|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mxzibi
A2
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pią 9:59, 18 Maj 2012 Temat postu: Gasnie po wysprzegleniu |
|
|
Siemka
mam dl 2010 r z przebiegiem 9000 tys i kilka razy zdarzyło się ,ze podczas zatrzymania się i wysprzęgleniu moto zgasło . Zdarzyło się to kilka razy ale chyba tak nie powinno być ale chce dodać ,ze jak zgasł to od razu można go było odpalić i jechać dalej .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 13:06, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pewnie to samo, co parę tematów niżej - ustawione zbyt nisko obroty na jałowym. Reguluje się je chyba tak samo jak w 1000, czyli śrubką z lewej strony silnika. Podkręć sobie na 1200-1300 i powinno grać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mxzibi
A2
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Nie 21:32, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wydaje mnie się ze mam obroty ok bo są na poziomie 1300 , obroty ustawiane sa poprzez elektronikę w tych rocznikach .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdi
A1
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 13:28, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem tak że u mnie też się tak zdarzyło dl 650 2010r przebieg 4500 km.
Zauważyłem że zdarza się to jak jest bardzo gorąco i duszno.
Znaczy zdarzyło się dwa razy jak zdarzy się trzeci to niech w serwisie szukają w końcu jest na gwarancji.
ps. obroty ok 1300 a i tylko na rozgrzanym silniku mi się to zdarzyło jak robiłem przegazówki redukując biegi przed zatrzymaniem.
Zrobiło pyk i zgasł.
Valdi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Valdi dnia Wto 13:29, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerry-120
A1
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 20:11, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mi się takie coś ostatnio także przydarzyło, pierwszy raz jakiś miesiąc temu po jeździe w deszczu i podczas dojeżdżania na skrzyżowaniu ja mu na "luz" a tu kontrolki się zaświeciły (dodam, że już nie padało), a drugi raz w ostatnią niedziele, gdzie smażyło słońce jak w Afryce i taka sam sytuacja.
Muszę się przyznać że na ten sezon obniżyłem troszkę obr. biegu jałowego.
Pewnie go troszkę podniosę i będę obserwował.
Mój DL 1000 jest z 2003 roku i ma przejechane ponad 54000 km, więc wnioskuje, że przebieg nie ma na to wpływu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gebels
A
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Pią 9:35, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Będę strzelał: czujnik położenia podnóżka bocznego???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdi
A1
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 10:10, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy na pewno - bo u mnie się to przydarza jak jest albo bardzo gorąco albo ostatnio po deszczu i tylko przy redukcji z przegazówką
Tak jak by obroty schodziły za nisko (teraz jest ok 1200 na wolnych).
Valdi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 10:13, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Brudne cięgna przy przepustnicach tak się właśnie objawiają. Zazwyczaj po ujęciu gazu przepustnica nie opiera się wtedy na ograniczniku (który regulujemy śrubką wolnych obrotów), tylko opiera się na brudzie. Raz na jakiś czas jednak odbije do końca, czyli obroty spadają za nisko i silnik gaśnie. Wyczyścić wszystkie linki, wyczyścić cięgna, sprężynki, nasmarować to porządnie, ustawić od nowa obroty biegu jałowego i będzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:47, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie też tak się działo ostatnio i nasilało się to powoli i miałem tak coraz częściej - przy każdej jeździe.
W serwisie wymienili świece stwierdzając ich winę i jak na razie jest ok. Dodam, że świece miały przejechane niecałe 2500 km..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:24, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mi natomiast wygląda to na "gubienie zapłonów", może to być spowodowane świecami ale nie koniecznie... Powodem równie dobrze może być rozjechane synchro, brudny filtr powietrza, sonda lambda, czy zasyfione i podwieszającze się zaworki reed...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdi
A1
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 8:03, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wszystko bylo by ok gdyby nie to ze pierwszy raz mialo miejsce cos takiego jak przebieg byl ok 2500 km. Tylko to nie dzieje sie czesto tylko raz na jakis czas.
Valdi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mxzibi
A2
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pią 22:41, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Siemka
Myślę ,ze z problemem sobie poradziłem .
Mianowicie zsynchronizowałem przepustnice i jak rekom odjął - przy dojeżdżaniu i wysprzeglaniu moto już nie gaśnie .
Zastanawiam się tylko nad tym czy jest to normalne ,ze przy takim dojeżdżaniu i hamowaniu spadają mi obroty do ok. 1000 i po chwili wchodzą na 1300.
Zapytuje się zwłaszcza tych co maja już elektroniczny reg obrotów .
Pozdrawiam
mxzibi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 1:00, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystkie DL-e bez wyjątku mają "elektroniczny regulator obrotów", nawet 1000ce i 650 k4-5 w których w pewnym zakresie można było obroty zmieniać... Winę za spadek obrotów po odjęciu gazu, może ponosić źle ustawiony lub uszkodzony czujnik położenia przepustnicy, nieprawidłowo wykonana synchronizacja, albo problemy z serwem pierwszych przepustnic. Zakładam oczywiście. że nie masz tragicznie brudnego i zapchanego albo nasączonego wodą filtra powietrza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Sob 11:49, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie pomimo nowego filtra i dobrych ustawien, tez obroty spadaja do 1000 a potem sie podnosza i stoja na 1250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Sob 13:41, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a może macie te nowoczesne rozwiązania energetyczne że podczas spadku obrotów sprzęt przełącza się na oszczędzanie paliwa i przechodzi w stan czuwania myślę że i ochrona środowiska tu mieszała palce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|