Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL1000 padl alternator....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 17:34, 20 Maj 2012    Temat postu: DL1000 padl alternator....

... pytanie dlaczego??

Jedyne podlaczone ekstrasy to GPS i ledowe obrysowki, kilka razy wlaczylem tez manetki, od domu zrobilem okolo 1300km i jestem uziemiony w Holandii Confused

Najpierw roazladowal sie akumulator, podem go podladowalem, wiec moto ozylo i przejechalo nastepne 50 km i padlo.

Dodam ze kostka pod licznikami jakims cudem sie cofnela i kilka pinow stracilo kontakt bo mrugala mi kontrolka luzu.

Czy moglo to az tyle namieszac ze w stojanie wypalilo 1,5cm drutu na jednej z cewek??
Teraz jak sprawdzic regulator czy zyje??? jak dojechalem na drugim aku na miejsce to to niedalo sie dotknac regulatora.

POMOCY!!! z wyjazdu do Barcelony zostaly tylko fredzle Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benek
Motocyklista



Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:27, 20 Maj 2012    Temat postu:

Piotr przykro mi z powodu tej przygody. Sad
Może to Ci cos pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie się.
P.S.
Ale Assistancee chyba masz??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Benek dnia Nie 20:31, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:16, 23 Lip 2012    Temat postu:

Apropos alternatora, mam namiar na kolesia który przewija.
Pytałem o zwiększenie mocy alternatora.
Sprawa wygląda tak:
Można przewinąć na ok 10% więcej, czyli po tuningu byłoby ok 400W, przy czym najprawdopodobniej będzie trzeba zaopatrzyć się w mocniejszy regulator napięcia. Koszt 170zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 11:17, 23 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią 21:04, 10 Sie 2012    Temat postu:

Podłącze się pod temat.
W ostatnią niedzielę po przejażdżce po bieszczadach, postanowiłem zatankować.
Przy podjeżdżaniu pod dystrybutor zgasiłem moto na biegu - gdzieś jakoś mi się puściła dźwignia sprzęgła. Zatankowałem zadowolony siadam na moto i lipa.
Rozrusznik ledwo kręci, na "pycha" nie odpali, z kabli od samochodu również nie. Pozostała przyczepka i do domu (na szczęście nie daleko).
Mierze napięcie aku - ledwo żywy, przełożyłem z brata (gsxf - 750) o niższych parametrach - moto pali na dyk.
Po naładowaniu akumulatora jest wszystko pięknie - ładnie tylko że Voltomierz pokazuje ładowanie - 12,5 - 12,9 V - i ani myśli więcej.
Pierwsza diagnoza - regulator napięcia. Zakupiłem nowy i dzisiaj mierze - bez zmian - lekka załamka.
Mierze napięcie na wyjściu z alternatora i mam następujące wyniki:
1-2 ~9 V
1-3 ~ 10 V
2-3 ~ 9,5 V

W serwisówce wypatrzyłem że ma dawać 75 V. Moglibyście podać jakie u was jest napięcie wychodzące z alternatora.
I czy jak mierzycie Oporność - między poszczególnymi fazami a masą to również macie zwarcie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 1:17, 11 Sie 2012    Temat postu:

Mam kontakt do kolesia który przewija alternatory. 170zł i możesz mieć o 10% mocniejszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 7:43, 11 Sie 2012    Temat postu:

konra.dzik, jak się okaże, że to alternator to się zgłoszę po kontakt, ale póki co to muszę być pewny w 100% że to walnięty jest alternator.
Już wydałem prawie 400 pln na regulator napięcia i nic, więc nie chcę w ciemno rozbierać moto i wydawać kolejnej kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz
A



Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń/Białystok/Serock ... i inne :)

PostWysłany: Sob 8:59, 11 Sie 2012    Temat postu:

Sprawdź rezystancję pomiędzy przewodami alternatora. Powinna wynosić:
- dla DL 650 od 0,2 do 0,7 ohma, a pomiędzy przewodami a masą nieskończoność (dla wersji od k8 0,2 do 0,8 ohma) - [link widoczny dla zalogowanych],
- dla DL 1000 od 0,2 do 0,5 ohma, a pomiędzy przewodami a masą nieskończoność - [link widoczny dla zalogowanych].

