|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 21:08, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
na portalu mobile.de dealerzy suzuki, sprzedaja juz ( przyjmuja zamowienia ) na nowego 1000 po 12.000 Euro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
EDIT.
z tego co sie dowiedzialem, egzemplarze zakupione w przedsprzedazy dostaj komplet kufrow gratis.
a tu fota z prezentacji w niemczech
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 21:36, 24 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Pią 7:45, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: |
a tu fota z prezentacji w niemczech
|
Wyjątkowo mi się podoba na tej fotce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 8:43, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | jotes napisał: |
a tu fota z prezentacji w niemczech
|
Wyjątkowo mi się podoba na tej fotce | Piękna kaczucha będzie moja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 10:10, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Fakt, że uzbrojony wygląda całkiem całkiem - jak ten nowy DL 650. Z tym dziobem na pewno da się coś zrobić, a i reflektor będzie można okleić i może coś z tego będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 13:01, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
tak z dziobem można coś zrobić :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 13:24, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Oj Mowso,a przed chwila Cie pochwalilem w innym poscie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 13:33, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Przeca ładnie wygląda - jak samochód z Głupi i Głupszy )))
A tak poważnie to mi się podoba kaczy dziób i jak bym zamierzał wydać takie pieniądze na motor to bym rozważył dużego DL-a, aczkolwiek poczekamy na jakieś testy i zobaczymy co ludzie powiedzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:16, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Hahaha, dobre
"Jest piękny. It's bjutiful!"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 15:14, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
ale te reflektory to chyba przeszczepione ze Stelvio dobrze, ze juz sie pozbyles Gutka...niechaj inni sie mecza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:29, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego wszystkiego przejechałem się do salonu Suzuki i wstępnie nowy DL ma się pojawić w okolicach grudnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 9:09, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 22:43, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mi brakuje wszelkich informacji np jaka jest nośność. Kurcze Dober może zdobył byś jakieś tabele wykresy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 22:51, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dziwię się, że przy tak diametralnej zmianie stylistyki (zaczyna mi się podobać), nie zrobili czegoś z lusterkami, które ciągle wyglądają jak dwie archaiczne łopaty. Do nowego kształtu pasowałoby coś bardziej smukłego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaciejW dnia Wto 23:11, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:41, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
mizerna ta szybeczka… fiu fiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 12:20, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | Dziwię się, że przy tak diametralnej zmianie stylistyki (zaczyna mi się podobać), nie zrobili czegoś z lusterkami, które ciągle wyglądają jak dwie archaiczne łopaty. Do nowego kształtu pasowałoby coś bardziej smukłego. |
Tylko, że w tych łopatach wszystko widać w przeciwieństwie do małych lansiarskich lusterek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:59, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zgodzę się z nieprostym - design prosty, ale funkcjonalność doskonała. Inna sprawa, że mogli dać jakieś zmyślne rurki lub dodać "przetłoczenia" (śmiesznie to brzmi w kontekście lusterek) na obudowach!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:32, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | ale te reflektory to chyba przeszczepione ze Stelvio dobrze, ze juz sie pozbyles Gutka...niechaj inni sie mecza |
ju tokin tu mi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 22:44, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Lajk olłejs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 22:44, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Zgodzę się z nieprostym - design prosty, ale funkcjonalność doskonała.... |
a ja nie.
uwazam ze do jazdy po miescie sa kiepskie. Prawie zero "sferycznosci "
Duze martwe pole. Przy wiekszych predkosciach te patelnie tez nie pomagaja w stabilnosci jazdy. Zalozylem od Kawasaki i jest duzo lepiej. i w miescie i na autostradzie. ( optyka rowniez , ale to juz kwestia gustu )
zeby nie bylo calkiem OT
w poniedzialek wieczorem pomacam i dosiade nowego 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 0:07, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: |
Duze martwe pole.
|
Akurat w motocyklu martwe pole to najpmniejszy problem. Raz, że i tak wypadałoby zerknąć głową na bok przy zmianie pasa, a dwa w porównaniu do samochodu ruch głowy o cm diametralnie zwiększa pole widzenia ze względu na odległośc głowa lusterka.
jotes napisał: |
Przy wiekszych predkosciach te patelnie tez nie pomagaja w stabilnosci jazdy. |
W tym miejscu położyłeś mnie na łopatki.
Zaraz napoiszesz, że od nich dostałeś shimmi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 0:24, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: |
Akurat w motocyklu martwe pole to najpmniejszy problem. Raz, że i tak wypadałoby zerknąć głową na bok przy zmianie pasa, a dwa w porównaniu do samochodu ruch głowy o cm diametralnie zwiększa pole widzenia ze względu na odległośc głowa lusterka. |
co nie zmienia faktu ze sa niedoskonale i mozna lepiej. I nie chodzi o zmiane pasa, tylko oglone pole widzenia.
nieprosty napisał: |
W tym miejscu położyłeś mnie na łopatki.
Zaraz napoiszesz, że od nich dostałeś shimmi. |
Nie napisze ale zaproponuje Tobie cos.
Zmien, przejedz sie (najlepiej po niemieckiej autostradzie) i wtedy moze cos napisz.
I czytaj ze zrozumieniem. Nie napisalem ze "przeszkadzaja" tylko ze nie pomagaja. Jak kazda malo aerodynamiczna wystajaca czesc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 0:29, 01 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 11:41, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie zauważyłem negatywnego wpływu lusterek na aerodynamikę . Zobaczcie co BMW zrobiło z F800GS Adv (może w zwykłym też, nie wiem) - lusterka-łezki, w których G widać .
A nieprosty to się chyba akurat po tamtejszych autostradach najeździł niemało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 4:55, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
A nieprosty to się chyba akurat po tamtejszych autostradach najeździł niemało |
Cicho V-Told, po Niemieckich jechałem tylko raz a to się nie liczy.
Po Austryjackich częściej ale pewnie tu są jakieś zaburzenia aerodynamiczne i dlatego mi się od 3 lat udaje ujść z życiem.
jotes napisał: |
I czytaj ze zrozumieniem. Nie napisalem ze "przeszkadzaja" tylko ze nie pomagaja. Jak kazda malo aerodynamiczna wystajaca czesc.
|
Sorry jotes ale skoro z zamontowanymi kuframi bocznymi traxa na wspomnianej przez Ciebie autostradzie jadę licznikowe 180 km/h i nic się nie dzieje to naprawdę nie wiem co może być nie tak z wpływem lusterek na aerodynamiczność pojazdu.
Jak nie wiesz jak wyglądają traxy to sugeruje google. W skrócie, z nimi DL jest tak aerodynamiczny jak lodówka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nieprosty dnia Sob 5:08, 02 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacu
A1
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 8:20, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dla mnie nowy 1000 jest taki brzydki że aż mi się bardzo podoba, jeśli prawdą jest to że poprawili elastykę silnika w stosunku do mojego klv-ła która pasowała mi prawie idealnie do mojego stylu jazdy zwłaszcza w krętych górskich zakrętach to już miodzio, dodając do tego nowe lepsze zawieszenie i hamulce no to już bajka bo tego najbardziej mi brakowało
może będę obiektywny bo uważam że V2 to najlepsza konstrukcja silnika do moto i nie potrzebuję w nim 150KM jak KTM (chyba tyle ma) bo i tak pięknie chodzi w dolnym zakresie obrotów, do jazdy offroad i tak się nie nadaje tak jak każdy z konkurentów (do tego sluży mi exc 400) no zależy jak kto rozumie jazdę offroad,
klv służy mi głòwnie do jazdy po miescie po naszych nierównych drogach i turystyki do której jest stworzony prawie idealnie. Można go obładować a i tak mocy nie brakuje wiec skoro starszy brat mi wystarczał a nowy ma być jeszcze lepszy to po co zmieniać i szukać droższej konkurencji
Tak więc cieszę sie że nowy dl nie wszystkim przypadł do gustu tym lepiej dla mnie bo nie stać mnie na zakup nowego i mam nadzieje że szybko przez swój wygląd straci na wartości i będe mógł sobie na niego pozwolić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 11:03, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: |
Sorry jotes ale skoro z zamontowanymi kuframi bocznymi traxa na wspomnianej przez Ciebie autostradzie jadę licznikowe 180 km/h i nic się nie dzieje to naprawdę nie wiem co może być nie tak z wpływem lusterek na aerodynamiczność pojazdu.
Jak nie wiesz jak wyglądają traxy to sugeruje google. W skrócie, z nimi DL jest tak aerodynamiczny jak lodówka. |
w Austri sa ograniczenia do 130, dlatego napisalem o niemieckich.
I jadac 180 z kuframi moto prowadzi sie idealnie tak samo jek bez ? To chyba z moim jest cos nie tak.
dla mnie konic OT
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 11:08, 02 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:38, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jacu napisał: | Dla mnie nowy 1000 jest taki brzydki że aż mi się bardzo podoba (..) |
podpisuje sie pod tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Sob 13:40, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Hmm, juz nie bede sie sprzeczal przed testami co lepiej wybrac za taka kase;-)
Co do przodu, jak myslicie zastapi ten reflektor stara, dobra konstrukcje?
Mi sie wydaje, ze moze byc ciezko....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roli
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 9:29, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. |
Wysokość siedzenia 850mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 10:48, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
IMO to już jest skończona zamknięta konstrukcja, więc już nic niczego nie będzie zastępować. Love it or leave it...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:16, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 11:20, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich |
Marmite to jakieś żarcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:20, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
GryzliGT napisał: | cynek napisał: | Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich |
Marmite to jakieś żarcie? | Doskonałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 12:20, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Despok napisał: | GryzliGT napisał: | cynek napisał: | Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich |
Marmite to jakieś żarcie? | Doskonałe |
Tfuuu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 19:02, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Roli napisał: | Inspektor napisał: | A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. |
Wysokość siedzenia 850mm. |
Hm... a miał być dla niższych też. 850mm to nie tak mało. Jeżeli będzie wąskie to może nie będzie tak źle.
A czy ta wysokość jest regulowana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:11, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Despok napisał: | GryzliGT napisał: | cynek napisał: | Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich |
Marmite to jakieś żarcie? | Doskonałe |
Tfuuu! |
No właśnie. Kochasz lub nienawidzisz hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 20:38, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | Roli napisał: | Inspektor napisał: | A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. |
Wysokość siedzenia 850mm. |
Hm... a miał być dla niższych też. 850mm to nie tak mało. Jeżeli będzie wąskie to może nie będzie tak źle.
A czy ta wysokość jest regulowana? |
Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:14, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: |
w Austri sa ograniczenia do 130, dlatego napisalem o niemieckich.
|
Spoko, nie udaje, że jestem świętszy od papieża.
jotes napisał: |
I jadac 180 z kuframi moto prowadzi sie idealnie tak samo jek bez ? To chyba z moim jest cos nie tak.
dla mnie konic OT |
Prowadzi się inaczej ale ze stabilnością nie mam żadnych problemów. Podejrzewam, że chodzi o ustawienie zawieszenia.
Mam wrażenie, że większy wpływ ma dociążenie tyłu motocykla niż sama aerodynamika.
Jak jestem w pełni załadowany to czuć różnicę ale nic niepokojącego.
Natomiast jak po kupnie kufrów z ciekawości wyskoczyłem na autostradę z pustymi to byłem mocno zdziwiony, że motocykl prowadzi się tak jak by ich nie było. Pewnie jak bym go męczył do maksymalnej to wyszłoby jakieś 10 km/h różnicy ale prowadził się jak po szynach.
Inna sprawa, że zgodnie z prawami aerodynamiki powinienem ciągle skręcać bo ma dwa kufry 45 litrowe w DL650. Także jeden wystaję dużo bardziej poza obrys.
Generalnie mały DL zajmuje tyle miejsca co opel corsa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 9:26, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: |
Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe. |
To wcale nie jest pewne, inne marki też oferują sprzedaży zamienniki a regulacje posiadają. Ale nie ma co gdybać pożyjemy usiądziemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 10:32, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | biblo napisał: |
Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe. |
To wcale nie jest pewne, inne marki też oferują sprzedaży zamienniki a regulacje posiadają. Ale nie ma co gdybać pożyjemy usiądziemy. |
Aaaa... o tym nie wiedziałem...Trzeba zatem czekać na testy organoleptyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 12:15, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A wiec... siedzialem, dotyklem
Zostalem wczoraj zaproszony na prezentacje.
