 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:58, 15 Cze 2016 Temat postu: Jak działa system PAIR |
|
|
Dziś zabrałem się za czyszczenie PAIR.
Jak to działa ustrojstwo?
Widziałem jakąś blaszkę która się otwiera i drugą która ogranicza jej ruch.
TO działa od podciśnienia, że zawór w obudowie filtra się otwiera i powietrze jest zabierane z z silnika do wtrysków.
Co dzieje jak to ten system jest zabrudzony jakie są tego objawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Sob 9:57, 18 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ale po co zaślepiać ? Jakieś 6k km temu wymieniałem łańcuchy rozrządu i przy okazji wyczyściłem zawory PAIR na pokrywach. Wszystko gra i trąbi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Sob 9:57, 18 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:22, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wystarczyło przeczytać.
"Wszystko działa pięknie i ładnie dopuki mamy czyste i szczelne zaworki zwrotne w glowicach(REED'sy).Wystarczy jednak tylko że będą tam skwarki z nagaru żeby gorące spaliny dostały sie w drugą strone-z kolektorów do Airboxa i dalej do przepustnic,DETONUJĄC w nich wtryskiwaną właśnie mieszankę.Kto nie wierzy to niech odpowie na pytanie skąd w starszych DL ach jak mój na przyklad bierze sie nagar w zaworkach zwrotnych?Taka detonacja(backfire) potrafi zerwać gumę łączącą AirBox z przepustnicami(przeważnie przednią).
Więc teraz tak.Oczywiście jeśli "nam" to sie dzieje,nie chcemy tego.Mamy tu dwie szkoły.Jedna-wymienić zaworki zwrotne Reed .....i....czekać aż sie nam zużyją gdzieś na trasie na przykład.
Druga szkoła,to system zdeaktywowac.
I tu też dwie szkoły.Jedna-na leniwca i bez zbytniego nakładu pracy.Druga szkoła wymaga coprawda trochę czasu i pracy ale w "gratisie" dostajemy duuuużo więcej niż w poprzednich przypadkach. "
Nikt nie każe tego robić. Nie jest to konieczne. Jeśli masz czysty sprawny układ to wszystko jest ok. @ cornmencita przedstawił tylko możliwość modyfikacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|