|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:40, 27 Lip 2008 Temat postu: długość "życia" 650ki |
|
|
czesc czy mozecie wypowiedziec sie nt zywotnosci silnikow 650tek, DLa zamierzam kupic jakos we wrzesniu, ale dochodza mnie sluchy ze silniki wykrecaja 50kkm i oliwe zaczyna pic niczym paliwo, po czym okazuje sie ze cylindry nadaja sie od razu na 3 szlif... o takim dosc drastycznym przypadku slyszalem od mechanika z serwisu suzuki- twierdzil ze małe DL i SVki przejezdzaja 50 do 60 kkm i remont generalny. moze to jest stosunek jakosci do ceny, ale mi osobiscie v strom pasi i dlategoz pytam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hub
A1
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:48, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
witam konra.dzik!! Miałem sv-kę i moje wrazenia są zupełnie odmienne. Kupiłem ją z przebiegiem 30 tyś km, nawinąłem nią 20 tyś i nie było zadnych oznak jakiegokolwiek zuzycia. Kazdy - także mechanik - chwalił sv-kę, silnik, zestrojenie skrzyni, zwrotność i tak było!! Popytaj, poczytaj, i zdecyduj. Nie namawiam cię tylko przekazuje ci to co wiem z własnego doswiadczenia. pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek DL650
A1
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: "PodBeskidzie"
|
Wysłany: Pon 10:06, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
czesc do do trwalosci to na pl.rec motocykle byl watek z 1 takim przypadkiem [link widoczny dla zalogowanych]
choc moze to tylko jednostkowy przypadek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hub
A1
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:22, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
no to chyba dobrze że mam 1000. hehe walcz konra.dzik o mega rabat w suzuki bo to są jaja jakieś!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pon 11:29, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Może ten mechanik to jakiś bajkopisarz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 12:04, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | Może ten mechanik to jakiś bajkopisarz ? |
Albo po prostu felerny egzemplarz - to się po prostu zdarza.
Moim zdaniem na podstawie jednego przypadku nie można przekreślać całej linii DL650. Na jeden przypadek padu po 50kkm są setki opinii w necie
o przebiegach powyżej 100kkm bez problemów.
Tysiące 650tek z 2004 roku dobija już pewnie 70 - 80 tyś km i jakoś w necie nie pojawiają się lawinowo opinie, że trzeba robić remont.
pzdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:13, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ladzior napisał: |
Tysiące 650tek z 2004 roku dobija już pewnie 70 - 80 tyś km i jakoś w necie nie pojawiają się lawinowo opinie, że trzeba robić remont |
no ja tez nie słyszałem o czyms takim a powiem ze "srom" jak go pieszczotliwie nazywam to chyba jedyny moto co mi wzglednie odpowiada myslałem jeszcze nad bmw f800gs i ktm 950 adv ale glownie latam po miescie a na trase no to raz moze dwa w roku tak po 5kkm a reszta to miasto wiec cos oszczednego i wygodnego chcem:)
a suzi tylko salon tylko krajowka ew komis salonowy np k7
no nic dzieki za info
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 17:13, 28 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
A
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 0:34, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja mój kupiłemz przebiegiem 58 000 i robiłem przegląd. Stan był super. Teraz mam 64 000 i kompletnie nic się nie dzieje złego. Mechanik bardzo chwalił ten silnik. Tak że raczej się zbytnio nie martw na zapas. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
denver
A
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: Sob 2:04, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Fakt, pojedyncze egzemplarze sie zdarzają, nie mówiąc o koszach sprzegla w DL1000 sprzed k4, ale chodzą słuchy, potwierdzone nie raz ze 100.000 mil ma przejechać. Jaka sama nazwa mil mówi ze chodzi tu o drogi UK lub USA a tamte drogi są inne a to naprawdę ma wpływ na żywotność silnika wbrew pozorom, nie oszukujmy się .... ale myślę że 100.000 km w Polsce musi przejechać , zresztą ba wszystko zależy jak go eksploatujemy i konserwujemy na zimę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 8:25, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A jaka roznica jest miedzy 100 000 km w po drogach usa w porownaniu do polskich? Przeciez ten pojazd zostal stworzony do podrozowania wlasnei drogami które nie zawsze sa autostradami. Zjechanie Dlem z asfaltu to przeciez zaden niesamowity wyczyn dla pojazdu który ma takie przeznaczenie? Pytalem w salonie Suzuki o V-Stroma i uslyszalem ze jeszcze nie zdarzylo im sie rozbierac silnika w DL 650. Co innego litr, tam zdarzaja sie wycieki zwlaszcza w pierwszych egzemplarzach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 16:06, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
tangy napisał: | A jaka roznica jest miedzy 100 000 km w po drogach usa w porownaniu do polskich? | Może chodzi o to, że w Polsce częściej jeździ się krótkie trasy a w Stanach ....? Jak się ktoś wybierze z NY na zachodnie wybrzeże to potem już ma dość i nie jeździ po mieście
Stara prawda generalnie taka, żeby nie kupować auta, które rozwoziło mleko, gazety albo, nie daj Boże, od taksówkarza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 16:22, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
tangy napisał: | Pytalem w salonie Suzuki o V-Stroma i uslyszalem ze jeszcze nie zdarzylo im sie rozbierac silnika w DL 650. |
w polandzie jakis miesiac temu byl Wee z zatartym silnikiem po 50kkm (akurat swojego do przegladu oddawalem), chyba nawet cos na forum bylo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arni321
A1
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 22:04, 17 Lis 2008 Temat postu: Re: długość "życia" 650ki |
|
|
konra.dzik napisał: | czesc czy mozecie wypowiedziec sie nt zywotnosci silnikow 650tek, DLa zamierzam kupic jakos we wrzesniu, ale dochodza mnie sluchy ze silniki wykrecaja 50kkm i oliwe zaczyna pic niczym paliwo, po czym okazuje sie ze cylindry nadaja sie od razu na 3 szlif... o takim dosc drastycznym przypadku slyszalem od mechanika z serwisu suzuki- twierdzil ze małe DL i SVki przejezdzaja 50 do 60 kkm i remont generalny. moze to jest stosunek jakosci do ceny, ale mi osobiscie v strom pasi i dlategoz pytam:) |
Możesz spokojnie kupić DL650, ale warunek musi być szanowany. Jeżeli jest dbany i nie zajeżdżany spokojnie zrobić można 150 tyś km. Znam taki przypadek t.j. gość zrobił na 650-ce 160tyś.km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 14:00, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie, że "odgrzeję kotleta", ale temat mnie interesuje.
Mam możliwość kupna DL 650 K4 w super stanie (widziałem, dotykałem, jeździłem). Serwisowany (jest książka z odpowiednimi wpisami, wszystko udokumentowane) cyklicznie do przebiegu 61kkm,
teraz ma 71kkm.
I tu pytanie do Was, jak z trwałością silnika w DL 650. Warto się pchać w ten motocykl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Sob 15:12, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja ze swoim się rozstawałem przy 73Kkm i nie było najmniejszych problemów... O ile mi wiadomo nowy właściciel pchnął na liczniku kolejny tausen i też się nic nie dzieje niepokojącego...
Osobiście mam wrażenie że z używanymi motorami jest jak z samochodami... Uczciwy handlarz ma problem, żeby sprzedać samochód powyżej 200Kkm, więc przechodzi na ciemną stronę mocy i kręci licznik... W tym samym czasie potencjalny klient widząc, że większość ogłoszeń ma poniżej 200Kkm nawet nie patrzy na "uczciwe" ogłoszenia, przez co handlarz musi kręcić licznik. I mamy błędne koło....
Najlepsze, że ludzie kupują takie kręcone samochody i potrafią z nich być zadowoleni, bo nic się nie dzieje, mimo, że rzeczywiste przebiegi mogą być naprawdę spore...
Podsumowując jak sprzęt jest ok, to bierz. Przebieg w pewnym sensie może wskazywać na uczciwość sprzedającego. Poza tym, znajdziesz na forum wynalazki, które miały i po 170Kkm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Sob 18:20, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja swojego kupiłem z 30kkm. Teraz mam 65kkm i nic się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arni321
A1
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 22:58, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
SoH napisał: | Ja swojego kupiłem z 30kkm. Teraz mam 65kkm i nic się nie dzieje. |
DL 650 są motocyklami, którymi mina zrobić bardzo duże przebiegi , pod warunkiem że są serwisowane prawidlowo. Znam gości którzy zrobili ponad 160 000 kilometrow i jeżdżą dalej. Zgłębilem ten wątek i muszę powiedzieć że jestem zaskoczony. Z pewnego źródła wiem że deelem można zrobić bez problemu 250 000 tyś km ?????
To super informacja bo mam zamiar tyle zrobic. Obecnie zrobiłem 41 000 tyś i jest ok. Wszystko mam w idealnym stanie nawet łańcuch i zębatki są nie wiele zużyte. Tarcze hamulcowe nie mają rantow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 1:07, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki serdeczne za odpowiedzi. Moto regularnie serwisowane, więc tu nie powinno być problemów.
Liczę że w tygodniu pochwalę się nowa sztuką!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucik
A2
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:28, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Własnie wróciłem z rajdu po Bałkanach i był z nami człowiek z okolic Stargardu Szczecińskiego na małym DLu. Mial przebieg ponad 120tyś km i z tego co mówił z większych napraw to miał za soba wymianę rozrządu. Zrobiliśmy w sumie ponad 5tyś. km i nie mial żadnych problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:49, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jako założyciel tematu czuję sie w obowiązku odpowiedziec samemu sobie
Otóż minęło ok pół roku od napisania tego tematu i kupiłem , tak jak pisałem, salonowy komis.
kupiłem w styczniu 2009 z przebiegiem 6kkm, właściciel kupił moto w 2008 w lipcu. w zimie(2008/2009) złamał kręgosłup na nartach.
Teraz mam lekko ponad 60kkm i w zasadzie nic się nie dzieje.
Są drobnostki typu znikający prąd ale to kostki. Oliwy dolewam ze litr ale między wymianami.
Jest ok. Zakupu nie żałuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:14, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
50-70k to normalka dla japońskiego motocykla, przy takim dystansie wręcz nie ma prawa nic się dziać o ile tylko właściciel dbał o sprzęt (niestety wiele osób "oszczędza" na serwisie i myślę że stąd ew. problemy). Ja swój poprzedni DL sprzedałem gdy miał nieco ponad 50 tys., chodził nie gorzej niż dniu zakupu.
Prawdziwym testem są przebiegi 150k i więcej. Znajomy na starej tenere600 zrobił już 350k i moto nadal na chodzie.
Ktoś kiedyś pisał o jakimś dl z przebiegiem 200k, czy znacie jakieś inne przypadki tego typu?
P.s. - znalazłem trochę info na innych forach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 21:18, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam starszy
A1
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: Śro 21:07, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mam DL 650 rocznik 2008 i przejechane 119000km.Po 40000km zablokowała się stacyjka(naprawiono w serwisie),po75000km przeróbka wyłącznika rozrusznika i wymiana uszczelniaczy na lagach,po 111000km wymiana łańcuszków rozrządu.Obecne zurzycie oleju niespełna 300ml/1000km.ADAM STARSZY 605400520
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:36, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W kwestii kondycji nowego DL po większym przebiegu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gość wymienił łańcuch po 66.000km!
Praktycznie zero problemów. Łożyska tylnego koła prawdopodobnie z powodu jeżdżenia po mokrym betonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|