Napięcie pomiędzy uzwojeniami alternatora przy 5000 obr./min powinno wynosić:
- dla DL 650 od 60V w górę (dla wersji od k8 w górę 65V i więcej), oczywiście należy sprawdzić miernikiem ustawionym na pomiar napięcia zmiennego Wink - [link widoczny dla zalogowanych],
- dla DL 1000 od 75V w górę - [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomekz dnia Sob 9:39, 11 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 9:49, 11 Sie 2012    Temat postu:

powinienem to na początku dodać że mój DL to 1000 K3.
Rezystancja pomiędzy przewodami wynosi - 0,7 ohma, serwisówka mówi od 0,2 do 0,5.
Jak mierze między jednym z trzech przewodów a masą to miernik wskazuje, że jest zwarcie, a z tego co wiem rezystancja nieskończona to jest przerwa, czyli gdzieś mam na uzwojeniach zwarcie.
Zmierzyłem jeszcze napięcie wychodzące z alternatora bez obciążenia (odpiołem kostkę od regulatora) i otrzymałem następujące wyniki w trzech kombinacjach:
1. Wolne obr. ~20 V - 5000 obr. ~55 V
2. Wolne obr. ~18,5 V - 5000 obr. ~ 48,5 V
3. Wolne obr. ~19 V - 5000 obr. ~ 52 V
Serwisówka podaje że bez obciążenia napięcie ma wynosić 75 V.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz
A



Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń/Białystok/Serock ... i inne :)

PostWysłany: Sob 11:54, 11 Sie 2012    Temat postu:

Rezystancję i napięcie mierzyłeś przy rozpiętej kostce?
Bo jak tak, to masz alternator do przewinięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 16:26, 11 Sie 2012    Temat postu:

Tak rozpiołem kostkę, ale tylko tą co wychodzi z alternatora - 3 piny i na niej dokonałem pomiarów.
I teraz jest dylemat czy przewijać czy kupić używkę !?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:32, 11 Sie 2012    Temat postu:

Na tę przewijankę koleś daje gwarancję, tylko nie pamiętam ile, chyba pół roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 22:08, 13 Sie 2012    Temat postu:

dzisiaj postanowiłem zdemontować alternator w celu bliższego się jego przyjżeniu, i oto co ujrzałem:


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Nie da się ukryć że jedna cewka jest usmażona, a dwie inne przypieczone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz
A



Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń/Białystok/Serock ... i inne :)

PostWysłany: Pon 22:43, 13 Sie 2012    Temat postu:

"Pięknie" przypieczony Smile. No to teraz do "szpeca" od przewijania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:18, 15 Sie 2012    Temat postu:

Też miałem przygodę z alternatorem, jadąc pod koniec lipca nad morze, nasze zresztą, zatrzymałem się w okolicach Ostródy na obiad i niestety moto już nie odpaliło. Zwarcie-przepalenie drutów w alternatorze. Na szczęście jest dobry spec w Ostródzie ot tych klocków - mam namiar jak by co. Moto zostawiłem, i nad morze jak za dawnych lat PKS-em. Super jazda, poważnie - klima, muzyka, zimne piwko Laughing Koleś z Ostródy (Darek) przewinął alternator, odebrałem gotowy sprzęt w drodze powrotnej po urlopie (PKS do Ostródy) i jazda motorem do domu. Jak na razie wszystko działa ok. Zresztą dostałem gwarancję. Cena 250,- Teraz założyłem sobie wskaźnik ładowania akumulatora ( mądry po szkodzie ) bo jadąc w dzień, rzeczywiście nie widać czy jedziesz na pełnym ładowaniu, czy już na resztkach akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Śro 11:48, 15 Sie 2012    Temat postu:

Wczoraj zostawiłem do przewinięcia, ma być gotowy na poniedziałek/wtorek.
miszalak, mógłbyś zapodać fotke(i) jak wygląda u Ciebie ten wskaźnik ładowania, gdzie go umieściłeś itp. bo może bym u siebie zamontował takie coś.
Skoro nie mamy żadnych kontrolek ładowania, to dobrze jest mieć jakiś podgląd na ładowanie, a tym bardziej, że z tego co widze to poszerza się grupa osób, która miała już przygody z alternatorem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 12:21, 15 Sie 2012    Temat postu:

Problemów z ładowaniem nigdy nie miałem, ale wskaźnik dla świętego spokoju był zamontowany. Nad zegarami, pod nawigacją. Na allegro można kupić takie coś za ok. 20zł, różne kolory świecenia. A jak dobrze pamiętam, to na forum AT ktoś robił wskaźniki, które miały przycisk i raz pokazywały napięcie, raz temperaturę, tylko to już koszt chyba ok. 100zł.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:49, 15 Sie 2012    Temat postu:

Nie mogłem nigdzie znaleźć takiego małego wyświetlacza jak na zdjęciu lasoocha pod nawigacją. Założyłem więc taki jaki dostałem okrągły z podświetleniem - niby super wygląda, ale w/g mnie trochę za duży. Jak zrobię fotki, podeślę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Czw 13:03, 16 Sie 2012    Temat postu:

lasooch mogles zdjecie zrobic o 3:33...taka okazja:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 22:34, 16 Sie 2012    Temat postu:

Częstym powodem awarii alternatora jest zły kontakt styków jego złącza... Jeżeli z powodu słabego kontaktu któraś faza jest bardziej obciążona, może dojść do nadpalenia izolacji uzwojeń, a w konsekwencji do całkowitego ich przepalenia. Reasumując, szczególnie to złącze warto dość często skontrolować/przeczyścić/dogiąć styki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 10:05, 17 Sie 2012    Temat postu:

Zdjęcia wskaźnika ładowania aku. W/g mnie jest trochę za duży, chociaż podobno dość dokładny, ale chyba zamienię na mniejszy - cyfrowy, jak wyświetlacz biegów





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią 18:15, 17 Sie 2012    Temat postu:

miszalak, kawał tego wyświetlacza, ja zamontuje coś takiego jak ma lasooch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:19, 19 Sie 2012    Temat postu:

Wywaliłem ten wielki okrągły wskaźnik, bo nijak nie pasował niezależnie z której strony się patrzyło i strasznie szpecił. Szukam takiego cyfrowego jak ma lasooch, ale nigdzie ni cholery nie mogę znaleźć Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skov
A



Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ciechanów

PostWysłany: Nie 20:22, 19 Sie 2012    Temat postu:

takie powinno w zupełności wystarczyć, no i koszt niewielki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:04, 19 Sie 2012    Temat postu:

Widziałem ten wskaźnik, ale obawiam się, że będzie słabo widoczny - szczególnie w słońcu. Ale koszt rzeczywiście niewielki i można sprawdzić. Dzięki za info. Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miszalak dnia Nie 22:10, 19 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon 8:39, 20 Sie 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Gdyby aukcja wygasła, to trzeba szukać na alledrogo sprzedającego: karoreksyn.
Teraz jest akurat niebieski, ale gość robi w różnych kolorach Smile

skov napisał:
takie powinno w zupełności wystarczyć, no i koszt niewielki
[link widoczny dla zalogowanych]

Słabe rozwiązanie, bo nie ostrzega przed zbyt wysokim napięciem w instalacji. Regulator padnie, napięcie na klemach akumulatora 18V, a dioda dalej zielona Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pon 8:41, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:55, 20 Sie 2012    Temat postu:

