|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Wto 12:29, 03 Kwi 2012 Temat postu: Nowy Vstrom w Kazimierzu |
|
|
Pomimo niesprzyjających warunków pogodowych wynająłem nowego Vstroma i poleciałem na obiad do Kazimierza Dolnego.
Jako że maszyna była nowa nie odkręcałem ponad 6000 rpm za co mi w Suzuki Piaseczno podziękowali
Kilka moim osobistych odczuć.
1.Maszyna jest jak masło. Tak płynna że muszę sprawdzać czy rzeczywiście ma silnik . Lubię ale rozumiem zupełnie odczucia niektórych testerów mówiących o braku testosteronu. Tego mi nie daje ale też i tego od niej nie wymagam. Świetne zachowanie.
2.Duże poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Świetnie znosiła bardzo silne podmuchy bocznych wiatrów.
3.Całe zachowanie podobne do odczuć tych którzy już go testowali. Biegi, hamulce itp.
4.Siedzenie super - będę zamawiał opcję wyższą o 2cm
5.Szyba - dużo lepsza przy moim wzroście ale nadal niewystarczająca. Nie rzucało mi już tak głową ale zdecydowanie niewystarczająca. Będę musiał zamówić jakąś inną. Givi turystycznej nie kupię z powodu sposobu jaki pękła przy moim zeszłorocznym wypadku zamieniając się w sztylet.
6.Manetki - nieogrzewane na moim motocyklu - za cienkie na moje ręce. Z tego co pamiętam w moim poprzednim motocyklu manetki podgrzewane były grubsze. Może i w tym tak będzie. W przeciwnym razie będę musiał je jakoś pogrubić.
7.Spalanie - 5.4 w jedną, 5.9 w drugą. Bardzo silny wiatr w drodze powrotnej. Prędkości oscylowały około 130 z hakiem. 6 bieg na 6000 rpm. Przy jeździe do 100 spalanie około 5.
8.W drodze do Kazimierza pojechałem drogą tuż przy Wiśle która dała zawieszeniu sporo do roboty. Moto zachowało się świetnie.
9.Kolor - wolę ten miedziany i taki zamówię
Kierowcy okazali wręcz niespotykaną dla mnie uprzejmość. Przestałem liczyć ilość samochodów które zjechały na bok żeby mnie przepuścić mimo że sytuacja w większości nie wymagała tego bo przecież objechać auto motocyklem to kwestie 2 sekund. Bardzo dziękuję
Pozdrawiam wszystkich sztormiaków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Wto 12:37, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
MotorKat - zazdraszczam Ci ja czekam na jazdę próbną w trochę lepszych warunkach Fajne że dodałeś swoje uwagi i z tego co piszesz przy moim 172 cm wzrostu mam nadzieję że szyba będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Wto 12:48, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Myślę że tak. U mnie szyba wpływa nie tylko na głowę ale i na tułów który z racji wysokości też jest bardziej narażony na przypływ powietrza. Szersza szyba będzie bardziej przydatna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dcv
A1
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:42, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Mój jest taki sam tylko ma jeszcze gmole / muszę nabić pare postów żeby móc cos wkleić /. Kupiłem w Piasecznie - nie wiedziałem że wypożyczają na parę dni..
pzdr
chciałem nabić post count ale sie nie da jeden pod drugim to wkleję tu:
troche spore spalanie, u mnie przy 298 km na razie / mam od nowości/ spalanie 4.3 na setkę.. ale nie jechałem więcej niż 115 - wtedy na 6stce ma ok 5000 , raz przygrzałem wyprzedzając ciężarówkę no ale to tylko chwila
zdązyłem swój już położyć na glebie na parkingu lekko błotnistym w górkach - jest cholernie cięzki jak na mnie , nie dałem rady sam go podnieść i tylko dziekowałem bogu że dołożyłem pare złotych na gmole / bez śladu / , ufff
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dcv dnia Nie 19:49, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Nie 20:11, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dcv napisał: | Mój jest taki sam tylko ma jeszcze gmole / muszę nabić pare postów żeby móc cos wkleić /. Kupiłem w Piasecznie - nie wiedziałem że wypożyczają na parę dni..
