|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:00, 18 Cze 2009 Temat postu: Inspekcja swiec |
|
|
Witam,
Nowy dzial to ktos musi zaczac
Chce zrobic inspekcje swiec i mam pytanka do osob, ktore juz to robily.
1. Jaki klucz jest potrzebny do wykrecenia swiecy?
2. W serwisowce jest opisane:
Cytat: | HEAT RANGE
• Check to see the heat range of the plug.
Standard | Cold type | Hot type
NGK - CR8E | CR9E | CR7E
DENSO - U24ESR-N | U27ESR-N |U22ESR-N |
no i terez nie wiem o co chodzi. Jakie ewentualnie kupic jezeli cos bedzie nie tak. (50pln nie majatek, a nie wiem w jakim sa stanie)
Wszelkie uwagi mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 12:16, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mam dl 1000 ale pewnie jest podobnie.
Klucz wystarczy ten który masz w standardzie w motorze.
Przyda się też szczelinomierz. Przerwa na świecy powinna wynosić 0,6-0,7mm.
Poniżej tabelka pokazująca jak dobrać świece
Aha.. Żeby nowe świece NGK działały idealnie trzeba po pierwszym uruchomieniu silnika rozgrzać go do prawidłowej temperatury i trochę pojeździć a nie tylko odpalić na chwile i wyłączyć.
Robota łatwa i przyjemna, idealna na deszczowe popołudnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:55, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki cyryl.
niestety nie mam "standardowego" zestawu kluczy w moto (na szczescie kolega ma )
powiedz mi jeszcze, czy jezeli przerwa jest 0,6-0,7mm, ale swieca jest mokra/ciemna lub szklista/biala to tez trzeba wymieniac, czy raczej nie wystepuja te dwie zaleznosci w jednym czasie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 17:27, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Świeca nie powinna być mokra/ciemna lub szklista/biala ale jak dla mnie to nie znaczy zeby zaraz wymieniać.
Moje świece mają juz jakieś 16tkm. Miesiac temu zaglądałem do nich i zrobiłem lekką korektę tej szczelinki, dokładnie wyczyściłem szczotką i jest cacy. Maszyna dobrze ciągnie, nie strzela, chodzi równo to nie zmieniam. Mechanikiem też nie jestem więc moge sie mylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:49, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dobra, "powalcze" z nimi w wolnej chwili
jeszcze raz dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 9:51, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:50, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
edit: juz nie wazne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 14:57, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:04, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a wiec tak... zlosc troche mi przeszla
mialo byl lekko latwo i przyjemnie, a wyszlo na to, ze zdemontowalem cala chlodnice i teraz dodatkowo musze wymienic plyn chlodzacy
3 swiece z 4 (dziwne w modelu k6, az boje sie myslec co sie dzialo z silnikiem poszly gladko... a czwarta (ta najtrudniej dostepna, za chlodnica) zostala "zablokowana" przez gumowa uszczelke (ktora po wyjeciu nadaje sie do smieci )
jade szukac uszczeleczki i musze teraz jeszcze plyn do ukladu chlodzenia wlac.
Mam nadzieje, ze pojdzie dobrze... zdaje sie, ze jakies 1650ml trzeba zuzyc. W dodatku kaza bujac moto, zeby powietrze usunac... troche zabawy bedzie... najgorzej to ta uszczelka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 9:08, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:26, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchaj bibop, piszesz że twój jest k6 czyli tak jak mój oraz że masz 4 świece.
Ja czytałem, że dopiero w modelu k7 znajduja się 4 świece, a w k6 jeszcae są 2. Sezon zaczyna się kończycz a zimą przymierzam się do pełnego przeglądu i nie chciałbym kupic 2-ów świec kiedy okaże się że będę potrzebował 4-ech
Może ktoś mi wyjaśni ten wątek od kiedy pojawiły się modele z 4 świecami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:07, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja kupilem dwie, a pozniej musialem tramwajem dymac do sklepu po jeszcze dwie
czy masz cztery czy dwie to sobie zobacz z boku silnika (jak lookniesz od strony hamulca noznego to powinno byc widac fajke i swiece, jezeli widzisz to masz 4 szt.).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 11:08, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za odpowiedź.
W takim razie idę zaraz zobaczyć co tam mam
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 13:09, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj robiłem inspekcje swiec ktora zakonczyłem inspekcja swiecy tylnego cylindra, bo do przedniego zeby sie dostac musiałbym powiedziec cała mase niekuluralnych słów i tak zdjęć chłodnice i bozki obydwa, czyli pol motoru rozebrac, inspekcje zrobie za 2 miesiace -inspekcja bedzie wymiana swiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 13:53, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniłem bez zdejmowania chłodnicy.
Wystarczyło odgięcie jej do przodu i chwila kombinacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:23, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
cyryl (domyslam sie, ze w 1000 jest podobnie jak w 650) jak nie zapiecze Ci sie uszczelka od fajki to wystarczy tak jak napisales, ale jak zapiecze sie uszczelka i nie daj boze zostanie w srodku to zostaje zdejmowanie chlodnicy
mialem taka sytuacje za pierwszym razem, teraz wychodzi bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|