|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NPC
A2
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:34, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nadejszła wiekopomna chwiła...
Mogę się podzielić wrażeniami, choć prawie wszystko zostało już powiedziane. Mam całkiem dobre porównanie bo płynnie przesiadłem się ze starego tysiąca na nowy. Dwa tygodnie temu mój DL z 2007 roku poszedł do jednego z kolegów z forum a dziś przejechałem pierwsze 220 kilometrów na nowym. Jakie mam wrażenia? Hm...
1. Zupełnie inny motor, zupełnie inna jazda. Nie ma nic z nerwowości starego DL-a. Nie trzeba się pilnować na rondach, nie ma szarpnięć, dzwonienia łańcuchem ani telepania przy źle dobranych obrotach do biegu i prędkości. To zupełnie inny silnik a elastyczność jest zadziwiająca.
2. Euro sreuro. Niby to litrowy silnik V a brzmi jakby na blaszany dach sikała wiewiórka z chorą prostatą. Jak odkręcić trochę na szóstce to słychać ślad dudnienia, ten silnik ma potencjał. Niestety tłumik go skutecznie kastruje i czas otworzyć dyskusję na temat nowego tłumika.
3. ABS, kontrola trakcji, elektroniczny licznik, komputer, rewelacja. Normalnie nowoczesność w domu i w zagrodzie.
4. Kanapa zrobiona z... gumy. Jakieś szaleństwo. Nie wiem kto to wymyślił. W zimie pójdzie do obszycia skórą, ja rozumiem oszczędność ale...
5. Rzeczywiście podnóżki są w dziwnym miejscu i obijają się o łydki. Nie wiem o co chodzi.
6. Uzyskałem zużycie paliwa 5,3 na 100 jadąc jak emeryt. Wyniki na poziomie 4,6 raczej między bajki trzeba włożyć.
7. Po 100 kilometrach dupa boli niemiłosiernie. Nie wiem na razie dlaczego.
Na razie tyle Jak mi się co przypomni to może napiszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Nie 9:44, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie można 3 wady już wpisać na stałe do nowego DL-a
1- kanapa do wymiany
2- podnózki w dziwnym miejscu i przy manewrach na postoju obijają skutecznie nogi
3 - wydech faktycznie porażka
Ja jednak dodałbym szarpanie przy niskich obrotach ale nie każdy na to narzeka.
Co do wydechów moze faktycznie trzeba założyc nowy temat dotyczący sposobów ożywienia dźwięku w naszych maszynach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 17:23, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem swojego, bo mi się po prostu podobał, bardziej niż nowa 650-tka. Po zrobieniu "mazurskiego trip`u ok. 1000 km) wiem, że dokonałem dobrego wyboru. Średnie spalanie z ok. 1000 km 4,7 - można, można
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Nie 21:32, 22 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NPC
A2
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:56, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
scalmar napisał: | Kupiłem swojego, bo mi się pop prostu podobał bardziej niż nowa 650-tka. Po zrobieniu "mazurskiego trip`u ok. 1000 km) wiem, że dokonałem dobrego wyboru. Średnie spalanie z ok. 1000 km 4,7 - można, można |
Hm. A ile ważysz? Ja dzisiaj zrobiłem na odcinku 300 km 5,0 ale nic więcej nie chce drgnąć. A jeżdżę zgodnie z instrukcją - docieram sprzęta nie przekraczając 4500 obrotów i 120 km/h w porywach. To raczej ekonomiczna jazda, bardzo spokojna. Chyba że silnik na dotarciu pali więcej? Tego nie wiem.
starcraft napisał: | Ja jednak dodałbym szarpanie przy niskich obrotach ale nie każdy na to narzeka. |
To chyba zależy od tego z czego się przesiadłeś. Jeśli z rzędowego silnika o fajnej kulturze pracy to dla Ciebie szarpie. Ja się przesiadłem ze starego tysiąca który był ajatollahem szarpania i nowy DL jest przy nim łagodny i spokojny jak martwy leniwiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Nie 20:03, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No latałem 4 ostatnie sezony na vtx 1300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NPC
A2
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:20, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, nie orientuję się w armaturze zupełnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Nie 21:05, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
no to prawda ze to fortepiany ale bardzo wdzieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NPC
A2
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:06, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nigdy na czymś takim nie jechałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Nie 21:22, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A powinieneś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NPC
A2
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:27, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Boję się dużych moturuf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Nie 21:29, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Duze jest piekne
Ale do rzeczy, czy ktoś już przytarł podnóżki w nowym dl-u ?
Ja dzisiaj próbowałem ale wydaje mi się że to niemożliwe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez starcraft dnia Nie 21:30, 22 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NPC
A2
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:30, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
I groźne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Czw 21:22, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W nowym motocyklu, tj 6/2016 jest właśnie opis nowego DL1000 po przebiegu 50 000 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiciol
A1
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: sieradz
|
Wysłany: Wto 9:19, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
opis taki zrobili ze Panie daj pan spokoj.
szkoda 7zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:40, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Po zrobieniu 5 tys km nowym nowym DL1000 muszę napisać, że:
1) nic mi od niego nie drętwieje (hmm... może szkoda, ale jak pisać to prawdę )
2) zapomniałem już, że podnóżki są ponoć w niewłaściwym miejscu, nie zahaczam, nie przeszkadzają, są...
3) siodło porównywalne do oryginału z moich DL650 (K7, potem K10), pasażerka też nie narzeka, materiał może "gumowy", ale w praktyce się sprawdza
4) spalanie - średnie na tych 5tys >> 5,3 l/100 km, co do spalania na przelotach typowo autostradowych dam znać po lipcowym urlopie bo szykuje się szybki powrót highwayami z IT do PL
5) pasażerka narzeka jedynie na większy kąt ugięcia nóg - w efekcie kolana wcześniej dają znać o sobie
Zaraz ktoś napisze że laurka wyszła... ale jak się kocha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Wto 10:44, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mag - albo zapomniałeś napisać w pierwszym zdaniu "lokowanie produktu" albo faktycznie u Ciebie jest wszystko ok i nie zachowujesz się jak ksieżniczka na ziarnku grochu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:48, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nie pracuję w Suzuki, jeżeli o to pytasz, zupełnie inna branża
PS... ale przypomniałem mi że znalazłem minus!!! Nie wiem na czym to polega, może to kwestia umiejscowienia i pozycji gniazdka 12V, ale każda jedna ładowarka na wertepach mi się z niego wysuwa i w efekcie przestaje ładować... Taśma tytanowa usunęła tą usterkę skutecznie, niestety po myciu muszę dać nowy "plasterk", więc do kosztów eksploatacji motocykla przez najbliższej kilka lat muszę dodać koszt rolki taśmy 3M:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 10:51, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Wto 10:55, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
O tym gniazdku pisałem wcześniej bo mnie to samo dotyka. Niektórzy wymieniają na gniazdo USB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin_Torx
A
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 11:02, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Nie pracuję w Suzuki, jeżeli o to pytasz, zupełnie inna branża
PS... ale przypomniałem mi że znalazłem minus!!! Nie wiem na czym to polega, może to kwestia umiejscowienia i pozycji gniazdka 12V, ale każda jedna ładowarka na wertepach mi się z niego wysuwa i w efekcie przestaje ładować... Taśma tytanowa usunęła tą usterkę skutecznie, niestety po myciu muszę dać nowy "plasterk", więc do kosztów eksploatacji motocykla przez najbliższej kilka lat muszę dodać koszt rolki taśmy 3M:) |
Miałem ten sam problem - znalazłem jedną która nie wyskakuje - to ładowarka samochodowa dodawana do TomTom410
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiciol
A1
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: sieradz
|
Wysłany: Wto 15:17, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
szczerze mowiac mam podobne odczucia do Mag.
Zrobilem DL 8tys (mam go od kwietnia 2016)
nic nie dretwieje (188cm wzrostu?)
siodlo tez jakos pasuje (5kkm w 2 tyg, wrocilem z balkan wlasnie bez kwadratowego dupska)
z gniazdem tez to samo, patent tasmowy
opony sie pozabkowaly z przodu, ale podejrzwam 2 rzeczy:
1) cisnienie (za czesto nie sprawdzalem)
2) duza masa i nie do konca doregulowane zawieszenie- poprawilem teraz (w zasadzie wszystko, dobicie, odbicie - nie ruszalem compression)
Na oryginalnych BW jakos mocno sie nie uslizgnalem (jakies tam piaskowe poslizgi w Albanii)
nie zauwazylem tez, zeby na mokrym jakos mocno dawaly jakos odczuc problem z prowadzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 16:27, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Domyślam się, że problem z wypadającymi ładowarkami macie w przypadku tych "długich" ładowarek. Osobiście używam takiej z dwoma wyjściami USB, która wystaje jakiś centymetr poza gniazdo i jak na razie jeszcze mnie nie zawiodła. Ostatnio miałem podłączone dwa kable ( jeden do navi a drugi do pilota od kamerki) i nic się nie wypinało. Odnośnie wrażeń z jazdy - pisałem wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 16:35, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Może takie coś sobie sprawcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Niekoniecznie z pomiarem napięcia.
