|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Sob 22:25, 11 Sty 2014 Temat postu: DL650 [K5] Jak zdemontować tylne kierunki? |
|
|
Cześć
Koledzy, mam pytanko, może ktoś mnie poratuje wiedzą. Jak zdemontować tylne kierunki? Bo mam wizję demontażu całego zadka i mało mi się to uśmiecha .
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
Kastor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:56, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Bez zdejmowania tylnego błotnika raczej się nie obędzie.
Jakoś strasznie dużo roboty z tym nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Wto 15:17, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na razie zdjąłem bagażnik, uchwyty, odkręciłem stelaż pod kufry i śrubki po bokach ale to cholerstwo dalej nie chce się ruszyć. Wygląda tak jak by przykręcone kierunki właśnie całość tego trzymało na ramie maszyny . Straciłem koncept jak to ruszyć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:28, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Musisz to lekko rozchylić. Rozumiem, że odkręciłeś te dwie śruby po bokach z czego do tej jednej po stronie wydechu był dość trudny dostęp.
Generalnie w miejscu tych śrub w ramie jet lekkie wybrzuszenie, które trzyma błotnik na miejscu. Jak rozchylisz lekko w tym miejscu błotnik to powinno już pójść łatwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Predator
A
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska/Pniewy
|
Wysłany: Śro 21:16, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kastor40 dałeś radę po poradzie od nieprosty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Sob 19:00, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie, czekam aż zrobi się ciut cieplej (garaż nie ogrzewany) i podejmę kolejną próbę. Dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Pon 19:04, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No i udało się. Okazało się że poprzedni właściciel dorobił dodatkową śrubkę ... ale się na wq@#$lem. W każdym razie, kierunki wymienione, oponki dziś też ... Skręcanie jednak całości to była niezła zabawa... uhh.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek_Pastuszka
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WOŁOMIN
|
Wysłany: Nie 20:16, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Za to maszynę będziesz znał do ostatniej śrubki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|