Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mały Teścik nowego dl- 650
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 17:33, 03 Lis 2011    Temat postu:

No własnie . Ja cały czas o nowym Dl-u Smile.

Kończąc tą pełną miłości własnej ze strony Miłosników Litra wymianę poglądów dot. złego niedobrego i brzydkiego nowego Dl-a chciałem na zakończenie powiedzieć że przejechałem nim blisko 2 tyś km (koledzy dyskutanci od Litra.. raczej chyba ani metra..) i musze Panów z uśmiechem na ustach zmartwić, że jakiekolwiek byście tu mniej czy bardziej zawiłe teorie nie uprawiali to wywłuje to tylko u mnie usmiech, ponieważ nic nie zmieni tego, ze jest to bardzo super fajny motocykl.
Zdecydowanie zwinniejszy i sprawniejszy oraz bardziej komfrotowy czy od małego czy duzego starego Dl-a.
Co powinno nas jako fanów marki cieszyć a nie smucić. Bo bedzie się na co w przyszłości przesiąść.
Całe szczęście że tak jest, bo mogli zrobić taki niewypał jaki Honda zrobiła wprowadzając swego czasu nowego Transalpa, który sprzedażowo poległ kompletnie.
Nowemu Sztormiakowi to nie grozi.

Miejmy nadzieję ze nowy Duży będzie równie udany. I amen Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Czw 18:16, 03 Lis 2011    Temat postu:

własnie chciałem wcześniej to napisać, ze najwięcej z Tobą dyskutują Ci, którzy wogóle się tym nowym DLem nie przejechali Smile i przez myśl im nawet nie przechodzi, że pod wieloma względami nowy mały DL może być lepszy od starego 1000. Wystarczy poszperać w stare artykuły i testy starego 650 i 1000 i tam też podają sporo zalet małego w porownaniu z dużym.

Inna sprawa, że śmieszy mnie aranżowanie ustawek żeby sobie coś poudowadniać. W życiu bym się tego po tym forum nie spodziewał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 18:53, 03 Lis 2011    Temat postu:

krzychoo napisał:
przez myśl im nawet nie przechodzi, że pod wieloma względami nowy mały DL może być lepszy od starego 1000. Wystarczy poszperać w stare artykuły i testy starego 650 i 1000 i tam też podają sporo zalet małego w porownaniu z dużym.


Panie kolego, najpierw zrozum co czytasz, a później komentuj. Nikt tu nie przeczy, że nowy DL 650 może być lepszy od starego lub od DL 1000 pod różnymi względami. Ma np. wyświetlacz biegów, co jest zaletą, jest lżejszy, co jest zaletą w mieście i w zakrętach (ale np. na autostradzie nie będzie tak stabilny - pomijając aspekty aerodynamiczne), ma podobno lepsze hamulce, co jest zaletą itd. Wypowiadając się gdziekolwiek, należy najpierw upewnić się czy dobrze rozumiemy to, co ludzie piszą, inaczej cała idea forum i dyskusji jest bez sensu.

Chodzi o to, że kol. Jarson szerzy teorie o tym jakoby DL 1000 w ogóle ledwie nadążał za nowym DL 650. Aby móc pokusić się o obalenie tej teorii wykorzystując racjonalne argumenty i dane, nie trzeba wcale jeździć jednym i drugim, więc swój argument, że ktoś czymś nie jeździł, można sobie ws... Wsypać do kosza Smile

Ciekaw jestem, czy później ten, który jechał 1000'cem przesiadł się na 650, a ten z 650 wsiadł na 1000'ca i zrobili tę samą trasę "ścigając się" - bo rozumiem, że to był swego rodzaju wyścig, skoro jeździeć 1000 próbował i nie dawał rady.

Konra.dzik - przecież mówimy o nowym 650 Smile. Porównujemy do poprzedniego 650 i 1000, więc tu grzechu nie ma! Very Happy
Takie dyskusje są z jednej strony ciekawe, ale z drugiej dobijające, bo brak tu logiki i zrozumienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 18:56, 03 Lis 2011    Temat postu:

Przepraszam bardzo krzychoo, ale ja miałem DL-a takiego samego jak twój dłużej niż ty, bo całe 3 lata. Wielorotnie podkreślałem że mały DL to znakomity motocykl i wiem na co go stać. Nie muszę jeździć nowym żeby wiedzieć że jest lepszy, pod pewnymi względami, od starego. Wystarczą mi relacje tych którzy nim jeździli. Są też jednak takie aspekty w których tysiąc będzie lepszy od 650 i to bezapelacyjnie. Chyba się ze mną zgodzisz że 1000 ma większy moment i moc o 40 i tego i tego. A dajmy na to transalp ma wszystkiego raptem 50. Czyli tysiąc jest lepszy od 650 o jednego transalpa, a waży niewiele więcej.
Jaro, czego taki zawzięty jesteś? Czy ja kiedykolwiek powiedziałem że nowy DL to zły motocykl?? Jest po prostu inny. Mało tego, bardzo chętnie bym nabył nowego DLa dla mojej M, właśnie dlatego że jest lekki, poręczny i łatwy do ogarnięcia.

