|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shczurek
A2
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 11:54, 22 Gru 2008 Temat postu: Odblokowanie DL 650 K8 |
|
|
Panowie czy ktos sie orientuje jak mozna odblokowac V-Stroma 650 z 2008 roku?? moto sprowadzone z francji. wiem jak odblokowac wczesniejsze modele, ale ten juz ma dwie kostki na ECM i troche wiecej pinow, nie chce strzelac w ciemno i ciac kabli po kolei, moze ktos sie borykal z tym problemem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:04, 22 Gru 2008 Temat postu: Re: Odblokowanie DL 650 K8 |
|
|
Tych kabli sie nie tnie tylko je wypina/wpina.
Ja wiem jak w K7 :-p
p.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Pon 12:05, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shczurek
A2
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:49, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Pawluk a Twoja K7 jest na ktorem ECM masz dwie kostki czy jedna??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:59, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
shczurek napisał: | Pawluk a Twoja K7 jest na ktorem ECM masz dwie kostki czy jedna?? |
Dwie, nie sądzę żeby były jakieś różnice miedzy k7 a k8.
Pin 24.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 18:27, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a ze się koledzy zapytam, o jakim odblokowywaniu piszecie ? czy fabryczny wii strom jest w jakiś sposób zdławiony ?
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:46, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Grzesiek napisał: | a ze się koledzy zapytam, o jakim odblokowywaniu piszecie ? czy fabryczny wii strom jest w jakiś sposób zdławiony ?
pozdro |
Czasami fabryka daje mu "34 kuce".
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 10:37, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Podziękował to z moim wszystko ok bo 34 kucami by dwóch paczek raczej nie poszedł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:05, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a ze i ja sie zapytam, czy chodzi o salonowe czy te z poza sieci dealerskiej, bo mikolaj stana na wysokosci zadania i po swietach zaczna sie poszukiwania tego wymazonego:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shczurek
A2
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 11:01, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
glownie chodzi o te sprowadzane z Francji one w wiekszosci sa zblokowane do 34 kucykow, te z polskich salonow nie maja blokad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:43, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
podziekowal:) jade po nowym roku ogladnac dwa k8 uzywki no chyba ze wezme z salonu i sie zmartwilem ze sa slabsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 15:40, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
34 km w sztromie to musi być masakra w trasie i nawet na mieście, przecież to ciężkie moto jest... Podłość ludzka nie zna granic;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 12:24, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam.
Przyznam szczerze,ze dawno tu nie zagladalem ani tez sie strasznie duzo nie udzielam...
Skoro juz temat odnosnie odblokowywania,chcialem sie zapytac co z odblokowywaniem Sztorma na tych pierwszych czterech biegach. Gdzies czytalem watek o tym ale nie moge znalezc.Byl tez link do kostki z wyswietlaczem biegow od razu,tylko nie wiem czy mi sie fora teraz nie myla.. Posiadam DLa 650 K7 Czy mozecie cos doradzic lub podeslac link zebym sie wiecej dowiedzial.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Śro 12:37, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Zablokowany sztormiak ma okreslona predkosc maksymalna na 140km\h.
Moj tez fabrycznie byl zablokowany ale w serwisie poprzedni wlasciciel zazyczyl sobie odblokowanie.
Gdzies slyszlaem, ze u nas to i za darmoche to zrobia jak dobrze ponegocjujesz (ale pewnie tylko z moto kupionymi w oficjalnej sieci sprzedazy w Polsce).
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 17:10, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mradom napisał: | Zablokowany sztormiak ma okreslona predkosc maksymalna na 140km\h...
/mr/ |
no to przynajmniej wiem na pewno, że mój nie jest zablokowany, chociaż z francuskiej części Szwajcarii sprowadzony;))
IMO w oficjalnej sieci w Polsce nie sprzedawano zdławionych DL650 - we Francji dławienie wynika na pewno z jakichś przepisów - nie wiem tylko czy z podatkowych czy dotyczących uprawnień do kierowania moto o różnych mocach silnika...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 17:12, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:43, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: |
IMO w oficjalnej sieci w Polsce nie sprzedawano zdławionych DL650
|
Sprzedawano.
U nas planują wprowadzić takie same ograniczenia mocy (dla kierowców, którzy posiadają prawo jazdy krócej niż dwa lata).
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 23:44, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat. Dzisiaj zrobiłem większą trasę i naszły mnie dziwne myśli. Mam moto które zostało zakupione w salonie w Polsce, ale diler sprowdził go z Francji bo niby nie było motocykli nowych w centrali Suzuki Polska. ALe do rzeczy. W dokumentach widnieje że moto ma 34 albo 38 KM. Podobno został odblokowany przed dilera przed sprzedażą. Dzisiaj jadąc z plecaczkiem dłuższą trase coś mnie bardzo zaczeło zastanwiać. Moto na 5 biegu idzie maks do 8000 tyś obrotów i ma prędkość około 160. Później strasznie powoli się rozpędza, naprawde powoli... Na 6 biegu prędkość podobna, tylko że obroty około 7000-7500. Czy to normalne? Posiadam szybę z deflektorem Suzuki oraz kufer centralny oryginał. Czy po wyżej prędkości 160 tak powoli się rozpędza? Bo na niższych biegach wkręca się normalnie. Bo raczje mając 38 KM ciężko było by uzyskać takie wyniki. Model moto 2007.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MJ
A2
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 15:52, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
DL 650 tak ma i już. Sprzedaj i kup motocykl, który umożliwi również jazdę z plecakiem i barażem DL 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:44, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
MJ napisał: | DL 650 tak ma i już. Sprzedaj i kup motocykl, który umożliwi również jazdę z plecakiem i barażem DL 1000 |
genaralnie popieram Marcina ale Twoje moto łatwo sprawdzić - pojedź gdzieś w bezpieczne miejsce (autostrada?) i spróbuj na maksa - jeżeli powoli ale dojdzie do ok. 180km/h to jest ok.
