|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 0:15, 21 Sie 2011 Temat postu: Gwóźdź w oponie |
|
|
Oglądałem dzisiaj swoje moto, m.in. jak się mają opony no i w tylnej znalazłem takie oto cuś:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ciśnienie trzyma 2,5 atm od .... nawet nie pamiętam kiedy (czyli dość długo już). Robić coś z tym czy nie ruszać? Będę wdzięczny za rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcz
Motocyklista
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 0:29, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jaca lepiej zrób skoro już to zobaczyłeś. Lepiej w cywilizowanych warunkach niż gdzieś na trasie jak już go dobijesz i z wulkanizacją będzie krucho..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 9:05, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jaca podjedź do wulkanizacji ale takiej co robią koła motocyklowe. Niech sprawdzi jak porusza gwoździem czy ucieka jak nie to wyciągnąć i jeździć, a jak ucieka to zakołkować i dalej jeździć
Na powiększeniu mam wrażenie jakby był wbity pod kątem. W takich przypadkach często nie przechodzi na wylot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Nie 9:25, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Na spokojnie zrobić jak Letko pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 14:57, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie nalezy zostawiac cial obcych w oponach (tzn gwozdzi i innych przebijakow) bo tylko moze narobic wiecej szkod, lacznie z mozliwoscia rozprucia opony przy wiekszych predkosciach co moze sie niemilo skonczyc dla kierownika pojazdu, i tyczy sie to nie tylko motocykli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 19:10, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady
Gdyby ktoś powiedział: "skoro powietrze nie schodzi to nie ruszaj" to miałbym dylemat. Ale gdy wszyscy mówicie jednym głosem i jest 4:0 to w możliwie najbliższym czasie jadę zrobić z tym porządek.
Dziś jeszcze objechałem Jurę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mararg
A1
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 10:08, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, a czy czasem nie należy wymienić całej opony, ze względu na ewentualne i nie widoczne dla oka uszkodzenia oplotu, które w konsekwencji mogą wpłynąć na pogorszenie właściwosci trakcyjnych opony, szczególnie przy dużym obciążeniu i dużej prędkości? Z takim poglądem się spotkałem. Pytanie do doświadczonych w tym temacie: mając na wzgledzie zdrowie własne jak i innych uczestników ruchu - kołkować czy wymieniać???
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:33, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie widać uszkodzenia oplotu, zwykłe przebicie opony. Po poprawnym zakołkowaniu w zakładzie można jeździć dalej.
Jaca zrób tą oponę przed wyjazdem, nie chce mi się jej łatać w nocy gdzieś w Serbii:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 15:07, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobione.
Było tak, jak napisał Letko - ok. 12 mm blaszka wbita pod dużym kątem. Siedziało tylko w gumie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|