![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Sob 18:23, 16 Mar 2013 Temat postu: DL650 vs. XT660Z Tenere / światmotocykli.pl |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 18:50, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie bezsensowny artykuł. Z tenery zrobili jakieś mega enduro a to zwykły przeciętniaczek. Ten opis bardziej by pasował do LC4 ADV kontra DL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agentczor
Motocyklista
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 20:07, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobry artykuł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Sob 20:17, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Sob 21:57, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Masa trenery ; 206kg
Masa DL ; 214kg
Od cała różnica w terenie dla dobrego drivera
Żadna.. Dla tych co nie zrozumieli. (teren: pojęcie indywidualne dla każdego)
Nie spinajcie się tak nad każdą rzeczą jaką wyczytacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:09, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
polsky - jeszcze tylko 21 zamiast 19 i szprychy oraz metalowe z ząbkami podnóżki ... i pewnie jeszcze coś i jeszcze coś - stety/niestety tak wygląda porównanie jak piszą.
SUV vs Terenówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Sob 22:09, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | Masa trenery ; 206kg
Masa DL ; 214kg
Od cała różnica w terenie dla dobrego drivera
Żadna.. Dla tych co nie zrozumieli. (teren: pojęcie indywidualne dla każdego)
Nie spinajcie się tak nad każdą rzeczą jaką wyczytacie ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
Ja się raczej do tych kiepskich driver-ów zaliczam , bo 21 centymetrowe skoki zawieszenia, jak rowniez minimalny przeswit 25 cm, pozwolił mi na znacznie szybsze dzidowanie w terenie. Ale na pewno jak ktos ma doswiadczenie w crossie, którego ja nie posiadam, to takie detale nie mają znaczenia. Pozdro660, Greg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:11, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No dobra.. napisze.
Jeździłem Xt660 tener i wersją supermoto.
Boze.. czym ja nie jeździlem jakims emerytem juz jestem
Tenera jest lepsza w teren wlasnie z wymienionych wzgledow, czyli kolo 21' i skoki zawiechy ale i tak jest ciezka i to nie daje jej jakiejs wiekszej przewagi na DLem. Pomocny jest tez moment obrotowy singla bo tenera iscie potrafi nam zafundowas zakwasy przedramienia
DLowi nie brak wigoru sle takiego strzału nie ma. (pisze z telefonu) cos mi sie sypie. Ten brak nadrabiamy doswiadczeniem w Dlu.
Nic nie napisali o predkosciach podroznych Tenery. Bo tu jest kiepsko 140km/h max i fura wezykuje i spore wibracje. Wcale tez malo nie pali. Malutkim minusem bylo tez wylewanie sie cieczy ze zbiorniczka wyrownawczego gdy sie latało na kole
A DL jezdzac w "cięższym" terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 8:04, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
to tak jak porownywać nissana murano z Mitsubishi Pajero Sport
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarosy
A1
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 14:58, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
torchio napisał: | to tak jak porownywać nissana murano z Mitsubishi Pajero Sport |
Ewentualnie Subaru Forester i Mitsubishi L200..
Pierwszy lepszy na asfalcie,gorzej w terenie,drugi lepszy w terenie ale za to na czarnym duuużo gorzej..
Myslę że to porównanie jest trochę nieporozumieniem..Wg mnie są to zupełnie róznej klasy motocykli ''włożone'' przez redaktorów wspomnianej gazety do jednego koszyka.
Yamaha-80 % teren(lekki),20 % szosa.Suzuki 80 % szosa,20 % teren(jeszcze lżejszy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Wto 15:12, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
bo to tendencyjne i z dupy jest
porównywać małego DLa można z BMW małym GSem 700tka lub 800tką, małym Tigerem 800, Transalpem, i kawą KLE
Są podobno chociaż mają różną charakterystykę ale przynajmniej segment
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez torchio dnia Wto 15:24, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarosy
A1
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 15:30, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Do terenu nadaje się motocykl który waży dobrze ponizej 200 kg...cała reszta moze przejedzie ale to juz jest walka a nie przyjemność z jazdy..no chyba że jest się zawodnikiem Orlenu..Około trzech lat temu miałem przyjemność spotkac zawodników Orlenu na pustyni Błędowskiej na swoich KTMach ważących troche ponad 200kg,w miejscach gdzie ja walczyłem o przejezdność oni mieli srednią prędkość 130km/h.Gdybyśmy im dali DL pewnie też by sobie poradzili...Reasumując,nie motocykl wybiera kierowcę lecz kierowca motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:49, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
torchio napisał: | bo to tendencyjne i z dupy jest
porównywać małego DLa można z BMW małym GSem 700tka lub 800tką, małym Tigerem 800, Transalpem, i kawą KLE
Są podobno chociaż mają różną charakterystykę ale przynajmniej segment |
Porównanie do BMW jest jeszcze bardziej "z dupy" niż do tenery
Wszystkie te motocykle to ten sam "segment".
Jedne są lepsze w jednej dziedzinie inne w innej ot i cała filozofia.
Do jazdy terenowej potrzeba umiejętności a nie motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Wto 16:05, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ładna 800 GS i tenera lepiej sobie poradzą niż cała reszta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 16:13, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Porównanie ma sens bo to motocykl dla potencjalnie podobnego Klienta i za podobne kwoty. Nikt przecież w realnym świecie nie podejmuje najpierw decyzji że chce kupić "turystyczne sport enduro tourer" i potem ogląda tylko modele pasujące do tego opisu, tylko raczej określa, że szuka motocykla np. "do podróży, żeby dał radę poza asfaltem i kosztował poniżej 40 kPLN".
Tenera jest prawdziwą ALTERNATYWĄ dla DL-a bo oferuje inne cechy użytkowe.
IMO to właśnie porównywanie DL-a z F650GS czy Transalpem nie ma większego sensu bo motocykle oferują praktycznie top samo, różnice są niewielkie, więc wybór jest kwestią gustu, przekonań czy przynależności do grupy fanów danej marki...
Kilka osób na naszym forum zmieniło DL na małą Ternerkę, czyli alternatywa jest realna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 21:13, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z MaG w 100%
Porównanie i takie testy robi się po to, żeby pokazać różnice temu kto je szuka. Gdy ktoś nie wie czy pasuje mu sport czy chopper to z przyjemnością przeczyta i taki niedorzeczny test ale być może jemu to pomoże w wyborze.
Porównywać można podobne i niepodobne i to i to ma sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:34, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
macie panowie racją porównania służą temu aby wiedzieć czego się po danym sprzęcie spodziewać a nie temu który jest lepszy każdy ma swoje mocne strony i słabsze nie ma moto do wszystkiego ani opon które w terenie trzymają jak kostki a na asfalcie są jak slicki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:53, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
porównania tak ale obiektywne, Dl ma 16cm skoku co jest dla "tej klasy motocyki" a tenerka ma tylko 20-21cm co jest strasznie mało dla "jej klasy motocykli". Dalej masa Dl jest przeciętna, natomiast nie wiem co tyle waży w tenerce, chyba owiewki ma z ołowiu. Masa tenerki jak dla singla potężna. Jedyne co ten motor ma atrakcyjnego to cena, cała reszta to lipa. Dl w swoim segmencie jest bardzo przykładnym motorkiem, a tenerka to tak nie wiem do czego to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Śro 0:09, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
magrafb napisał: | porównania tak ale obiektywne, Dl ma 16cm skoku co jest dla "tej klasy motocyki" a tenerka ma tylko 20-21cm co jest strasznie mało dla "jej klasy motocykli". Dalej masa Dl jest przeciętna, natomiast nie wiem co tyle waży w tenerce, chyba owiewki ma z ołowiu. |
Moze mocna stalowa rama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czupakabra
A1
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:35, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja brałem pod uwagę przy kupnie następnego moto, małą tenerke ( osobisty transformers )
Jak dla mnie ma jedną podstawową wadę, singiel, a druga mało ich na rynku wtórnym
Moto przeznaczone raczej dla wysokich osób i na trasy bardziej off i z taką myślą raczej był konstruowany, a DL raczej na on, więc w tym artykule porównują dwa różne moto, lub pokazują dwie drogi wyboru bardziej ON lub OFF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|