 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobik
A1
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 13:49, 10 Maj 2012 Temat postu: gaśnięcie przy zmianie biegów |
|
|
Witajcie.
Zauważyłem takie zjawisko w moim dl-u 650 z 2005 roku:
uruchamiam motur (zimny silnik) - maszyna staruje od kopa. następnie wrzucam jedynkę, jadę. przy próbie wrzucenia dwójki (puszczam gaz) motur gaśnie i słychać odgłos (cyknięcie) taki jak odcięcie zapłonu przy wyłączeniu motura kluczykiem.
Zjawisko nie występuje przy rozgrzanym silniku.
Powiedzcie czy to normalne w dl-ach? a jeśli nie jest to normalne, to co może być przyczyną? Wymiana świec nic nie dała
Pozdrawiam
Sławek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:12, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może trzeba odczekać 2-3min niech się nagrzeje?
Synchro może? co tu świece mają skoro odpala normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 17:52, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jakie obroty masz na zimno na biegu jałowym? Może trzeba by podregulować fast idle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:57, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
moze stopke masz za luzna i przy odrobine zwiekszonej predkosci i wiekszych drganiach gdzies czujnik zalapuje i odcina moc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobik
A1
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 8:41, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli synchro to przykre - bo sam jej nie zrobię - już myślałem że się obejdzie bez wizyty w serwisie. Sam ostatnio wymieniłem olej, świece ale synchronizacja to chyba za wiele na garaż
Na jałowym biegu mam niecałe 1000 obrotów.
Sprawdzę dzisiaj stopkę - w sumie to też mogło by być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 9:08, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No i masz przyczynę, za niskie obroty. Na ciepłym silniku powinieneś mieć coś tam ok. 1300 +/-100. Regulujesz to małą śrubką pod śrubokręt krzyżakowy, z lewej strony, pod ramą.
Jeżeli natomiast na ciepło obroty są ok, a jedynie na zimno są zbyt niskie, to najprawdopodobniej musisz podregulować śrubkę od fast idle, przy przepustnicy, pod bakiem. W DL1000 wystarczy uchylić bak i można się do niej dostać od strony kanapy, śruba jest przy przepustnicy tylnego cylindra. Nie wiem jak jest w 650, w SV650 ta śruba jest na przedniej przepustnicy, więc musiałbyś rozebrać pół motocykla, żeby się do niej dostać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobik
A1
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 9:23, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to już mam co robić w weekend
Dziękuję bardzo za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:00, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Bez przesady synchronizacja droga nie jest. Np u Szramy w Warszawie to koszt 60zł.
W serwisach pod stówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobik
A1
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 8:52, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie - udało się - lasooch trafił w dziesiątkę. Podkręcenie obrotów zrobiło robote. Maszyna chodzi jak trza. Dziękuję bardzo za wszystkie poszlaki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|