|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Nie 22:06, 22 Mar 2015 Temat postu: Ile do setki...odwieczne, kontrowersyjne pytanie. |
|
|
Wiem, że V-Strom nie służy do bicia rekordów i zupełnie nie po to kupuje się ten sprzęt, ale bardzo mnie ciekawi jakie osiągi ma ten motocykl. Może ktoś kiedyś sprawdzał ze stoperem w dłoni? Ile do setki może mieć to moto pod dobrym kierownikiem o załóżmy ciężarze właściwym 90 kg plus kubraczek ?
Chodzi mi w zasadzie o 650 2011+, ale stary i 1000 też mnie interesują
Ktoś, coś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:32, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja do setki mam 68 lat jeszcze, z czego 36 lat muszę spędzić w kołchozach
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Nie 22:48, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
V-told robil pomiary, poszukaj, wyniki powinny Cie zadowolic.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:23, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Przykładowy filmik https://www.youtube.com/watch?v=Hbisjl2l9oE
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez bartek666 dnia Nie 23:24, 22 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 0:45, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Litości... Nie bez powodu mówi się o Vstromie osiołek - szału nie ma ale wszędzie wlezie i się nie skarży. Naprawdę pytałbyś osła o prędkość w Padrubickiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pon 0:57, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | Litości... Nie bez powodu mówi się o Vstromie osiołek - szału nie ma ale wszędzie wlezie i się nie skarży. Naprawdę pytałbyś osła o prędkość w Padrubickiej? |
I po co to "litości"? :-/ Naprawdę zawsze i wszystkiego trzeba się czepić? W pierwszym poście wyjaśniłem, że mnie to po prostu ciekawi, a sam nie mam ani umiejętności, ani potrzeby sprawdzać. I wiem do czego jest osiołek. W tym celu go kupiłem A z drugiej strony, 4 sekundy do setki - dla mnie to akurat jest bardzo szybko Dzięki koledzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 9:15, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Oj tam, oj tam kasin... nie bocz się tak
Ja osobiście mam po dziurki w nosie pytań "Ile poleci?" i "Ile do setki"? nawet jak Cię policja zatrzyma. Nikt się nie spyta "jak się prowadzi" albo "jak się jeździ"... Może stąd to poirytowanie z mojej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pon 10:36, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tyle że ja wiem, jak się jeździ - genialnie Chociaż w sumie masz rację Mnie się też nikt nie pytał jeszcze, jak się jeździ i pewnie też z czasem zacznie mnie to irytować, tak jak Ciebie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pon 15:47, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A mnie bardzo często pytają jak się prowadzi...ile pali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:22, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mój robi setkę w 2,3 sekundy. Do 200 potrzebuje około 8-miu sekund. A do 300 około pół minuty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pon 16:52, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś zrobiłem 500 w 5 minut, ale potem robiłem przewroty w przód przez ognisko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boren
Motocyklista
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 19:40, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mój do setki ma tyle ile ja chcę. Tak samo jest ze spalaniem. W ogóle to bardzo grzeczny motocykl. Słucha się pana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 19:45, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Mój robi setkę w 2,3 sekundy. Do 200 potrzebuje około 8-miu sekund. A do 300 około pół minuty... |
i tak wykładniczo do 400 a potem się budzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Czw 22:02, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem ile do setki, ale jak przechodziłem barierę dźwięku to było to ok. 0,5 sekundy. Ale do tego trza dopiąć do DL-a ruską rakięte typu Grad 3000.
Cudowny temat )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 23:56, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jarrson napisał: | Nie wiem ile do setki, ale jak przechodziłem barierę dźwięku to było to ok. 0,5 sekundy. Ale do tego trza dopiąć do DL-a ruską rakięte typu Grad 3000.
Cudowny temat ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
Kurcze, wiesz, przy moim nie było mocowania do gradu. Pół godziny już się męczę i nie pasuje. Akcesoryjne to jakieś masz? Za ile? Zresztą nie ważne, i tak osiągi z tego co piszesz nie powalają. Tyle to ja mam z firmowym migiem21 kupionym ze scottoilerem
Miałem pytać , tobie też przy 3G tak szarpie przednim kołem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez antyks dnia Czw 23:58, 26 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pią 1:10, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
To się dowiedziałeś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pią 7:46, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Szarpanie kołem przy 3G? To pewnie jeździsz w lesie i masz słaby zasięg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pią 8:13, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
kasin napisał: | Szarpanie kołem przy 3G? To pewnie jeździsz w lesie i masz słaby zasięg |
Piszę o przeciążeniu 3G przy przyśpieszaniu. Czyli 3x 29.4m/s2
Bo z zasięgiem nie masz racji - od kiedy do kufra zamocowałem czaszę antenową z satelity wszystkie problemy się skończyły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pią 10:10, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Wg katalogów "Motocykla" mały dl osiąga 100 km/h po 3,9 sek. A duży po 3,4 sek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Pią 10:12, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No wiec mi przy 3G faktycznie wchodzi w drgania na przedzie, ale jak mu zdjąłem szybę to przestało.
