|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:54, 23 Wrz 2010 Temat postu: Gumowe przewody pod silnikiem |
|
|
Czy wie ktos co to za gumowe przewody znajduja sie pod silnikiem? sa takie jak te odpowietrzajace zbiornik paliwa i cos tam jeszcze, ktore koncza sie obok hamulca noznego, a te sa troche ciensze i koncza sie pod silnikiem...
nie moge tego rozgryzc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:02, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeden jest od odpowietrzenia baku tak jak piszesz a jeden o ile dobrze pamiętam wychodzi z airboxa, ale nie jestem na 100% pewien - chyba po to żeby w razie w jak coś się nam naleje to żeby mogło wycieknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:25, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tak, ale to sa te ktore ida z boku motocykla, wzdluz ramy... sa jeszcze dwa, ktore ida po silniku. Jeden to wydaje mi sie odpowietrzenie komory, jak by to napisac, plynu chlodniczego (?) bo idzie z tego miejsca gdzie jest sruba spustowa plyny chlodniczego, ale nie wiem czy napewno, a jest tam zdaje sie jeszcze jeden.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:30, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Bibop, jak wrócę do Warszawy, to zajrzę do instrukcji i powiem Ci, co tam znalazlem
P.S. W Jawie był jeszcze przewód odprowadzający elektrolit z akumulatora, żeby w razie przewrotki nie zalać kwasem calego moto. Ale nie wiem, czy w DL-u taki patent jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Pią 18:31, 24 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 19:37, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
cynek taki patent mialem w Hondzie i nie jest to do konca konieczne przy wywrotce ale wogole w czasie normalnej eksploatacji gdyby elektrolit wykipial czy aku sie w jakis sposob rozszczelnilo, to elektrolit wtedy scieka sobie wezykiem pod motocykl a nie po ramie zrzerajac tym samym lakier.
PS ja tez nie wiem jak to wyglada w DLu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|