P.S. Podpiszę się obydwoma rękami pod ideą V-Tolda, żeby urządzić "profesjonalne", miarodajne testy i zestawienie wyników wszystkich 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 19:01, 03 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Czw 19:43, 03 Lis 2011    Temat postu:

v-told, piszesz o gorszej stabilności małego DLa od dużego, masz na myśli pewnie masę, tyle, że sam chyba parę postów wcześniej pisałeś jaki to Twój tysiąc jest odchudzony czyli już przewagi stabilnosci nie masz co nie ?

Co do przeprowadzenia testów/pomiarów czy jak to zwał to wg mnie dziecinada. Niech to zrobią redakcje jakiś pism motocyklowych w bezpiecznych i miarodajnych warunkach a nie grupka zacietrzewionych 30paro latków ze stoperami w dłoniach. Dla nas ważniejsze są odczucia subiektywne, to jak się jeździ i czuje na danym moto a nie czy okaze się 0,2 sek szybszy do 100km/h czy 2 sekundy szybszy do 140km/h itp
Takie jest moje zdanie, nie chcę sie dalej wdawać w polemikę, rozumiem trochę Jarsona i jego wrażenia z testu, sam bardzo chętnie bym nowym pojeździł, fajnie że nowy dl jest i jest nieżły bo moze kiedyś takim będę jeździł - kto wie, a moze jednak nowym 1000 jak taki bedzie i będzie spoko.
Sorry, nie rozumiem jednak tych, którzy nawet na nowym nie siedzieli ale twardo brną, ze Jarson pierdoły opowiada i majaczy. No sorry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Motonita



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie

PostWysłany: Czw 20:49, 03 Lis 2011    Temat postu:

lasooch napisał:
Czy ja dobrze pamiętam, że ten test gdzie "litr ledwo mógł nadążyć za nową 650" był przeprowadzony w taki sposób, że na 650 jechał sam kierowca, a na litrze kierowca i pasażer? Bo w takich warunkach, to faktycznie nie dziwota, że dohamowania gorzej wychodzą, motocykl jest mniej zwrotny w ciasnych winklach i nie powala przyspieszeniami...


Jarson napisał:

...POrzy jakiejs okazji proponuje małe ćwiczonko praktyczne. Mianowicie na 5 km krętej górskiej drogi nową słabszą małą i brzydką i cos tam jeszcze 650-tką podejmuję się złoić każdemu z was jak leci po kolei skórę....


Lasooch ja cie tam nie będę podpuszczał, bo litrem już trochę pojeździłeś , ale pewnie Jarson sie zgodzi abyś dla wyrównania masy pojechał w samym kasku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 22:00, 03 Lis 2011    Temat postu:

Jarson napisał:


na 5 km krętej górskiej drogi nową słabszą małą i brzydką i cos tam jeszcze 650-tką podejmuję się złoić każdemu z was jak leci po kolei skórę.


Jarson, mnie akurat do nowego DL nie musisz przekonymwac, jechalo mi sie nim swietnie. Ale takie testy jak podkreslil juz nieprosty sa do dupy...

przypuszczam ze jezdzisz bardzo dobrze , ale zawsze ktos moze jezdzic lepiej....albo duzo gorzej. I test bedzie malo wiarygodny.
A uwierz mi znam kolesi jezdzacych DL-1000 ktorzy nie jednego GSX-R, R-1 czy GS 1200 objechali dlubiac przy tym palcem w nosie... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 23:05, 03 Lis 2011    Temat postu:

Jarek, ale właśnie chodzi o to żeby zorganizować testy tak jak pisał V-Told. Na jakimś zamkniętym obiekcie i np. z gościem z Suzuki "motoszkoły". Lotnisko w Ułężu jest otwarte i powszechnie dostępne o ile nie dzieje się tam właśnie jakaś impreza, więc już jest gdzie. Kwestia dogadania się z jakimś "niezależnym" testerem i ogarniecia wszystkiego logistycznie. Myślę że w ten sposób przeprowadzone porównanie byłoby miarodajne, obiektywne i raz na zawsze rozwiałoby wszystkie wątpliwości. Sam jestem ciekaw wyników, jest wielu takich którym by to pomogło i przydało się na przyszłość, bo całkiem sporo mitów wokół tematy narosło.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 23:08, 03 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:35, 03 Lis 2011    Temat postu:

Nieśmiało zaproponuję co by poprosić np motogen lub ścigacza ew ŚM a żeby zrobili foty i opisali to u siebie a SMP o udostępnienie testówek (tu w grę wchodzą tylko 650 z litrem gorzej).
Mogło by to być ciekawe a i jednocześnie pretekst do spotkania się na weekend np w Ułężu przy flaszce i z namiotem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 0:18, 04 Lis 2011    Temat postu:

Co do porecznosci
650 bedzie zawsze bardziej poreczn od tysiąca. Nie wynika to z masy ale z momentów sił generowanych przez masy wirujace. Patrz prawdziwe enduraki - 250, a nawet 350 są zawsze znacznie bardziej poreczne od 450 a różnica w masie to często 1-2 kg. Podobnie w scigaczach 600 jest zawsze znacząco bardziej poreczny od litra nawet jeśli różnice w masie mogą to kilka kilo ( co łatwo skompensowac mniej głośnym jezdzcem czy poziomem paliwa)

Co do nowego małego (na wstępie zaznaczam ze ja jestem z tych zachwyconych tym moto) ale mierzenie osiągów dupochamownią to nieporozumienie
Such fakty (na podstawie pomiarów przez Motocykl):
0-100 nieznaczna popraw wobec k7-k10 słabiej od k4
60-100 niewielka poprawa, porę USA nie z k4
100-140 poprawa o ok 2s wobec k7 gorzej od k4

Droga hamowania 42,5 m - przyzwoicie ale bez rewelacji. Nie znalazłem wyników k7 patrząc na heble nie widzę jednak różnicy w konstrukcji - nowy ma lepszy abs co pewnie zabiera mu 1-2m

Co do wyników elastycznosci - dalej troche słabiej od transalpa czy xt660, znacznie gorzej od versysa.

Różnica w osiagach nie powala. Nowy jest lepszy od starego ale nie na tyle dobry zeby wymienić starego.

Edt
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego wynika ze droga hamowania na suchym zbliżona
Polecam testy abs w motocyklu można porównać jak hamuje np BMW 800gs
Oczywiście hamowanie 100-0 to nie wszystko ale jest to już jakiś benchmark
Edt2
Poczytajcie testy archiwalne tam znajdziecie odpowiedz czy 1000 jest szybszy Wink

Chodziło o k4 nie l4 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Pią 23:44, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 0:31, 04 Lis 2011    Temat postu:

konra.dzik napisał:
Nieśmiało zaproponuję co by poprosić np motogen lub ścigacza ew ŚM a żeby zrobili foty i opisali to u siebie a SMP o udostępnienie testówek (tu w grę wchodzą tylko 650 z litrem gorzej).
Mogło by to być ciekawe a i jednocześnie pretekst do spotkania się na weekend np w Ułężu przy flaszce i z namiotem Smile


Dobry plan! O litrze można by z Jaskłowskim pogadać, ale nie wiem czy ma jakąś testówkę... No i to raczej temat na wiosnę bo teraz już warunki mało namiotowe...

Jscloog, co to jest L4?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 0:34, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 1:38, 04 Lis 2011    Temat postu:

jscoolg napisał:

Droga hamowania 42,5 m - przyzwoicie ale bez rewelacji. Nie znalazłem wyników k7 patrząc na heble nie widzę jednak różnicy w konstrukcji - nowy ma lepszy abs co pewnie zabiera mu 1-2m

ABS jeżeli coś, to raczej poprawi mu hamowanie na mokrym bo na suchym stary ABS spisuje się bardzo przyzwoicie i wątpie by nowy coś mógł zmienić.

Z tą konstrukcją hamulca to nie do końca jest taka sama. Zaciski wyglądają tak samo ale zmieniła się klamka wraz z pompą. Pytanie tylko czy to nowy design czy przy okazji zmniejszyli średnicę tłoczka w pompie. Sądząc po zachwytach wszystkich jakie te hamulce dobre podejrzewam, że pompa ma mniejszą średnicę co by się przekładało na mniejszą siłę potrzebną na klamce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globtdm
A2



Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 10:01, 04 Lis 2011    Temat postu:

Skoro zaczołem temat i jeszcze się wtrącę, pisząc że mały dl wciąga nosem dużego starego dl-a nie miałem na myśli że jest gorszy. Vstrom 1000 to kawał fajnej maszyny i według mnie to trzeba ją porównywać z pojazdami w swojej klasie, choć jak pamiętam chyba w żadnym teście nie wygrał. (poprwacie mnie proszę jeśli się mylę )Właściciele dl-1000 piszecie że silnik i moc to tygrys, tygrys to on był ale w ramie TL-1000R i szacun dla tego sprzętu, a w dl-u to raczej nie grzeczny kotek.

A mały dl- cóż wygrywa wszystko w swojej klasie, nie ma sobie równych a co do klasy wyżej to jeśli wygrywa się w niemieckim teście z niemieckim moto to chyba jeden z wyższych zaszczytów, (mowa o Alpen Enduro) i to kilka lat z rzędu, i jak widać co z tego jeśli GS 1200 ma 96KM czy 106 Nm skoro mistrz może być tylko jeden Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam że ostatnio miałem okazję pośmigać też nową multistradą jak również xtz 1200, każdy z tych moto jest na swój sposób indywidualny i wyjątkowy ale powiem wam że dl 650 naprawdę nie ma się czego wstydzić, wręcz nie bywałe ale prawdziwe, jak mówię o tym swoim znajomym czy kolego z pracy którzy nie mieli nic współnego z małym dl-em to patrzą na mnie jak na wariata i pukają się wczoło Smile, ale to chyba się nazywa życie.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pią 11:28, 04 Lis 2011    Temat postu:

Walczyłem długo z tym żeby tu nic nie pisać, ale jednak muszę, bo się uduszę. A napisze tylko mały apel o zachowanie umiaru w opiniach, bo naprawdę cała ta dyskusja nie ma sensu i stawia nas na równi z innymi, bo jak kiedyś wszedłem na forum znanej niemieckiej marki i poczytałem dyskusje małych i dużych to stwierdziłem, Boże, co za czubki a teraz mamy tu podobny klimat. Ja osobiście jestem zły sam na siebie, że ostatnio w podobnym temacie też się do tego przyczyniłem. Myślę, że porównanie małego Dla niezależnie czy starego czy nowego z dużym każdy powinien sobie przeprowadzić sam i sam ocenić. Mi osobiście bardziej odpowiada jazda na małym starym i nowym niż na dużym, ale rozumie, że ktoś może mieć zupełnie inne zdanie a już na pewno nie będę nikomu udowadniał, że duży jest wolniejszy i słabszy, bo tak nie jest. Co najważniejsze nie o to chodzi, bo chyba jeździmy na delikatnie uterenowionych turystykach a nie na ścigaczach no chyba, że się mylę?
Kurczę, miało być krótko, więc żeby już podsumować proszę zakończcie tą chorą dyskusję i denerwowanie siebie nawzajem, lepiej korzystajcie z resztek sezonu i ścierajcie sobie tyłki a nie zęby na niepotrzebnej dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:50, 04 Lis 2011    Temat postu:

Topinka napisał:

Kurczę, miało być krótko, więc żeby już podsumować proszę zakończcie tą chorą dyskusję i denerwowanie siebie nawzajem, lepiej korzystajcie z resztek sezonu i ścierajcie sobie tyłki a nie zęby na niepotrzebnej dyskusji.

Jeżeli już coś to ścierajmy opony, tyłka ani innych części ciała lepiej by nikt sobie nie ścierał. Wink

Ja mam wrażenie, że cała ta dyskusja wynikła z pewnego nieporozumienia. Każda strona piszę o czym innym i nie czyta drugiej strony.

Cała afera zaczęła się od tekstu, że mały DL wciąga dużego nosem co sugerowało, że 30 KM więcej nie ma żadnego znaczenia. Zauważ, że nikt z posiadaczy 1000 nie zaprzeczał, że DL650 może być poręczniejszy, fajniejszy itd. Co kto lubi.

Po prostu nie piszmy nie prawdy, typu motocykl o prawie takiej samej wadze mający 100KM jest słabszy od 70KM bo tak nie jest. To jest fakt a o faktach podobno się nie dyskutuje.

BTW: Śliczna ta Twoja Tenera w białym malowaniu. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nieprosty dnia Pią 12:51, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:03, 04 Lis 2011    Temat postu:

To może tak. Topinka ma dużo racji. Kłócimy się zupełnie bezsensownie jak jacyś mali chłopcy.

Wszyscy mamy super fajne V-stromy (te duze i małe) i być może będziemy mieli się na coś za jakiś czas przesiaść bo Suzuki zrobiło kawał nowego fajnego motocykla . A jeżeli nowy Literek będzie równie udany to w BMW wpadną chyba w depresję (co zakończy się wypuszczeniem BMW 1900 GS o masie 350 kg , mocy 200 KM i akcesoryjnie z lufą aramtnią między reflektorami)

Proponuję więcej się nie okładać a dalszą dyskusję (bez złośliwości wzajemnych - o ile nam Polakom się to uda Wink toczyć na zdlocie wiosennym (wątek jest zaczęty) przy piwku.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:39, 04 Lis 2011    Temat postu:

Dyskusja nie jest do końca bez sensu, bo ktoś może wziąć na poważnie twoje słowa o tym, że 1000 jeździ tak jak o 30KM słabsza 650, co jest oczywistą bzdurą. I powtarzam to czwarty raz... Zapytam o jeszcze jedną rzecz - czy ty w ogóle jeździłeś 1000'cem, czy tylko obserwowałeś jak ten gość z pasażerką na 1000'cu ledwo za tobą nadąża? Zdaje się, że Lasooch o czymś takim wspominał...

I tak jak ktoś wyżej zauważył (też już któryś raz powtarzamy) - nikt tu nie ujmuje nowej 650-tce jej niewątpliwych zalet. Tyle że jakie one są, to już sprawa indywidualna. Natomiast faktów proszę nie przekręcać.

PS. Póki co duży GS waży ok. 203 kg na sucho Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Lis 2011    Temat postu:

O rany V-Told Evil or Very Mad
Trzy razy wystarczylo Wink
Odpowiesz sobie na wszystkie pytania jak przeczytasz wszystkie tematy o nowym dl jeszcze raz. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pią 20:22, 04 Lis 2011    Temat postu:

i tym optymistycznym akcentem proponuję wreszcie kłódeczkę na ten temat zanim niepotrzebnie skłóci się takie fajne towarzystwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pią 20:23, 04 Lis 2011    Temat postu:

V-Told napisał:
Dyskusja nie jest do końca bez sensu, bo ktoś może wziąć na poważnie twoje słowa o tym, że 1000 jeździ tak jak o 30KM słabsza 650, co jest oczywistą bzdurą. I powtarzam to czwarty raz... Zapytam o jeszcze jedną rzecz - czy ty w ogóle jeździłeś 1000'cem, czy tylko obserwowałeś jak ten gość z pasażerką na 1000'cu ledwo za tobą nadąża? Zdaje się, że Lasooch o czymś takim wspominał...

I tak jak ktoś wyżej zauważył (też już któryś raz powtarzamy) - nikt tu nie ujmuje nowej 650-tce jej niewątpliwych zalet. Tyle że jakie one są, to już sprawa indywidualna. Natomiast faktów proszę nie przekręcać.

PS. Póki co duży GS waży ok. 203 kg na sucho Wink


To teraz ja bo muszę wypowiedzieć się w kwestii tego co było poruszane odnośnie uczestnika testu. Mówiąc o wrażeniach jazdy ( na filmiku) nowym DL-em byłem pod wpływem emocji wiadomo, że każdy coś tak oplata. Powiedziałem że jazda na dużym jest meczarnią i tyle - nikt ze znajomych jeszcze mi nie powiedział że 1000-em lata i skręca się lżej w porównaniu do 650.
I to fakt (jak cześć kolegów zauważyła), że ja nowym zapier... ile fabryka dała a Jarson za mną leciał z pasażerem. A może po prostu słabiej jeździ ode mnie i dlatego nie mógł mnie dogonic???? Very Happy Very Happy

I sprostowanie
Pomimo tego co powiedziałem NIE ZAMIENIŁBYM 1000 NA 650. TO TAK JAK BYM SOBIE UCIĄŁ JAJA. Very Happy Very Happy

Dajcie już spokój. Wszyscy mamy DL - jednego z najlepszych turystyków enduro za rozsądną cenę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 20:32, 04 Lis 2011    Temat postu:

krzychoo napisał:
i tym optymistycznym akcentem proponuję wreszcie kłódeczkę na ten temat zanim niepotrzebnie skłóci się takie fajne towarzystwo


A dlaczego niby zamknąć temat? Bo co? Dla mnie np. bardzo istotne jest kto jakie ma wrażenia jeżeli chodzi m.in. nowego DL-a!

Edit;
Dzisiaj dzięki uprzejmości Otzi-ego miałem okazję polatać "małym" DL-em po mieście i nie tylko. Utwierdziło mnie to tylko w przekonaniu że Varadero jest wygodniejsze, ale do miasta i "rekraacyjnego polatania" mały DL jest niezrównany!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 20:40, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:50, 04 Lis 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
Odpowiesz sobie na wszystkie pytania jak przeczytasz wszystkie tematy o nowym dl jeszcze raz. Smile


Jedyne moje pytanie było takie - czy Jarson jeździł DL 1000.
Co do powyższego, to pewnie i tak Jarson by napisał, że 650 nie jest dla niego wcale wolniejsza.

A zamykanie tematu z takiego powodu, że mamy różne zdania nt. tego jak motocykl powinno się oceniać - zero-jedynkowo biorąc średnią ze wszystkich kategorii, swoim tyłkiem, czy może pewne wartości można przedstawić za pomocą liczb?

Własny tyłek - aby określić, co jest dla każdego z nas najlepsze.
Liczby - aby uzyskać rzetelne dane i uniknąć nieporozumień w sprawach np. takich, jaką podjął tdm.

I właśnie staramy się zwrócić uwagę na to, że mieszanie tych "technik" oceniania jest "be" i nie powinno się tego robić. A wszelkie dziwne manewry i określanie tego kłótnią (nikt się tu moim zdaniem nie kłóci) to moim zdaniem niepotrzebne nakręcanie i robienie z tego nie wiadomo jakiej afery Wink

W ogóle sprawa jest moim zdaniem absurdalna i nie wiem jak można jej bronić. Wybierzcie przedstawiciela, przyślijcie go do Warszawy i zrobimy sobie wyścig od świateł do świateł i wyjaśni się czy szybszy jest 1000 czy 650 Smile. Nagramy filmik, każdy sam się przekona i nie trzeba będzie wierzyć nam ALBO Jarsonowi Smile

EDIT:
Marlon napisał:
nikt ze znajomych jeszcze mi nie powiedział że 1000-em lata i skręca się lżej w porównaniu do 650.


No i przecież nikt temu nie przeczy! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 20:53, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konio
Maniak motocyklowy



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn

PostWysłany: Pią 21:14, 04 Lis 2011    Temat postu:

A ja bym tam zmienił swojego L0 na nowego, bez chwili zastanowienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pią 21:39, 04 Lis 2011    Temat postu:

V-Told napisał:
Topinka napisał:
Odpowiesz sobie na wszystkie pytania jak przeczytasz wszystkie tematy o nowym dl jeszcze raz. Smile


Jedyne moje pytanie było takie - czy Jarson jeździł DL 1000.
Co do powyższego, to pewnie i tak Jarson by napisał, że 650 nie jest dla niego wcale wolniejsza.

EDIT:
Marlon napisał:
nikt ze znajomych jeszcze mi nie powiedział że 1000-em lata i skręca się lżej w porównaniu do 650.


No i przecież nikt temu nie przeczy! Smile


No to jest magia słów
a co do drugiego - ja też nie powiedziałem że zamieniam 1000 na nowego małego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pią 21:43, 04 Lis 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
krzychoo napisał:
i tym optymistycznym akcentem proponuję wreszcie kłódeczkę na ten temat zanim niepotrzebnie skłóci się takie fajne towarzystwo


A dlaczego niby zamknąć temat? Bo co? Dla mnie np. bardzo istotne jest kto jakie ma wrażenia jeżeli chodzi m.in. nowego DL-a!



no tak, ale sam widzisz, że od jakiegoś czasu ten temat nie jest już o tym jakie kto ma wrażenie o nowym DLu ale jest bez sensu przepychanka o nowym dLu kontra starym tysiącu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:51, 04 Lis 2011    Temat postu:

krzychoo napisał:
roadrunner napisał:
krzychoo napisał:
i tym optymistycznym akcentem proponuję wreszcie kłódeczkę na ten temat zanim niepotrzebnie skłóci się takie fajne towarzystwo


A dlaczego niby zamknąć temat? Bo co? Dla mnie np. bardzo istotne jest kto jakie ma wrażenia jeżeli chodzi m.in. nowego DL-a!



no tak, ale sam widzisz, że od jakiegoś czasu ten temat nie jest już o tym jakie kto ma wrażenie o nowym DLu ale jest bez sensu przepychanka o nowym dLu kontra starym tysiącu


Może rzeczywiście jednak czas to zamknąć, bo taki poziom nigdy nie doprowadzi do zrozumienia co kto miał na myśli. Klapki na oczy i wio! Dziadek o gruszce, a baba o głośnikach niskotonowych...

EDIT: "Nowy DL kontra STARY tysiąc" Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy Kierwa, no nie mogę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 21:52, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią 22:01, 04 Lis 2011    Temat postu:

Najwyzszy czas zakonczyc ten spor Very Happy Nie widzialem jeszcze nowej 650, ani nia nie jezdzilem, wiec sie nie wypowiadam. Mam nadzieje ze dokonam testu w nastepnym sezonie i bedzie to obiektywna opinia dla mnie. Odnosze jedak wrazenie po przeczytanych postach w tym watku, gdyby nowy maly DL byl pojemnosci 250, to niektorzy i tak by przekonywali jakie to cudo i duzo lepszy od starej 650 i 1000 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pią 22:04, 04 Lis 2011    Temat postu:

Kamil.Olkusz napisał:
Najwyzszy czas zakonczyc ten spor Very Happy Nie widzialem jeszcze nowej 650, ani nia nie jezdzilem, wiec sie nie wypowiadam. Mam nadzieje ze dokonam testu w nastepnym sezonie i bedzie to obiektywna opinia dla mnie. Odnosze jedak wrazenie po przeczytanych postach w tym watku, gdyby nowy maly DL byl pojemnosci 250, to niektorzy i tak by przekonywali jakie to cudo i duzo lepszy od starej 650 i 1000 Very Happy


Kamil popieram
Edit:

i to nie Grunwald - nie pozabijajmy się. Jeszcze nie pora Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marlon777 dnia Pią 22:08, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pią 22:28, 04 Lis 2011    Temat postu:

"skasowałem post"

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychoo dnia Pią 22:34, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią 22:50, 04 Lis 2011    Temat postu:

Suzuki wypuscilo nowego DL650, nie zaskoczyl mnie, ani nie rozczarowal. Mam mieszane uczucia, a w ktora strone pojdzie zobaczymy po jezdzie. Wsumie nic nowego nie wprowadzili, wedlug mnie kosmetyka. Mocy zbyt wiele nie przybylo, a tego mi najbardziej brakowalo podczas jazdy we dwoje z kuframi. Kazdy wypowiada sie jak to czuc moc tego nowego... Tylko wydaje mi sie ze to tylko w naszej glowie tak czujemy Very Happy Bo nowy, lepszy to odrazu mocniejszy Very Happy Ile osob z nas tankuje w moto lub samochodach benzyne 95, a po zalaniu 98 lub jeszcze lepiej V-Power, ledwo wyjada ze stacji, a juz czuja moc Very Happy Po robieniu chipa w samochodzie czuc moc gora przez pierwszy miesiac, a pozniej myslimy ze cos sie popsulo... Ile osob tak mialo? Very Happy Niby hamulce w nowym lepsze..., zalozcie przewody w stalowym oplocie do starego i zobaczycie jaka jest roznica! Uwazam stary model za udany, mozna wprowadzic niskim kosztem drobne zmiany i bedzie bardziej udany (wyswietlacz biegow, chip kabla 24 we wtyczce ECU, hamulce w oplocie, inne opony itp) Czy nowy bedzie taki sam jak stary, czas pokaze... Tylko zeby Suzuki nie skonczylo tak jak z SV650, mowa o jego nastepcy-Gladius. Niby nowszy, lepszy, a sprzedac ciezko... Czas wystawil opinie-damski Very Happy Tyle mam do powiedzenia w tym temacie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Pią 22:51, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pią 23:23, 04 Lis 2011    Temat postu:

Oj Kamilu tyle sie napisales a take niewiele wniosles do tematu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 23:41, 04 Lis 2011    Temat postu:

A ja się zawiodłem pojemnością i mocą tego nowego, naiwnie liczyłem na coś w rodzaju GS 800 czy Tiger 800 (tak koło 90-100 KM) coś co ma troszkę sportowego zacięcia a jednocześnie turystyczną ramę z podobną owiewką aerodynamiczną, dla mnie to byłby strzał w dziesiątkę a tak jest kicha, nowy z takim silnikiem pewnie byłby idealny, stary zresztą też Smile Powoli zaczynam się rozglądać za innym sprzętem z mocą powyżej setki. Zima idzie, mocne i dobre drinki Smile jest czas pomyśleć Smile A może poczekam jeszcze sezon na nową Hondę czy Tigera 1200, ostatnio oglądam GSy 1200, tylko że mojej małżonce się nie podoba Smile straszy mnie że nie będzie ze mną jeździć, kobietę jednak trzeba stawiać przed wyborami dokonanymi Smile Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:43, 04 Lis 2011    Temat postu:

Jscloog, co to jest L4?[/quote]
EDIT
K4 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:46, 04 Lis 2011    Temat postu:

No właśnie mi chodzi po głowie K4 jako drugi sprzęt Very Happy Do niego porządne zawiechy, przewody w oplocie, promieniowa pompa i wycisnąć z silnika ile się tylko da...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 23:48, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:54, 04 Lis 2011    Temat postu:

Ja niestety nie jezdziłem K4-k6. Wyniki pomiarów wskazują na sporą róznice wobec k7 w góre(w Motocyklu - co nie musi być prawdziwe biorąc pod uwage ilośc błedów w tej gazecie)
BTW
Obecnie mam w k9 wydech sebringa, filtr KN i odblokowanie (brakuje mi tylko magnetyzera Cool ) i powiem szczerze że na dupo hamowni cieżko powiedziec czy rzeczywiscie to istotnie poprawiło osiągi (100-140 dalej trwa wieki)
W końcu musze sie zebrać i pojechać na hamownie zobaczyć chociaż czy są przyrosty mocy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 0:02, 05 Lis 2011    Temat postu:

K4 jako pierwszy i jedyny miał 72k. K5,6 i chyba 7 70. Wszystkie następne już 68.
W moim odczuciu to właśnie K4 daje największe możliwości "wyciskania"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 0:09, 05 Lis 2011    Temat postu:

Adamar napisał:
Powoli zaczynam się rozglądać za innym sprzętem z mocą powyżej setki.


No wypisz wymaluj DLiter z PC Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 0:32, 05 Lis 2011    Temat postu:

A mi się marzy zamiana V2 na V8 Smile. Nie chciałby ktoś kupić fajnie uzbrojonego DL 1000? - już ustaliliśmy, że jest lepszy niż stary i nowy DL 650 Very Happy

Tak serio to w mieście nie wiem czy nie wolałbym masy i zwrotności np. F800GS, nawet kosztem tej mocy. Ale pewnie wtedy bym gadał, że nie idzie jak chcę się pobawić... Bo dźwięk porównywalny na zmienionych wydechach to tylko w KTM'ie. Dziś jakiś gość na 990 SMT podejrzliwie przyglądał się moim tłumikom - chyba nie wierzył, że "byle" V-Strom może go zagłuszyć Very Happy. Trzeba by wygrać w totka, żeby móc się do wszystkiego dobrać Smile

To jak, nie chciałby ktoś fajnego 1000'ca? Wink

Adamar - posłuchaj Expressa! A mój DL ma ponad 100KM, więc jest dobra okazja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 0:49, 05 Lis 2011    Temat postu:

Czyli można powiedzieć że mamy dubel z tematu Wyższość DL1000 nad Dl650 i na abarot.
Proszę żebyście w miarę możliwości pisali na temat ew wrażeń a nie dublowali wątków.
Albo wydzielę posty i przerzucę do ww wątku:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 1:17, 05 Lis 2011    Temat postu:

krzychoo napisał:
własnie chciałem wcześniej to napisać, ze najwięcej z Tobą dyskutują Ci, którzy wogóle się tym nowym DLem nie przejechali Smile i


to jak z filmem Ksiądz, najwięcej protestów było ze strony moherowych babć które filmu nie oglądały i oglądać nie zamierzają. Ale protestują, w ciemno.

A posiadacz 1000który mieszka w mieście gdzie jest salon Suzuki po prostu podjedzie z kolegami, weźmie nową 650 na jazdę próbną, porówna i wrzuci swoje uwagi.
W drugą stronę to raczej nie zadziała bo mało kto ma już nowy model.

Jeśli o mnie chodzi to test Jarsona mnie przekonał, mniej więcej to samo piszą we wszystkich testach tego modelu, zbiera same pochwały. Więc wybierając ponownie DL brałbym nowego 650.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 1:22, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Sob 9:37, 05 Lis 2011    Temat postu:

V-Told napisał:

To jak, nie chciałby ktoś fajnego 1000'ca? Wink

Idealny sprzęt dla niewiernej żony! Jak odpalasz moto pod pracą 10 km od domu to kochanek wie, że musi już wychodzić Very Happy

Tu nowy DL jest o niebo lepszy no chyba, że ktoś chce mieć motur po to by zagłuszyć KTMa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globtdm
A2



Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:20, 05 Lis 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
Tu nowy DL jest o niebo lepszy no chyba, że ktoś chce mieć motur po to by zagłuszyć KTMa Laughing


Dobra, nawet bardzo dobre Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Sob 11:08, 05 Lis 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
K4 jako pierwszy i jedyny miał 72k. K5,6 i chyba 7 70. Wszystkie następne już 68.
W moim odczuciu to właśnie K4 daje największe możliwości "wyciskania"


własnie jak to jest z tymi K4 ? przyznam, że zdziwiłem się jak przeczytałem to co pisałeś, ze K4 jest mocniejszy, bo niby dlaczego. Napisz coś więcej z czego to ma wynikać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 11:35, 05 Lis 2011    Temat postu:

krzychoo napisał:
roadrunner napisał:
K4 jako pierwszy i jedyny miał 72k. K5,6 i chyba 7 70. Wszystkie następne już 68.
W moim odczuciu to właśnie K4 daje największe możliwości "wyciskania"


własnie jak to jest z tymi K4 ? przyznam, że zdziwiłem się jak przeczytałem to co pisałeś, ze K4 jest mocniejszy, bo niby dlaczego. Napisz coś więcej z czego to ma wynikać.


Z prostej przyczyny - normy emisji spalin. W 2004r. bodajże weszła norma EURO4 i DL sprzedawany w 2005r. musiał ją już spełniać. Potem w skolei 2006 albo 7r weszła norma EURO5, w związku z tym DL K8 dostał dodatkową świecę, nową mapę, niestety stracił też kolejne 2 konie i z mocą 68K był produkowany aż do 11r.
Przy okazji ciekawostka; DL-e a ze stanów, wszystkie roczniki mają sondę lambda i 72Km tylko DL-e z Californi-i jej nie posiadają i podejżewam że właśnie te DL-e mogą mieć więcej niż 72K


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 11:37, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:54, 05 Lis 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
V-Told napisał:

To jak, nie chciałby ktoś fajnego 1000'ca? Wink

Idealny sprzęt dla niewiernej żony! Jak odpalasz moto pod pracą 10 km od domu to kochanek wie, że musi już wychodzić Very Happy

Tu nowy DL jest o niebo lepszy no chyba, że ktoś chce mieć motur po to by zagłuszyć KTMa Laughing


    Buahaha, twój tok myślenia czasem mnie przeraża Wink
    Co do KTM'a, to czyżby kompleks pyrkającej Tenery? Very Happy Ale poza dźwiekiem motocykl super. Prawie jak GS, przy czym wyglada lepiej Smile

    Chcialem przejechac sie nowa 650, ale oczywiscie w Suzuki Piaseczno jej nie maja. A moze juz maja? Ktos probowal u nich ostatnio?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Sob 16:03, 05 Lis 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
[

Z prostej przyczyny - normy emisji spalin. W 2004r. bodajże weszła norma EURO4 i DL sprzedawany w 2005r.


hmmm, u mnie w papierach jest 49kW czyli 67KM, czyżby nieoficjalnie miał więcej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 16:28, 05 Lis 2011    Temat postu:

Ktoś tu z forum ma w papierach 490kW... Z tego co pamiętam to DL nie miał mniej niż 68Km chyba że "kastowany" 35.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Sob 16:51, 05 Lis 2011    Temat postu:

449 kW i to ma MaG (a w zasadzie miał, bo się pobył DLa)

m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Sob 18:24, 05 Lis 2011    Temat postu:

nie chodzi mi o czeski błąd w dowodzie rejestracyjnym ale o oryginalne papiery z salonu, w moim przypadku brytyjskie.

Tak czy siak może się skuszę na wiosne na jakąś hamownię jak będzie jakaś promocja i zobaczę ile ma kW na kole


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:02, 05 Lis 2011    Temat postu:

Ktoś tu zadał mi takie pytanie:

"Zapytam o jeszcze jedną rzecz - czy ty w ogóle jeździłeś 1000'cem, czy tylko obserwowałeś jak ten gość z pasażerką na 1000'cu ledwo za tobą nadąża? Zdaje się, że Lasooch o czymś takim wspominał..."

No to odpowiadam - (i please..to jest wątek o nowym DL-u..) otóż na zlecenie Motorrad robiłem w 2001 roku dla nich test DL 1000 w Alpach kiedy jeszcze nie było go w sprzedaży.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:12, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin