 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:00, 30 Sie 2016 Temat postu: DL1000: Napęd (zmiana z 41 na 42) |
|
|
Jestem przed wymianą napędu i zastanawiam się nad tylną zębatką i tam myślę sobie czy kupić 42 zęby czy 41. Teoretycznie chyba się przełożenie nie wiele się zmieni teoretycznie powinien być szybszy ale też słabszy tylko wydaje mi się, że w przypadku Tysiąca będzie to nie zauważalne. Ktoś przeszedł na taki napęd i ma w tej kwestii doświadczenia?
Przednia zębatka bez zmian 17 zębów
Późno jest więc brakuje mi czasem słów właściwych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Wto 23:16, 30 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 23:04, 30 Sie 2016 Temat postu: Re: Napęd. |
|
|
geniusz napisał: | Jestem przed wymianą napędu i zastanawiam się nad tylną zębatką i tam myślę sobie czy kupić 42 zęby czy 41. Teoretycznie chyba się przełożenie nie wiele się zmieni teoretycznie powinien być szybszy ale też słabszy tylko wydaje mi się, że w przypadku Tysiąca będzie to nie zauważalne. Ktoś przeszedł na taki napęd i ma w tej kwestii doświadczenia?
Przednia zębatka bez zmian 17 trybów. |
Fabrycznie jest 41.
W sprzedaży wszystkie zestawy napędowe do DL1000 VStrom mają w komplecie 42. W praktyce nie zauważyłem różnicy po założeniu 42 z wyjątkiem tego, ze musiał mocno skręcić śruby regulacyjne na wahaczu.
A tą przednią to masz strasznie dziwną. U mnie jest 1 tryb z 17 zębami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:19, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Tiger dziś odcisnął piętno na mojej psychice i jeszcze się nie pozbierałem.
Skoro piszesz, że fabrycznie jest 41 zębów to teraz wiem, że licznik przekłamuje w górę. Z drugiej strony dla czego mało osób sprzedaje tą zębatkę a większość oferuje 42 zęby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 23:20, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | Z drugiej strony dla czego mało osób sprzedaje tą zębatkę a większość oferuje 42 zęby. |
Hm, niech pomyśle... dla zysku
A jeśli pytasz o powód to go nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:37, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: | W praktyce nie zauważyłem różnicy po założeniu 42 z wyjątkiem tego, ze musiał mocno skręcić śruby regulacyjne na wahaczu |
Przez to zmniejsza się rozstaw kół co pogarsza trakcję he he
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Wto 23:38, 30 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
unitis
A1
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:53, 17 Wrz 2016 Temat postu: Re: DL1000: Napęd (zmiana z 41 na 42) |
|
|
geniusz napisał: | Jestem przed wymianą napędu i zastanawiam się nad tylną zębatką i tam myślę sobie czy kupić 42 zęby czy 41. |
Przy zmianie o jeden ząb z tyłu nie poczujesz różnicy. Za to jeden ząb z przodu poczujesz wyraźnie. Niedawno zmieniłem przednią zębatkę z 17 na 16 i czuć wyraźnie wyższy moment obrotowy/lepsze przyspieszenie. Mam teraz 16/42
Jeśli miałby ktoś ochotę porównać jak się jeździ z 16/42 to zapraszam na test (Warszawa). Chętnie przejadę się innym DL 1000 niż mój dla porównania (z domyślnym 17/42 DL wydawał mi bardzo mało dynamiczny i nie mam pewności czy to mój egzemplarz czy DLe tak mają)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 11:59, 17 Wrz 2016 Temat postu: Re: DL1000: Napęd (zmiana z 41 na 42) |
|
|
unitis napisał: | Chętnie przejadę się innym DL 1000 niż mój dla porównania (z domyślnym 17/42 DL wydawał mi bardzo mało dynamiczny i nie mam pewności czy to mój egzemplarz czy DLe tak mają) |
Domyślnie to jest 17/41 i absolutnie nie odniosłem wrażenia, ze jest mało dynamiczny.
Z tym, że moja Zuza jest doposażona w wydech Akrapovica, Power Commandera i elektronikę TRE oszukującą komputer na biegach 1-3 i usuwająca problem opóźnionego zapłonu, który jest zaszyty w komputerze, właśnie po to, żeby nie oddawać pełnej mocy na biegach 1-3. TRE jest zaszyte w wyświetlaczu biegów GiPro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
unitis
A1
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 14:42, 17 Wrz 2016 Temat postu: Re: DL1000: Napęd (zmiana z 41 na 42) |
|
|
express napisał: | Domyślnie to jest 17/41 |
Racja fabrycznie jest 17/41. "Domyślnie" czyli przełożenie z jakim go kupiłem;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|