Albo takie montowane pod śrubę lusterka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ewentualnie mocowanie do telefonu (na wzór RAM-Mount X-Grip) z wbudowanym zasilaniem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Wto 16:40, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 18:10, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
starcraft napisał: | O tym gniazdku pisałem wcześniej bo mnie to samo dotyka. Niektórzy wymieniają na gniazdo USB |
Ja kupiłem wsuwane gniazdko USB i wszystko zawsze pięknie łączy.
Co do minusów - ja muszę sobie risery dokupić, ale to raczej dopiero przy przelocie +500, barki dają o sobie znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 23:13, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Kiciol sprawdź Luz na łożyskach główki ramy, u mnie przy 28500 km były do wymiany, może stąd ząbkowanie.
Scalmar - taka krótka z dwoma wyjściami na boki też się wysuwa na wertepach. Patent z szarą taśmą działa w 100% więc nic na razie montować dodatkowo nie zamierzam.
Matt, u mnie 500+ już też było i barki ok, mam 179 cm... delikatnie mam kierownicę obróconą do góry i jest idealnie, spróbuj, zanim kupisz risery ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Śro 8:24, 08 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Risery sie nie sprawdzą bez wymiany przewodow.
Juz było tu opisywane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej74
A2
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 15:54, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Na drętwienie palców zrobiłem taki to wynalazek który mi bardzo pomógł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 21:56, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Maciej74 napisał: | Na drętwienie palców zrobiłem taki to wynalazek który mi bardzo pomógł.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Możesz napisać coś więcej bo nie bardzo wiem jak pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Nie 21:58, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Powiedz kolego dlaczego masz zdrętwiałe palce .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej74
A2
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 10:56, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witam
Proszę tylko nie pisać mi, że mam chory kręgosłup lub coś w tym rodzaju.
Po prostu mój model przenosi takie drgania które są wyczuwalne na manetce z gazu, na lewej stronie wszystko jest ok.
Tak jak już prędzej pisałem jeździłem już różnymi motocyklami i tego nie miałem, dla potwierdzenia tego problemu był mój kolega który miał okazje moim 1000 jeździć i sam mi o tym powiedział, że mu paluchy drętwieją.
Co do patentu to nie jest to jakaś nowość bo w internecie idzie już takie cuda znaleźć.
W moim przypadku drgania są dużo mniej wyczuwalne komfort podróżowania się poprawił.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej74 dnia Sob 15:07, 03 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 11:39, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj Macieju - nikt nie mówi że masz coś chore , jest to dziwna sytuacja bo jest kilka nowych deli 1000 na forum i nikt nie opisywał takiej niedogodności . Ja mam 28 tysi nakręcone na nowym i takiej przypadłosci nie mam . Zadne drgania nie przenoszą sie na manetki . Ciekawa sprawa , chętnie bym sie przejechał twoim sprzetem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pon 11:46, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Drgania przenoszą sie ale tylko przy małych obrotach na wysokich biegach jak dasz w palnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej74
A2
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 14:01, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Szkoda Andrzej, że nie mieszkasz bliżej mnie to bym podjechał nawet dzisiaj żebyś się mógł przejechać i stwierdzić czy coś jest z motorem nie tak czy ze mną.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 15:09, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tak myśle że dobrze by było pośmigac na innym i wtedy porównać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 15:40, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, że są efekty drętwienia kciuków ale uważam, że nie jest to spowodowane drganiami silnika a nie najlepiej wyprofilowaną kierownicą. Gdy odchylam łokcie na zewnątrz efekt ustaje (jest mniejsze napięcie w obrębie kciuków )tak więc stwierdzam, że kierownica o bardziej łukowym kształcie mogła by pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 21:52, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jesli tak to trzeba poszukać akcesoryjnej kierownicy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
A1
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:05, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No to i ja się dopiszę z moimi (subiektywnymi) wrażeniami z dużego sztormiaka (jazda testowa, Suzuki Wache, Poznań)
Otóż - przed decyzją postanowiłem przejechać się 650XT i 1000.
