Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy DL 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 9:36, 23 Wrz 2013    Temat postu: Nowy DL 1000

No i zakładamy nowy temat
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie co mi się nie podoba to lampa z przodu - jakaś dziwna kaczkowata taka.
Co się podoba - zintegrowane kufry - ładnie wkomponowane przez co nie wystają na boki i całkiem miły kokpit z komputerem i fabryczna zapalniczka
Masę podają 228kg ale nie podają czy sucho czy zalany - jak zalany to rewelacja, jak na sucho to trochę gorzej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pon 9:41, 23 Wrz 2013    Temat postu:

Z taką ceną imho rynku nie podbiją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Pon 9:43, 23 Wrz 2013    Temat postu: Re: Nowy DL 1000

Mowso napisał:
No i zakładamy nowy temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[...]


Ale po co nowy, skoro Arrow już jeden jest? Rolling Eyes Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 10:38, 23 Wrz 2013    Temat postu:

No tak mi się wydawało że czytałem ale coś nie mogłem znaleźć Smile No to proszę skasować albo połączyć Smile

A z ceną jak by w granicach 10k E było to by mogli podbić a z 13k to już sporo niestety


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pon 10:48, 23 Wrz 2013    Temat postu:

Dokładasz pare tysi i masz dużą teresę z kardanem Smile

Nie mówiąc już o tym, że takie teresy już na rynku wtórnym
są coraz bardziej dostępne...
Duży sztormiak jest nie dość że overpriced, to jeszcze spóźniony ze 2 lata...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Pon 10:50, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawka
Motocyklista



Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 342
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 11:21, 23 Wrz 2013    Temat postu:

kurde gdzie wy tam znalezliscie cene?
Ile bedzie kosztowac nowy DL1000?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pon 11:35, 23 Wrz 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
Cena dużego V-Stroma będzie się wahać między 12 000 a 13 000 euro (50 000 – 55 000 zł)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:45, 23 Wrz 2013    Temat postu:

U nas może uda się puścić go za 49900 - wtedy byłby wyceniony w granicach BMW F800GS Adventure. Za 55000 też wydaje się ok - jeżeli ABS, kontrolę trakcji, grzane manetki będzie miał już wliczone w cenę.

O mocy nic nie piszą, a to moim zdaniem kluczowa informacja (poza ABS-em) w tym segmencie. Pomijając już fakt, że motocykl mi się zwyczajnie nie podoba i nie uznaję go za pełnokrwistego V-Stroma. Chyba że będzie brzmiał równie ładnie co dotychczas Very Happy

EDIT: Dopiero wlazłem w link powyżej... Jeśli 100 KM jest potwierdzone, to liczba nie powala. Z kolei na zdjęciach z kierownicą skręconą w prawo sylwetka wygląda ok - podobnie do obecnego modelu, czyli długaśnie i masywnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 18:46, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elux
A2



Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KOS

PostWysłany: Wto 23:25, 24 Wrz 2013    Temat postu:

dodali +2kW i +2Nm...ale co najlepsze....ponoć dostępne już od 2400 obr/min!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin_Torx
A



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:14, 25 Wrz 2013    Temat postu:

100 koni przy 8000 obrotach na minutę i 103 Nm przy 4000 obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Śro 11:31, 25 Wrz 2013    Temat postu:

Kufry wydaja się być nie za duże.
W malowaniu bez czerwonego "dzioba" wygląda lepiej.
Traci ptasi charakter.

Tak na mój nos, nie będzie się szaleńczo sprzedawał.
Cyba, że wycofają małego DL-a z rynku.

Przy takich parametrach lepiej by zrobili gdyby podnieśli moc małego DL-a np. do 90 KM plus jakieś inne drobne zmiany i zróżnicowanie cenowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Śro 11:44, 25 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Śro 12:00, 25 Wrz 2013    Temat postu:

Ale o co Wam chodzi z tą mocą?

chmarnik napisał:
Przy takich parametrach lepiej by zrobili gdyby podnieśli moc małego DL-a np. do 90 KM plus jakieś inne drobne zmiany i zróżnicowanie cenowe.


Wyciskanie 90KM z 650 to IMHO za wiele. Chyba, że ktoś lubi jeździć "sportowo", ale VStrom to jest motocykl turystyczny.


V-Told napisał:
Dopiero wlazłem w link powyżej... Jeśli 100 KM jest potwierdzone, to liczba nie powala.


A po co Ci więcej? Ja po kilku latach jazdy nauczyłem się, że nie ważna jest moc, ale to, jak silnik ją oddaje. Dla turystyka przelicznik 100KM/1l jest IMHO OK, jeżeli zapewni mu się "silny dół". Wykręcanie wyższych mocy, to konieczność jazdy na zbyt wysokich obrotach.

