 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krisklos
A1
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:39, 13 Mar 2016 Temat postu: Gaśnie |
|
|
Witajcie druga przejażdżka w tym sezonie i problem może po12 km jak już jest cieply nagle traci obroty i albo zgaśnie albo po chwili zalapie znów ze 2km i to samo jestem początkujący na co stawiacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Nie 19:17, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dla początkujących jest dział "przywitalnia" . Poza tym dobrze by było wiedzieć jaki to model V-stroma ,żeby się nie okazało ,że znowu problemem jest hydrauliczny sterownik ręcznej zmiany przełożeń w głównej komorze sterującej wewnątrz drążka kierowniczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 20:31, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
KANGUR napisał: | ,żeby się nie okazało ,że znowu problemem jest hydrauliczny sterownik ręcznej zmiany przełożeń w głównej komorze sterującej wewnątrz drążka kierowniczego  |
Śmiechłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tatoo
A
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 21:41, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
express napisał: | KANGUR napisał: | ,żeby się nie okazało ,że znowu problemem jest hydrauliczny sterownik ręcznej zmiany przełożeń w głównej komorze sterującej wewnątrz drążka kierowniczego  |
Śmiechłem  |
No ja raczej też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiek
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Pon 21:45, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
a ja parskłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rambo729
A2
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Złotów - wielkopolska
|
Wysłany: Pon 22:44, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
BRAWO a tak serio to luzy zaworowe kiedy były sprawdzane ?Jakie obroty silnika na biegu jałowym ? jakiś błąd wyświetla ?W Burgmanie miałem podobny objaw i po wymianie modułu było OK ale podstawa to wszystko przed wymianą sprawdzić łącznie z masami ,przejściami i oporami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rambo729 dnia Pon 22:58, 14 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|