Kameralne przedstawienie z cateringiem w bylej kopalni w Essen.
Przedstawiciel Suzuki Niemcy i kierowca testowy opmowili najwazniejsze cele i zmiany po czym mozna bylo samemu pomacac
Wiekszosc danych jest wiadoma. Podkreslili jedynie ze celem Suzuiki nie byl wyscig na KM z reszta producentow , tylko wlasnie celowe umieszczenie motocykla miedzy klasa 800 a 1200. Dlatego to "Lightweight Performance "
podobal mi sie uzanany za motto cytat Colina Chapmana, konstruktora samochodow F1 Lotus
"moc czyni Cie szybkim na prostej, mniejsza waga szybkim wszedzie"
Kierowca testowy chwalil stabilnosc moto przy wiekszych predkosciach. podobno przebija nawet stabilnosc GS-a ktory do tej pory byl wzorem. Chwalil zawieszenie i hamulce oraz moment ktory ma zapewniac wlasnie radoche z jazdy. poprawiono sprzeglo ( nie blokuje kola przy redukcji ) i ma 13 % lzej chodzic. Kontrola trakcji 0 , 1 ( deszcz ) i 2 to konstrulcja Suzuki i zaporzyczona ze wyscigowych motocykli Suzuki. Jak bedzie w praktyce bedzie mozna zobaczyc od stycznia. ( bede pierwsze demo u Dealerow )
Ciekawym rozwiazaniem jest szyba. Jej wysokosc reguluje sie wkretakiem, ale kat pochylenia mozna juz w czasie jazdy samemu przestawiac. Jest to taki jakby system znany z niektorych podlokietnikow. za kazdym razem przestawia sie ( zaskakuje ) o jedna pozycje bardziej pionowo , zeby po ostatniej wrocic do pierwotnej , najmniejszego pochylenia )
Sama szyba za duza nie jest, turystycznego zamiennika nie bylo( ma byc 4 cm wyzsza i 2 cm szersza )
Kanapa. calkiem wygodna.bez mozliwosci regulacji. wysokosc niby 85cm, ale przez wybranie w przedniej czesci nie robi wrazenia zbyt wysokiej. Ja przy 177cm calych stop na ziemi nie postawie,( nie musze ) ale nog tez za dlugich nie mam
Akcesoryjne kanapy beda -3 cm dla nizych i + 2 dla wysokich
Czy bedzie mozna moto do razu zamowic z taka kanapa nikt mi nie odpowiedzial.
Kufry nie wystaja poza linie kierownicy, ale za duze nie sa. Wystarcza na hotelowy wypad solo, albo weekendowy we dwoje.
Teraz tylko czekac na testy w gazetach i wrazenia forumowiczow po jazdach probnych
aha, ten budzacy emocje "kaczy dziob" w realu nie wydaje sie wcale taki paskudny. ale moze sie juz przyzwyczailem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 12:40, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:55, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Spoko. W sumie robi wrażenie niezbyt wielkiego motocykla. Tylko ten łańcuch...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 15:16, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Spoko. W sumie robi wrażenie niezbyt wielkiego motocykla. Tylko ten łańcuch... |
Gdyby miał owiewkę rozmiarowo podobną do starego DLa pewnie byłby optycznie większy. Szkoda tylko, że - wydaje mi się - nie ma jak powiększyć tej szyby by można było bez problemu zapierdzielać na autostradzie.
Co do łańcucha to znam takich co by go w dużym GS-ie chętnie widzieli
Ja powoli zaczynam lubić łańcuch - prosta konstrukcja, w miarę do przewidzenia kiedy się spierdoli, tania w użytku. A żeby mieć spokój jak z wałem -> motoilier i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Wto 15:18, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:31, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | cynek napisał: | Spoko. W sumie robi wrażenie niezbyt wielkiego motocykla. Tylko ten łańcuch... |
Gdyby miał owiewkę rozmiarowo podobną do starego DLa pewnie byłby optycznie większy. Szkoda tylko, że - wydaje mi się - nie ma jak powiększyć tej szyby by można było bez problemu zapierdzielać na autostradzie.
Co do łańcucha to znam takich co by go w dużym GS-ie chętnie widzieli
Ja powoli zaczynam lubić łańcuch - prosta konstrukcja, w miarę do przewidzenia kiedy się spierdoli, tania w użytku. A żeby mieć spokój jak z wałem -> motoilier i po sprawie |
No tak. Ale wydaje mi się, że jednak nie bez powodu wszyscy producenci dużych turystycznych enduro zainstalowali wały. Coś w tym jednak musi być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 17:08, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Cynek-nie wszyscy...
Pogadamy nad wyzszoscia walu od lancucha, jak Ci ten poerwszy sie spier...i
Czego oczywiscie Tobie nie zycze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 23:42, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="jotes"]A wiec... siedzialem, dotyklem
Mam jeszcze pytanie, czy jak się siedzi na nim to czuć ciężar czy raczej nie bardzo? Niby waży tylko 228kg ale wyważenie i środek ciężkości to inna sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 0:27, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="Inspektor"] jotes napisał: | A wiec... siedzialem, dotyklem
Mam jeszcze pytanie, czy jak się siedzi na nim to czuć ciężar czy raczej nie bardzo? Niby waży tylko 228kg ale wyważenie i środek ciężkości to inna sprawa. |
Aż 7 kg mniej niż obecnie
Zakładasz dwa akcesoryjne wydechy i wychodzi na to samo - uwierz, że nie czuć różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 11:39, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: |
Mam jeszcze pytanie, czy jak się siedzi na nim to czuć ciężar czy raczej nie bardzo? Niby waży tylko 228kg ale wyważenie i środek ciężkości to inna sprawa. |
Moto wydalwalo sie dosc lekkie ale mialy tez pusty zbiornik
a moze i oleju tez nie zalali
Dodam juz nie od siebie, a zaslyszane uwagi.
Pokretlo ustwienia tylnego amortyzatora jest po lewej stronie, nad lancuchem ktory w tym miejscu juz nie ma zadnej oslony. Brudne rece po regulacji gwarantowane.
Znajomy ktory jezdzi GS-em ( tam jest podobnie ) twierdzi ze ta konstrukcja tylnej ramy niczym nie oslonieta zapewnia w deszczu dokladne ujebanie kierownika i plecaczka. Krytykowano takze te plastiki boczne na zbiorniku. w tych wycieciach bedzie sie niby zbieral brud i nie bedzie jak tego czyscic.
Ogolnie plastiki nie robia jakosciowo zbyt dobrego wrazenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 11:49, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: |
(...)
Pokretlo ustwienia tylnego amortyzatora jest po lewej stronie, nad lancuchem ktory w tym miejscu juz nie ma zadnej oslony. Brudne rece po regulacji gwarantowane.
Znajomy ktory jezdzi GS-em ( tam jest podobnie ) twierdzi ze ta konstrukcja tylnej ramy niczym nie oslonieta zapewnia w deszczu dokladne ujebanie kierownika i plecaczka. |
Jest to zatem pole do popisu dla firm produkujących akcesoryjne dodatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Śro 12:12, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem tego w ogole, jak przy lancuchu nie dawaja oslony? Dodatkowe koszta trzeba potem ponosic, bardzo mnie to dziwi. I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?
Opadaja rece:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 12:21, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
MichaelloEs napisał: | Nie rozumiem tego w ogole, jak przy lancuchu nie dawaja oslony? Dodatkowe koszta trzeba potem ponosic, bardzo mnie to dziwi. I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?
Opadaja rece:P |
moze zle sie wyrazilem. W GS. jest podobna tylna rama i chodzilo o zabezpieczenie przed bryzgajaca woda. a nie o nie pokretlo amortyzatora
Zreszta zajrzyjcie u siebie pod tylny ( spód ) boczek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|