|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Sob 0:29, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A Ja właśnie poważnie myślę nad KTM 990 Adventure, szukam coś innego, mocniejszego i zawsze coś .. jak Viadro fajne to waży dużo, jak GS to w zasobie portfela będzie rocznik starszy i duży przebieg .. KTM ma moja ukochaną V- ke z dużą mocą oraz dobrym zawieszeniem, na tym etapie szukam minusów i jeden ważny się znalazł, rozmiar kół ... dętkowe np. 21 cali .. Zastanawiam się nadal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 0:35, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | V-Told napisał: | ... i przeróbka tylnego wahacza celem zainstalowania ABS'u. Power Commander V załatwi problem szarpania |
Czujmik ABSu jest chyba w jarzmie tylnego zacisku, więc tylko jarzmo do wymiany... |
Wahacz należy przedłużyć bo inaczej nie ma miejsca na pompę ABS.
Z czujnikiem nie powinno być żadnego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:56, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A no popatrz... Tego nie wiedziałem... A nie da się upchnąć pompy np. pod boczkiem, albo pod siodłem? Zastanawiałem się kiedyś nad kupieniem instalacji ABS do wiaderka, nie ma żadnego problemu z jej zamontowaniem. Nie trzeba nic przerabiać, tylko dołożyć instalację elektryczną i moduł sterujący. Ale doszedłem do wniosku że nie warto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 1:07, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | A no popatrz... Tego nie wiedziałem... A nie da się upchnąć pompy np. pod boczkiem, albo pod siodłem? Zastanawiałem się kiedyś nad kupieniem instalacji ABS do wiaderka, nie ma żadnego problemu z jej zamontowaniem. Nie trzeba nic przerabiać, tylko dołożyć instalację elektryczną i moduł sterujący. Ale doszedłem do wniosku że nie warto... |
Dać to się da wszystko. Moja odpowiedź była wzorowana na jedynym DL1000 z ABS, który został wykonany w Niemczech.
Jak się znajdzie miejsce to pompę ABS można umieścić dowolnie, z tym że ona taka mała nie jest.
Tak to jest rozwiązane w DL650. Z powodu pompy ABS został wydłużony wahacz i co za tym idzie łańcuch ze 116 do 118 ogniw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 1:16, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | ...Moja odpowiedź była wzorowana na jedynym DL1000 z ABS, który został wykonany w Niemczech.
... |
Masz jakiś link do tego "tworu"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 1:46, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | nieprosty napisał: | ...Moja odpowiedź była wzorowana na jedynym DL1000 z ABS, który został wykonany w Niemczech.
... |
Masz jakiś link do tego "tworu"? |
Proszę Cię bardzo:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na co należy zwrócić uwagę, to fakt, że gość zdobył Niemiecki TUV(badanie techniczne). Nie muszę chyba tłumaczyć, że w przeciwieństwie do Polski nie jest to prosta sprawa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 2:55, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Boszszsz... Gigantyczna ta pompa! W Varadero są 2 obydwie o połowe mniejsze! Trzeba też przedłużyć błotnik żeby tą pompę zmieścić i rzeźbić z tylną ramą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:59, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Facet robił przekładkę z DL 650, m.in. dlatego ten wahacz taki cienki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 11:59, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:07, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Facet robił przekładkę z DL 650, m.in. dlatego ten wahacz taki cienki |
Ale przecież wachacz jest oryginalny, tylko przedłużony. Od DL650 chyba wogóle nie pasuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 15:56, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Yup, masz rację Roadrunner, pisałem z pamięci i wydawało mi się, że wahacz został przełożony z 650-tki. Pamiętam, że gdzieś jakiegoś takiego DL'a ze śmiesznym wahaczem widziałem, myślałem, że to ten.
Będzie mu się gorzej skręcało z tak długim wahaczem. Gość opisuje krok po kroku, więc spokojnie można by to zrobić, tylko części potrzeba. Mimo wszystko bałbym się przerabianego wahacza :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 15:57, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:58, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | ... Mimo wszystko bałbym się przerabianego wahacza :/ |
Bał jak bał... W fabryce wachacz spawają w dokładnie taki sam sposób, tyle że taka przeróbka, jeżeli samemu nie ma się umiejętności i dostępu do odpowiednich maszyn, jest cholernie kosztowna!
