|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 11:01, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Z dwójką jest różnie , ja stosuje zasadę noga zaczyna zmiane biegow i noga konczy . Przy szybszej zmianie biegów klamka sprzęgła naciskana jest tylko do połowy . Przy wolnej w całosci . Co do sprzęgła to tam nie ma co regulowac , linki nie ma .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiciol
A1
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: sieradz
|
Wysłany: Śro 11:03, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Maciej74 napisał: | Szkoda Andrzej, że nie mieszkasz bliżej mnie to bym podjechał nawet dzisiaj żebyś się mógł przejechać i stwierdzić czy coś jest z motorem nie tak czy ze mną.
Pozdrawiam |
wbijaj do kraka karniesz sie moim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Śro 12:34, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Przy niskich obrotach 2 wchodzi w miare chociaz słychać duzo bardziej zmiane niz na pozostałych biegach.
Natomiast jak zmieniam z 1 na 2 przy 5 tyś to zgrzyt jest za kazdym razem, na początku też wpadał mi luz ale teraz już mocniej podnosze dźwignie i jest tylko zgrzyt.
Problem ten występuje nie tylko w nowym tysiacu bo w innych motkach również.
Ten typ tak ma i trzeba sie przyzwyczaić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 16:36, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
starcraft napisał: | Przy niskich obrotach 2 wchodzi w miare chociaz słychać duzo bardziej zmiane niz na pozostałych biegach.
Natomiast jak zmieniam z 1 na 2 przy 5 tyś to zgrzyt jest za kazdym razem, na początku też wpadał mi luz ale teraz już mocniej podnosze dźwignie i jest tylko zgrzyt.
Problem ten występuje nie tylko w nowym tysiacu bo w innych motkach również.
Ten typ tak ma i trzeba sie przyzwyczaić |
Ma i nie ma.
Też tak miałem i powiedziałem to mechanikowi podczas przeglądu.
Po przeglądzie jest sporo lepiej a mechanik powiedział, że dokładnie odpowietrzył sprzęgło. Może to Wam pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 21:06, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Inspektor ma racje , odpowietrzyć zawsze warto , robota żadna , kilka minut i po sprawie . Tylko kolega ma mały przebieg 3500 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 22:01, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Trochę mnie uspokoiliście. BTW w starym jakoś tego nie zauważyłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Śro 22:02, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 19:17, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No dobra, po przejechaniu 11 000 km i powrocie z tripu po Alpach i Północnych Włoszech dostrzegam 2 wady:
1) gniazdko 12V bez szarej taśmy jest na dłuższą metę nie do użytku, każda ładowarka z niego wypada, do tego lokalizacja nad stacyjką powoduje, że używając kluczyka musimy chcąc nie chcąc gmerać przy kablu od siedzącej w gniazdku ładowarki... Bubel!
2) krótki dystans przelotów autostradowych - wspólny efekt niewielkiego baku i sporego zużycia powyżej 160 km/h. W efekcie zjeżdżałem na stację częściej niż bym chciał. Pisałem o spalaniu w innym wątku to skopiuję:
O ile przy prędkościach do 140 km/h (3 kufry, 2 osoby) jest to różnica 1l w porównaniu do DL650 w takim samym zestawie, to przy 160-170 km/h jest to już 2-3 l. TAK, WIEM, że tak zapakowanym DL650 nie da się praktycznie jechać dłużej z taką prędkością, ale DL1000 się da i na autostradzie ciężko tyle nie jechać, ale wówczas spalanie jest już spore, a więc i koszt wycieczki większy. Z moich obserwacji z ostatnich 2 dni (1700 km po autostradach IT/AT/CZ/PL) przy takich prędkościach spalanie jest na poziomie 7,8-8,2l.
Dla porównania średnie spalanie z ostatnich 11 000 km w moim DL1000 to raptem 5,3l / 100km, więc poza autostradowymi przelotami problemu spalania nie ma.
PODSUMOWUJĄC: A CH..J! Nadal jestem megazadowolony i kupiłbym ponownie - prowadzenie na winklach w Alpach i Dolomitach bajkowe!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Wto 19:25, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mag pytałem o oponki w związku z tematem spalania.
Ja odkąd założyłem Michelin pilot road4 to widze że spala mniej średnio około 0.5l.
Ciekawe czy zmianą opony można zmniejszyc spalanie czy to juz moja fanaberia chociaż wydaje mi sie ze styl mam ten sam wiec coś jest na rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 21:58, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
0,5l to sporo, ale co do zasady zmieniając opony można zmniejszyć spalanie, w samochodowych są przecież wersje tzw. eco, które mają zmniejszać zużycie paliwa, a tym samym emisję co2 itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Wto 23:12, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety kosztem przyczepnosci (mniejsze sily tarcia).
W sumie jak ktos aspiruje do mistrzostwa w ekodrivingu, to szalal za mocno na drodze nie bedzie, wiec to niby nie przeszkadza. Ja jednak motungiem wole sie mocno trzymac podloza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Śro 8:01, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie troche opacznie mnie zrozumieliscie, ja zmieniłem na michelin zeby było bardziej przyczepnie a nie bardziej ekonomicznie
Ale skutkiem ubocznym zmiany jest mniejsze zuzycie paliwa.
Wcześniej nie mogłem zejść ponizej 6.2 na przestrzeni kilku tysi a teraz od zmiany ( zrobiłem 4.6 tysi ) mam na kompie 5.7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRZYŚ
A1
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 1:08, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie bo tu chodzi o opory toczenia , a nie o mniejszą - większą przyczepność .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Pon 10:15, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Lepsza przyczepnosc uzyskujesz na miekkiej mieszance gumy, a taka miekka opona ma wlasnie wieksze opory toczenia.
Na koncu za rozpraszanie energii zawsze odpowiada sila tarcia. Fizyka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Pon 10:15, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pon 10:49, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Powiem Wam szczerze że zaczyna mnie wk...wiać wysokie spalanie.
Wczoraj wróciłęm z wegier, byliśmy na 5 moto - super tenera, multistrada, ktm1190, bmw gs 1200 no i mój pasikonik.
Zrobilismy ponad 1500 km jeżdżąc bardzo dynamicznie po zakrętach i okazało się ze mój spalił tyle samo co ktm i tenera.
Bmw spalało ponad litre mniej na kazde 100 km od mojego.
Ale najbardziej było to widoczne na przelotach autostradowych przy około 170 km/h gdzie mi z kuframi zeżarł około 9 litrów - najwiecej z wszystkich.
To jest jakieś nieporozumienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Pon 11:10, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Hmm... wyrazna roznica przy duzych predkosciach moze wskazywac na istotny wplyw (ogolnie mowiac) oporu powietrza. Jak jestes duzy chlop, masz jakies deflektory, handbary, dodatkowe "pierdoly" na moto, prostopadloscienne kufry (a takie chyba widac na avatarze Twoim), to byc moze taki zestaw jest mniej aerodynamiczny niz u kolegow?
Tak sobie zgaduje tylko, zakladajac, ze technicznie motung jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 11:29, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli inni mieli też kufry aluminiowe, które bardzo podnoszą spalanie nawet w stosunku do plastikowych, owalnych "jajek", to wina może leżeć po stronie kiepskiej osłony przed wiatrem w nowym dużym V-Stromie, czyli słaba aerodynamika tego motocykla...
To jedno, a druga sprawa, to jednak mniejsza pojemność i mniejsza moc silnika Suzuki. Pozostałem moto mają 1,2 litra, czyli ich silniki są mniej wysilone przy tej samej prędkości...
Podczas naszej wyprawy do Mongolii przy prędkościach 130-150 km/h mały, stary V-Strom kolegi palił tyle, co mój Tiger Explorer 1200...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 11:32, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pon 12:04, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
koszt przy przebiegu około 50 tyś i przy załozeniu ze lejemy średnio 1l wiecej to koszt około 2 tyś zł, niby nie duzo a jednak to juz wymierna kasa rozłozona na 3 lata ( tak pewnie zrobie ).
No i kufry tenera i gs mieli kwadratowe wiec opory podobne do mojego.
Dochodzi jeszcze jedna sparawa, na odcinku w Bukowym lesie i na podobnych trasach musiałem przed każdym zakretem dohamowywac żeby nie wjechac w tyłek przede mną.
Moje hamulce duzo szybciej sie zużyją niż w motkach z kardanem i wieksza mocą.
Podczas wjazdu na kolejną jazde po bukowym lesie rozmawialiśmy na temat mojego hamowania i żeby potwierdzić moja teze zamieniłem sie z kolegą na GS.
Było dokładnie tak jak w moim przypadku, czyli hamowanie klamką przed każdym zakretem .
Ciekawe czy macie podobne doswiadczenia w tym temacie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez starcraft dnia Pon 12:05, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 14:50, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Akurat w naszej ekipie moto większość a rzędowe 4-ki i mają gorsze hamowanie silnikiem niż u mnie, w ty zestawie to ja najrzadziej dotykam hamulca. W porównaniu z dl650 moment hamujący jest subiektywnie większy więc prawidłowo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:04, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety je tez mogę tylko potwierdzić, że gdy 1000cem jadę powyżej 150km/h zdecydowanie wzrasta zużycie paliwa. Myślę, że pojemności 1200 lepiej znoszą takie prędkości z uwagi na większy zapas mocy.
Natomiast zauważyłem na wskaźniku spalania jednostkowego, że pomiędzy prędkością 120km/h a 140km/h jest różnica spalania 1 litr w górę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:11, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem laikiem dosiadającym 650'tki ale z uwagi planowanej przesiadki na coś większego chciałbym zapytać gdzie jest problem z tym spalaniem tysiąca. Skoro, jak napisał Starcraft - "koszt przy przebiegu około 50 tyś i przy założeniu ze lejemy średnio 1l więcej to koszt około 2 tyś zł" a zakup nowego tysiąca to 44tzł to i tak jestem do przodu jakieś 40 tyś w odniesieniu do bmw i około 20 tyś do Tenerki.
