|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmot106
A1
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 18:52, 19 Kwi 2014 Temat postu: dl650 dwie osoby |
|
|
Panowie czy jazda w 650 i dwie osoby daje rade ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Sob 18:56, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
650 daje rade bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:59, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
raz jedna, a potem druga osobe i daje rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 19:02, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hahaha zależy czego oczekujesz . Ja przesiadłem się z 40konnego Draga dla mnie OK . Jeżdżę z żoną + 3 kufry + torba luisa na centralnym + duży tankbag + 2*10 litrów na gmolach .Dla mnie po wzięciu pod uwagę wszystkich aspektów ( cena , spalanie , zasięg , komfort ) jest motocyklem idealnym . Jedyne co doprowadza mnie do szału to serwis co 6 000 .Na moje szczęście mam jeszcze Maszke ( stary Drag Star ) i radzę sobie w ten sposób , że robię jeden długi wypad DL , a dookoła komina Dragiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmot106
A1
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 19:12, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
chodzi czy nie za słaby ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 19:17, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisałem zależy czego oczekujesz . Przelot autostradą ze 160 na budziku bez problemu . Jazda po górkach Czarnogóry też . Oczywiście na górkach trzeba biegami mieszać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmot106
A1
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 19:24, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a jak sie zbiera, teraz jeżdżę cbr 600 110KM ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 19:50, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
...przejedź się z kimś jako plecak przynajmniej i sprawa się wyjaśni...
Dla mnie osobiście mały DL również jest idealny pod wieloma względami; no ale ja uwielbiam V-ki, i nie lubię torowych prędkości Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 20:11, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
instruktor to tak jak ja vibracji v-ki nie zastąpi moc rzędówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 7:34, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Da rade, no chyba, że jedziesz w grupie, gdzie przodownik będzie mocniejszy... Może się okazać, że przy wyprzedzaniach będziesz się męczył. Ale tak jak pisali inni. Jak się rozpędzi to idzie spokojnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek
A
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 8:14, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Daje rade ale jak lubisz agresywniej to 1000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmot106
A1
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 8:20, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
wyprzedzanie z dwoma osobami na pokładzie, ja ważę 80 dziewczyna 60, do tego np kufer ... dlatego sie zastanawiam, jak sie bedzie zbierał ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Nie 9:20, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nita napisał: | instruktor to tak jak ja vibracji v-ki nie zastąpi moc rzędówki |
...prawda
... a który silnik najpiękniej brzmi na akcesoryjnych wydechach...???
... Marmot jeżeli faktycznie będziesz bardzo dużo jeździł z plecaczkiem załaddowany jak osiołek (kufry etc.), to chyba literek będzie bardziej wskazany. W innych przypadkach maaały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 12:22, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
marmot106 napisał: | wyprzedzanie z dwoma osobami na pokładzie, ja ważę 80 dziewczyna 60, do tego np kufer ... dlatego sie zastanawiam, jak sie bedzie zbierał ... |
To zależy. Jak będziecie jechali sami, to spokojnie da rade. Oczywiście 1000 poradzi sobie lepiej, ale maluchem dramatu też nie będzie. No chyba, że jesteś cholerykiem .
Nerwówka może się pojawić dopiero w grupie kilku mocnych maszyn, choć nie znaczy to, że nie da rady .
W zeszłym roku leciałem w twinpaku ze Szczecina do Zakopca za gościem na K1600GT i kilkoma innymi maszynami pokroju R1200GS... Przy wyprzedzaniu bywała i czwórka, ale wszyscy spokojnie dojechali, a najmniejsze spalanie miałem i tak ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 21:46, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Przesiadając się z CBR600 raczej będziesz osiągami rozczarowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:21, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Zakładam że w tej przesiadce nie chodzi o osiągi... bo nie pytasz o XXa... Dl650 przy Waszych gabarytach spokojnie daje radę i mnóstwo frajdy z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 11:14, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
... ja wczoraj po raz kolejny z żonką i pełnym kuferkiem centralnym ok 200 km - tak świątecznie wycieczkowo - i mały DL napraaaawdę daje radę w takim zestawieniu - gorąco polecam - ale była zabawa....
p.s. pozdrowienia dla Challengera i Małżonki ( super kompani )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez instruktor dnia Wto 11:17, 22 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekcb500
A1
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: rybnik
|
Wysłany: Śro 13:35, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ja przesiadłem się z FZ6 Fazer na małego DLa i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim za wygodę podróżowania. Mocy do jazdy turystycznej we dwoje z trzema kuframi też mi wystarcza choc jest to zdecydowanie mniej żwawa maszyna niż Fazerek. Biorąc jednak pod uwagę takie aspekty jak komfort jazdy to Dl dla mnie jest suuuuper
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmichal
A1
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:23, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Przejedź się na jakimś to będzie najlepszy test. Dla mnie po przesiadce z vfr bardzo dobrze ale kolega przejechał sie z żona i powiedział ze nie zmieni z XX'a na coś takiego. Mi przeszkadzają tylko wstrzymywacze bo inaczej tego co nazywają hamulcami nazwać nie potrafię. Daleko temu do Vfr nawet i w 1000. No ale ja robię trasy po 1600 na raz więc chce mieć coś wygodniejszego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:56, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
mmichal napisał: | Mi przeszkadzają tylko wstrzymywacze bo inaczej tego co nazywają hamulcami nazwać nie potrafię. |
Poszperasz, to znajdziesz sposób na przeróbkę hampli... W 200-250 można się z tym tematem zamknąć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Śro 20:29, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Albo kupisz nowego V-Stroma 650 lub 1000
W nich zamontowano juz hamulce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 19:35, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dober była jeszcze wersja bez zamontowanych hamulców .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
renzooku
Motocyklista
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 19:52, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Najlepiej niech kolega kulnie się i tysiącem i małym dlem.
Tak jest najrozsądniej.
Ja tak zrobiłem i wybrałem litra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pon 20:20, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Byly spowalniacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackZG
A1
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 9:17, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Do wszystkiego trzeba się jak to mówią przyzwyczaić. Ja wcześniej jeździłem VFR i z pasażerem i kuframi nie było żadnego problemu przy wyprzedzaniu, szybkich przelotach autostradą czy hamowaniu. Uważać trzeba było żeby przedniego koła nie podnosić przy ostrym przyspieszaniu. I po kupnie Dl 650 na pierwszej wycieczce przekonałem się że różnica w mocy jednak ma znaczenie, zwłaszcza wyprzedzając powyżej 120 km/h. Ale zmieniłem styl jazdy i ostatnio po 300 kilometrach doceniłem wygodę małego DL. Wszystkie dziury na naszych pięknych drogach suzuki przelatuje bezproblemowo, a w hondzie pewnie już bym miał obolałe nadgarstki. Co fajne mały DL jest poręczny na postoju i super smiga po zakrętach. Wydaje mi się że łatwiej się tym jeździ niż VFR. Nie ma szarpania silnika na agrafkach, super ochrona przed wiatrem. Na litrze nie jeździłem, to nie mam porównania, tylko jedna rzecz: DL nie kupuje się dla szybkiej jazdy. Inna sprawa, że faktycznie hamulce to on ma słabe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 9:25, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie - między starą 650 a nową duża różnica w hamulcach jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prezes77
A1
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: kraków
|
Wysłany: Sob 15:21, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ja gonię małym DL głównie w dwie osoby i 3 kufry - daje radę. a lekki nie jestem 130 kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 15:40, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
prezes77 napisał: | ja gonię małym DL głównie w dwie osoby i 3 kufry - daje radę. a lekki nie jestem 130 kg |
Postura jak na Prezesa przystało LwG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pon 14:48, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A ja wróciłem z kolejnego dłuższego wypadu we dwoje na DeeLu i potwierdzam moje poprzednie odczucia - dobry turystyk na boczne drogi, jednak na autostrady już odrobinę za wolny.
Czyli szybkie przeloty na południe Europy nie będą jego domeną.
Dwie osoby, trzy aluminiowe kufry.
Licznikowe 130km/h (6.000 obrotów/minutę) - 5,3l/100km i w zasadzie to prawie maksymalna "niemęcząca" silnika prędkość w zestawieniu podróżnym jak powyżej.
Licznikowe 160-180km/h (autostrada Gdańsk-Włocławek), no jeszcze jakoś jedzie, raczej nic nie sygnalizuje że np. miałby się rozsypać silnik, tyle że spalił więcej niż BMW czy Moto Guzzi Stelvio. Ewidentnie to nie jego rejony prędkościowe.
A takie "użyteczne" licznikowe 150km/h -czyli jeszcze wygodna dla Pasażera prędkość podróżna - wydaje mi się że przykładowy odcinek Brenner-Berliner Ring byłby jednak dość męczący na małym Sztromku. Ja w każdym bądź razie w razie takiej podróży poszukam więcej czasu na podróż i bocznych dróg...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 14:56, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luxer
A1
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Orzysz
|
Wysłany: Wto 18:18, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja przy 190 wzrostu i 113 wagi zdecydowałem się na dużego, bo szczególnie na Mazurach pomiędzy zakrętami masz 3 sek na wyprzedzenie a i opór wiatru przy moim wzroście, szczególnie w wietrzne dni... tak czy inaczej - zapas mocy dobrze mieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|