Poza tym, nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale cała robota pełna profeska, oprócz tego błotnika... Normalnie koszmar! Przecież można było kawałek tego nadkola z włókna szklanego zrobić i ponitować. Albo kupić drugi błotnik, dociąć i zespawać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 18:02, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:46, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: |
Bał jak bał... W fabryce wachacz spawają w dokładnie taki sam sposób, tyle że taka przeróbka, jeżeli samemu nie ma się umiejętności i dostępu do odpowiednich maszyn, jest cholernie kosztowna!
|
Takie przeróbki w większości przypadków są kosztowne i mało mają wspólnego z finansową opłacalnością.
Generalnie chodzi o przyjemność z tego, że się zbudowało coś nietuzinkowego.
Trzeba jednak przyznać, że gość do tematu podszedł profesjonalnie i chwała mu za to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 1:33, 26 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | roadrunner napisał: |
Bał jak bał... W fabryce wachacz spawają w dokładnie taki sam sposób, tyle że taka przeróbka, jeżeli samemu nie ma się umiejętności i dostępu do odpowiednich maszyn, jest cholernie kosztowna!
|
Takie przeróbki w większości przypadków są kosztowne i mało mają wspólnego z finansową opłacalnością.
|
No właśnie zależy w czym, co i jak... Jeżeli chodzi o założenie ABS do Viaderka, to tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
jest kompletna instalacja hydrauliczna z całym osprzętem, jarzmami z czujnikami itd. Wystarczy ją założyć na motocykl. Nic nie trzeba ciąć, spawać, giąć czy przerabiać. Na mojej ramie są nawet wszystkie uchwyty, chociaż mój motocykl pochodzi z rocznika kiedy nie było jeszcze Viaderek z ABS-em. Do tego potrzebny jest jeszcze moduł sterujący i okablowanie całego systemu które jet niezależne od instalacji motocykla poza wspólnym zasilaniem i kontrolką ABS w zegarach.
Sądzę że cała przeróbka zamkneła by się w 2 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 15:58, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
prezentacja nowego Suzuki DL 1000 ?
dzisiaj o 17...
link do Livestream
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Wto 17:13, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Kurde - jakość kiepska i rwie mi się cały czas webcast :/
Nie wiem, czy do DL-a doczekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 17:27, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie bangla mi toto wogóle. Był ten nowy DL? Wygląda jako tako czy podobny bazyliszek do nowego BMW i KTM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:35, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Póki co pokazali Burgmana, Intrudera, GSXR i Hajkę ale jeszcze jeden jest pod prześcieradłem a po przedniej oponie sądząc jest szansa...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jasio dnia Wto 17:37, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 17:37, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Idzie płynnie bez cięć, na fax modemie może tnie Nowego Dl-a niet i nie budiet !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 17:40, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Pokazali koncept 1000.
Pojedyncza lampa, błotnik-nosek rodem z BMW.
Widelec upside-down, węższa czacha, krótka szyba, chyba pojedynczy wydech z prawej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Wto 17:44, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 17:41, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Pokazali nowego DL 1000:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Wto 17:51, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:45, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jest nowy Dl 1000 ale koncepcyjny model. Na łańcuchu:( Przód do crosstourera podobny tyle, że jakąś mini szybkę ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 17:45, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No jest nawet fajny, prawie jak wszystkie inne "GS-y"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:45, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wygląda fajnie... Dziób od Multistrady, reflektor od Kawasaki... Pędzony łańcuchem i jakby bardziej uterenowiony...
Zawieszenie up-side-down i są mocowania zintegrowanych kufrów. Silnik wydaje się bez zmian "fizycznych".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 17:50, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 17:46, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dzieee?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 17:48, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Trochę GSa trochę KTMa i jest wygląda całkiem całkiem jeszcze tylko pomyślą nad silnikiem i będzie git. A Teresa się starzeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 17:48, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 17:56, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scorpio74
Motocyklista
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 17:49, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no to pojeżdżę trochę dłużej starym bo jakoś nie podoba mi się zaczynaja wszyscy robić na jedno kopyto i żeby upodobnić się do GS. Zero swojego charakteru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Wto 17:57, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Eee... tam... "Nie podoba się"...
Motocykl ma jeździć, a nie "się podobać".
Gdybym miał kupować to, co się podoba, to miałbym choppera.
A co do tego DL-a, to szkoda, że łańcuch... Ale cóż, teraz trzeba poczekać na testy a potem na jakąś jazdę próbną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:02, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
W tym roku koncept, jest szansa na przyszły rok w salonach. Ciekawe tylko jaka cena...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 18:30, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ciekawe jakie parametry tego conceptu - masa, moc, moment, zawieszenie itp.
Jak się odrzuci malowanie w "papugę" to IMO może być naprawdę fajna maszynka:)
PS jotes odszczękuję - faktycznie można się jakiegoś podobieństwa do Multistrady doszukać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 18:32, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 18:46, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Ciekawe jakie parametry tego conceptu - masa, moc, moment, zawieszenie itp. |
Obawiam się, że w Suzuki też jeszcze tego nie wiedzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:19, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
O nieeee! No to po DL'u kupuję Triumpha albo GS'a, który teraz ma 125KM (10 mniej niż Triumph, więc bardzo ciekawie!).
Ten tutaj powyżej to wygląda jak jakieś supermoto - felga z przodu chyba 17". To ma być konkurencja dla 990 SMT? Tylko czy w tym segmencie jest miejsce dla dwóch? Może dla Versysa? To coś jak dla mnie nie ma polotu, ciekawe tylko jak będzie jeździć, bo jeśli podkręcą go do ponad 120KM to może... Ale moim zdaniem nie powinno się to nazywać V-Strom czy DL. Owiewek nie ma, na turystyka nie wygląda, wydaje się b. wysoki, ale to przednie koło - ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 19:21, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
i wiecej informacji
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 19:22, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:25, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tragedii nie ma, ale w mój gust nie trafia. Czyli jako obecny posiadacz DL 1000, nowego bym nie kupił.
EDIT: Koło wygląda jednak na 19". Podobny w sumie do KTM'a. Ma ABS i kontrolę trakcji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 19:27, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 19:43, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | W tym roku koncept, jest szansa na przyszły rok w salonach. Ciekawe tylko jaka cena... |
Na konferencji padło hasło "rok modelowy 2014", więc może pod koniec roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Wto 20:09, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] wiecej info,moim zdaniem lampa naprawde brzydka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Wto 20:11, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:22, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ciężki wybór teraz w tym segmencie. Wszystkie sprzęty są diabelnie do siebie podobne, a i jeżdżą prawie tak samo . Same dziwadła i GS - i wydaje mi się, że na tym BMW tylko zyska, bo GS od dawna wygląda tak samo i będzie sprawiał wrażenie "pewniaka". Varadero nie istnieje, V-Strom już też nie, a cała reszta to niesprawdzone nowości z ewentualnie bardzo dawnymi korzeniami. Pożyjemy zobaczymy. Pod koniec przyszłego roku to nowe Suzuki ma wejść do sprzedaży i okaże się jak śmiga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:31, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | roadrunner napisał: | W tym roku koncept, jest szansa na przyszły rok w salonach. Ciekawe tylko jaka cena... |
Na konferencji padło hasło "rok modelowy 2014", więc może pod koniec roku. |
Rok modelowy 2014 w Suzuki zaczyna się we wrześniu 2013, czyli jest szansa na egzemparz testowy np. na wiosenny zlot 2014 a może nawet jesienny... ?
