|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pecha
A
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią 11:16, 10 Cze 2011 Temat postu: Jak sprawdzic prawdziwy przebieg DL1000 ?? |
|
|
Czy mozna jakos ustalic prawdziwy przebieg DL1000?
Czy informacja taka jest zawarta w pamieci licznika czy w komputerze?
Jakies specjalne urzadzenie do tego?
Czy serwis moze to zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:59, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wolisz 10kkm "na kole" i bez przeglądów czy 40kkm z prawidłowa obsługą używany turystycznie? Wiem że to prowokacyjne pytanie.
Jak chcesz mieć 100% pewności to nowy/od przyjaciela który kupił w salonie, w każdym innym przypadku tylko stan sprzętu się liczy i na tym bym się skupił.
Z mojej wiedzy nie ma żadnych dodatkowych zapisów przebiegu poza zegarami, zresztą jaki to problem ECU podmienić/skorygować gdyby była taka konieczność?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skalar dnia Pią 12:00, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:48, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
chyba jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego przebiegu pozostaje dokładne obejrzenie różnych elementów motocykla. Tarcze hamulcowe, podnóżki, zębatki, manetki, a nawet opony niejedno mogą powiedzieć. Nawet jak część była wymieniana celem wprowadzenia w błąd to wszystkiego nie da się wymienić. Cena też swoje robi, jak ktoś zna wartość swojego sprzętu i wie że to pewniak to nie odda go za pół darmo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 21:39, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | chyba jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego przebiegu pozostaje dokładne obejrzenie różnych elementów motocykla. Tarcze hamulcowe, podnóżki, zębatki, manetki, a nawet opony niejedno mogą powiedzieć. Nawet jak część była wymieniana celem wprowadzenia w błąd to wszystkiego nie da się wymienić. Cena też swoje robi, jak ktoś zna wartość swojego sprzętu i wie że to pewniak to nie odda go za pół darmo. |
No tak powodzenia w ogladaniu, w moim manetki sa nowe (podgrzewane) zebatki-naped ma 17 tys wiec wyglada swiezo, opony świeże, podnóżki nie wiem czemu ale zdrowo wygladają, tarcze przod jak nowe tyl leciutki rant. Moto ma wedle licznika ....
100tys km.
W Polsce mentalnosc w cofaniu liczników jest taka ze motor 40tys ma trzy razy po 3,6 i 9 latach. Liczy sie stan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 1:38, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
magrafb napisał: | No tak powodzenia w ogladaniu, ... Liczy sie stan |
a jak chcesz ustalić ten "stan" skoro odradzasz nawet obejrzenie motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:19, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
kup nówkę sztukę i po kłopocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pecha
A
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Nie 18:38, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
moto juz jest
chodzi o to zeby mniej wiecej wiedziec za jakie sprawy serwisowe sie wziac najpierw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:51, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak kupujesz moto to na dzień dobry wymień olej i filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy. Koszt operacji to jakieś 200-250 zł, ale masz pewność, że wszystko jest świeże.
Zobacz co jest w filtrze powietrza i jaki stan klocków i tarcz (jeżeli tego nie sprawdzałeś przy oględzinach przy kupnie). Dokręć śruby i w drogę. Reszta wyjdzie w praniu.
Jak masz jeszcze trochę luźnych $$$, a moto ma w okolicach 24kkm lub powyżej i właściciel nie miał książki serwisowej lub nie wie co było robione to w niedalekiej przyszłości zrób też regulację luzów zaworowych i przy okazji wymiana świec.
To ja bym zrobił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 19:03, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | Jak kupujesz moto to na dzień dobry wymień olej i filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy. Koszt operacji to jakieś 200-250 zł, ale masz pewność, że wszystko jest świeże.
Zobacz co jest w filtrze powietrza i jaki stan klocków i tarcz (jeżeli tego nie sprawdzałeś przy oględzinach przy kupnie). Dokręć śruby i w drogę. Reszta wyjdzie w praniu.
Jak masz jeszcze trochę luźnych $$$, a moto ma w okolicach 24kkm lub powyżej i właściciel nie miał książki serwisowej lub nie wie co było robione to w niedalekiej przyszłości zrób też regulację luzów zaworowych i przy okazji wymiana świec.
To ja bym zrobił. |
a jak już się schylisz żeby tarcze i klocki oglądnąć w tylnym kole, to popatrz też na łańcuch i zębatkę, no i na zakres regulacji koła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|