|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAKS-38
A1
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:35, 23 Maj 2015 Temat postu: duże spalanie pomocy pomóżcie!!! |
|
|
witam
mam pewien problem od pewnego czasu motocykl zaczął palić mi więcej mam dl650 z 2004 roku przebieg 40 tys. Mechanik rozebrał go i powiedział ze górne przepustnice przy powolnym dodawaniu gazu nie otwierają się az do 7 tys obrotów i nie pobierają powietrza stąd duze spalanie. gdy gwałtownie ruszy manetką gazu wtedy dopiero się otwierają przepustnice od razu. Czy ma rację? i jaka może byc tego przyczyna. Dodam ze palił do tej poru 5l a teraz 6,5 litra a to przy 15 tys. w roku robi kasę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MAKS-38 dnia Sob 11:53, 23 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Sob 11:56, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To mechanik nie zna odpowiedzi ????
przepustnic bym sie nie czepiał , skoro działaja .
O jakim spalaniu mowa ???? może trzeba wyregulować wkładając pinezke do rękawiczki ?????
sprawdź błędy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAKS-38
A1
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:01, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
robił zawory. kasował luzy. i od tej pory tak się stało. mówił ze w niczym innym nie grzebał. a jezdze tak sam:(
pokazał mi te przepustnice jak sie nie otwierają przy spokojnym dodawaniu gazu. Dopiero przy gwałtownym dodaniu gazu przepustnica się otworzyła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MAKS-38 dnia Sob 12:06, 23 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Sob 12:31, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jak nie grzebał przy nich , to jest jak było i nie tu tkwi problem .....
Możliwości jest sporo - samo sie nie zepsuło .
Obroty wolne i ssania sa jak dawniej ???? moze nie podpiął jakiej kostki ??
albo podciśnienia ????......
Dlatego sprawdziłbym błędy ..... może to cos podpowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAKS-38
A1
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:07, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zadnych bledow niestety nie pokazuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAKS-38
A1
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:54, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Obroty na wolnych i ssaniu oki:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SWD
|
Wysłany: Sob 15:52, 23 Maj 2015 Temat postu: Re: duże spalanie pomocy pomóżcie!!! |
|
|
MAKS-38 napisał: | witam
Mechanik rozebrał go i powiedział ze górne przepustnice przy powolnym dodawaniu gazu nie otwierają się az do 7 tys obrotów i nie pobierają powietrza stąd duze spalanie. gdy gwałtownie ruszy manetką gazu wtedy dopiero się otwierają przepustnice od razu. Czy ma rację? |
To nie do końca może być przyczyna. Musiałbyś sprawdzić czy one przy małych obrotach się nie otwierają wcale czy trochę się jednak otwierają. Ponieważ nie chce mi się wierzyć że jeśli działają to tylko w górnym zakresie obrotów. Proponuje zrobić regulacje opisane w serwisówce. Szczególnie synchronizację przepustnic i koniecznie tzw. STV synchronization. Serwisówka punkty od 5-27. Podejrzewam że to może pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAKS-38
A1
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:33, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Do 7 tys obrotow wogole się nie poruszaja dodajac rownomiernie gazu dopiero nagly ruch manetka sprawia ze sie otwieraja na full. Najgorsze ze mecganik twierdzi ze wogole nic tam nie ruszal. I co ciekawe nie pokazuhe zadbego bledu ani nic. Wlosyl go w tryb serwisowy i jakies C001 bylo na srodku wuec mowi ze ok. Teraz przez telefon mowil mi ze to moze czujnik temp silnika tez jest wakniety. Kurcze, bylo ok to zachcialo mi sie korekty przerw na zaworach i dupa. Dziwna rzecz ze dalej jezdzi normalnie, przspiesza odpala. Tylko to pieprzone spalanie:( sorki za pismo ale pisze na telefonie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MAKS-38 dnia Sob 17:31, 23 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SWD
|
Wysłany: Sob 17:48, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czujnik temperatury silnika można bardzo łatwo sprawdzić to nie jest żaden problem chyba najprostsza diagnoza w całym tym układzie. Ja bym proponował zmienić po pierwsze mechanika, pojechać do kogoś innego, zasięgnąć innej opinii. A po za tym sprawdzić to co wyżej napisałem na pewno nie zaszkodzi a nie wiadomo czy mechanik przypadkiem czegoś nie przestawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
U-boot
Motocyklista
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:48, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem. Po regulacji przepustnic i luzów zaworowych mój DL650 pali 5,2 / 100km Robotę wykonało Suzuki Piaseczno i po rozmowie telefonicznej poinformowali mnie, że te czynności nie miały wpływu na wzrost zużycia paliwa. Normalnie zawsze palił 4,2 / 100 km. Paliwo jest ok. Tankowałem na jednej pompie z kumplem, który ma takiego samego DLa. Jeździliśmy razem przez dwa dni i jego motocykl spalił 4,2L, a mój 5,2 L. Macie jakieś pomysły co się zesrało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Pon 23:07, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak zapytam ,jak z filtrem powietrza ,kiedy wymieniałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CATE
Motocyklista
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Wto 9:36, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a sondy lambda sprawdziliście? (jeśli występuje w tym roczniku),
prowadzenie linek?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CATE dnia Wto 9:38, 07 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|