Plusy dużego
+ma skubaniec kopa
+fajny dźwięk
+bardzo elastyczny
+hamulce jak brzytwy
+TC
+gniazdo 12V (fabryczny drobiazg, a cieszy)
+twardsze zawieszenie w porównaniu z "małym"
+wygląda lepiej od "małego" stroma (wiem, wiem - kwestia gustu)
Minusy dużego
-odczuwalne drgania przenoszone na kierownicę (w małym są praktycznie niewyczuwalne)
-owiewka (jaka owiewka?) słabsza w porównaniu z "małym" ochrona przed wiatrem
-twardsze zawieszenie w porównaniu z "małym"
Generalnie - mam spore (i coraz większe) wątpliwości czy za "litra" warto zapłacić min. 10k więcej w porównaniu do 650xt. Na "małym" sztormiaku czułem się znacznie bardziej "doklejony" do motocykla - był bardziej częścią mnie niż w przypadku "dużego". (przy wzroście 182cm i 74kg żywej wagi )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snow dnia Wto 12:16, 21 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 12:39, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
To ja się tylko tak dopytam,snow.Czy to, twardsze zawieszenie w porównaniu z "małym" to dla ciebie + czy - ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
A1
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:41, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie wylądowało tu i tu - bo to czasem + a czasem -
Na asfalcie +
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 12:49, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie to masz tam regulację i możesz sobie co, nieco doregulować. Więc ja bym zawieszenie dużego dopisał jednak do plusów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
A1
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:59, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Fakt - jeździłem na nastawach fabrycznych. Co nie zmienia mojego ogólnego wrażenia, że 10k wolałbym raczej doinwestować w porządne "ubranie" o2o.
W ruchu miejskim i krótkiej przejażdżce autostradowej nie odczułem aż tyle wartych różnic. Kusi wygląd litra:) A "zapierdalacz" ze mnie średni (wyrosłem już chyba hehe) i przelotowe 160 na autostradzie w zupełności wystarcza:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 13:56, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja powiem że warto dopłacić do dużego a, nie warto porównywać malego dela do dużego bo to dwa różne motocykle .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
A1
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:29, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W sytuacji kiedy chcę kupić jeden z tych dwóch modeli ich porównywanie do siebie jest chyba rzeczą naturalną... Jesteś w stanie powiedzieć w dwóch słowach dlaczego polecasz dopłacić 10k do dużego sztorma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 16:01, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Poczytaj prosze wcześniejsze posty , moje i kolegi Maga oraz innych co je kupili ,. Wszystko juz zostało napisane . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 20:01, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
snow napisał: | W sytuacji kiedy chcę kupić jeden z tych dwóch modeli ich porównywanie do siebie jest chyba rzeczą naturalną... Jesteś w stanie powiedzieć w dwóch słowach dlaczego polecasz dopłacić 10k do dużego sztorma? | Wszystko jest subiektywną sprawą. Dla jednego warto dla drugiego nie. Twoja kasa, Twoja sprawa.
Ja jestem zadowolony z przesiadki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 21:08, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
snow napisał: | F
W ruchu miejskim i krótkiej przejażdżce autostradowej nie odczułem aż tyle wartych różnic. Kusi wygląd litra:) A "zapierdalacz" ze mnie średni (wyrosłem już chyba hehe) i przelotowe 160 na autostradzie w zupełności wystarcza:) |
jezeli chodzi o roznice mocy to napisze Ci tak. Przelotowe 160 dla duzego to normalka a dla malego szczyt mozliwosci. Jezeli dolozysz kuferki roznica bedzie jeszcze wieksza. Moment i moc 1000 ca przy wyprzedzaniu daje duzy komfort bez bycia " zapierdalaczem"
do tego lepsze zawieszenie, duuuuzo lepsze hamulce takze roznica w cenie jest juz czyms podyktowana. Co naturalnie nie znaczy ze maly jest zlym motocyklem. Wszystko kwestia potrzeb i stanu konta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luzikseba
Motonita
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków, IV
|
Wysłany: Wto 21:53, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja gdybym mógł cofnąć się w czasie brałbym przynajmniej Litra z minimum 100KM mocy. Jednak jazda z pasażerem i dopakowanymi kuframi muli małego Deela, natomiast, gdybym jeździł solo to miałbym większy orzech do zgryzienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 22:52, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
luzikseba napisał: | Ja gdybym mógł cofnąć się w czasie brałbym przynajmniej Litra z minimum 100KM mocy. Jednak jazda z pasażerem i dopakowanymi kuframi muli małego Deela, natomiast, gdybym jeździł solo to miałbym większy orzech do zgryzienia |
Po górach przy jeździe solo mały też dostaje zadyszki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luzikseba
Motonita
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków, IV
|
Wysłany: Wto 23:02, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | Po górach przy jeździe solo mały też dostaje zadyszki |
Matt - no to już w ogóle nie mam pytań :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
A1
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:20, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Matt, Luzikseba - cenne uwagi. Dzięki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 10:03, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanie do posiadaczy/ dosiadaczy 1000-ca. Jak u Was wchodzi "dwójka"? Chodzi mi o szybkie przerzucenie z 1 na 2. Czy 2 wchodzi płynnie. U mnie czasem wpada 0, a czasem mocno zgrzytnie. Może to kwestia regulacji sprzęgła, bo po 3500 km to już powinno się poukładać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|