 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:48, 14 Kwi 2016 Temat postu: Konserwacja filtru powietrza K&N |
|
|
Sezon się rozpoczyna i pytania się pojawiają.
Co ile serwisujecie swoje filtry powietrza?
Bo pewnie nikt nie czeka do 30 000 mil aby zrobić mu serwis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:09, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
czyszczenie co ok. 6000 km, po prostu oprocz wymiany oleju silnikowego i filtru oleju rowniez dochodzila konserwacja K&N
Ale to tylko moje widzimisie, pewnie mozna duzo rzadziej przeprowadzac taka czynnosci, bez negatywnego wplywu na serducho motka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:53, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja też tak robię bo jak zobaczyłem ile śmieci jest w nim to rzadziej grozi wykończeniem silnika
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kizashi
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 306
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Czw 21:59, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść  |
miałem to samo w tym roku. Taka budowa... ale jaka frajda przy tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lompi
Motonita
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 22:34, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść  |
Co ty masz za motocykl/gmole? Przy wysokich gmolach GIVI, da się wyjąć boczne plastiki baku- trzeba chwile pokombinować ale się da. Przy gmolach head powinno być tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:42, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Raz mi się udało bez demontażu ale jak widziałem, że owiewki trzeszczą to nie czułem się z tym komfortowo. Teraz wolę po prostu je odkręcić.
Tak sobie myślę, że będę teraz czyścić filtr co dwie wymiany oleju czyli co 12 tyś km razem ze świecami zapłonowymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 2:35, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | Raz mi się udało bez demontażu ale jak widziałem, że owiewki trzeszczą to nie czułem się z tym komfortowo. Teraz wolę po prostu je odkręcić.
Tak sobie myślę, że będę teraz czyścić filtr co dwie wymiany oleju czyli co 12 tyś km razem ze świecami zapłonowymi. |
Z tego co piszesz wynika, że nie wyciągasz plastików tylko odkręcasz i drzesz od razu zbiornik, tak? Najpierw wyciągnij boczne plastiki, a później zdejmuj zbiornik. Nic nie będzie trzeszczeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 4:39, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
hmm, zbiornik paliwa zdejmuje bez demontazu boczkow, one sa na tyle elastyczne, ze nic im sie nie dzieje. Zeby nie trzeszczalo mozna troche poluzowac srubki. Jest troche mniej wygodnie samemu potem wkladac zzbiornik ale da rade.
Inna sprawa - jakie masz gmole (a nie gumole - no chyba, ze to tak dla zartu napisales ), ze do wyciagnieca boczkow musisz je demontowac? Ja mam givi i boczki wychodza bez demontazu 1/3 motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:49, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam gumole GIVI śrubki też luzowałem ale nie lubię tak brutalnie się obchodzić ze sprzętem ma już 10 lat i plastyk robi się kruchy a nie chcę aby pękły. Druga kwestia to jak piszesz robiąc samemu wyciągasz ale o wiele gorzej jest zbiornik włożyć raz tak zrobiłem ale nie chcę się tak męczyć kolejny raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lompi
Motonita
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 12:00, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak masz gmole GIVI to tak jak wcześniej wspomniałem chwile trzeba pokombinować, ale plastikowe moczki da się wyjąć bez demontowania gmoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 15:59, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków aby zbiornik wyjąć ten kto ma 650-tkę to jest szczęściarzem w tym momencie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 17:16, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków aby zbiornik wyjąć |
Niestety prawda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lompi
Motonita
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 22:56, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków |
To zmienia rację bytu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:22, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Bez problemu wyciągam zbiornik w litrze po odkręceniu wszystkich śrubek od plastików.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|