Dzięki lasooch. Widziałem na allegro diody ostrzegające znowu przed zbyt wysokim prądem. Cholera, jak by człowiek chciał mieć wszystkie wskaźnik, panel wyglądał by jak w samolocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:14, 20 Sie 2012    Temat postu:

roadrunner napisał:
Częstym powodem awarii alternatora jest zły kontakt styków jego złącza... Jeżeli z powodu słabego kontaktu któraś faza jest bardziej obciążona, może dojść do nadpalenia izolacji uzwojeń, a w konsekwencji do całkowitego ich przepalenia. Reasumując, szczególnie to złącze warto dość często skontrolować/przeczyścić/dogiąć styki.


roadrunner, chodzi Ci o te styki w kostce łączącej przy akumulatorze Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 2:14, 28 Sie 2012    Temat postu:

miszalak napisał:
roadrunner napisał:
Częstym powodem awarii alternatora jest zły kontakt styków jego złącza... Jeżeli z powodu słabego kontaktu któraś faza jest bardziej obciążona, może dojść do nadpalenia izolacji uzwojeń, a w konsekwencji do całkowitego ich przepalenia. Reasumując, szczególnie to złącze warto dość często skontrolować/przeczyścić/dogiąć styki.


roadrunner, chodzi Ci o te styki w kostce łączącej przy akumulatorze Question


Tak, jedno konkretne, bo koło akumulatora jest kilka... Chodzi o 3pin-owe złącze przewodu alternatora, podłądzone do regulatora napięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:15, 28 Sie 2012    Temat postu:

Ok. Wiem które. Dzięki !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario-Awario
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 9:49, 03 Paź 2012    Temat postu:

PANIE
KONRA.Dzik
po prosze o namiary na tego magika co przewija pradnice
pzdr M.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:38, 03 Paź 2012    Temat postu:

Co mię tu panuje Smile
Poszukam bo gdzieś mam wizytówkę a póki co nie ma mnie w polszy, będę jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario-Awario
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:34, 08 Paź 2012    Temat postu:

heeh konra.dzik chyba nie dotarles do polszy...

mam pytanie jakie sa zamienniki
czyli z jakiego moto pasuja alternatory do DL-1000
wymiarami i watami oczywiscie
czy ktoś w ogole eksperymentował?
a moze jakies pomysly skad wziąść, na allegro towar deficytowy od SV 1000 za mało mocy itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:51, 08 Paź 2012    Temat postu:

Wybacz wyleciało mi z głowy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario-Awario
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 9:23, 15 Paź 2012    Temat postu:

problem zdiagnozowany i rozwiązany;
szkoda tylko ze większość forumowiczów
była zajęta tworzeniem "stowarzyszenia" niż pomocą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:35, 15 Paź 2012    Temat postu:

Gdyby ktoś potrzebował namiar na gościa od alternatorów:
Nazywa się Szmid 5zero3038sto26


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iceman
A1



Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 17:23, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Hej,
Odgrzeję temat bo mam ten problem w DL 1000 z 2007.
Padło ładowanie.
Rozebrałem i faktycznie upalone cewki.

Przewiniete i napięcia na wyjściu alternatora wyglądają ok, są takie same i przy 5000 trochę ponad 80V. Wymieniłem również regulator na nowy.

Odpalam motocykl ( światła włączają się automatycznie ) i ładowanie po dodaniu gazu to prawie 14V.

NIestety jak się motocykl nagrzeje to napięcie na aku spada - tak jakby ładowanie przestawało działać ).
Napięcia na alternatorze w tym momencie są ok.

Jak sprawdzić regulator?
Po odpięciu go od aku mierzenie napięcia na kostce wychodzącej z regulatora nie ma sensu - napięcia małe.
Jak motocykl zimny to napięcie również małe ale ładowanie jest.

Co mogę jeszcze sprawdzić?

Pozdrawiam,
Emil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin