|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario-k1
A1
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:00, 09 Paź 2016 Temat postu: K7 z 2006 roku - czy to możliwe? |
|
|
Witam,
Jestem na kupnie pierwszego DLa, i dziś oglądałem całkiem ładny, który w 2012 roku przyjechał z Francji, ale kilka rzeczy mnie zastanawia:
1. Data pierwszej rejestracji to 30.06.2006, a właściciel twierdzi, że to model K7, i patrząc na to, że posiada ABS to chyba jest prawda?
2.Wpisana do dowodu masa własna 220kg również wskazuje na to, że to K7
3.Moc motocykla z dowodu to 25kW, ale w dowodzie nie ma w nazwie moto AU - czy powinno być? VIN zaczyna się od B12121
4.To drugi właściciel w Polsce i on twierdzi, że blokady nie zdejmował, ale że moto spokojnie idzie 180 km/h, więc może poprzedni właściciel zdjął blokadę - mogę to sprawdzić w prosty sposób bez wizyty w hamowni?
I jeszcze pytanie na sam koniec - czy DLe były tylko blokowane na mocy, czy wychodziły też słabsze fabryczne, bo nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.
Z góry dzięki za wszystkie konstruktywne odpowiedzi i rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 19:45, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Z reguly rok modelowy zaczynal sie po wakacjach czyli jesienia poprzdniego roku.
Biorac pod uwage ze motocykl z japoni plynie do europy min 4 tygodnie , dostawa do dealera, zlozenie, sprzedaz ... to rejestracja K7 w czerwcu 2006 jest troche dziwna.
Moze jako date rejestracji blednie wpisali do polskiego dowodu date homologacji modelu K 7 we Francji ?
Zapytaj o oryginalne dokumenty z Francji. Normalnie sie je przekazuje chyba ze ma sie cos do ukrycia.
Odnosnie blokady nie pomoge, mysle ze tylko hamownia.
wydaje mi sie ze blokady robili dealerzy, motocykle sprowadza sie w kontyngentach i dopiero pod klienta dopasowuje ewentualne zmiany. Np w niemczech sa dwie klasy A1 do 34 KM i A 2 do 48 KM
W dobie map i komputerow jest to jeszcze latwiejsze jak blokowanie gaznikow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 19:52, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bronek
A1
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:58, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
> 1. Data pierwszej rejestracji to 30.06.2006, a właściciel twierdzi, że to model K7, i patrząc na to, że posiada ABS to chyba jest prawda?
Mój egzemplarz to AK7 z czerwca 2006.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Nie 21:34, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, w czerwcu 2006 były już dostępne modele 2007.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 22:01, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Macie racje.
w moim "Briefie" od K 7 jest wpisana data homologacji EU - 10.03.2006
czyli japonczycy pracuja z duzym wyprzedzeniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 22:14, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario-k1
A1
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:11, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za cenne informacje.
A powiedzcie mi, czy DL z K7 z 2006 roku powinien mieć na przednim błotniku naklejkę ABS, bo w tym egzemplarzu takowej brak.
I jeszcze jedno - czy jest możliwość zmiany w dowodzie rejestracyjnym mocy z 25kW na 49kW? Jeśli tak to jakie wymagania trzeba spełnić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 22:19, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
tak , wszystkie z ABSem mialy naklejke.
w dowoddzie powinno nawet to byc zmienione.
Teoretycznie motocykl z niezgodna moca traci dopuszczenie do ruchu i moze to w jakims skomplikowanym przypadku/wypadku byc powodem utraty OC. (powtarzam teoretycznie )
jak zmienic , nie wiem, przypuszczam ze zaswiadczenie stacji diagnostycznej przedlozone w wydziale komunikacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson69
Motonita
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1040
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dolny Śląsk Ziębice
|
Wysłany: Pon 8:50, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
na nowym forum masz link do strony gdzie możesz sprawdzić vin moto również a może zwłaszcza sprowadzanych i tam w teorii będzie cała historia maszyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 9:09, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jak jest gdzieś wystawiony to wklej może link do ogłoszenia, będzie prościej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekjx1
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dolnośląskie/BLC
|
Wysłany: Pon 10:30, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
jeżeli VIN rozpoczyna się od B12 to jest to zblokowana wersja i taka wyszła z fabryki a z pełną mocą zawsze zaczyna się na B11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fatboy
Motonita
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:38, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
2007 rok moze tez byc bez absu i wtedy nie ma naklejki abs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario-k1
A1
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:44, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Wpisałem VIN na tej stronie, ale bez efektu. Z resztą patrząc po wpisach nie tylko ten VIN nie dał żadnych wyników, ale dzięki za podpowiedź.
Co do zmiany mocy w dowodzie rejestracyjnym, to faktycznie dziś ustaliłem w wydziale komunikacji, że wystarczy papier od diagnosty który trzeba u nich złożyć.
Ogłoszenia tego moto nie ma w necie - to info pocztą pantoflową.
Ponawiam jeszcze raz jedno pytanie - czy DL 650 były tylko dławione, czy możliwym jest że wyszły na rynek modele o niższej mocy, których nie dałoby się odblokować?
Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzes907
A1
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Sob 16:41, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
A czy możliwe żeby model AK7 miał rok produkcji 2008 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daw103
A2
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Nie 7:01, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Witam
Jeśli chodzi o dławienie DL a owszem na rynek Francuski wychodziły takie motocykle. Zblokowane do kategorii A2. Był on blokowany na sterowniku. Najprościej podnieś kanapę i zobacz czy nie masz przeciętego któregoś kabla co idzie do komputera. kabel 11,lub 12 na kostce, Tak się je odblokowywało .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 10:11, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
moj tysiac K3 jest z 2002 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf76
Motocyklista
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: Nie 23:25, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja też ujeżdżam DL'a 650 K7 z końca 2006 roku, ale bez ABS'u niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|