|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:53, 25 Paź 2014 Temat postu: Podniesienie DLa |
|
|
Witam kolegów,
chciałbym podnieść swoją maszyne o ok 2-3 cm i zwiększyć skok przedniego zawiasu. Rozważam wymianę całego przedniego zawieszenia. Czy ktoś dokonywał podobych przeróbek lub może polecić kompetenty serwis? Kontaktowałem się już z kilkoma firmami (np. PTM Ohlins z Nieporętu) jednak nikt wcześniej tego nie robił i nie są w stanie mi pomóc. Jako ostateczny wariant rozważam wymianę sprężyn z przodu na Touratecha (Hyperpro) i całego tylnego amortyzatora też na Touratech ale to nie załatwi mi kwestii prześwitu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 12:55, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Tył załatwiasz zmianą "kości" w zawieszeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:04, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki, to już sprawdziłem. Nieststy to przód jest kwestią problematyczną. Co do tyłu to ciekaw jestem opinii na temat zawiasów Touratecha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 15:08, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To jest to, dzieki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 9:08, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Że się tak włączę z reklamą, ale możesz też spróbować [link widoczny dla zalogowanych]. Sprawdzony przez kilku czeskich vstromowców. Kości plus adaptery. Pamiętaj też o wydłużeniu stopki bocznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 10:45, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ciekawy patent ale nie zwiększa skoku zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 13:11, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja planuję na przód przeszczepić WP48
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 13:35, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A po co te wszystkie zabiegi, żeby zwiększyć skok zawieszenia...? Nie lepiej po prostu zamienić motocykl na taki, który jest bardziej odpowiedni do planowanych zastosowań...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:50, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
po co te bezużyteczne komentarze? nie lepiej wypowiedzieć się w temacie do którego można coś wnieść?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 17:27, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Andre_Squadron napisał: | po co te bezużyteczne komentarze? nie lepiej wypowiedzieć się w temacie do którego można coś wnieść? |
A co Ty jesteś taki nieuprzejmy? Masz jakiś problem z odpowiedzią na moje pytanie?
Komentarze to się dopiero mogą pojawić po Twojej odpowiedzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:12, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Andre_Squadron napisał: | po co te bezużyteczne komentarze? nie lepiej wypowiedzieć się w temacie do którego można coś wnieść? |
A co Ty jesteś taki nieuprzejmy? Masz jakiś problem z odpowiedzią na moje pytanie?
Komentarze to się dopiero mogą pojawić po Twojej odpowiedzi... |
Ten wątek ma pomóc mnie i innym w zgromadzeniu informacji na tytułowy temat. Twój komentarz wprowadza bałagan i niepotrzebną dyskusję, przez co forum staje się mniej przejrzyste. Uważam, że jeżeli chcesz prowadzić taką dyskusję, to powinieneś założyć do tego oddzielny wątek.
Hermes napisał: | Ja planuję na przód przeszczepić WP48 |
A robiłeś już jakieś przymiarki, masz jakiś plan? Ciekaw jestem jak z ceną używanego bo nowy zawias WP widziałem za ok 20 000 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 18:17, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To jest forum dyskusyjne, a nie ascetyczny poradnik. A że nie przypominam sobie wcześniejszych podobnych wątków, to zadałem Ci, wydawałoby się, proste pytanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 20:01, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Spokój mi tu, rwał nać, proszę.
I trzymać się tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:31, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Andre. Niestety chłopaki mają racją... Można te moto uterenawiać, ale lepiej od razu wziąć coś gotowego. Ono w fabrycznym zestawieniu stanowi optymalną i przemyślaną całość.
Możesz podnieść tył na kościach, ale zawias staje się bardzo "sztywny" (sam podnosiłem o 5 cm).
Możesz wymienić przód na coś z dłuższym zawiasem, ale zaczyna się pojawiać pytanie o koła szprychowane.
Potem zaczniesz zadawać sobie pytanie, dlaczego masa motocykla jest tak przesunięta do przodu. W piachu robi się okropnie...
A na koniec zaczniesz się zastanawiać czy rama grzbietowa to wszystko wytrzyma...
Ale kibicował będę i liczę, że pochwalisz się co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:44, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
miotacztruskawek napisał: | Andre. Niestety chłopaki mają racją... Można te moto uterenawiać, ale lepiej od razu wziąć coś gotowego. Ono w fabrycznym zestawieniu stanowi optymalną i przemyślaną całość.
Możesz podnieść tył na kościach, ale zawias staje się bardzo "sztywny" (sam podnosiłem o 5 cm).
Możesz wymienić przód na coś z dłuższym zawiasem, ale zaczyna się pojawiać pytanie o koła szprychowane.
Potem zaczniesz zadawać sobie pytanie, dlaczego masa motocykla jest tak przesunięta do przodu. W piachu robi się okropnie...
A na koniec zaczniesz się zastanawiać czy rama grzbietowa to wszystko wytrzyma...
Ale kibicował będę i liczę, że pochwalisz się co i jak |
Zdaję sobie sprawę z wad takiego rozwiązania ale jak w zimie trochę nie podłubię w maszynie to nie wytrzymam do wiosny.
Co do podnoszenia tyłu to nie zamierzam robić tego na stockowym amorze, tylko np Touratech, ewentualnie Ohlins zaproponował mi zbudowanie amortyzatora pod wymiar.
Jeśli chodzi o przód to muszę pozbyć się tego wrednego stukania, a skoro już mam się z tym bawić to wolę pójść o krok dalej.
Nie zamierzam DLką pchać się na pustynię ani zdobywać serca dżungli ale lubię pojeździć po szuterku trochę szybciej i tu mi właśnie brakuje wybierania dołów przez zawiasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:54, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zimowe majsterkowanie
UWAŻAM ŻE TO WRĘCZ KONIECZNE DLA ZDROWIA PSYCHICZNEGO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|