|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:05, 06 Wrz 2015 Temat postu: Nowy DL 1000 Silnik |
|
|
Pytanie do tych którzy go mają. Czy faktycznie czuć, że nowy silnik ma mocniejszy dół i lepiej ciągnie od starego czy to tylko kosmetyczna poprawka na silniku. Pytam bo poważnie się zastanwiam się nad nim a nie miałem okzji się przejechać niestety
Po sprawdzeniu rynku widzę, że waga i inne cechy przemawiają za tym aby go kupił. Muszę mieć potocykl uniwersalny do pracy i na wypad w alpy a na dwa sprzęty nie mam miejsca. Więc tak jak stary DL świetnie się spisuje to nowy też godnie go zastąpi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 21:11, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zapraszamy na zlot, prawdopodobnie będzie testowy nowy DL-1000 do jazd testowych dla każdego chętnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 21:28, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem ma: mocny dół, tylko dobre średnie i słabe wysokie.
Dla mnie ok i nie zamieniłbym nawet na mocne średnie. Ale każdy ma inaczej. Musisz pojeździć. Ja lubię mieć od razu moc potem na wysokich już nie jeżdżę zbyt często.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:28, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kusząca propozycja myslę, że wpadnę na chwilkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 9:59, 07 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie jeździłem starym 1000-cem.
Natomiast nowy na 100% ma mocny dół. Nie wkręca się na obroty jak MAŁY Dl650, ciężko mu to idzie, jednakże prędkość nabiera dość szybko.
Ja zawsze jeździłem dołem i średnimi obr, sporadycznie wykraczałem poza 7tys, a 90% moich jazd było i jest w zakresie 3-5tys/rpm.
Także jak jeździsz w podobnym stylu to możesz brać go w ciemno - ja tak zrobiłem, nie żałuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 17:57, 07 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | Nie wkręca się na obroty jak MAŁY Dl650, ciężko mu to idzie, jednakże prędkość nabiera dość szybko. |
Zobacz do jakich obrotów kreci się 1000 a do jakich 650.
1000 (Stary) ma początek czerwonego na 9500 a 650 na 10500 obr/min.
1000 i 650 to także różne przełożenia (zarówno skrzynia jak i przełożenie końcowe). 1000 to znacząco większy moment obrotowy więc nie musi sie tak szybko kręcić, żeby szybko jechać.
Stąd pewnie wrażenie, że nie wkręca się na obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Wto 9:13, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie jeździłem starym dl-em ale nowy wg mnie ma fajny dół, przeważnie i tak jeżdze pomiedzy 4 a 8 tys bo jakoś nizej nie potrafie a po drugie troche dziwnie brzmi silnik na niskich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:26, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dziś jeździłem nowyn DL-em 1000.
Na wolnych obrotach miałem wrażenie jakby chcia łzgasnąć ale to się nie stało. Dół faktycznie bardzo dobry mozna się kulać prawie do 2 tyś. Hamulce bardzo dobre w stosunku do poprzednika. Zawieszenie dobre przód był jak dla mnie twardy. Jedyne co na minus to ochrona przed wiatrzem ta szybka przednia wąska i niska i dość mocno wiało nawet regulacja nie wiele dawała. A co najngorsze to kreski od pliwa znikały jak szalone pewnie spalanie wychodzi ponad 5 litrów w moim stylu jazdy a bliżej 6.
Ogólna ocena "dobry" muszę poważnie przemysleć decyzję czy jego wybrać czy coś innego poszukać chodzi mi po głowie Super Tenere tez nią jechałem i było super lepiej chroni przed wiatrem silnik też super. Osobiście męczy mnie ten świst silnika jest dość specyfinczy tak samo miała Honda Varadero.
Powyżej 80 km/h przestaje być dopiero męczący. Jedna wielka zaleta to, że jest w miarę uniwersalny Suzuki do miasta i w trasę a jak się ma miejsce na jeden motocykl to jest to istotne Yamaha jest dość ciężkawa ale też sie da jeździć po mieście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|