 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaszub
Gość
|
Wysłany: Czw 2:08, 04 Mar 2010 Temat postu: Jakaś strona o DLach |
|
|
Witam!
Wybieram się w podróż po Polsce w celu poszukiwania sobie Dl 650.
Podajcie mi jakieś linki do stron o DL650 - chodzi mi o dane typu:
- jakie malowanie występowało w takim i takim roku
- jakie zmiany były wprowadzone
- wymiary
- jakie wyposażenie było w danym rozniku w standardzie.
Muszę się przygotować do sprawdzania sprzętów żebym nie kupił odpicowanego szrota np. z bakiem z innego rocznika itd.
Chciałbym kupic DLa z rocznika 2006 w górę więc dane z tych roczników potrzebuję
pozdrawiam
Kaszub
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:06, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu znajdziesz malowanie danego rocznika
jeszcze cos
"...Zmiany wyglądu w stosunku do K4 wprowadzono już w modelu K5.
A model K5 oraz także K6 maja identyczne optycznie następujące elementy :
- czarna rama,
- srebrny bagażnik,
- naklejka - piorun - na baku "
i poczytaj to
http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/naklejki-na-boczku-mod-2006,2480.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Czw 10:17, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Czw 11:07, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Też dodam coś od siebie:
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
W modelu K7 wprowadzono trochę zmian, między innym dwie świece na cylinder... Było dokładnie opisywane na forum, poszukaj dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Czw 11:08, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 23:49, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Oględziny to jak przy każdym "sprzęcie" . Pooglądaj plastyki czy nie były gdzieś spawane oraz czy są wszędzie w miarę równo spasowane. Zaglądnij pod reflektor czy są wszystkie "spinki" oraz w całym kokpicie. A najlepiej poszukaj w dziale ring wolny tam są zamieszczone aukcje oraz zapytania kupić czy nie kupić z lektury wywnioskujesz na co koledzy zwracali uwagę- to akurat bardzo polecam Jezeli nie w dziale Ring Wolny to poszukaj tam gdzieś w "okolicy"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Pon 1:55, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie tak mysl mi sie nasuwa,ze w PL kupic dobrego szpeja to tragedia..
Sprawdzanie plastikow,spinek,spasowania itd i czy wogole fura nie jest jakas podejrzana... Ja w UK takowych problemow nie mam. Tu jak tylko fura miala jakiegolwiek dzwona to jest odnotowane w rejestrze HPI i moto dostaje dana kategorie np lekki szlif cat.D itd.
Przewaznie motocykle maja ksiazki servisowe,rachunki i co najwazniejsze udukomentowany przebieg na podstawie badania technicznego, ktorym jest owy wpisywany...
Nie rozumiem czemu ludzie mowia,ze kupowanie moto z UK jest ryzykowne.
Szukalem ostatnio jakiejs padliny do jezdzenia z czterema kolami i jednym takim autem byl VW Golf III 96rok TDI 130k mil,pierwszy wlasciciel,pelna ksiazka serwisowa i poprzednie badania techniczne plus rachunki itp. Fura w super stanie i widac,ze auto bylo w takim stanie na jaki wskazywal wiek i zuzycie,nie bylo sie w sumie do czego przyczepic.. i takich aut jest mnostwo pomimo swego wieku..
A w PL moj znajomy chce kupic Audi A3 w TDi chce kupic okolo 2006-2008 i nie moze znalezc.. bo albo jakies katorgi albo rzadnej historii auta albo wyjatkowo male,okazyjne przebiegi.. tez bez ksiazek serwisowych bo sie gdzies zapodzialy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:59, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Faktycznie. Pod tym względem u nas jest dzicz. Ja planuję, po upłynięciu gwarancji, przy serwisie motocykla prosić mechanika o odpowiedni wpis do książki serwisowej. Pewnie będą marudzić i dziwić się ale przy sprzedaży łatwiej odpowiedzieć na pytanie co było robione. Jak sprzedawałem poprzedni motocykl, to na końcu kupujący wygadał się że zna mechanika, którego wskazałem w aukcji jako osobę serwisującą motocykl. Rozmawiał z nim i ten potwierdził moje słowa. W sumie sprzedając jakikolwiek sprzęt (samochód, motocykl) nie wprowadzam kupującego w błąd co do przebiegu czy stanu. Może i na tym tracę, bo trudniej sprzedać i za mniejsze pieniądze, ale zyskuję coś bezcennego. Czyste sumienie i brak obaw o obicie ryja czy ciąganie po sądach. Cofnięcie licznika nigdy nie przyszło mi do głowy. Co prawda jednego z potencjalnych klientów, jak marudził że duży przebieg, zapytałem jaki by go satysfakcjonował i obiecałem, że jak się zdecyduje to taki będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iktorn79
A2
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WWL
|
Wysłany: Pon 16:56, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie wiem o czym mówicie. W PL mamy przecież w ofercie praktycznie jedynie bezwypadkowe motocykle i samochody, a do tego wszystkie z minimalnymi przebiegami i w stanie jak spod igły - czepiacie się
