 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 23:20, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Czemu? Jeśli będzie tak samo bezawaryjny jak starszy brat, to mimo wszystko dalej pozostanie wdzięcznym motocyklem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 2:20, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Z opisu nic rewelacyjnego 100 koni i 70Nm a cena zabiła..to jest poziom motocykli klasy BMW i KTM a bardzo fajnie prowadzi się Yamahe Tenere 1200.Szkoda jednak młodszy brat pozostanie u mnie dłużej jeśli nic innego nie wyjdzie a przejechać i tak się przejade aby zobaczyć i porównać zawieszenie (ponoć podobne do BMW)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Pią 2:28, 27 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 8:25, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Na szczęście nie każdy podnieca się tylko liczbami w tabelce
- bezawaryjność
- niskie spalanie
- tanie części
- tani serwis
- możliwość naprawy/przeglądów u dowolnego mechanika motocyklowego
- prostota konstrukcji, możliwość napraw/przeglądów we własnym garażu
- bardzo dobra ochrona przed wiatrem i wygoda podróżowania
Nie sądzę, by nowy model był pod tym względem gorszy od starego. A dla mnie powyższe punkty są ważniejsze w turystycznym motocyklu, niż to czy ma 100 czy 150KM Jeśli ktoś szuka osiągów hayabusy w turystycznym enduro, kupi KTM'a. Jeśli kogoś rajcuje prestiż marki i nadal łyka całą propagandę o bezawaryjności, kupi BMW.
Post został pochwalony 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 9:04, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
lasooch pięknie to ująłeś. Jestem tego samego zdania. Tylko cena jest faktycznie pomylona, a może się przyzwyczailiśmy, że Suzuki to tanie motocykle?
Mnie się podoba i myślę, że w niedalekiej przyszłości będzie tak jak z nowym małym DL'em.
Wszyscy psy wieszali, jaki to hu..wy wygląd, jakiś taki damski, a teraz sobie chwalą i mnie się również mały podoba.
Może w jakimś liftingu przeniosą część rozwiązań do małego i będzie jeszcze fajniejszy motorek.
Poczekajmy z tym szydzeniem do czasu, aż się pokaże w salonach i ludziska go przetestują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 9:55, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze Letko prawisz , ja jak w poniedziałek sprzedam swojego małego DL K8 to kupuje nowego małego , kupuje z rozsądku nie dla wyglądu .
V strom to naprawde fajny i dobry motorek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Pią 12:23, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Aż źle się czyta, gdy ktoś wiesza psy na nowym DL-u zanim się nim nie przejedzie.
Po pierwsze: 76ftlb to - szacując w pamięci - trochę ponad 100Nm. Trochę wyobraźni wystarczy: gdy przejrzycie parametry silników w motocyklach to zazwyczaj wychodzi ok. 100Nm/litr niezależnie od mocy
Po drugie: ja podniecałem się danymi z tabel jak byłem dzieciakiem. Jak zacząłem jeździć to ważniejsze stało się, jak motocykl moc oddaje.
Po trzecie: zawsze Suzuki sprzedawało motocykle taniej niż konkurencja a o jakości co najmniej takiej samej. Może z tym skończyli i chcą zacząć zarabiać?
Po czwarte: cena nowego Versysa 1000, który jest obecnie w zasadzie jedyną konkurencją dla DL-a, jest zbliżona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 22:19, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, 70 Niutonometrów Czytanie ze zrozumieniem.
Varadero też nie jest sporo słabsze niż V1000, a jednak jeździło nim się mi... Bezpłciowo. Kompletnie, jak na Vke.
A dane z tabeli - pożyjemy zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pon 11:56, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Oj tam, oj tam na tą masę (całkiem fajną) ta moc pewnie wystarczy a nie jednego sponiewiera. Mniej wyżyłowany silnik, to większa żywotność. Mogli tylko ciut większy bak zrobić i dopracować dziubek a cena jaka będzie, to się okaże. A z czasem cenę zawsze ustawi popyt. Więc spoko i byle do pierwszej jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Śro 23:35, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Pochwale się
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Czw 5:52, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Remigiusz napisał: | Pochwale się
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Łee... z tego co rozumiem, to przejechać Ci się nie dadzą. To jak lizanie lizaka przez szybkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Czw 9:42, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
cena w uk 9999 funtów - ciekawe ile w Polsce zrobią jak 55tys to sporo jak by się udało poniżej 50tys to juz by było ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Śro 8:15, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Cena w Euro. Przy wczorajszym kursie 4,18 daje nam: 50 118,2zl.
To podobnie jak 9900£
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 22:38, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Cena w Euro. Przy wczorajszym kursie 4,18 daje nam: 50 118,2zl.
To podobnie jak 9900£ |
za golasa ciut za dużo, 44900 - by się sprzedawał jak ciepłe bułki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 1:14, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Proponuje poczekac na polska premiere i oficjalne ceny.
Wtedy bedziemy dyskutowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 9:06, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Cena w Euro. Przy wczorajszym kursie 4,18 daje nam: 50 118,2zl.
To podobnie jak 9900£ |
W Polsce pewnie przynajmniej 5.000 zl dodają do tej ceny więc nie ma się na tą chwilę co ekscytować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 22:00, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wiecie co jak go zobaczyłem to przypominał mi Multistrada i myślałem że sprawy pójdą w tym kierunku. Zgadzam się z dober-em czekam na polską premierę i opinie z jazdy bo dane na papierze to nie wszystko. Cena nie wiadomo jaka będzie nie wiadomo jakie wyposażenie na razie mniejszy brat górą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:56, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Może kogoś zainteresuje.
Właśnie dostałem informację, że dla Austrii oficjalna cena została ustalona na 13990 euro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 16:35, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Przy dzisiejszym średnim kursie Euro daje to ~58,5 kPLN... Niby dużo, ale w tej samej Austrii mały DL kosztuje wg cennika 9499 EUR, czyli 39.700 PLN - cena cennikowa w Polsce to 36.900 PLN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 16:47, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli jeśli brać pod uwagę analogiczne ceny dla DL650 u nas i u nich to duży powinien kosztować w Polsce jakieś 54000zł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:08, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o małego to owszem jego cena była około 9000 ale praktycznie co miesiąc był w Austrii na wiecznej promocji za jakieś 7600 Euro.
Z dużym myślę, że na promocję trzeba będzie trochę poczekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 13:46, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
W granicach 55 tyś. to można kupić KTM 1190 czy nawet Hondę Crosstourer, po pierwszych 3 miesiącach sprzedaży (pewnie w niewielkich ilościach) zjadą z ceną znacząco poniżej 50 tyś.
Ale to są tylko nasze dywagacje czy oczekiwania, rynek to zweryfikuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 15:21, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że aż tak nie zjadą ponieważ rynek motocyklowy zaczyna przypominać samochodowy. Osiągi i oferowane cechy są zbliżone, dlatego też cena jest podobna. Każdy z turystycznych enduro jest w sam w sobie swego rodzaju klasą, a to kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:37, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
My o tej cenie to jak politycy o bu-drzecie rozprawiamy. Wie ktoś kiedy tak dokładnie będzie polska premiera. Wiem że w szczecinie motorek już zamówili ale kiedy przyjdzie nie wiedzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 20:38, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście .... Promocja !! Centralna stopka i podgrzewane manetki 365£ darmo jeśli teraz zamówisz moto.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Pią 20:41, 18 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 22:34, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wiecie co ciekaw jestem czy wprowadzą wersję xc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 11:15, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Pogadałem wczoraj z ludźmi w jednym z salonów Suzuki i usłyszałem, że nowy 1000 ma u nas kosztować poniżej 50 kPLN. Ciekawe, czy się to sprawdzi...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 11:16, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:25, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwszy DL 1000 na otomoto [link widoczny dla zalogowanych]
cena 56 800 PLN 13 593 EUR brutto troszkę kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:56, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to H.. bombki strzelił i nowego sobie nie kupie.
Liczyłem na cenę w okolicy 40 tyś zł.
A tak to chyba bym wolał kupić Tenere 1200 cena podobna ale większy silnik i wał kardana po co się brudzić co 500 km jak można w tej samej cenie tego uniknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Śro 11:41, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tez mi sie wydaje, ze cena wygurowana, za taka sama kwote mozna miec cos lepszego. Suzuki przyzwyczailo ludzi do dobrego sprzetu za rozsadne pieniadze i teraz moze byc ciezkawo ze sprzedaza choc nie powiem fajnie sie prezentuje, ciekawe jak na zywo;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 14:11, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
To jest fascynujące. Pseudofani Suzuki... Żaden z Was nie jeździł tym sprzętem, a już psioczycie, że możecie mieć coś lepszego za podobne pieniądze... Na szczęście jest wolny rynek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 15:02, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem za 56 tysięcy nie będzie zbyt wielu chętnych bo dokładając 4 tysie można mieć już GS'a który znacznie mniej traci na wartości a i jego parametry wydają się lepsze od dużego DL'a.
Dober wiem że jesteś wierny marce ale nie ma co zakładać sobie klapek na oczy i udawać że Suzuki jest najlepsze na świecie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Śro 16:00, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Pragne tylko przypomniec, ze jeszcze nie odbyla sie oficjalna premiera nowego V-Stroma 1000 w naszym kraju.
Tak wiec wszelkie spekulacje dotyczace ceny, oparte na podawaniu cen, ktore pojawily sie w innych krajach uwazam za bezzasadne. Podobnie rzecz sie dzieje z walorami technicznymi, wlasciwosciami jezdnymi etc opartymi na suchych danych lub zamieszczonych filmach i domyslach.
Cierpliwosci i byle do wiosny...bo wtedy zacznie sie testowanie V-Stroma 1000 na polskich drogach.
@Woytec-co prawda mam w garazu 2 rozne Suzuki, ale jezdzilem tez wieloma innymi (kilka modeli H-D, Buellem, Hondami), tak wiec twoja opinia jest bledna.
PS. Zapomnialem, ze na tym forum GS uber alles!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Śro 18:55, 23 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 18:30, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nie kumam... Wszyscy psioczą że w segmencie turystycznych enduro jest swoisty wyścig pojemności, may i mocy maksymalnej przez co flagowe modele zbliżają się juz wymiarami takich pancerników jak PanEuropa czy FJRa, że za dużo elektroniki, że "kiedyś to były motocykle" itp.
No to jak Suzuki jako jedyne się wyłamało - stosunkowo niska masa, sprawdzony silnik jeszcze zmodyfikowany w kirunku elastyczności, wyposażenie w to co potrzebne (no nie ma wszystkich elektrobajerów - dla mnie to zaleta) to teraz wszyscy narzekają, że... pojemność za mała, mocy nie bardzo, właściwie to woleliby 20 kg więcej ale z wałem... WTF?
Dla mnie cena też jest zaporowa, bo po prostu nie mam 60 000 na motocykl, a nie dlatego, że to jest za dużo za ten konkretny modele, bo NIE WIEM jaki on jest, co potrafi i ile jest wart.
Z niecierpliwością czekam na prawdziwe testy tej maszyny, na możliwość odbycia samemu jazdy testowej i dopiero będę chwalił lub ganił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 19:13, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | No to H.. bombki strzelił i nowego sobie nie kupie.
Liczyłem na cenę w okolicy 40 tyś zł.
A tak to chyba bym wolał kupić Tenere 1200 cena podobna ale większy silnik i wał kardana po co się brudzić co 500 km jak można w tej samej cenie tego uniknąć.
 |
300 zł i również pozbywasz się tego problemu - montując olejarkę
Filmik bardzo fajny i robi robotę, bo aż chciałoby się własnoręcznie pozdejmować te folijki i styropianiki i zabrać takiego wychuchanego DL'ka do domu . Ryj ma brzydki, ale linia ładna - taka sama jak w poprzednim DL1000. Moim zdaniem cena powinna być niższa niż 49999, bo to za blisko 50.000, a to już źle wygląda. Poprzedni DL 1000 kosztował nieco ponad 40.000 pln, podczas gdy DL 650 wydaje mi się, że poniżej 30.000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:52, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Pragne tylko przypomniec, ze jeszcze nie odbyla sie oficjalna premiera nowego V-Stroma 1000 w naszym kraju.
Tak wiec wszelkie spekulacje dotyczace ceny, oparte na podawaniu cen, ktore pojawily sie w innych krajach uwazam za bezzasadne. Podobnie rzecz sie dzieje z walorami technicznymi, wlasciwosciami jezdnymi etc opartymi na suchych danych lub zamieszczonych filmach i domyslach.
Cierpliwosci i byle do wiosny...bo wtedy zacznie sie testowanie V-Stroma 1000 na polskich drogach.
@Woytec-co prawda mam w garazu 2 rozne Suzuki, ale jezdzilem tez wieloma innymi (kilka modeli H-D, Buellem, Hondami), tak wiec twoja opinia jest bledna.
PS. Zapomnialem, ze na tym forum GS uber alles!  |
Podpiszę się pod tym obydwoma rękami...
Poza tym, jeżeli komuś cena nie odpowiada, niech poczeka rok i kupi sobie w przyszłym roku tegorocznego "salonowego" 10000 taniej...
Przypominam też, że jak oficjalna cena nowego małego DL'a, oscylowała w okolicach 29tys, to można było z powodzeniem wyjąć nieużywanego dokumentnie ubranego za 25...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 20:54, 23 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:56, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
W cuda nie wierzą, że cena będzie ustalona na poziomie 45 tyś. dla Polski skoro za granica jest 55 tyś.
Byłby hit gdyby kosztował 45 tyś z takimi cudeńkami a tak to trzeba mocno go kochać, aby go mieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 22:23, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Nie kumam... Wszyscy psioczą że w segmencie turystycznych enduro jest swoisty wyścig pojemności, may i mocy maksymalnej przez co flagowe modele zbliżają się juz wymiarami takich pancerników jak PanEuropa czy FJRa, że za dużo elektroniki, że "kiedyś to były motocykle" itp.
No to jak Suzuki jako jedyne się wyłamało - stosunkowo niska masa, sprawdzony silnik jeszcze zmodyfikowany w kirunku elastyczności, wyposażenie w to co potrzebne (no nie ma wszystkich elektrobajerów - dla mnie to zaleta) to teraz wszyscy narzekają, że... pojemność za mała, mocy nie bardzo, właściwie to woleliby 20 kg więcej ale z wałem... WTF?
|
tez tak uwazam.
Ludki kupuja czolgi napakowane bajerami za kosmiczne pieniadze zeby wjechac szutrowa droga na camping bo w wiekszym terenie to juz za duza szkoda- jak sie wyglebi..no i kto to podniesie
228 kg jest ok. 101 koni przy 8000 obr tez, szczegolnie jezeli zwrocimy uwage na moment. 103 Nm przy 4000 tys to jest wynik. Tym nie moze sie kazdy pochwalic. Jezeli ktos ma troche pojecia to wie ze taka charakterystyka ( rozpietosc max mocy i momentu ) daje wiecej przyjemnosci z jazdy niz co niektorzy "cyferko-maniacy " przypuszczaja.
na cene poczekajmy. Z zycia wiem ze ceny z listy nigdy nie obowiazuja w zyciu
jezeli skalkuluja go na 12.000 Euro. ( tak slyszalem ) to i tak nie bedzie drogi. ( DL 1000 kosztowal w 2003 roku - 10 lat temu 9990 Euro ) Mysle ze proporcje sa zachowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 12:19, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z przedmówcami by zaczekać do oficjalnej prezentacji.
Nie rozumiem dlaczego wszyscy tak narzekają na cenę, jest ona adekwatna do innych modeli na rynku.
Sprawdzałem ceny w Austrii:
GS1200 - 17300 EUR
Versys 1000 - 14799 EUR
Multistrada - 18495 EUR
DL1000 - 13999 EUR
Ceny sprawdzałem modeli gołych.
Tak naprawdę tylko Versys należy do tej samej klasy motocykli ze względu na brak wału. Jak widać cena jest trochę lepsza w Suzuki.
Do wszystkich narzekających na brak wału kupcie sobie coś innego. Są też osoby takie jak ja, które napędu wałem nie chcą za nic w świecie.
Podraża cenę motocykla w zakupie a jak się zepsuje kosztuje bajońskie sumy. Pomijam pedalską modę w maszynach enduro na robienie wahacza jednostronnego, który tylko ładnie wygląda.
Nikt zdaje się nie zauważać także faktu, że nowy DL1000 w przeciwieństwie do jego starszego brata otrzymał w końcu zawieszenie z przodu. Widelec jest w pełni regulowany w przeciwieństwie do atrapy amortyzatora w starym DL1000 i DL650. Dla mnie jest to dość ważny argument. O ile tylny amortyzator można bez problemu wymienić to z przodem jest problem trzeba się bawić w różne przeszczepy niekoniecznie legalne w razie wypadku itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|