|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bruno
A2
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swarzedz
|
Wysłany: Pon 20:36, 18 Maj 2015 Temat postu: Mieka klamka hamulca |
|
|
Panowie, pacjent to maly dl z Abs.
Odpowietrzam przy zaciskach i klamka ciagle mieka.
Czy w przypadku abs jest jakis myk przy odpowietrzaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:36, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Bruno cały tłoczek wychodzi z pompy hamulcowej, kolega miał raz taki przypadek, że wcisnął hamulec i po zwolnieniu klamki tłoczek nie wrócił do pierwotnego położenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bruno
A2
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swarzedz
|
Wysłany: Wto 13:59, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ze 100 razy odpowietrzałem, w koncu wkurzyłem się - rozebrałem zaciski wywaliłem cylinderki, wszystko umyłem denaturatem i mamy cud dl ma znowu hamulce
Wniosek ; nie kombinować tylko w razie W zrobić serwis zacisków...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walthemar
A1
Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: wlkp.
|
Wysłany: Pią 14:23, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czeka mnie to samo, stąd moje pytanie logistyczne. Ile trzeba kupić browarów do tej roboty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pią 14:27, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czasami przy wymianie płynu pada pompa,i trzeba zestaw naprawczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietryna
A
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 14:57, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No jeśli długo nie było robione to chyba warto jednak kupić zestawy naprawcze i wszystko powymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 15:04, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
możecie podać namiary na zestawy naprawcze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:34, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli po odpowietrzaniu masz miękką klamkę i hamulec nie działa to zdejmij zaciski, wciskaj hamulec aż klocki się zejdą, rozewrzyj klocki delikatnie żeby ich nie uszkodzić, aż będą ciasno wchodzić na tarczę i załóż zaciski.
A zestawów naprawczych jest multum na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Pią 19:20, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
skvrnsk napisał: | Jeśli po odpowietrzaniu masz miękką klamkę i hamulec nie działa to zdejmij zaciski, wciskaj hamulec aż klocki się zejdą, rozewrzyj klocki delikatnie żeby ich nie uszkodzić, aż będą ciasno wchodzić na tarczę i załóż zaciski.
A zestawów naprawczych jest multum na allegro. |
Ale co to ma dać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietryna
A
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 17:03, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Też nie wiem. Jeśli jest układ odpowietrzony prawidłowo to wystarczyłoby w tym przypadku podpompować klamką.
Przy czym przed odpowietrzaniem układu wypadałoby odpowietrzyć płyn. Wlać go trzeba do strzykawki, zatkać wlot i ciągnąć tłok. Wyssie naprawdę sporo powietrza z takiego płynu niby z butelki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henry
A1
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 15:08, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli jesteś pewny, że moto nie miało przygody wcześniej to opanujesz zagadnienie. Jeśli nie to może być ciekawie (ale nie musi oczywiście). Kiedyś miałem podobny problem z hondą. Po wymianie klocków, odpowietrzeniu klamka wciąż była miękka. Jak się potem okazało lagi były podgięte, śruba od zacisku hamulcowego skrzywiona. Nowe klocki po założeniu nie były w osi /nie przylegały całą powierzchnią do tarczy) i stąd problem miękkiej klamki. Pomogła w 100 % wymiana lag i śrub zaciskowych. Głowa do góry
Zwróć uwagę na to czy stare klocki są równo wytarte. Jeśli równo to problem pewnie leży gdzieś sposobie odpowietrzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Henry dnia Wto 15:18, 12 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 23:15, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś to już przerabiał, chyba Antyks, poszukaj jego postów.
W przypadku ABS, problem może być po stronie właśnie pompy ABS, z tego co wiem odpowietrznika ona nie ma.
Jeśli jesteś pewny, że odpowietrzyłeś cały układ, spróbuj trochę pojeździć i pohamować (na jakimś pustym placu), tak aby pompa mogła zadziałać i płyn hamulcowy przepłynął przez jej zawory. Potem trzeba jeszcze raz odpowietrzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 6:30, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Książe napisał: | Ktoś to już przerabiał, chyba Antyks, poszukaj jego postów.
W przypadku ABS, problem może być po stronie właśnie pompy ABS, z tego co wiem odpowietrznika ona nie ma.
Jeśli jesteś pewny, że odpowietrzyłeś cały układ, spróbuj trochę pojeździć i pohamować (na jakimś pustym placu), tak aby pompa mogła zadziałać i płyn hamulcowy przepłynął przez jej zawory. Potem trzeba jeszcze raz odpowietrzyć. |
Dokładnie tak - po wymianie przewodów na oplot , a więc opróżnieniu całkiem układu hamulcowego przez pierwsze 2 dni pompowałem, dolewałem, odpowietrzałem.. Efekt.. mierny.
Kolejna próba była z układem podciśnieniowym. Po pół godzinie przelewania płynu było lepiej - ale do ideału daleko. Dalej przy pierwszym naciśnięciu klamka opierała się o manetkę .
Moim zdaniem jedyne miejsce gdzie mogło być powietrze to pompa ABS - z tymi długimi przewodami idącymi z przedniej osi.
Więc jako ostatnia deska ratunku - przed wyjazdem do serwisu ... wyjechałem na plac przed garażami i pogoniłem moto kilkanaście minut w jedną i drugą rozpędząjąc się i hamując tak by zadziałał ABS.
Potem jeszcze raz pompka podciśnieniowa i .. jest ok.
Nie wspomnę że sprawiło mi to wielką radość. Może dziwny jestem ale lubię jak moto hamuje tak jak chce i wtedy kiedy chce..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:14, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
walthemar napisał: | Czeka mnie to samo, stąd moje pytanie logistyczne. Ile trzeba kupić browarów do tej roboty ? |
Zależy po ilu zaczynają Ci się trząść ręce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 9:33, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | walthemar napisał: | Czeka mnie to samo, stąd moje pytanie logistyczne. Ile trzeba kupić browarów do tej roboty ? |
Zależy po ilu zaczynają Ci się trząść ręce |
Albo po ilu przestają się trzęść
No i jeszcze jest jedna niewiadoma -pojemność czyli ile browarów na godzinę pochłaniasz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|