|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oltom2
A1
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 22:17, 07 Kwi 2011 Temat postu: Na co zwracac uwage przy zakupie dl-a.nowy!!! |
|
|
Witam.jestem tu nowy przeglądałem forum i nie znalazłem wiec dlatego zakładam nowy temat.Bardzo proszę o uświadomienie mnie na co zwracać uwage przy zakupie dl??? Oglądałem allegro czy otomoto i byłem w rzeszowie w komisie ma 2 sztuki i kwota którą chce przeznaczyć to około 14tyś napewno chce 650tke mam 178cm wzrostu i 90kg wagi.Proszę starych wyjadaczy o konkretny opis na co zwracać uwagę a może gdzie sie wybrać z dl-ką żeby ją sprawdzić.Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oltom2 dnia Czw 22:18, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:26, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Było już o tym, użyj szukajki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 9:12, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a ja prosiłbym o jakiś link do strony gdzie opisane są poszczególne wersja 650-tki z kolejnych roczników w sensie K5, K6, K7 itp. Nie mogę nigdzie tego znaleźć.
Czym one się różnią, kiedy dokonano ważnych modernizacji i które wersje są bardziej godne zakupu od innych. Myślałem o motocyklu 650 z rocznika 2005 wzwyż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:15, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Proszzzz...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
routerek
Motonita
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z kanapy w salonie/WAW
|
Wysłany: Pią 9:15, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nasza
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit: Otzi był szybszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez routerek dnia Pią 9:16, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 9:24, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
routerek napisał: | Nasza
[link widoczny dla zalogowanych]
|
czyli z tego wynika że w 2007 r. dodano 2 świece na cylinder zamiast 1, automatyczną regulację wolnych obrotów i w niektórych modelach ABS.
Czy uważacie że te zmiany są na tyle ważne by za nie dopłacać? Patrzę sobie że od 2007 aż do dziś 650 utrzymuje się w niezmienionym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 9:42, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Świece dołożyli ze względu na normy europejskie spalin, przy okazji "skasowano" jakieś tam konie w tabunie Za to nie warto dopłacać.
Za ABS to już jak kto czuje - temat ABS w motocyklu jest stary i nieujarzmiony jak o wyższości dl650 nad dl1000...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Pią 9:51, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie... ten ABS, dopłacać czy nie? Niby to nie jest motocykl to ulicznych szaleństw, wyścigów itp, to jest motocykl do przyjemnego przemieszczania się, do kulturalnej jazdy. Walczę z tą myślą od kilku ładnych dni czy brać z czy bez.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:59, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W
Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:01, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja byłem przeciwnikiem ABSu ale zobaczyłem ten filmik i kupiłem wersję z ABSem. Teraz nie chce moto bez tego systemu, z resztą ponoć ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 10:21, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
skalar napisał: | Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W
Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju.. |
co to ECU?
Czyli Waszym zdaniem zmiany od 2007 (K7) były spore i jednak warto inwestować w nowszy model i to z abs - tak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 10:21, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:38, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym dopłacił.
ECU Enżin kontrol junit
jednostka sterująca- komputer
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 10:39, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 11:08, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie mam porównania z ABS lub nie. W mojej Zuzannie nie ma tego ustrojstwa i do tej pory tylko raz miałem jej za złe że go nie posiada ale to były początki mojej przygody i wielka biała strzałka do skrętu w lewo podczas deszczu. Teraz już wiem i pamiętam o takich rzeczach i narzekać na brak ABS'u nie mogę ale kto wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:11, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | ponoć [ABS] ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach. |
I to mi się podoba!
Za ABS byłbym gotów dużo dopłacić, choć jeżdżę bez i póki co nie leżę przy każdym hamowaniu. Mimo wszystko kupując następny motocykl też będzie to dla mnie jeden z najważniejszych punktów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blazimir
Motocyklista
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: Pią 18:40, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W kwietniowym "Motocyklu" jest artykuł dot. zakupu motoora z wyszczegolnionymi 65 punktami, traktujacymi o tym co i w jaki sposob nalezy spawdzic. Moge zeskanowac jesli beda chetni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oltom2
A1
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pią 19:42, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jestem chcetny bo szukalem na calym forum jak w temacie i bylo i owszem pytanie ale zaraz zmienili temat i zero odpowiedzi wiec prosze o skan moze wreszcie sie dowiem bo nie chce kupic byle gowna.dzieki i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oltom2 dnia Pią 19:42, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blazimir
Motocyklista
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: Pią 20:48, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ku potomnosci:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oltom2
A1
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pią 21:09, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Fajna lektura troszke sie dowiedzialem dziekuje bardzo.jeden ktory pomogl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:11, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
skalar napisał: | Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W
Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju.. |
Sonda lambda i katalizator jest od modelu k4, czyli od początku DL650, natomiast ABS był dostępny już od modelu k6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 8:04, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: |
Sonda lambda i katalizator jest od modelu k4, czyli od początku DL650, natomiast ABS był dostępny już od modelu k6. |
poprawka: od modelu K7, który był dostępny w 2006
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:06, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Być może ale pewny na 100% nie jestem... Znam moto z 2006 marzec-kwiecień, który ma ABS.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 10:07, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:10, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dziekuję za uświadomienie co do kodeli K4-K6.
Przyznam że tego nie zweryfikowałem w serwisówce,
przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ale rozumiem że reszta jest OK?
Cały czas się człowiek czegoś uczy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siodemka
A2
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krk/Mlc
|
Wysłany: Pon 10:35, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat, bo nie mogę znaleźć tego na forum.
Czy oprócz zmian w silniku dokonano innych modyfikacji (zawieszenie, nadwozie) ?
Czy jest serwisówka do nowszych DL'ek to nie mogę znaleźć innej niż do K4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:53, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam serwisówkę do k5 z suplementami k6-k9. Mogę wrzucić na forum tylko nie wiem jak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siodemka
A2
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krk/Mlc
|
Wysłany: Pon 11:05, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Patent kolegi Sheyk'a świetnie się sprawdza:
Plik mozna pobrac bezposrednio lub przeslac na wlasne konto ze skrzynki
[link widoczny dla zalogowanych]
login: vstrompomoc
password: DupaDupa
Aby zapisac bezposrednio z wiadomosci nalezy otworzyc wiadomosc od 'sheyk' a potem zapisać załączniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:09, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
OK. Wrzuciłem serwisówkę i instrukcję montażu orginalnych manetek przy okazji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siodemka
A2
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krk/Mlc
|
Wysłany: Pon 13:18, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 8:29, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Ja byłem przeciwnikiem ABSu ale zobaczyłem ten filmik i kupiłem wersję z ABSem. Teraz nie chce moto bez tego systemu, z resztą ponoć ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach. |
na tym filmiku dokładnie widać, że abs jest zastępowalny przez boczne kółka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|