Co prawda wtedy trzymam się tylko kierownicy a nogi mam w powietrzu ale to znacząco poprawia aerodynamikę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Franek
A2
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:23, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wtrącę swoje trzy grosze, jeśli temat dalej jest traktowany poważnie
Otóż problemem w przypadku małego Dl nie jest te kilka sekund, kiedy mamy 100km/h. Schody zaczynają się, kiedy trzeba z tej prędkości wyhamować, i to szybko. Z gumowymi przewodami hamulcowymi na pokładzie trzeba się modlić, ze stalowymi jeszcze nie wiem, ale znam różnicę z poprzednich motongów. Druga sprawa- osiągnięcie kolejnej setki. Jeśli w przypadku pierwszej Sztormiak nie odstaje za bardzo od innych motocykli, to rozpędzenie go w okolice 180km/h jest zabawą dla wytrwałych i cierpliwych. Dodatkowo głuchych na błagalne wołania silnika o łaskę. Powyżej 120 km/h zaczyna się mozolna wspinaczka obrotów, która nie ma nic z przyjemności jazdy motocyklem. Porównuję tu np. do ZX11 Ninja, którego miałem okazję użytkować jakiś czas. Porównanie specjalnie jest z d...y, żeby powiedzieć jasno i wyraźnie: DL 650 nie służy do szybkiej jazdy. 6 tysięcy obrotów to dla niego max, dla naszych uszu też. Wszystko poniżej to bajka i tego się trzymajmy. Omijajmy autostrady, podziwiajmy widoki i olewajmy dyskusje na temat prędkości- to są zalecenia, które zacząłem stosować jako użytkownik Sztormiaka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 16:48, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja do setki potrzebuję zagrychę i czymś zapić... Potem to już leci...2 setka, 3 setka, no i oczywiście rozmowa w domciu z żoncią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUQ-u
A2
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 9:46, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tu masz filmik mojego autorstwa
https://www.youtube.com/watch?v=h3lGo7MZsYU
Tak jak piszą koledzy V-Strom to nie jest motocykl do jazdy wyścigowej - co nie oznacza ze nie ma wystarczającej dynamiki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 21:16, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No i masz... Będą Cię teraz ścigać jak Forga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUQ-u
A2
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 9:02, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | No i masz... Będą Cię teraz ścigać jak Forga... |
HIHI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 9:07, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | No i masz... Będą Cię teraz ścigać jak Forga... |
Przecież widać że to zamknięty tor wyścigowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
McLer88
A1
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swindon (UK) / LKR
|
Wysłany: Pią 17:05, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio miałem okazje ścigać sie z Audi S8 D3 V10 450KM, Nie dał mi rady Od świateł do świateł, ramię w ramię, rozpędziliśmy sie do 110?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodzioz
A1
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 15:22, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich , panowie kolega spytał się o konkretną sprawę i co totalna kicha , tyle odpowiedzi i żadnej konkretnej tylko jaja sobie robicie , myślałem że to poważne forum pozdrawiam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUQ-u
A2
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 15:49, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli wrzucony przezemnie film jest dla ciebie mało konkretny to nie wiem co jest konkretne? Poza tym tak banalna informacje można znaleźć w Google w 2 sek.
V-strom 650 pierwszą setkę robi w ok 4,2 - 4,5 sek ale to zależy od masy czynników przede wszystkim od jeźdźca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pon 7:59, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
bodzioz napisał: | Witam wszystkich , panowie kolega spytał się o konkretną sprawę i co totalna kicha , tyle odpowiedzi i żadnej konkretnej tylko jaja sobie robicie , myślałem że to poważne forum pozdrawiam . |
No właśnie to jest poważne forum i ile do setki dla ludzi jeżdżących tego typu motocyklami nie ma żadnego znaczenia???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musty
A1
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 10:59, 19 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dlatego, że mały Dl powyżej 120 nie jedzie, można sobie kupić GSX 1250 FA i nie trzeba zmieniać często biegów. Zapinasz 6 i jedziesz od 60 do 260...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 23:43, 19 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
musty napisał: | Dlatego, że mały Dl powyżej 120 nie jedzie, można sobie kupić GSX 1250 FA i nie trzeba zmieniać często biegów. Zapinasz 6 i jedziesz od 60 do 260... |
Zależy na czym komu zależy. Jak na moje potrzeby jedzie bardzo dobrze. Na trasie spokojnie i bezpiecznie można wyprzedzać. Poza tym wydawało mi się że jeżdżę w miarę szybkim autem, a jak wsiadam za kierownicę po przejażdżce na moto to mam wrażenia jakbym prowadził Żuka
Tak więc wszystko zależy od punku widzenia. Jeżeli ktoś lubi zap..ć to faktycznie V-Strom nie jest dobrym wyborem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musty
A1
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 18:54, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Święte słowa ,wszystko zależy na czym komu zależy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:19, 23 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko że DL 650 nie jest typem zapier... . Dla mnie to po prostu wygodne moto do miasta i na trasę gdzie po 300 km plecy ani d... nie boli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
*RoBi*
A1
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 19:34, 08 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie mam jeszcze V stroma ale liżę temat turystyki na Bmw . Oglądałem porownania 1000&650 do odejścia, ale to nie ten typ motoru ... temat tematem , ale odpowiedzi są kozackie,,, widzę ze klimat na forum dość lajtowy... Już was lubie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|