - nie powinno sie jezdzic w skrajnych polozeniech bo regulacja moze sie zablokowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Czw 12:30, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli jak kręce zgodnie ze wskazówkami zegara to utwardzam ?
czy też obniża się zawieszenie , prześwit?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merc dnia Czw 12:32, 23 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czekol
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Czw 13:46, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie pamietam dokladnie - popatrz czy skracas spreżyne czy wydluzasz.
I napiecie wstepne to nie do konca utwardzanie - zmieniasz tylko sile porzebnaę aby spręzyna zaczęla pracować. Jak juz zaczyna pracować (po przylozeniu odpiowiedniej sily) to nie jest wcale twardsza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:39, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam, to pomiędzy ustawieniem maksymalnym i minimalnym było 16 obrotów tego kółka, czyli 16 "kliknięć". Ja zawsze ustawiałem na 8 kliknięć od położenia minimum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 20:33, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W prawo kręcąc jak wskazówki zegara zwiekszasz napięcie, czyli w potocznym rozumieniu "utwardzasz" chociaż to tak naprawdę nie jest utwardzanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalinago
Motocyklista
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 21:29, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Najlepiej przeczytać w instrukcji obsługi rozdział "Regulacja zawieszenia tylnego" (dla K9 str 29). Nie zacytuję, bo to PDF.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 22:30, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
merc napisał: | Czyli jak kręce zgodnie ze wskazówkami zegara to utwardzam ?
|
jak koledzy pisali nie utwardzasz ale zwiekszasz napiecie czyli punkt pracy sprezyny.
mysle ze dla dla kierownika solo ok 75 kg to 2 max 3 max kreski wystarcza, powyzej 100 kg czy z plecakiem - raczej wszystkie widoczne.
merc napisał: |
czy też obniża się zawieszenie , prześwit? |
efektem ubocznym sie podnosi .
Jadac solo w Alpach po gladkich winklach mozna to wykorzystac aby za szybko podnozkow nie zniszczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dany
A1
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 23:08, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A u mnie pokrętło stoi. Jest na to jakiś patent?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malybidon
Motocyklista
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice
|
Wysłany: Czw 10:18, 11 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie zostało dawno temu dokęcone do końca bez lekkiego odkręcenia. Może być problem z poluzowaniem. Podobno tak to z tym tylnym pokrętłem bywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|