Polsky - chodzi opinia, że moto z UK są pordzewiałe. Nie należy generalizować ale rzeczywiście rzuciło mi się to parę razy w oczy - może to zbieg okoliczności. Do tego niekiedy jest problem z lampami przy badaniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pama2
A2
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielka Brytania -Polska
|
Wysłany: Pon 18:19, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak to prawda że motocyklach w UK spotyka się nieco wieksze procesy korozyjne niż np u tych użytkowanych w Polsce. Myślę ze wynika to z tego ze są one generalnie eksploatowane cały rok a wilgotny klimat sprzyja korozji. Ale zauważam tez że cała masa motocykli jest "garażowana" pod różnego rodzaju plandekami,co nie pozostaje bez wpływu na ich stan . Z tymi książkami serwisowymi o których pisał Polsky też jest różnie kogo stać to płaci za serwisy jak jeszcze moto jest względnie młodym rocznikiem. Póżniej już nie jest tak kolorowo. Przebywam tu już kilka lat i wydaje mi się ze poznałem trochę sytuacje na rynku a i od znajomych angielskich motocyklistów tez można sie dużo dowiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 19:45, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam anglika K7 i faktycznie zauważyłem na podnóżce w miejscach gdzie lakier odprysł małe ogniska korozji, ale trzeba się faktycznie przyglądać by to zauważyć. Na wiosnę się z tym rozprawie! Pytanie do kolegów którzy mają moto ściągnięte z GB, mieliście problem z badaniem technicznym, chodzi oczywiście o lampy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Pon 22:09, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Aspius napisał: | Pytanie do kolegów którzy mają moto ściągnięte z GB, mieliście problem z badaniem technicznym, chodzi oczywiście o lampy? |
Robiłem już dwa przeglądy, nigdy najmniejszego problemu nie miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pama2
A2
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielka Brytania -Polska
|
Wysłany: Pon 22:27, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To nie wiem gdzie ty kolego robisz przeglądy. Jak każdy wie układ swiateł w samochodach i motocyklach " anglikach' jest odwrotny od "europejskiego".I jest to widoczne gołym okiem podczas jazdy. Miedzy innymi po to nakleja się na reflektor specjalną przesłonę gdy zjezdza się z promu np we Francji aby nie oslepiać kierowców jadących z naprzeciwka. Wnioskuje ze być może nabyłeś motocykl już ze zmienionym układem swiateł , i dlatego nie masz problemów z przeglądem. W przeciwnym razie spotkanie z Policją może się okazać kosztowne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Wto 0:32, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pama2 napisał: | To nie wiem gdzie ty kolego robisz przeglądy. Jak każdy wie układ swiateł w samochodach i motocyklach " anglikach' jest odwrotny od "europejskiego".I jest to widoczne gołym okiem podczas jazdy... |
Generalnie zależy to od stacji , a dokładniej od diagnosty - spotkałem się z sytuacją że motocykl podczas pierwszego przeglądu po sprowadzeniu nawet nie zjechał z lawety , nie mówiąc już o innych rzeczach , tyle że miał niewielki przebieg i wyglądał jak nówka
pama2 napisał: | W przeciwnym razie spotkanie z Policją może się okazać kosztowne. |
Na reflektorze DL-a nie ma widocznych oznaczeń literowo-cyfrowych określających kraj przeznaczenia świateł motocykla - co się przedstawia na układ światła , a nie każdy policjant się orientuje się w tym temacie po kształcie odbłyśnika
Jeśli ktoś ma nieco obniżone światła żeby nie razić innych to wcale tak od razu nie widać czy lampa jest zgodna z przepisami czy nie .
Inną sprawą jest jednak znaczne pogorszenie zasięgu oświetlenia po takiej operacji i w konsekwencji bezpieczeństwa ...
Z kolei nie obniżona razi tych z naprzeciwka .
I tak i tak niedobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Wto 8:59, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pama2 napisał: | To nie wiem gdzie ty kolego robisz przeglądy. Jak każdy wie układ swiateł w samochodach i motocyklach " anglikach' jest odwrotny od "europejskiego".I jest to widoczne gołym okiem podczas jazdy. |
Przeglądy robię w podstawowej stacji kontroli pojazdów. Bez żadnych znajomości, łapówek, dogadywań się. Na przeglądzie nie wykrzykuje wszem i wobec, że motor z Anglii, że trzeba zwrócić szczególna uwagę na światła. Kontrola świateł ogranicza się do sprawdzenia czy świecą. Koniec.
W dzień absolutnie nie widać, że świeca inaczej. I żaden policjant nigdy nie zanegował ich "inności". Jedynie w nocy oślepiałem jadących z przeciwka, po lekkiej korekcie ustawienia jest OK. Tylko znaków drogowych nie widzę z daleka, są niedoświetlone.
Nie róbcie tu z sztucznego kłopotu. Problem angielskich świateł w DL-u nie istnieje. Jeśli komuś przeszkadza, że jadąc w noc ciemna jak u murzyna w ... Senegalu, nie widzi z daleka drogowskazów, to zainwestuje w nowy reflektor parę tysiączków w ASO Suzuki i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|