V-Told, mi się ten nowy 1000 wstepnie podoba. Na pierwszy rzut oka zmieniło się to czego oczekiwałem po nowym DL 650. Jest solidniejsze nowoczesne zawieszenie, jak się okaże markowe to już całkiem wporzo. Są nowe hamulce z radialnymi zaciskami, które wyglądają mi na Brembo. Jak by się okazało że z silnika wyciśnięto 20-30 koni więcej, to już kosmos. Najprawdopodobniej moto zostało też odchudzone względem starego DL-a. Czego chcieć więcej? Ochronę przed wiatrem załatwi Ci akcesoryjna szyba, a nawiązanie do legendarnego DR Big-a tłumaczy pojawienie się "dzioba", więc to nie jest żadne zrzynanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manson
Motocyklista
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 20:35, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Od conceptu do reala jeszcze długa droga.Przednie koło rzeczywiście wygląda na '19-kę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 20:40, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jezzzu.. Co oni mu zrobili? Paskudny jest. Jakieś skojarzenia -> [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 20:45, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak pisalem w pierwszym poscie, sprzedawca Suzuki wspominal o 120 KM, i sprzedazy od sierpnia 2013... jego skojarzenie z Multistrada i integrowane kufry sie troszke potwierdzily
Osobiscie nie uwazam zeby ten "Concept" byl brzydki. na wale mi nie zalezy ( wole lzejsze moto ) Moze troche brakuje podwojnych reflektorow...takiego nawiazania do V-Stroma
i jak pamietam, "naszego" DL-a tez wszedzie krytykowano ze niby brzydki...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 20:47, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:02, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
malkontenci
będzie 120KM, nowe zaciski widać z przodu, cena w salonie jak będzie 42 tys pln to zobaczycie że będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki
ps. a ten paskudny wydech się wymieni ... a za to jest nisko i jest ładne miejsce na kufry blisko moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:18, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | Moze troche brakuje podwojnych reflektorow...takiego nawiazania do V-Stroma
|
W ramach nawiązania zostawili lusterka. ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 21:26, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | jotes napisał: | Moze troche brakuje podwojnych reflektorow...takiego nawiazania do V-Stroma
|
W ramach nawiązania zostawili lusterka. ;P |
te patelnie ? to akurat mogli zmienic Kawasaki sa duzo lepsze !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:28, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mnie się podoba tylko lampa faktycznie trochę nie pasuje, ale też można sie przyzwyczaić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:35, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | Moze troche brakuje podwojnych reflektorow...takiego nawiazania do V-Stroma |
To jest to . Na nazwę "V-Strom" choćby z tego powodu nie zasługuje; mogli zostawić porządne światła... Kanapa wygląda na zmodyfikowaną, a nie zupełnie inną, co dobrze wróży dla tyłka. Gdyby na to spojrzeć nie jako na następcę DL 1000, tylko jak na sytuację KTM 990 SMT i 990 ADV, to byłoby ok.
Roadrunner, dla mnie DL 1000 to nie fun enduro, tylko masywny, szybki i zwinny turystyk, więc toto nowe jest nie dla mnie . Ale przyznam, że jak nie patrzy mu się w to cyklopie oko, to aż chciałoby się wsiąść i powariować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manson
Motocyklista
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 21:36, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
DLuk napisał: | malkontenci
będzie 120KM, nowe zaciski widać z przodu, cena w salonie jak będzie 42 tys pln to zobaczycie że będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki
ps. a ten paskudny wydech się wymieni ... a za to jest nisko i jest ładne miejsce na kufry blisko moto |
Na cenę 42tyś. bym raczej nie liczył przy cenie za małego 36 tysięcy pesos,a szkoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:41, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Manson napisał: | DLuk napisał: | malkontenci
będzie 120KM, nowe zaciski widać z przodu, cena w salonie jak będzie 42 tys pln to zobaczycie że będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki
ps. a ten paskudny wydech się wymieni ... a za to jest nisko i jest ładne miejsce na kufry blisko moto |
Na cenę 42tyś. bym raczej nie liczył przy cenie za małego 36 tysięcy pesos,a szkoda |
Też tak sądzę, ale i tak myślę że cena może być pozytywnym zaskoczeniem w porównaniu z konkurencją...
Krzysiek zbawicielu, gadaj przy okazji ile za linkę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 22:00, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Pożyjemy zobaczymy a jak wejdzie i czy wejdzie do oferty to pomyślimy . Koledzy którzy pomykali lub pomykają na 1000 mają większe doświadczenie , a cena też jest ważna .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:04, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | ...
Roadrunner, dla mnie DL 1000 to nie fun enduro, tylko masywny, szybki i zwinny turystyk, więc toto nowe jest nie dla mnie ... |
A czy mniejsza masa, lepsze zawieszenie, lepsze hamulce i mocniejszy silnik powodują że stał się fun enduro?? V-Told, jak chcesz masywnego, szybkiego i zwinnego turystyka, to proponuję np. FJR1300... Jest o 2 albo 3 razy lepsza w powyższych "zagadnieniach" od DL-a, a przy okazji daje o niebo lepszą ochronę przed wiatrem i jest duuuużo wygodniejsza...
No i ma podwójny reflektor...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|