pzdr
chciałem nabić post count ale sie nie da jeden pod drugim to wkleję tu:
troche spore spalanie, u mnie przy 298 km na razie / mam od nowości/ spalanie 4.3 na setkę.. ale nie jechałem więcej niż 115 - wtedy na 6stce ma ok 5000 , raz przygrzałem wyprzedzając ciężarówkę no ale to tylko chwila
zdązyłem swój już położyć na glebie na parkingu lekko błotnistym w górkach - jest cholernie cięzki jak na mnie , nie dałem rady sam go podnieść i tylko dziekowałem bogu że dołożyłem pare złotych na gmole / bez śladu / , ufff |
Motocykl przejąłem po kimś kto go miał na week-end. Fajny sposób na wyczucie maszyny. 4.3 wydaje mi się całkiem dobrym osiągiem. Czego oczekiwałeś. Spalanie się pewnie zmieni w miarę robienia km. Jeżeli chodzi o wagę to ktoś kiedyś napisał - nie bierz motocykla którego nie możesz podnieść sam. Mówiąc to można podnieść motocykl nawet całkiem ciężki z odpowiędnią techniką
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 9:20, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dcv napisał: | ...
troche spore spalanie, u mnie przy 298 km na razie / mam od nowości/ spalanie 4.3 na setkę.. ale nie jechałem więcej niż 115 - wtedy na 6stce ma ok 5000 , raz przygrzałem wyprzedzając ciężarówkę no ale to tylko chwila
zdązyłem swój już położyć na glebie na parkingu lekko błotnistym w górkach - jest cholernie cięzki jak na mnie , nie dałem rady sam go podnieść i tylko dziekowałem bogu że dołożyłem pare złotych na gmole / bez śladu / , ufff |
Bez jaj... wielkanocnych. Jakiego spalania oczekujesz od motocykla ważącego sporo ponad 200 kg i mającego 650ccm pojemności? 4,3 to bardzo dobry wynik.
Myślę, że powinieneś go am podnieść przy odpowiedniej technice, o ile masz przeciętne gabaryty własne, Pudziana nie potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Wto 20:59, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: |
Bez jaj... wielkanocnych. Jakiego spalania oczekujesz od motocykla ważącego sporo ponad 200 kg i mającego 650ccm pojemności? 4,3 to bardzo dobry wynik.
Myślę, że powinieneś go am podnieść przy odpowiedniej technice, o ile masz przeciętne gabaryty własne, Pudziana nie potrzeba. |
Też mi się wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dcv
A1
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 21:23, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jedyny słuszny, bezbolesny (dla podnoszącego) i skuteczny sposób podnoszenia leżącego moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ivanhoe
A1
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:02, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze jeden sposób. Nie wiem czy dobrze i zrozumiale go wytłumaczę ale spróbuję. Moto leży, skręcamy kierownice na maksa aż oprze się o wspornik lagi, następnie stajemy przed kierownicą pochylamy się i składamy obie ręce razem i chwytamy od dołu za rączkę kierownicy i unosimy do góry. Przy tym jeśli moto jest na luzie to warto coś podłożyć pod tylne koło żeby nie odjechał, albo jeśli leży na prawym boku i jest możliwość wrzucenia biegu to wrzucić bieg i to przyhamuje tylne koło. Do tej pory myślałem, że sposób podnoszenia tyłem jest najlepszy ale na ostatnim szkoleniu w Pile i prezentacji przez podróżnika "Sambora" wydaje mi się, że podnoszenie przodem za kierę jest łatwiejsze. A z pewnością w maszynach, które nie mają dobrego uchwytu przy siedzeniu.
[img]https://plus.google.com/photos/114076980107345271590/albums/5726868435585983921/5726871347917139522[/img]
Dopiszę że kierownica opiera się o ramę.
Nie wiem dlaczego nie wkleja się obrazek, może trzeba inaczej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ivanhoe dnia Śro 22:14, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:08, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja to się nie znam ale zasadniczo na kursach pierwszej pomocy itp uczą żeby podnosić NOGAMI nie kręgosłupem.
Zazwyczaj, wróććć, RAZ nie miałem problemu z podniesieniem V-stroma (ST750 i Afri też nie miałem problemu) być może kwestia adrenaliny.
Tenerkę to kiedyś przerzuciłem na drugą stronę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 22:08, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|