Kamil.Olkusz napisał: | Bo raczje mając 38 KM ciężko było by uzyskać takie wyniki |
dla porównania - kiedyś miałem GPZ500 zblokowanego do 34KM i licznikowo szedł równo 155km/h, po odblokowaniu do 60KM szedł równo 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:13, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
SMP sprowadziło do Polski około 20 takich motocykli z Francji (34 KM) w 2007. Zablokowane jeżdżą do ok 160 km/h. Skoro masz tak wpisane w dowodzie to na pewno był zablokowany (moc nowego motocykla wpisują ze świadectwa homologacji, które dostajesz od dilera).
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 22:43, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
co do 650-ek, to moj dl do 180 buja się sprawnie, do 200 już muszę go męczyć, ale daje rade, i zeby nie było, to przesiadlem sie z gpz-a 1100, wiec wszystkie teksty o tym ze 650 jest zamulone i nie daje rady mozesz smialo włozyc miedzy bajki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:14, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
przy założeniu że licznikowe 180 to w realu ok 160km/h, sprawdziłem z urządzeniem do którego wpisuje sie obwód koła w mm i z gpsem, wiec z trudem ale tak jak pisze grzesiek te dwe paczki z licznika da sie wykrzesać, ja sam jechałem pi razy drzwi 195 i koniec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:08, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Śmigaj na darmowe odblokowanie sprzęta. Jest zblokowany a sprawdzisz to w prosty sposób ustaw się z kimś na dwa DL i start jak będziesz zostawał to znaczy na bank, że zblokowany. NIe musisz kręcić do 180 do setki zostaniesz z tyłu.
Jeszcze ważna sprawa podaj salon który Ci to sprzedał.
Poza tym DL do 180 idzie jak po sznurku więc jak zatrzymuje się przy 160 to blok jak nic.
p. Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 11:34, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Kupiłem od pierwszego właściciela, który zakupił w salonie Suzuki Auto-Kras w Białymstoku. Tylko zastanawiam się, gdyby był zblokowany do 34 KM to na niższych biegach byłby taki zrywny? W świadectwie homologacji mam własnie 34 KM i w dowodzie też, a oznaczenie w dowodzie motoru to DL650UE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 22:18, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wracam do tematu bo nie daje mi spokoju. Dzisiaj napisałem maila do Suzuki i odpisali:
W odpowiedzi na Pańskie zapytania informuję :
1. Motocykle DL 650UE w wersji o ograniczonej mocy były wprowadzane na rynek Polski jako dodatkowa oferta wychodząca
ponad standardowa ofertę Suzuki Motor Poland. (jest wersja fabrycznie dławiona)
Taki też model uzyskał homologację zgodnie z którą był dopuszczony do rejestracji w Polsce.
(wpisy w wyciągu homologacji i dowodzie rejestracyjnym zgadzają się ze stanem faktycznym).
2. Odblokowanie motocykla można zrealizować na dwa sposoby:
-wymianę sterownika silnika
-odłączenie jednego pinu w wiązce sterownika silnika ( niezależnie od tego czy to model K7 czy K8 )
3. Serwis oczywiście jest w stanie zweryfikować czy dany motocykl jest "odblokowany" czy też nie. (poprzez weryfikację wiązki lub numeru katalogowego sterownika silnika)
4. Na podstawie numeru nadwozia możemy ustalić model motocykla.
5. W książce serwisowej nie ma przewidzianego miejsca na informację o zmianie parametrów sterownika
6. Jeżeli motocykl nie był odblokowany i zachowuje się zgodnie z opisem to nie należy tego taktować jako usterkę, jeżeli był odblokowany to serwis powinien zweryfikować układ zasilania motocykla w poszukiwaniu ewentualnych usterek.
U mnie zaden kabel od sterownika nie jest odlaczony, wiec wnioskuje ze moto zablokowane. Zaczalem szukac informacji o odblokowaniu ale modelu K7 gdzie sa dwie wtyczki do sterownika silnika, a nie jedna. Znalazłem coś takiego, ale czy ktoś może mi lepiej to wytlumaczyc?
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiem ze odpowiedzialny jest kabel 24 w duzej wtyczce? I tylko on? A moze ktos sprawdzic w swoim moto czy maja taki kabel, w swoim sterowniku? Tylko model K7 albo K8 gdzie sa dwie wtyczki do sterownika. Dzieki wszystkim za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Pon 22:23, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:04, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
- temat był już wyjaśniany na forum;
- UE w nazwie modelu oznacza wersję dławioną;
- standardowo nie ma tam żadnego kabelka, a 24 jest zaślepiony;
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|