Chciałbym zatem zapytać czy po przebytych dłuższych wycieczkach to większe spalanie można zaliczyć jako jedyny minus 1000 w odniesieniu do dużych kardanowców ?
Starcraft, czy po przesiadce na BMW powrót do swojego tysiąca był bolesny czy może różnice w komforcie, kulturze pracy silnika, skrzyni biegów itd nie są aż tak znaczące. Innymi słowy czy wydanie dodatkowych 20-40 tyś ma sens? W swoim pytaniu pomijam oczywiście względy wizualne motocykla, wiadomo sprawa gustu, BMW to +x do lansu, Tenerka +x do męstwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luthorhuss dnia Pon 19:16, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pon 19:33, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Odpowiem Ci najprościej jak potrafie.
Oprócz róznicy w spalaniu przy takim przebiegu policz prawdopodobnie 2 razy wymiane napedów, GS i Tenera mają wał wiec takie koszty teoretycznie odchodzą. Szybsze zużcie się hamulców ( jazda bardzo dynamiczna).
Ja nie próbuje udowodnic ze GS czy tenera są lepszymi motkami bo tak poprostu jest. Ameryki nie odkryłem i jeśli ktoś pojeździł nimi troche to wie o czym mówie.
Dl zwycieza ceną i wg niektorych super designem.
Troche zeszliśmy z tematu i mam nadzieje ze Admini nie dadzą mi po czaszce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 19:36, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dla mnie takie spalanie to żaden minus. Stwierdzam fakt, że tak jest.
Natomiast 1000 ma dwa inne minusy które mnie osobiście bardziej dotyczą niż spalanie:
- podnóżki obijają mi się o golenie przy manewrowaniu na parkingu - podczas jazdy jest ok
- drętwiejące kciuki przy dłuższej jeździe - tu może pomóc inny kształt kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 20:26, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kurde , mój pali tyle samo co moto Maga i Inspektorka , chyba gaz założe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin_Torx
A
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 12:51, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Przedwczoraj wróciliśmy z Rumuni - prawie 4k km zrobione. Również potwierdzam, że spalanie jest problemem tylko na autostradzie. Co prawda byłem bez kufrów (tylko torba na siedzeniu) plus centralny ale z racji że jestem duży i ciężki nie jest tak źle. Średnie spalanie z całej trasy to 5.3 L. Na odcinkach wiejskich przy prędkości 90-110 - spalanie za cały dzionek 4.4L. Niestety przy autostradzie 140 km/h to już 7.5 -8L a powyżej 150 - 9L
Tak jak powiedział kolega wyżej - wg mnie to również kwestia bardzo słabej aerodynamiki ( za bardzo jest powycinany). Jednakże biorąc pod uwagę frajdę z jazdy - jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KolegaPL
A2
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 22:52, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Spalanie średnie z 2,5 tys. km to 5,5 l/100 km
Autostrada 160-180 km/h to 7,5 litra na odcinku ca 200 km.
Poniżej 120 km/h spalanie 4,7 do 4,9 l/100 km
Szyba airflow bardzo nisko ustawiona, brak kufrów.
V-strom 1000 z 2016 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 23:05, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To taka norma .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:15, 02 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
to i tak nie ma co narzekac, w nowym 1000u dosc ladne spalanie, nawet to autostradowe. W moim staruszku spalanie zaczyna sie od 7,5 l / 100 km, ale wczytujac sie w ten i inne watki dochodze do wniosku, ze to wlasnie cala zla robote robi predkosc + warunki miejskie. Ogranicze sie do 140 km/h i zobacze czy spalanie bedzie porownywalne do nowego duzego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:00, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Pytania do użytkowników nowego V stroma.Jakie jest zużycie oleju?Jaka jest różnica wskazań prędkości między licznikiem a GPS? Na ile wystarczył fabryczny napęd?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek666 dnia Czw 23:07, 25 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KolegaPL
A2
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:04, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
bartek666 napisał: | Pytania do użytkowników nowego V stroma.Jakie jest zużycie oleju?Jaka jest różnica wskazań prędkości między licznikiem a GPS? Na ile wystarczył fabryczny napęd. |
Olej - zero zużycia. Napęd normalnie jak w V2 - znaczy szybko idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pią 7:29, 26 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Bez kufrów przy 150 to litra mniej na spalaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 12:01, 26 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Olej zero , nic nie bierze , co do napędu mysle że do 40000 tysi wystarczy . Mam zamontowanego scotta .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:03, 26 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kiedyś kumpel spytał mnie, na ile wystarcza mi bak przy 170-180km/h?
Odpowiedziałem: na dwie godziny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KolegaPL
A2
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:50, 26 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | Olej zero , nic nie bierze , co do napędu mysle że do 40000 tysi wystarczy . Mam zamontowanego scotta . |
Masz dedykowanego czy kombinowales?gdzie nabyles?
Scott znacząco wydłuża żywotność łańcucha (mam porównanie we własnych moto) i myślę o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|