Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak sprawdzic prawdziwy przebieg DL1000 ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pią 11:16, 10 Cze 2011    Temat postu: Jak sprawdzic prawdziwy przebieg DL1000 ??

Czy mozna jakos ustalic prawdziwy przebieg DL1000?
Czy informacja taka jest zawarta w pamieci licznika czy w komputerze?
Jakies specjalne urzadzenie do tego?
Czy serwis moze to zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:59, 10 Cze 2011    Temat postu:

Wolisz 10kkm "na kole" i bez przeglądów czy 40kkm z prawidłowa obsługą używany turystycznie? Wiem że to prowokacyjne pytanie. Very Happy
Jak chcesz mieć 100% pewności to nowy/od przyjaciela który kupił w salonie, w każdym innym przypadku tylko stan sprzętu się liczy i na tym bym się skupił.
Z mojej wiedzy nie ma żadnych dodatkowych zapisów przebiegu poza zegarami, zresztą jaki to problem ECU podmienić/skorygować gdyby była taka konieczność?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalar dnia Pią 12:00, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:48, 10 Cze 2011    Temat postu:

chyba jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego przebiegu pozostaje dokładne obejrzenie różnych elementów motocykla. Tarcze hamulcowe, podnóżki, zębatki, manetki, a nawet opony niejedno mogą powiedzieć. Nawet jak część była wymieniana celem wprowadzenia w błąd to wszystkiego nie da się wymienić. Cena też swoje robi, jak ktoś zna wartość swojego sprzętu i wie że to pewniak to nie odda go za pół darmo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 21:39, 10 Cze 2011    Temat postu:

tdm napisał:
chyba jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego przebiegu pozostaje dokładne obejrzenie różnych elementów motocykla. Tarcze hamulcowe, podnóżki, zębatki, manetki, a nawet opony niejedno mogą powiedzieć. Nawet jak część była wymieniana celem wprowadzenia w błąd to wszystkiego nie da się wymienić. Cena też swoje robi, jak ktoś zna wartość swojego sprzętu i wie że to pewniak to nie odda go za pół darmo.

No tak powodzenia w ogladaniu, w moim manetki sa nowe (podgrzewane) zebatki-naped ma 17 tys wiec wyglada swiezo, opony świeże, podnóżki nie wiem czemu ale zdrowo wygladają, tarcze przod jak nowe tyl leciutki rant. Moto ma wedle licznika ....
100tys km.
W Polsce mentalnosc w cofaniu liczników jest taka ze motor 40tys ma trzy razy po 3,6 i 9 latach. Liczy sie stan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 1:38, 12 Cze 2011    Temat postu:

magrafb napisał:
No tak powodzenia w ogladaniu, ... Liczy sie stan


a jak chcesz ustalić ten "stan" skoro odradzasz nawet obejrzenie motocykla Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:19, 12 Cze 2011    Temat postu:

kup nówkę sztukę i po kłopocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 18:38, 12 Cze 2011    Temat postu:

moto juz jest
chodzi o to zeby mniej wiecej wiedziec za jakie sprawy serwisowe sie wziac najpierw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:51, 12 Cze 2011    Temat postu:

Jak kupujesz moto to na dzień dobry wymień olej i filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy. Koszt operacji to jakieś 200-250 zł, ale masz pewność, że wszystko jest świeże.
Zobacz co jest w filtrze powietrza i jaki stan klocków i tarcz (jeżeli tego nie sprawdzałeś przy oględzinach przy kupnie). Dokręć śruby i w drogę. Reszta wyjdzie w praniu.
Jak masz jeszcze trochę luźnych $$$, a moto ma w okolicach 24kkm lub powyżej i właściciel nie miał książki serwisowej lub nie wie co było robione to w niedalekiej przyszłości zrób też regulację luzów zaworowych i przy okazji wymiana świec.

To ja bym zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 19:03, 12 Cze 2011    Temat postu:

bibop napisał:
Jak kupujesz moto to na dzień dobry wymień olej i filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy. Koszt operacji to jakieś 200-250 zł, ale masz pewność, że wszystko jest świeże.
Zobacz co jest w filtrze powietrza i jaki stan klocków i tarcz (jeżeli tego nie sprawdzałeś przy oględzinach przy kupnie). Dokręć śruby i w drogę. Reszta wyjdzie w praniu.
Jak masz jeszcze trochę luźnych $$$, a moto ma w okolicach 24kkm lub powyżej i właściciel nie miał książki serwisowej lub nie wie co było robione to w niedalekiej przyszłości zrób też regulację luzów zaworowych i przy okazji wymiana świec.

To ja bym zrobił.

a jak już się schylisz żeby tarcze i klocki oglądnąć w tylnym kole, to popatrz też na łańcuch i zębatkę, no i na zakres regulacji koła Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:33, 13 Cze 2011    Temat postu:

ooo... właśnie... coś mi umknęło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin