|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 9:36, 23 Wrz 2013 Temat postu: Nowy DL 1000 |
|
|
No i zakładamy nowy temat
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie co mi się nie podoba to lampa z przodu - jakaś dziwna kaczkowata taka.
Co się podoba - zintegrowane kufry - ładnie wkomponowane przez co nie wystają na boki i całkiem miły kokpit z komputerem i fabryczna zapalniczka
Masę podają 228kg ale nie podają czy sucho czy zalany - jak zalany to rewelacja, jak na sucho to trochę gorzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:41, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Z taką ceną imho rynku nie podbiją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Pon 9:43, 23 Wrz 2013 Temat postu: Re: Nowy DL 1000 |
|
|
Mowso napisał: | No i zakładamy nowy temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[...] |
Ale po co nowy, skoro już jeden jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 10:38, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No tak mi się wydawało że czytałem ale coś nie mogłem znaleźć No to proszę skasować albo połączyć
A z ceną jak by w granicach 10k E było to by mogli podbić a z 13k to już sporo niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:48, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładasz pare tysi i masz dużą teresę z kardanem
Nie mówiąc już o tym, że takie teresy już na rynku wtórnym
są coraz bardziej dostępne...
Duży sztormiak jest nie dość że overpriced, to jeszcze spóźniony ze 2 lata...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Pon 10:50, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lawka
Motocyklista
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 342
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 11:21, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kurde gdzie wy tam znalezliscie cene?
Ile bedzie kosztowac nowy DL1000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:35, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: | Cena dużego V-Stroma będzie się wahać między 12 000 a 13 000 euro (50 000 – 55 000 zł) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:45, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
U nas może uda się puścić go za 49900 - wtedy byłby wyceniony w granicach BMW F800GS Adventure. Za 55000 też wydaje się ok - jeżeli ABS, kontrolę trakcji, grzane manetki będzie miał już wliczone w cenę.
O mocy nic nie piszą, a to moim zdaniem kluczowa informacja (poza ABS-em) w tym segmencie. Pomijając już fakt, że motocykl mi się zwyczajnie nie podoba i nie uznaję go za pełnokrwistego V-Stroma. Chyba że będzie brzmiał równie ładnie co dotychczas
EDIT: Dopiero wlazłem w link powyżej... Jeśli 100 KM jest potwierdzone, to liczba nie powala. Z kolei na zdjęciach z kierownicą skręconą w prawo sylwetka wygląda ok - podobnie do obecnego modelu, czyli długaśnie i masywnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 18:46, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elux
A2
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KOS
|
Wysłany: Wto 23:25, 24 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
dodali +2kW i +2Nm...ale co najlepsze....ponoć dostępne już od 2400 obr/min!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin_Torx
A
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:14, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
100 koni przy 8000 obrotach na minutę i 103 Nm przy 4000 obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Śro 11:31, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Kufry wydaja się być nie za duże.
W malowaniu bez czerwonego "dzioba" wygląda lepiej.
Traci ptasi charakter.
Tak na mój nos, nie będzie się szaleńczo sprzedawał.
Cyba, że wycofają małego DL-a z rynku.
Przy takich parametrach lepiej by zrobili gdyby podnieśli moc małego DL-a np. do 90 KM plus jakieś inne drobne zmiany i zróżnicowanie cenowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Śro 11:44, 25 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Śro 12:00, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale o co Wam chodzi z tą mocą?
chmarnik napisał: | Przy takich parametrach lepiej by zrobili gdyby podnieśli moc małego DL-a np. do 90 KM plus jakieś inne drobne zmiany i zróżnicowanie cenowe. |
Wyciskanie 90KM z 650 to IMHO za wiele. Chyba, że ktoś lubi jeździć "sportowo", ale VStrom to jest motocykl turystyczny.
V-Told napisał: | Dopiero wlazłem w link powyżej... Jeśli 100 KM jest potwierdzone, to liczba nie powala. |
A po co Ci więcej? Ja po kilku latach jazdy nauczyłem się, że nie ważna jest moc, ale to, jak silnik ją oddaje. Dla turystyka przelicznik 100KM/1l jest IMHO OK, jeżeli zapewni mu się "silny dół". Wykręcanie wyższych mocy, to konieczność jazdy na zbyt wysokich obrotach.
Moim zdaniem DL1000 będzie się dobrze sprzedawał tym, dla których motocykle większe (klasy 1200) będą za drogie, a jednak będą chcieli coś więcej niż DL650, bo docenią moment dużego silnika podczas jazd z obładowanym sprzętem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:11, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: |
Moim zdaniem DL1000 będzie się dobrze sprzedawał tym, dla których motocykle większe (klasy 1200) będą za drogie, a jednak będą chcieli coś więcej niż DL650, bo docenią moment dużego silnika podczas jazd z obładowanym sprzętem. |
No fajnie, tylko on wcale tani też nie będzie.
Jak już wcześniej pisałem... przy takiej kasie duża teresa
jest już w zasięgu ręki. A moim zdaniem jest lepszym turystykiem.
Mi w ofersie suzuki brakuje czegoś pomiędzy. Jakiejś 800.
Tak jak u BMW albo Triumpha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Śro 12:22, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał:
Cytat: | Mi w ofersie suzuki brakuje czegoś pomiędzy. Jakiejś 800.
Tak jak u BMW albo Triumpha. |
Właśnie o tym myślałem pisząć o 90 KM.
Zerknąłem również nie tylko na silnik, ale również na zawieszenia, rozstaw osi..ogólnie wielkość motocykla, a to ma dla mnie znaczenie (komfort).
Różnice nie są powalajace w stosunku do 650 czy starego 1000.
To miała być nowość!
Ale przewrotnie, mógłbym go kupić ( tylko nie z tym czerwonym dziobem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Śro 13:49, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
chmarnik napisał: | Jacq napisał:
Cytat: | Mi w ofersie suzuki brakuje czegoś pomiędzy. Jakiejś 800.
Tak jak u BMW albo Triumpha. |
Właśnie o tym myślałem pisząć o 90 KM.
Zerknąłem również nie tylko na silnik, ale również na zawieszenia, rozstaw osi..ogólnie wielkość motocykla, a to ma dla mnie znaczenie (komfort).
Różnice nie są powalajace w stosunku do 650 czy starego 1000.
To miała być nowość!
Ale przewrotnie, mógłbym go kupić ( tylko nie z tym czerwonym dziobem )
|
Mi się tam bardzo podoba. Jedynie cena mnie mocno nie przekonuje... ale liczę na to że szybko spadnie
EDIT:
Ewentualnie byłbym w stanie powiedzieć że cena jest adekwatna, gdyby się okazało że zawieszenie, hamulce, ABS oraz kontrola trakcji są porównywalne z BMW.
Trzymam kciuki, może Suzuki nas pozytywnie zaskoczy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Śro 13:59, 25 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 0:07, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | Dokładasz pare tysi i masz dużą teresę z kardanem |
dokładnie, w tej klasie cenowej xtz1200, ktm1190 czy bmw 1200gs bije DL1000, nie dość że cena podobna to jeszcze są ładniejsze, mocniejsze i bardziej uniwersalne. A ponoć do konkurencji dołączy niedługo jeszcze nowa Afryka Twin.
Wróżę nowemu DL ciężkie życie..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 0:16, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Czw 8:51, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
a tu artykuł dotyczący nowego DL1000:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:35, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
podają tu spalanie na poziomie 4,8l/100, może tym DL chce podbić rynek, bo jak na tysiąca to dość oszczędny wynik. BMW czy ktm pije średnio ze dwa litry więcej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 9:47, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:07, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
chmarnik napisał: | Jacq napisał:
Zerknąłem również nie tylko na silnik, ale również na zawieszenia, rozstaw osi..ogólnie wielkość motocykla, a to ma dla mnie znaczenie (komfort).
Różnice nie są powalajace w stosunku do 650 czy starego 1000.
To miała być nowość!
|
Ja tam widzę spore różnicę. Widelec upside-down z pełną regulacją a nie tylko napięciem sprężyny. Radialne zaciski. Kontrola trakcji.
Jedyne czym mnie zawiedli to 19 calowym kołem przednim. Liczyłem, że zmądrzeją i dadzą 17.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 11:23, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
w białym malowaniu nie jest aż taki brzydki, przynajmniej saute. Dziwne tylko, że na tak duży motocykl zrezygnowali z dwóch świateł co było bardzo praktycznym rozwiązaniem i dali jedno, podczas gdy w małym DL wciąż są 2 lampy...
Japończycy mają dziwne poczucie piękna, jeśli chodzi o motoryzację.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 11:28, 27 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
renzooku
Motocyklista
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 11:47, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ja tam zostaje przy litrze z 2007r puki co lepszego nie wymysla.. bo narazie to dupy nie urywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 22:29, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
renzooku napisał: | Ja tam zostaje przy litrze z 2007r puki co lepszego nie wymysla.. bo narazie to dupy nie urywa. |
Amen. No może przedni zawias bym przełożył z nowego i hamulce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|