|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 18:09, 06 Paź 2021 Temat postu: nowy Suzuki v-strom 800de |
|
|
wygląda na to, że Suzuki już pracuje nad nastepcą DL650.
Zmiany mają być spore, obejną m.in. zastąpienie używanego od 20 lat V-twina zupełnie nowym silnikiem rzędowym poj. 750cm3.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 14:34, 12 Lis 2022, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pią 9:38, 08 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć. Ten silnik ma swoje zalety i fanów. Jest charakterystyczny. Może się stać tak, że osiołek suzuki zniknie wśród podobnej konkurencji. Zwłaszcza z podejściem Suzuki do rynku. To co oferują, zarówno motocykle i samochody, to produkty dobrej jakości w umiarkowanej cenie, ale bez fenomenalnych technicznych wodotrysków. Cóż, nic nie jest wieczne. V-Strom musi się kiedyś skończyć. Zobaczymy jaki będzie ten R2-Strom.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Sob 21:07, 09 Paź 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturm
A2
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 18:41, 13 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
No niestety V-ki są drogie w produkcji i w końcu chyba wszyscy producenci przejdą na "rzędówki".
Jeżeli chodzi o Suzuki, to nie spodziewam się, że szybko tę zmianę zobaczymy w salonach. Chociaż jeżeli to ma być ten silnik z konceptu Recursion, no to już trochę czasu nad nim pracują. Przypomnę że w roku 2015 media donosiły że, Suzuki opatentowało zmienne fazy rozrządu do "dużego V-Stroma" i przewidują że, od roku 2016 będą już w seryjnej produkcji. Byłem niemal pewny że, w "1050" je zastosują. Niestety się pomyliłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:39, 09 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
premiera nowego v-stroma 800
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niby fajnie, ale w sumie to nie wiem czy jest się z czego cieszyć.
Cena...... od 55tys. zł wzwyż.
wg. mnie trochę za dużo, dla porówania Benelli - 30k, DL650 - 38k, Versys/bmw750gs 45k, Transalp/Tenere 50k, Touareg 660/bmw850gs - 55k.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 12:22, 16 Lis 2022, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:32, 09 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
Transalp 750 vs V-strom 800
https://www.youtube.com/watch?v=43tyn0t03Z4
wg. autorów filmu Suzuki tym razem przegoniło Hondę.
Ich zdaniem V-strom oferuje aktualnie pod wieloma względami lepszy produkt.
- mocniejszy silnik (max moc prz niższych obrotach)
- regulowane zawieszenie,
- większy prześwit i skoki zawieszeń,
- konstrukcja umożliwiająca naprawę ramy,
- większy zasięg,
- bogatsze wyposażenie.
W tym porównaniu jedynym większym minusem V-stoma na jaki wskazano jest wyższa waga.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 14:58, 12 Lis 2022, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati!
Motocyklista
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 5:46, 14 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: |
W 2023r. ten model nie będzie już oferowany przez Suzuki Koniec jednego z najlepiej wycenionych motocykli. |
Skąd masz takie informacje?
Mnie jeden z dilerów, bodajże łódzki zapewniał, że motocykl nadal będzie w sprzedaży.
Moim zdaniem o ile w Europie nie zabronią ze względu na normy, Suzuki nie wycofa się z tego modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 23:19, 14 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | Transalp 750 vs V-strom 800
https://www.youtube.com/watch?v=43tyn0t03Z4
wg. autorów filmu Suzuki tym razem przegoniło Hondę.
Ich zdaniem V-strom oferuje aktualnie pod wieloma względami lepszy produkt.
- mocniejszy silnik (max moc prz niższych obrotach)
- regulowane zawieszenie,
- większy prześwit i skoki zawieszeń,
- konstrukcja umożliwiająca naprawę ramy,
- większy zasięg,
- bogatsze wyposażenie.
W tym porównaniu jedynym większym minusem V-stoma na jaki wskazano jest wyższa waga. |
dziwne bo Honda podaje oficjalnie 92 KM a Suzuki oficjalnie 84 KM
ale tak to bywa z informacjami wszelakich vlogowcow którzy chcą być pierwsi aby generować klicki
Wiarygodne porównanie czegoś czym nawet nie jeździli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:09, 15 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
silnik Hondy kręci się o 1000rpm wyżej i ogólnie jest bardziej szlifierkowy, stąd więcej KM na papierze.
W przypadku momentu obrotowego wygrywa Suzuki, większy moment osiągany przy niższych obrotach (78Nm/6800rpm vs 75Nm/7250rpm).
Niewielka przewaga pojemności też na korzyść Suzuki.
Co do dostępności - nie wiem tego na pewno, ale tak sugeruje oficjalna strona SMP, na liście modeli na 2023 jest 1050 i 800, mały DL jakoś zniknął.
Jeżeli zdecydowali by się jednak zostawić w ofercie 650-tkę, to coś tak mi się wydaje że z ceną niższą az o 17tys. nadal będzie się sprzedawać lepiej niż 800 Mimo lat to jest jednak japońskie moto i to w cenie zblizonej do chińskich produkcji.
Jeśli ktoś ma bardziej aktualne info zza kulis to niech wrzuci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 12:24, 16 Lis 2022, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
A1
Dołączył: 15 Lip 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 4:10, 16 Sty 2023 Temat postu: |
|
|
wygląda że Suzuki nareszcie zrobiło motocykl adventure gotowy w teren
Coraz bardziej mam na niego ochote, lepsze parametry od transalpa nowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 14:18, 16 Sty 2023 Temat postu: |
|
|
motif napisał: | wygląda że Suzuki nareszcie zrobiło motocykl adventure gotowy w teren
Coraz bardziej mam na niego ochote, lepsze parametry od transalpa nowego. |
Poza wagą, od nowego Trampka jest c.a. 20kg cięższy, w terenie nawet nie jakimś trudnym to sporo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
A1
Dołączył: 15 Lip 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:40, 16 Sty 2023 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | motif napisał: | wygląda że Suzuki nareszcie zrobiło motocykl adventure gotowy w teren
Coraz bardziej mam na niego ochote, lepsze parametry od transalpa nowego. |
Poza wagą, od nowego Trampka jest c.a. 20kg cięższy, w terenie nawet nie jakimś trudnym to sporo... |
niby tak, ale trampek ma kiepskie zawieszenie co tez warzy, poza tum nie ma połowy akcesoriów w standarcie co v-strom ma plus wiekszy bak w tym drugim wiec różnica faktyczna bedzie znacznie mniejsza jeśli wogóle.
Te motory i tak nie są w ciężki teren.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 15:48, 17 Sty 2023 Temat postu: |
|
|
motif napisał: | MaG napisał: | motif napisał: | wygląda że Suzuki nareszcie zrobiło motocykl adventure gotowy w teren
Coraz bardziej mam na niego ochote, lepsze parametry od transalpa nowego. |
Poza wagą, od nowego Trampka jest c.a. 20kg cięższy, w terenie nawet nie jakimś trudnym to sporo... |
niby tak, ale trampek ma kiepskie zawieszenie co tez warzy, poza tum nie ma połowy akcesoriów w standarcie co v-strom ma plus wiekszy bak w tym drugim wiec różnica faktyczna bedzie znacznie mniejsza jeśli wogóle.
Te motory i tak nie są w ciężki teren. |
Zgoda. Mi też się podoba ten nowy Vstrom, z wyglądu zdecydowanie bardziej niż nijaki Trampek. Jak mi się zamarzy cięższy motocykl od YamaMaGi to taka 800-ka wygląda zachęcająco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|