Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K7 z 2006 roku - czy to możliwe?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario-k1
A1



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:00, 09 Paź 2016    Temat postu: K7 z 2006 roku - czy to możliwe?

Witam,

Jestem na kupnie pierwszego DLa, i dziś oglądałem całkiem ładny, który w 2012 roku przyjechał z Francji, ale kilka rzeczy mnie zastanawia:

1. Data pierwszej rejestracji to 30.06.2006, a właściciel twierdzi, że to model K7, i patrząc na to, że posiada ABS to chyba jest prawda?
2.Wpisana do dowodu masa własna 220kg również wskazuje na to, że to K7
3.Moc motocykla z dowodu to 25kW, ale w dowodzie nie ma w nazwie moto AU - czy powinno być? VIN zaczyna się od B12121
4.To drugi właściciel w Polsce i on twierdzi, że blokady nie zdejmował, ale że moto spokojnie idzie 180 km/h, więc może poprzedni właściciel zdjął blokadę - mogę to sprawdzić w prosty sposób bez wizyty w hamowni?

I jeszcze pytanie na sam koniec - czy DLe były tylko blokowane na mocy, czy wychodziły też słabsze fabryczne, bo nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.

Z góry dzięki za wszystkie konstruktywne odpowiedzi i rady Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 19:45, 09 Paź 2016    Temat postu:

Z reguly rok modelowy zaczynal sie po wakacjach czyli jesienia poprzdniego roku.
Biorac pod uwage ze motocykl z japoni plynie do europy min 4 tygodnie , dostawa do dealera, zlozenie, sprzedaz ... to rejestracja K7 w czerwcu 2006 jest troche dziwna.
Moze jako date rejestracji blednie wpisali do polskiego dowodu date homologacji modelu K 7 we Francji ?
Zapytaj o oryginalne dokumenty z Francji. Normalnie sie je przekazuje chyba ze ma sie cos do ukrycia.
Odnosnie blokady nie pomoge, mysle ze tylko hamownia.
wydaje mi sie ze blokady robili dealerzy, motocykle sprowadza sie w kontyngentach i dopiero pod klienta dopasowuje ewentualne zmiany. Np w niemczech sa dwie klasy A1 do 34 KM i A 2 do 48 KM
W dobie map i komputerow jest to jeszcze latwiejsze jak blokowanie gaznikow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 19:52, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronek
A1



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:58, 09 Paź 2016    Temat postu:

> 1. Data pierwszej rejestracji to 30.06.2006, a właściciel twierdzi, że to model K7, i patrząc na to, że posiada ABS to chyba jest prawda?

Mój egzemplarz to AK7 z czerwca 2006.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Nie 21:34, 09 Paź 2016    Temat postu:

Dokładnie, w czerwcu 2006 były już dostępne modele 2007.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 22:01, 09 Paź 2016    Temat postu:

Macie racje.
w moim "Briefie" od K 7 jest wpisana data homologacji EU - 10.03.2006
czyli japonczycy pracuja z duzym wyprzedzeniem Wink



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 22:14, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario-k1
A1



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:11, 09 Paź 2016    Temat postu:

Dzięki za cenne informacje.

A powiedzcie mi, czy DL z K7 z 2006 roku powinien mieć na przednim błotniku naklejkę ABS, bo w tym egzemplarzu takowej brak.

I jeszcze jedno - czy jest możliwość zmiany w dowodzie rejestracyjnym mocy z 25kW na 49kW? Jeśli tak to jakie wymagania trzeba spełnić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 22:19, 09 Paź 2016    Temat postu:

tak , wszystkie z ABSem mialy naklejke.
w dowoddzie powinno nawet to byc zmienione.
Teoretycznie motocykl z niezgodna moca traci dopuszczenie do ruchu i moze to w jakims skomplikowanym przypadku/wypadku byc powodem utraty OC. (powtarzam teoretycznie )

jak zmienic , nie wiem, przypuszczam ze zaswiadczenie stacji diagnostycznej przedlozone w wydziale komunikacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robson69
Motonita



Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1040
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dolny Śląsk Ziębice

PostWysłany: Pon 8:50, 10 Paź 2016    Temat postu:

na nowym forum masz link do strony gdzie możesz sprawdzić vin moto również a może zwłaszcza sprowadzanych i tam w teorii będzie cała historia maszyny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 9:09, 10 Paź 2016    Temat postu:

Jak jest gdzieś wystawiony to wklej może link do ogłoszenia, będzie prościej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Pon 10:30, 10 Paź 2016    Temat postu:

jeżeli VIN rozpoczyna się od B12 to jest to zblokowana wersja i taka wyszła z fabryki a z pełną mocą zawsze zaczyna się na B11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fatboy
Motonita



Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:38, 10 Paź 2016    Temat postu:

2007 rok moze tez byc bez absu i wtedy nie ma naklejki abs

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario-k1
A1



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:44, 10 Paź 2016    Temat postu:

Wpisałem VIN na tej stronie, ale bez efektu. Z resztą patrząc po wpisach nie tylko ten VIN nie dał żadnych wyników, ale dzięki za podpowiedź.

Co do zmiany mocy w dowodzie rejestracyjnym, to faktycznie dziś ustaliłem w wydziale komunikacji, że wystarczy papier od diagnosty który trzeba u nich złożyć.

Ogłoszenia tego moto nie ma w necie - to info pocztą pantoflową.

Ponawiam jeszcze raz jedno pytanie - czy DL 650 były tylko dławione, czy możliwym jest że wyszły na rynek modele o niższej mocy, których nie dałoby się odblokować?

Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzes907
A1



Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Sob 16:41, 18 Lut 2017    Temat postu:

A czy możliwe żeby model AK7 miał rok produkcji 2008 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daw103
A2



Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Nie 7:01, 19 Lut 2017    Temat postu:

Witam
Jeśli chodzi o dławienie DL a owszem na rynek Francuski wychodziły takie motocykle. Zblokowane do kategorii A2. Był on blokowany na sterowniku. Najprościej podnieś kanapę i zobacz czy nie masz przeciętego któregoś kabla co idzie do komputera. kabel 11,lub 12 na kostce, Tak się je odblokowywało Very Happy.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 10:11, 20 Lut 2017    Temat postu:

moj tysiac K3 jest z 2002 roku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raf76
Motocyklista



Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów Łódzki

PostWysłany: Nie 23:25, 26 Lut 2017    Temat postu:

Ja też ujeżdżam DL'a 650 K7 z końca 2006 roku, ale bez ABS'u niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin