|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillaznow
A1
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: Pon 11:55, 29 Sie 2016 Temat postu: DL1000: Przednie zaciski hamulcowe |
|
|
Witam. Pytanie dotyczy Suzuki V strom 1000 K8 mianowicie przednich zacisków. Zauważyłem że lewa strona bardziej hamuje niż prawa, zaciski na lewej tarczy są bardziej starte niż na prawej. Po hamowaniu lewa tarcza ma dużo większą temperaturę niż prawa. Czy to jest normalne czy jest coś nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamillaznow dnia Pon 11:56, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hawel
A1
Dołączył: 19 Paź 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:05, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Siema.
Zapewne zaciski ktore nie dociskaja sa mocniej zapieczone niz te drugie. Najlepiej zdjac zaciski i je po prostu wyczyscic.
PS. W sumie do glowy mi przyszla jeszcze jedna rzecz. Jesli jest bardzo stary plyn hamulcowy to mogla sie zrobic galareta w przewodzie hamulcowym, ale wydaje mi sie ze to duzo mniej prawdopodobne niz po prostu zabrudzone tloczki .
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hawel dnia Pon 12:10, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pon 13:19, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Przy oryginalnych przewodach hamulcowych tak właśnie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillaznow
A1
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: Pon 13:52, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Płyn jest nowy. Czyli ewentualne czyszczenie. Czy jak kolega czesterbb napisał że tak musi być i koniec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pon 14:08, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czesterbb napisał: | Przy oryginalnych przewodach hamulcowych tak właśnie jest |
U mnie tak nigdy nie było ! .
Do wyczyszczenia zaciski hamulcowe ( jarzma , śruby etc . ) Koniecznie trzeba też wyjąć tłoczki aby zobaczyć czy nie ma wżerów . Jak układ jest sprawny obie tarcze mają zbliżoną temperaturę a klocki zużywają się równomiernie ( przez 36 tys km u mnie tak było więc nie może być inaczej )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Wto 11:56, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Uwierz mi ,że po 70tyś zobaczysz różnice na tarczach
Albo i nie....
Ale na trzech Dl-ach to sie sprawdziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:02, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie po przebiegu 55 tys. km nie wydać różnicy zużycia tarcz. Niemniej przy wymianie przewodów na oplot, obydwa zostały podpięte bezpośrednio pod pompkę przy klamce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|