|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papciu
A2
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:35, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
MichaelloEs napisał: | I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?
Opadaja rece:P |
W GSie jest wał kardana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:37, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
papciu napisał: | MichaelloEs napisał: | I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?
Opadaja rece:P |
W GSie jest wał kardana |
W dużym. W małym jest łańcuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 18:29, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja chciałem dodać w temacie, że jedno jest pewne nowy 1000 ma fatalną ochronę przed wiatrem! Nawet na postoju można poczuć solidny wiat we włosach!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Śro 18:30, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 20:35, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Za mało fotek żeby sobie opinie wyrobić, ale widać ze można by było parę rzeczy zrobić lepiej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 22:19, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Zazdroszczę tym gościom co z tyłu stoją mogą podziwiać dziurki w tłumiku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:24, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
baltex napisał: | Zazdroszczę tym gościom co z tyłu stoją mogą podziwiać dziurki w tłumiku. |
10/10
A takie rzeczy jak trudność w myciu plastiku to ciekawe spostrzeżenia, ale jak dla mnie to absolutnie niewpływające na to, czy motocykl mi się podoba czy nie. Tak samo - czy bym go kupił, czy też nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:33, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No wiesz, DL ma być przecież najlepszy we wszystkim, więc powinien się właściwie myć sam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:25, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | No wiesz, DL ma być przecież najlepszy we wszystkim, więc powinien się właściwie myć sam... |
Hehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 19:02, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Inspektor napisał: | Roli napisał: | Inspektor napisał: | A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. |
Wysokość siedzenia 850mm. |
Hm... a miał być dla niższych też. 850mm to nie tak mało. Jeżeli będzie wąskie to może nie będzie tak źle.
A czy ta wysokość jest regulowana? |
Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe. |
Widzę, że na stronie Suzuki nowego V Strom 1000 pojawiły się zaraz informacje po tym jak pytałem o wysokość siedzenia.
Szacun za szybką interwencję dla Suzuki Motor Poland!
A więc oficjalnie: wysokość siedzenia 850mm a po zastosowaniu akcesoryjnej kanapy możliwa regulacja +/- 20 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:53, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A kanapa 1500 PLN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:23, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pompowana poduszka z Decathlonu za 25zl umożliwia regulacje +/-50mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Nie 23:39, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | Pompowana poduszka z Decathlonu za 25zl umożliwia regulacje +/-50mm |
I masaż tyła gratis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:34, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No i laski się łatwiej podrywa z taką poduchą. Co nie laski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 20:52, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A cena w unionmoto 45 500zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 15:33, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No i jak tam z cenami w Polsce nowego DL-a ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Nie 16:24, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
na allegro wystawione są za 45k i 46k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:49, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: | na allegro wystawione są za 45k i 46k | To są motocykle z importu prywatnego nie z sieci. Gdyby tyle kosztowały w polskiej sieci to sprzedaż by poszybowała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Pon 14:06, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Cen jeszcze w Gdyńskim Suzuki nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DanielPZ
A
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: Pon 22:43, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A może by tak kupić kilka i w konter wsadzić. Cena w USA zaiste dobra
12699 $ ( 39400 PLN ). Mowa o nowym bez rabatów, upustów.
Polak mądrą osobą jest i raczej stąd ceny jakie już widzimy w prywatnym imporcie to 45000 zł. Miejmy nadzieję, że przyhamują dealerów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Daniel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:00, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jak będą kosztować na allegro 45k zł, to myślę, że u dealerów będzie można wytargować niewiele drożej. Zobaczymy za miesiąc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Pon 23:00, 09 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 23:06, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
DanielPZ napisał: | A może by tak kupić kilka i w konter wsadzić. Cena w USA zaiste dobra
12699 $ ( 39400 PLN ). Mowa o nowym bez rabatów, upustów.