Moim zdaniem DL1000 będzie się dobrze sprzedawał tym, dla których motocykle większe (klasy 1200) będą za drogie, a jednak będą chcieli coś więcej niż DL650, bo docenią moment dużego silnika podczas jazd z obładowanym sprzętem. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Śro 12:11, 25 Wrz 2013    Temat postu:

tomano napisał:

Moim zdaniem DL1000 będzie się dobrze sprzedawał tym, dla których motocykle większe (klasy 1200) będą za drogie, a jednak będą chcieli coś więcej niż DL650, bo docenią moment dużego silnika podczas jazd z obładowanym sprzętem. Cool


No fajnie, tylko on wcale tani też nie będzie.
Jak już wcześniej pisałem... przy takiej kasie duża teresa
jest już w zasięgu ręki. A moim zdaniem jest lepszym turystykiem.

Mi w ofersie suzuki brakuje czegoś pomiędzy. Jakiejś 800.
Tak jak u BMW albo Triumpha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Śro 12:22, 25 Wrz 2013    Temat postu:

Jacq napisał:

Cytat:
Mi w ofersie suzuki brakuje czegoś pomiędzy. Jakiejś 800.
Tak jak u BMW albo Triumpha.


Właśnie o tym myślałem pisząć o 90 KM.
Zerknąłem również nie tylko na silnik, ale również na zawieszenia, rozstaw osi..ogólnie wielkość motocykla, a to ma dla mnie znaczenie (komfort).
Różnice nie są powalajace w stosunku do 650 czy starego 1000.
To miała być nowość!

Ale przewrotnie, mógłbym go kupić ( tylko nie z tym czerwonym dziobem )
Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Śro 13:49, 25 Wrz 2013    Temat postu:

chmarnik napisał:
Jacq napisał:

Cytat:
Mi w ofersie suzuki brakuje czegoś pomiędzy. Jakiejś 800.
Tak jak u BMW albo Triumpha.


Właśnie o tym myślałem pisząć o 90 KM.
Zerknąłem również nie tylko na silnik, ale również na zawieszenia, rozstaw osi..ogólnie wielkość motocykla, a to ma dla mnie znaczenie (komfort).
Różnice nie są powalajace w stosunku do 650 czy starego 1000.
To miała być nowość!

Ale przewrotnie, mógłbym go kupić ( tylko nie z tym czerwonym dziobem )
Laughing


Mi się tam bardzo podoba. Jedynie cena mnie mocno nie przekonuje... ale liczę na to że szybko spadnie Smile

EDIT:
Ewentualnie byłbym w stanie powiedzieć że cena jest adekwatna, gdyby się okazało że zawieszenie, hamulce, ABS oraz kontrola trakcji są porównywalne z BMW.
Trzymam kciuki, może Suzuki nas pozytywnie zaskoczy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Śro 13:59, 25 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 0:07, 26 Wrz 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
Dokładasz pare tysi i masz dużą teresę z kardanem Smile


dokładnie, w tej klasie cenowej xtz1200, ktm1190 czy bmw 1200gs bije DL1000, nie dość że cena podobna to jeszcze są ładniejsze, mocniejsze i bardziej uniwersalne. A ponoć do konkurencji dołączy niedługo jeszcze nowa Afryka Twin.

Wróżę nowemu DL ciężkie życie..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 0:16, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek76
Motonita



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy

PostWysłany: Czw 8:51, 26 Wrz 2013    Temat postu:

a tu artykuł dotyczący nowego DL1000:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:35, 26 Wrz 2013    Temat postu:

podają tu spalanie na poziomie 4,8l/100, może tym DL chce podbić rynek, bo jak na tysiąca to dość oszczędny wynik. BMW czy ktm pije średnio ze dwa litry więcej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 9:47, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:07, 26 Wrz 2013    Temat postu:

chmarnik napisał:
Jacq napisał:
Zerknąłem również nie tylko na silnik, ale również na zawieszenia, rozstaw osi..ogólnie wielkość motocykla, a to ma dla mnie znaczenie (komfort).
Różnice nie są powalajace w stosunku do 650 czy starego 1000.
To miała być nowość!

Ja tam widzę spore różnicę. Widelec upside-down z pełną regulacją a nie tylko napięciem sprężyny. Radialne zaciski. Kontrola trakcji.

Jedyne czym mnie zawiedli to 19 calowym kołem przednim. Liczyłem, że zmądrzeją i dadzą 17.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:23, 27 Wrz 2013    Temat postu:

w białym malowaniu nie jest aż taki brzydki, przynajmniej saute. Dziwne tylko, że na tak duży motocykl zrezygnowali z dwóch świateł co było bardzo praktycznym rozwiązaniem i dali jedno, podczas gdy w małym DL wciąż są 2 lampy...
Japończycy mają dziwne poczucie piękna, jeśli chodzi o motoryzację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 11:28, 27 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
renzooku
Motocyklista



Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 11:47, 27 Wrz 2013    Temat postu:

Ja tam zostaje przy litrze z 2007r puki co lepszego nie wymysla.. bo narazie to dupy nie urywa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 22:29, 27 Wrz 2013    Temat postu:

renzooku napisał:
Ja tam zostaje przy litrze z 2007r puki co lepszego nie wymysla.. bo narazie to dupy nie urywa.


Amen. No może przedni zawias bym przełożył z nowego i hamulce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin