|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vinyl
A1
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Goleniów-Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:03, 07 Lut 2013 Temat postu: DL1000 vs KLV1000 |
|
|
Czy ktoś mógłby przedstawić mi różnice miedzy tymi dwoma motorkami...
Na forum nie ma za wiele opisów, a takiego porównania to już w ogóle.
Miał ktoś odczynienia, jak jest z wykonaniem suzuki vs kawasaki ?? Jak prezentują się użyte materiały??
Silniki są identyczne, czy robione każdy u siebie... Skrzynia, hamulce...??
Ogólnie podoba mi się to moto a w sumie to tylko jego malowanie
Jest np jedno fajne u Italniańców...przywoź bym miał, co o tym sadzicie...
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to nie wiem jak to forum odnosi się do bliźniaka kawasaki
Albo kupie DL`a i prysnę na ORANGE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 22:08, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Największa różnica to kolor. to jest jeden motocykl tylko firmowany różnymi logami. Jak np: Fiat Sedici i Suzuki SX4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 22:12, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Motocykle technicznie sa jednakowe. To Suzuki sprzedawane pod nazwa Kawasaki
drobne optyczne roznice, matowa czacha i przedni blotnik, chromowane pierscienie wokol swiatel pozycyjnych glownego reflektora ,czy zielone podswietlanie zegarow.
no i kolor. KLV byly tylko pomaranczowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vinyl
A1
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Goleniów-Szczecin
|
Wysłany: Czw 23:57, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki za odpowiedz...
Byłem dzisiaj w komisie oglądnąć sobie po raz pierwszy DL`a na żywo...
Noooo i powiem szczerze, że jestem zaskoczony jego gabarytami heheh...
Wieeeelkie too ze hoho
Do tej pory dosiadałem tylko z poważniejszych maszyn Horneta 600 , CBR 600 i GSXR-a tez 600 wiec tamte moto to przy DL`u maluszki są.
W sumie moto mi się podoba wizualnie, tylko boje się trochę tych gabarytów w codziennym użytkowaniu.
Nie jest jakiś nieporęczny ?? Chodzi mi o typowe dojazdy do pracy, do sklepu, typowe użytkowanie miejskie. Jak jest wtedy z jego prowadzeniem??
Jak czytałem rożnie komentarze to każdy chwali jego poręczność mimo dużych gabarytów i masy.
Przymierzyłem się tylko do niego na sucho bez jakiejkolwiek jazdy i powiem , że na prawdę troche sie przeraziłem mimo iz maly nie jestem 186 i koło stówki
Za to moja narzeczona była nim zachwycona.
Jak powiedziałem, ze rozważam tez jakiegoś typowego mieszczucha typu z-750,nowy hornet chyba tez jakieś kawasaki ER6n stało właśnie obok to powiedziała że tamte przy tym to nijak wyglądają
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vinyl dnia Czw 23:58, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:06, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
cb1000 wyglada i prowadzi sie po miescie zajebiscie, no ale to golas, wiec na trasie jak Cie moge, a deelek jest uniwersalny, na miescie jest wystarczajaco poreczny, swiatla i pozycja na moto to wielki plus pomiedzy puszkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pią 1:21, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Vinyl DL pierwsze wrażenie robi że kobyła ale jak ruszysz to zobaczysz że bardzo jak przyjemnie się na nim jedzie. Przy twoich gabarytach to maszyna w sam raz dla ciebie a ER6 to przy nim popierdółka. Co do CBR, GSXR to jak jesteś masochistą to nadawały by się dla ciebie. Próbowałem na tym kiedyś nad morze lecieć ale nadgarstki mi w połowie trasy odmówiły wpsółpracy i podziękowałem i koleś który GSXR śmiga też na to narzeka. Ale to nie jest reguła.
Krótko mówiąc szukaj ładnego 1000 a na pewno nie będziesz żałował.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Pią 1:25, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vinyl
A1
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Goleniów-Szczecin
|
Wysłany: Pią 1:56, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie szukam szukam
Mogłby mi ktoś jeszcze po krotce wyliczyć różnice zarówno mechaniczne jak i stylistyczno-urzytkowe miedzy dużym DL 2003 a 2005...
Czy zostało poprawione coś w zawieszeniu, prowadzeniu, silniku itd...
selfedit:
znalazłem to :
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę, ze od K4 weszło juz sporo zmian....
Kurcze nie wiem czy szukać już konkretnie czegoś w okolicy 2005 czy interesować się np tez i K3 ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vinyl dnia Pią 2:05, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 2:33, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Vinyl napisał: | W sumie moto mi się podoba wizualnie, tylko boje się trochę tych gabarytów w codziennym użytkowaniu.
Nie jest jakiś nieporęczny ?? Chodzi mi o typowe dojazdy do pracy, do sklepu, typowe użytkowanie miejskie. Jak jest wtedy z jego prowadzeniem?? | Zastanów się dobrze, do czego zamierzasz wykorzystywać motocykl. Ja też się przesiadłem na DL1000 z dużo mniejszego nakeda i na początku czułem się, jakbym prowadził tankowiec. Oczywiście po krótkim czasie idzie się przyzwyczaić do gabarytów i "łatwości" prowadzenia, motocykl naprawdę pozwala na wiele i przy wprawionym kierowniku jest zadziwiająco poręczny. Wagę będzie się przeklinać jedynie na parkingu. Ale prawdę mówiąc, jazda V-stromem w gęstym ruchu miejskim, np. dojazdy do pracy, to tak jakby kupić sobie pick-upa czy innego SUVa i twierdzić, że jest fajnym miejskim autem DL jest bezkonkurencyjny przy dalszych wypadach we dwoje. Natomiast tak jak w mieście lepiej sprawdza się opel corsa niż jeep grand cherokee, tak samo o wiele wygodniej moim zdaniem dojeżdżać do roboty jakimś nakedem czy innym supermoto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pią 2:33, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vinyl
A1
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Goleniów-Szczecin
|
Wysłany: Pią 2:48, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie tu jest przewaga nakeda jest jedną strona medalu a druga to taka, że i z dziewczyna swą także gdzieś dalej będę chciał się czasem wybrać... Choćby nad morze, co prawda nie mam daleko bo jakieś 70km ale jazda np takim Hornetem nie była najmilsza bo ciasnawo już było.
Poza tym nie mieszkam w wielkiej miejscowości/mieście metropolii z zakorkowanymi uliczkami... Raczej płynnie jadę przez me miasto/miasteczko...
Raczej już postawiłem na DL`a jako moto które chce zakupić, teraz tylko muszę określić dokładniej czego poszukiwać. Jeśli okaże się jednak nietrafiona decyzja po sezonie spróbuje czegoś innego.
Nie ukrywam, że chciałbym zakupić moto w sumie jak najszybciej aby dopieścić je ewentualnie w razie potrzeby jeszcze przed sezonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pią 11:06, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem wielkość moto w tym przypadku DL czy to innego mniejszego nakeda na wygodę/trudności poruszania się po miescie nie ma aż takiego wielkiego znaczenia. Jedynym argumentem na plus mniejszego nakeda będzie elastyczność silnika, bo jak wiadomo dużym DL trzeba się przyzwyczaić do jego charakterystyki pracy i do tego słynnego szarpania ale to też trochę zbyt rozdmuchany mit. Ja w 90% śmigam wokoło komina i nigdy nie odczułem, żeby DL 1000 zachowywał się w mieście jak słoń w składzie porcelany.
Jak napisałeś to napewno będziecie chcieli z małżonką gdzieś polecieć współnie wtedy DL gwarantuje ci taki komfort jak żaden inny naked tutaj w sumie nawet nie ma co porównywać bo to są dwa inne światy. Oczywiście ludzie jeżdżą ale jak byś sobie pojechał w jedną stronę nakedem a w drugą DL to nie miał byś najmniejszych dylematów. Wiadamo, że fajnie mieć moto do miasta i na trasę jak niektórzy z naszego forum, ale nie każdy może sobie na to pozwolić.
Co do różnic konstrukcyjnych między K3 i K4 wzwyż to nie są one aż takie duże. Głównie wizualne: zegary, czacha, srebrna rama, przednia zawiecha bez możliwości regulacji silnik ten sam, w wyższych modelach chyba od k6 były ponoć lepsze mapy zapłonu. Jeśli chodzi o kosz to sam zgłupiałem bo nawet w K6 ludzie robili regenarcję u słynnego Michała Szramy więc na to nawet nie patrz bo jak by dudnił to za 600 zł masz nowy kosz. Ja bym szukał model po lifcie maż większe możliwości dopasowania sobie szyby aby zwiększyć komfort jazdy no i wizualnie według mnie lepiej wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:56, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | ........Ja w 90% śmigam wokoło komina i nigdy nie odczułem, żeby DL 1000 zachowywał się w mieście jak słoń w składzie porcelany........ |
Miasto miastu nie równe.
W warszawskich korkach już DL650 sprawdza się słabo.
NIGDY nie kupił bym DLa jako motocykl miejski, on zupełnie się do tego nie nadaje. Jest fajny i uniwersalny - ale na pewno nie jest miejski.
Oczywiści mówię tu o dużej zapchanej aglomeracji takiej jak Warszawa.
Gdy, tak jak tutaj, dojazd do pracy oznacza 10 km jazdy w korku ( a cała trasa to 11 km) szybko okazało by się że DL to słaby wybór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Sob 18:25, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Gdy, tak jak tutaj, dojazd do pracy oznacza 10 km jazdy w korku ( a cała trasa to 11 km) szybko okazało by się że DL to słaby wybór.
w takim przypadku to najszybszy i najekonomiczniejszy skuterek i tak średnia nie jest większa jak 50km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Sob 18:47, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
PETER napisał: | Gdy, tak jak tutaj, dojazd do pracy oznacza 10 km jazdy w korku ( a cała trasa to 11 km) szybko okazało by się że DL to słaby wybór.
w takim przypadku to najszybszy i najekonomiczniejszy skuterek i tak średnia nie jest większa jak 50km/h |
Dokałdnie to samo sobie pomyślałem. Ale rozważanie zakupu motocykla pod kątem tego czy da się nim sprawnie poruszać w korkach czy nie jest moim zdaniem trochę pozbawione sensu Chyba że się sra kasą i w garażu można postawić 3 moto każde na inną okazję. Ja traktuję jazdę motocyklem jako przyjemność i jeśli na niego wsiadam nie planuję trasy przez centrum aby tkwić w korkach. Do pracy dojeżdżam samochodem. Mam o tyle komfortową lokalizację , że jak chcę to po 30 minutach jestem już na niemieckiej autostradzie i tam mogę sobie pozwolić na pełne czerpanie przyjemności z posiadania dużego DL'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Sob 19:29, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
niemieckiej autostradzie i tam mogę sobie pozwolić na pełne czerpanie przyjemności z posiadania dużego DL'a.
to chyba żeby nam zagrać trochę na nerwach che che
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:20, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | Ja w 90% śmigam wokoło komina i nigdy nie odczułem, żeby DL 1000 zachowywał się w mieście jak słoń w składzie porcelany.
Jak napisałeś to na pewno będziecie chcieli z małżonką gdzieś polecieć współnie wtedy DL gwarantuje ci taki komfort jak żaden inny naked tutaj w sumie nawet nie ma co porównywać bo to są dwa inne światy. Oczywiście ludzie jeżdżą ale jak byś sobie pojechał w jedną stronę nakedem a w drugą DL to nie miał byś najmniejszych dylematów.
Jeśli chodzi o kosz to sam zgłupiałem bo nawet w K6 ludzie robili regenarcję u słynnego Michała Szramy więc na to nawet nie patrz bo jak by dudnił to za 600 zł masz nowy kosz. Ja bym szukał model po lifcie masz większe możliwości dopasowania sobie szyby aby zwiększyć komfort jazdy no i wizualnie według mnie lepiej wygląda. |
W 100% się zgadzam. Też w znakomitej większości kręcę się w najbliższych okolicach i nadal uważam, że DL to strzał w dziesiątkę. Masa nie jest tak duża, a w miarę szeroka kierownica ułatwia manewrowanie.
Mój to 2006 i kosz musiałem poprawiać właśnie u Michała. A propos zmienionych map zapłonu to Suzuki twierdzi, że je zmienili, ale wygląda na to, że na twierdzeniach się skończyło, bo ich zabiegi nic nie pomogły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|