Polak mądrą osobą jest i raczej stąd ceny jakie już widzimy w prywatnym imporcie to 45000 zł. Miejmy nadzieję, że przyhamują dealerów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Daniel |
Dolicz do tego dość wysokie cło od nowego pojazdu. Z USA opłaca się sprowadzać złom (baaaardzo) i pojazdy z przebiegiem większym niż 6000 (nie pamiętam czy mil czy km) -> niższe cło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yatza
A2
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:23, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Cycle World opublikował wrażenia z pierwszej jazdy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontrola trakcji w wykonaniu Suzuki ponoć daje radę, choć "w trudnym terenie(...) jedynym rozwiązaniem będzie jej wyłączenie i zdanie się na swoją fachowość"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 16:54, 10 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | DanielPZ napisał: | A może by tak kupić kilka i w konter wsadzić. Cena w USA zaiste dobra
12699 $ ( 39400 PLN ). Mowa o nowym bez rabatów, upustów.
Polak mądrą osobą jest i raczej stąd ceny jakie już widzimy w prywatnym imporcie to 45000 zł. Miejmy nadzieję, że przyhamują dealerów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Daniel |
Dolicz do tego dość wysokie cło od nowego pojazdu. Z USA opłaca się sprowadzać złom (baaaardzo) i pojazdy z przebiegiem większym niż 6000 (nie pamiętam czy mil czy km) -> niższe cło. |
Cytat: |
lub znalezc kogos, kto sie sprowadza ze Stanow do Polski na tzw. "mienie przesiedlencze" wtedy odpada clo, vat i podatek... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:57, 10 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Spokojnie. Lada dzień będą w salonach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:01, 10 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Będą. Dziś dostałem plakaty, banery wywieszki i naklejki do nowego DL1000. Więc już niedługo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:59, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
jeśli te dane się sprawdzą, to z ceną zaledwie o 10% wyższą od małego duży DL ma szansę przebić sukces 650-tki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 23:24, 17 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 23:52, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | jeśli te dane się sprawdzą, to z ceną zaledwie o 10% wyższą od małego duży DL ma szansę przebić sukces 650-tki. |
Jak to liczysz??? Katalogowa cena małego DL-a to ~36,5 kPLN. Dodatkowe 10% więcej daje około 40 tys. zł - a tyle duży DL na pewno nie będzie kosztował...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 23:52, 17 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 0:24, 18 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | 40 tys. zł - a tyle duży DL na pewno nie będzie kosztował... |
cenę wziąłem z tego artykułu
[link widoczny dla zalogowanych]
ale faktycznie, zbyt tanio jakby wychodzi...
Przejrzałem ceny dl650 2012 jakie podaje ten sam serwis - w tym artykule: [link widoczny dla zalogowanych] podano że golas 650 kosztuje u nich 8300usd. Skoro u nas ten sam model kosztuje 36,5 tys. to korzystając z prostego przeliczenia wychodzi, że przy sprzedaży a USA dl1000 po 12.700usd u nas powinien on kosztować około 55.000zł.
hmmm, przy tej cenie szanse nowego modelu będą już zdecydowanie mniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 12:24, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
W Anglii cena sie nie zmienila i na dzien dzisiejszej waluty 9.999£ daje 49.668.33 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 12:34, 25 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Teścik przeprowadzony - chyba - przez zwykłego Pana Smitha (czyt. Kowalskiego)
http://www.youtube.com/watch?v=5ROmSkc0FTU
Co prawda porównywanie do Hayabusy miażdży...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Wto 3:34, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Sąsiad,kolo nie ma pojęcia o motocyklach,jedynie miły wątek z tego filmu to taki ze mieszkam tam i miło pooglądać filmik z trasy której robię codziennie,a tak po za tym nic a nic nie wnosi do tematu nowego DL-a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 17:33, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Relacja z premiery prasowej:
http://www.youtube.com/watch?v=KEmRWKASRrI
Ciekawe rozwiazanie zmiany kata nachylenia szyby. Ciekaw jestem jak to bedzie w rzeczywistosci sie sprawowac i czy bedzie dostepne w standardzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 18:19, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Relacja z premiery prasowej:
http://www.youtube.com/watch?v=KEmRWKASRrI
Ciekawe rozwiazanie zmiany kata nachylenia szyby. Ciekaw jestem jak to bedzie w rzeczywistosci sie sprawowac i czy bedzie dostepne w standardzie. |
ciekawą koncepcję przedstawiono w tej prezentacji, duży DL nie jako kolejny konkurent Bmw GS-a, ale jako wypełnienie luki pomiędzy ciężkimi motocyklami 1200 a lekkimi 600-700-tkami. Szybszy i trochę cięższy niż małe turystyki, ale nie tak ciężki jak duże, zaprojektowany typowo utylitarnie - ma to sens. Mam jednego kolege który na motocyklach jeździ od wielu lat, ostatnio bardzo się napalił na ST1200, niestety po kilku przejażdżkach stwierdził, że jednak zbyt duża masa na tyle mu przeszkadza w codziennym użytkowaniu, że rezygnuje z tego pomysłu na rzecz czegoś lżejszego. Więc widać są lidzie którzy nie gustują w tym, aby motocykl był wielki ciężki i napakowany mocą po brzegi.
Szkoda tylko, że projektanci Suzuki nie zatrudnili kogoś, kto nadałby tej konstrukcji lepszy efekt wizualny...
P.s. - Dober, czemu się już nie odzywasz, obraziłeś się czy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 23:30, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ogół wizualny tego nowego 1000-ca jest do przełknięcia - osobiście przeszkadza mi jedynie ten kaczy dziób, tak powszechnie ostatnio stosowany niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roli
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 23:38, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Pojemność kufrów:
górny - 35l
boczne - 29l/26l
Moim zdaniem trochę małe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roli dnia Czw 23:43, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 3:58, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja nie jestem pod wrażeniem pojazdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Barthii
A1
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 13:55, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też nie, a szkoda. Wydaje mi się że on jest nawet brzydszy niż poprzedni GS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 21:11, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem kufry powinny być takie aby udało się schować dwa kaski a tak chyba nie będzie:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yatza
A2
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:25, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kolejna recenzja: [link widoczny dla zalogowanych]
Wrażenia Visordown jak i komentarze pod artykułem raczej średnie.
Opinie sprowadzają się do: to dobry, przyzwoity motocykl, oferta kierowana do tych, którzy może skusiliby się na GS, Multistradę czy KTM 1190 gdyby nie były one takie wielkie i takie drogie. Jednak przy obecnej cenie raczej słabo konkuruje z Tigerem 800 czy nawet 1190 Adventure.
Według recenzji gdyby cena było w okolicach £8500, nawet kosztem braku kontroli trakcji (która przy 99 KM być może nie jest taka niezbędna), motocykl byłby lepszą ofertą. Wówczas można byłoby powiedzieć: "To świetny motocykl za te pieniądze. Zabierz żonę i jedź w trasę. Miej kupę frajdy z jazdy. Zrób na nim wszystko. Kup go."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yatza dnia Czw 23:37, 16 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 10:43, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy ktoś tu pisał to, ale znana jest już cena w PL. Za nowego DL1000 będziemy zmuszeniu wypłacić z konta 49 990zł brutto. To tak dla informacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Pią 10:44, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iparts
A1
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:51, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To pogratuluj spostrzegawczości swojej wybrance. Co do DL 1000 to ciekawie się zapowiada, czekamy na pierwsze wrażenia z jazdy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez iparts dnia Pią 10:51, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 11:43, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Hada napisał: | Nie wiem czy ktoś tu pisał to, ale znana jest już cena w PL. Za nowego DL1000 będziemy zmuszeniu wypłacić z konta 49 990zł brutto. To tak dla informacji. |
cena wysoka, za 51 tys. można nabyć nową ST1200, która jest chyba lepszym motocyklem, bardziej uniwersalnym. Możliwe jednak że podobnie jak z DL650 Suzuki po 2 latach spuści z tonu i obniży cenę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brono
A2
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Pią 15:47, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Pojawił się już oficjalny cennik Suzuki. Nowy DL 1000 - 49.999.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 16:10, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | Hada napisał: | Nie wiem czy ktoś tu pisał to, ale znana jest już cena w PL. Za nowego DL1000 będziemy zmuszeniu wypłacić z konta 49 990zł brutto. To tak dla informacji. |
cena wysoka, za 51 tys. można nabyć nową ST1200, która jest chyba lepszym motocyklem, bardziej uniwersalnym. Możliwe jednak że podobnie jak z DL650 Suzuki po 2 latach spuści z tonu i obniży cenę. | Lepszy/gorszy... Może nie dla Ciebie? Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele empirycznie. Aż dziw, że w wypowiedzi nie pojawił się w król R1200GS
BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc - przynajmniej tak mówią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:19, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | Lepszy/gorszy... Może nie dla Ciebie? Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele empirycznie. Aż dziw, że w wypowiedzi nie pojawił się w król R1200GS
BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc - przynajmniej tak mówią |
Zastanawiam się jednak, co by miał ten motocykl uzupełniać, jeśli tak to odbierać Chyba po prostu motocykl z silnikiem około litra i łańcuchem a nie wałem (no chyba że chodzi o moc...). Cena chyba nie jest zła, za wszystkie wyżej wspomniane (w tym GS:)) ceny zaczynają się od 60 tys. raczej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 17:15, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
totencham napisał: | Matt napisał: | Lepszy/gorszy... Może nie dla Ciebie? Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele empirycznie. Aż dziw, że w wypowiedzi nie pojawił się w król R1200GS
BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc - przynajmniej tak mówią |
Zastanawiam się jednak, co by miał ten motocykl uzupełniać, jeśli tak to odbierać Chyba po prostu motocykl z silnikiem około litra i łańcuchem a nie wałem (no chyba że chodzi o moc...). Cena chyba nie jest zła, za wszystkie wyżej wspomniane (w tym GS:)) ceny zaczynają się od 60 tys. raczej... |
https://www.youtube.com/watch?v=KEmRWKASRrI&list=TLhBRBImAI-kDrk48lsu8f1txvOa_Q8paq
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 18:06, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="Matt"][quote="tdm"] Hada napisał: |
BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc - przynajmniej tak mówią |
Jakimi spaślakami? Z tego co znalazłem nowy DL 1000 waży 228kg a stary GS 1200 czyli od 2010-2013 waży 229kg... wiec to raczej bełkot marketingowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:58, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | Lepszy/gorszy... Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele |
Ok, no to porównajmy:
na korzyść Yamahy xtz1200:
- więcej mocy (11 KM i Nm) i regulacja map wtrysku,
- o 3L większy bak,
- 40mm więcej prześwitu,
- 40mm więcej skoku amortyzatorów,
- prawie dwukrotnie dłuższe okresy serwisowe,
- stalowa rama którą można naprawić,
- mocne hamulce,
- regulacja dobicia i odbicia,
- regulacja wysokości siedzenia,
- bezobsługowy napęd
- mocne, szprychowane koła.
No i to też motocykl japoński, od popularnej marki, o prostej bezawaryjnej konstrukcji. Przy okazji nie jest tak brzydki jak nowy DL.
Jedyna wyraźna różnica to waga.
Nie wiem doprawdy w czym DL1000 mógłby przebić Yamahę. Regulacją pochylenia szybki przedniej...
Jeśli - tak jak się zanosi - będą oferowane w tej samej cenie to dla mnie z tych dwóch wybór jest oczywisty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 21:57, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 19:42, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na stronie Yamahy podają, że waga XTZ 1200 gotowego do jazdy to 261kg. Jak więc wyszło 9 kg różnicy do 228kg DL'a 1000:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:23, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="Woytec"][quote="Matt"] tdm napisał: | Hada napisał: |
BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc - przynajmniej tak mówią |
Jakimi spaślakami? Z tego co znalazłem nowy DL 1000 waży 228kg a stary GS 1200 czyli od 2010-2013 waży 229kg... wiec to raczej bełkot marketingowy... |
Kto mnie tu takie nie moje słowa do ust wkłada
Cytat: | Jeśli - tak jak się zanosi - będą oferowane w tej samej cenie to dla mnie z tych dwóch wybór jest oczywisty. |
Jaka podobna cena?
XT1200 ST w wersji podstawowej - 60 900zł
DL1000 w tej samej wersji - 49 990zł
Jeśli 11tys. zł różnicy to ta sama cena i nic takiego, to zatrudnij mnie i płać mi swoją pensję
Dowód:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Wto 0:57, 21 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|